Oud 19-05-2013, 18:49
Verwijderd
Jaja.

Mutant 51
Chick Rock 51
Quintiano 46
Paranoide 35
Pip 34
Snebbeltje 27
Etmakas 27
Turk February 27
Absinthe. 23
Ingegerd 19
Quis 3.0 17
Sarah 17
Sadye 16
Trimm Trabb 15
pixie 15
Little Phoebe 14
Lieveheersbeest 13
fizzle-fluffy 11
Noedelhap 10
Frayne 8
Carn 6
Uomi 5
Lorelei 3
Martiño 2
Schrödinger 2
Nardin 2
Haubenmeise 2
deadlock 1
.sann 1
Macrador 1
Advertentie
Oud 19-05-2013, 18:52
Verwijderd
En Schrö, ik neem aan dat je mijn nagellak- en gebak-updates al lang en breed hebt geblokkeerd dan

Een ding is zeker, babyposts zullen er niet verschijnen.

Edit: nu ik er aan denk, tijdje terug is er een app ontwikkeld waarmee je babyfoto's kon laten vervangen door kattenfoto's Ik heb hem overwogen.
Oud 19-05-2013, 19:01
Verwijderd
Zo, de verhuizing komt steeds dichterbij. Ons nieuwe huisje is er zo goed als klaar voor, nu nog de laatste dingen inpakken en dan kan het zaterdag gaan gebeuren!
Oud 19-05-2013, 19:12
Verwijderd
Citaat:
En Schrö, ik neem aan dat je mijn nagellak- en gebak-updates al lang en breed hebt geblokkeerd dan

Een ding is zeker, babyposts zullen er niet verschijnen.

Edit: nu ik er aan denk, tijdje terug is er een app ontwikkeld waarmee je babyfoto's kon laten vervangen door kattenfoto's Ik heb hem overwogen.
Nagellak updates?
Oud 19-05-2013, 19:15
Verwijderd
Citaat:
In de buurt van de vindplaats is ondertussen een waar mediacircus aan het ontstaan. Er is een enorme toeloop van belangstellenden. De politie vraagt de mensen om niet naar Cothen te komen.
over de vindplek van 2 lijken wat mogelijk de vermiste broertjes zijn. Serieus, wat mankeert je als je daar ramptoeristje gaat uithangen? Kanker.

Citaat:
De afzetting is volgens een woordvoerder nodig wegens het onderzoek ter plaatse, maar ook om toeschouwers op een afstand te houden. Kort nadat de vondst bekend werd, ontstond al een file in het landelijke gebied.
een file.
Oud 19-05-2013, 19:18
Verwijderd
Citaat:
over de vindplek van 2 lijken wat mogelijk de vermiste broertjes zijn. Serieus, wat mankeert je als je daar ramptoeristje gaat uithangen? Kanker.
Ja echt hè. Van pers begrijp ik het natuurlijk, maar 'belangstellenden'. Ik stel me daar vrouwen met vlotte kapsels en driekwartleggings bij voor die dan collectief 'oooh wat errug he?' gaan roepen.
Oud 19-05-2013, 19:20
pixie
Avatar van pixie
pixie is offline
Sowieso mensen die gaan kijken bij ongelukken

En die baby naar kattenapp klinkt geweldig. Weet je nog hoe die heette?

Ik ben vandaag in de Frankfurt Zoo geweest en daarna met de Ebbelwoi express naar huis gereden onder het genot van een flesje appelwijn. De perfecte dag als toerist.
Nu bandjes luisteren voor de bandwedstrijd van t poppodium waar ik vrijwilliger ben. En er zit veel crap tussen, jezus
__________________
we may not enjoy living together, but dying together isn't going to solve anything...
Oud 19-05-2013, 19:22
Verwijderd
Ik word ook wel nieuwsgierig als ik een ambulance zie, of iemand die in de boeien wordt geslagen oid, maar het is niet het soort nieuwsgierigheid waar ik aan toegeef. Ik voel me ook lichtelijk superieur aan mensen die dat wel doen.
Oud 19-05-2013, 19:33
Verwijderd
Citaat:
Ik word ook wel nieuwsgierig als ik een ambulance zie, of iemand die in de boeien wordt geslagen oid, maar het is niet het soort nieuwsgierigheid waar ik aan toegeef. Ik voel me ook lichtelijk superieur aan mensen die dat wel doen.
Dat heb ik ook. Ik moet me dan altijd een beetje inhouden om daar niets van te zeggen.
Oud 19-05-2013, 19:37
Verwijderd
Ik ga uitsluitend kijken als er iets in m'n eigen straat gebeurt. Maar dat komt ook omdat ik een soort oma ben die de hele dag achter de geraniums ligt te loeren wat er allemaal gebeurt. En omdat ik veel mensen hier ken. Vind het ook nog wat anders als je toevallig ergens voorbij komt en het een en ander meekrijgt.
Maar in de middle of nowhere in de file gaan staan om een glimp van lijken op te vangen, dat is gewoon ziek.
Oud 19-05-2013, 19:51
Verwijderd
Maar dit zijn geen mensen die toevallig een ongeluk zien en dan dus blijven kijken toch ? Deze mensen zijn nog erger, die gaan daar dus speciaal naartoe
Oud 19-05-2013, 19:52
Verwijderd
Jezus, dan ben je toch echt ziek in je hoofd.
Oud 19-05-2013, 19:58
Verwijderd
Citaat:
Nagellak updates?
Mja, als ik een nieuwe kunstige creatie heb gemaakt. Meestal heb ik er ook nog wat over te zeggen. Niet als ik mijn nagels gewoon gelakt heb (dan zou mijn fb flink vol staan), maar als ik moeite heb gedaan (watermeloentjes bijvoorbeeld).

Citaat:
over de vindplek van 2 lijken wat mogelijk de vermiste broertjes zijn. Serieus, wat mankeert je als je daar ramptoeristje gaat uithangen? Kanker.

een file.


Citaat:
En die baby naar kattenapp klinkt geweldig. Weet je nog hoe die heette?
Ik ga denken en zoeken.

Citaat:
Ik word ook wel nieuwsgierig als ik een ambulance zie, of iemand die in de boeien wordt geslagen oid, maar het is niet het soort nieuwsgierigheid waar ik aan toegeef. Ik voel me ook lichtelijk superieur aan mensen die dat wel doen.
Ik krijg rillingen van ambulances en sirenes. Ik wil er zo snel mogelijk bij uit de buurt zijn. Maar ja, voor mij is dat gelinkt aan minder prettige herinneringen.
Oud 19-05-2013, 20:03
Verwijderd
pixie: http://mashable.com/2012/08/01/unbaby-me-facebook/
unbaby.me dus

http://www.unbaby.me/

En hier iemand die daar een beetje van over de zeik is ^^ http://www.gizmag.com/unbabyme-faceb...os-cats/23715/
Oud 19-05-2013, 20:04
Verwijderd
Citaat:
Are there honestly that many people that can’t stand to look at babies? I don’t care what phase of life you’re in, I’m pretty sure that’s a sign you have no soul. If you are tempted to download that app you should go check a mirror to make sure you still have a reflection. Also please try and resist the urge to kick puppies.
Oud 19-05-2013, 20:08
pixie
Avatar van pixie
pixie is offline
Ghehehehe. Mooi.

(en thanks! )
__________________
we may not enjoy living together, but dying together isn't going to solve anything...
Oud 19-05-2013, 20:56
Verwijderd
Ik ging vanmorgen werken in een trui met een wijde hals en heb op t werk een hele tijd zonder sjaal rondgelopen want onpraktisch enzo, en nu zitten mijn schouders al de hele dag vast. En ik had het koud. Dus nu lig ik onder de vijftig jaar oude echt wollen deken van mijn ouders op de bank en ik heb geen last meer van mijn schouders en ik gloei helemaal <3
Oud 20-05-2013, 00:08
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
over de vindplek van 2 lijken wat mogelijk de vermiste broertjes zijn. Serieus, wat mankeert je als je daar ramptoeristje gaat uithangen? Kanker.



een file.
Gvd, zijn er echt mensen die als een soort Project X Cothen daar speciaal voor naar toe reizen?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Ads door Google
Oud 20-05-2013, 04:12
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hallo allemaal! Ik ben net thuis, was vergeten dat het soms lekker is om pas naar huis/bed te gaan als de vogeltjes al fluiten en het alweer bijna licht is. Nu maar naar bed dus trusten!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 20-05-2013, 09:12
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Och Jezus, katerrr
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 20-05-2013, 09:20
Verwijderd
Purrrrr ^^
Oud 20-05-2013, 11:01
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Mijn hoofd en maag zijn het niet eens met jouw gepurr
__________________
PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 20-05-2013, 11:03
Verwijderd
Dat betekent meestal wel dat het een leuke avond/nacht was
Oud 20-05-2013, 14:27
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Oud 20-05-2013, 14:27
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
over de vindplek van 2 lijken wat mogelijk de vermiste broertjes zijn. Serieus, wat mankeert je als je daar ramptoeristje gaat uithangen? Kanker.
De Telegraaf had het gisteren over 'de lichaampjes'. Gadverdamme.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Advertentie
Oud 20-05-2013, 14:28
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Ja echt hè. Van pers begrijp ik het natuurlijk, maar 'belangstellenden'. Ik stel me daar vrouwen met vlotte kapsels en driekwartleggings bij voor die dan collectief 'oooh wat errug he?' gaan roepen.
Lekker Pinksteruitje met het hele gezin.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 20-05-2013, 14:29
Verwijderd
Citaat:
De Telegraaf had het gisteren over 'de lichaampjes'. Gadverdamme.
Dat heb ik wel vaker gehoord ja. Het is bijna net zo erg als 'lijkjes'.
Oud 20-05-2013, 14:31
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Karkasjes.
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 20-05-2013, 14:31
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Ik snap überhaupt niet waarom die jochies zo groot nieuws zijn. Ik vond de persconferentie belachelijk.
Oud 20-05-2013, 14:31
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Skeletjes.
Oud 20-05-2013, 14:32
ßuerp
Avatar van ßuerp
ßuerp is offline
Overschotjes. ;x
Oud 20-05-2013, 14:33
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Ik weet pas sinds een paar minuten van hun bestaan, vanwege dit topic. Ieder half jaar is er wel weer een kind vermist/vermoord/verkacht/in een luchtballon waar mensen dan heel moeilijk over gaan doen. Wie houdt dat allemaal bij?
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 20-05-2013, 14:51
Verwijderd
Citaat:
Ik snap überhaupt niet waarom die jochies zo groot nieuws zijn. Ik vond de persconferentie belachelijk.
Uhu. Het voelt een beetje alsof al die mensen het verdriet van die moeder stelen.
Oud 20-05-2013, 14:55
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik weet pas sinds een paar minuten van hun bestaan, vanwege dit topic. Ieder half jaar is er wel weer een kind vermist/vermoord/verkacht/in een luchtballon waar mensen dan heel moeilijk over gaan doen. Wie houdt dat allemaal bij?
Dat je Ajax en het Songfestival niet meekrijgt is nog te begrijpen, maar DIT beheerst al 2 weken lang elk nieuwsprogramma, krant en website Hoe krijg je het voor elkaar om er niet IETS over te lezen?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 20-05-2013, 14:57
Verwijderd
ja, dat snap ik ook niet. Dit is toch gewoon comedy van Juul denk ik?
Oud 20-05-2013, 15:04
Verwijderd
Citaat:
Dat je Ajax en het Songfestival niet meekrijgt is nog te begrijpen, maar DIT beheerst al 2 weken lang elk nieuwsprogramma, krant en website Hoe krijg je het voor elkaar om er niet IETS over te lezen?
Als ik geen Facebook had gehad en niet alle Amberalerts voorbij had zien komen, had het kunnen zijn dat ik het niet had geweten. Maar ik klik nog wel af en toe HBVL open.
Ads door Google
Oud 20-05-2013, 15:41
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Dat je Ajax en het Songfestival niet meekrijgt is nog te begrijpen, maar DIT beheerst al 2 weken lang elk nieuwsprogramma, krant en website Hoe krijg je het voor elkaar om er niet IETS over te lezen?
Ik heb er ook wel iets over gelezen, maar niet bijster veel eerlijk gezegd. Ik kijk geen nieuwsprogramma's en lees geen kranten, dus het is dan heel makkelijk om zulk soort shit niet mee te krijgen.
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Oud 20-05-2013, 15:42
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
De Telegraaf had het gisteren over 'de lichaampjes'. Gadverdamme.
Ja, dat waren de woorden van de politie volgens mij.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 20-05-2013, 17:34
Verwijderd
Nou, ik weet niet meer wie er hier allemaal tegen me gezegd hebben dat verstandskiezen laten trekken best meevalt, maar bij mij was dat natuurlijk weer niet zo.

Vond de verdoving tegenvallen, en vervolgens kregen ze m'n onderste kies er niet uit. Er is best lang heel erg gewrikt en geboord. M'n wang is opgezwollen tot belachelijke proporties, kon niet eten, dus voelde me zwak, kreeg preventief antibiotica mee dat ik moest oplossen in water en kkgoor smaakte. De napijn viel op zich verder wel mee, maar dat kan ook komen door de 600 mg ibuprofen waar ik lekker m'n maag en lever mee verpest heb

Ben nu 4/5 dagen verder, en m'n wang is weer best geslonken, maar heb nog wel wat pijn en kan nog steeds nauwelijks eten.

En ik mag dus lekker nog een keer voor de andere kant, geen idee hoe ik dat ooit ga durven nu

Laatst gewijzigd op 20-05-2013 om 17:41.
Oud 20-05-2013, 18:04
Verwijderd
Gewoon lekker pijnstillers blijven slikken Stef . Bij mij waren ze ontstoken enzo, dat smaakt pas vies . Maar antibiotica is ook wel erg naar.

Maar goed, als je twijfelt over de andere kant: Doe nou maar gewoon voor ze ontstoken raken. Dan ga je jezelf pas vervloeken. En dan kun je nog langer niet normaal eten
Oud 20-05-2013, 18:06
Verwijderd
Mijn dag was trouwens echt het tegenovergestelde van gisteren zowat . Ik had gister en vandaag dus Leidse Hofjesconcerten, en gisteren had ik echt chille hofjes, lieve mensen en superlekker weer. Ik had nu nog steeds wel chille hofjes, op zich ook wel chille mensen maar het weer . Iedereen die eerder stopt, lekkende tenten, tenten die instorten . Ik was helemaal doorweekt ondanks regenkleding. Bizar.
Oud 20-05-2013, 18:07
Verwijderd
Citaat:
Gewoon lekker pijnstillers blijven slikken Stef . Bij mij waren ze ontstoken enzo, dat smaakt pas vies . Maar antibiotica is ook wel erg naar.

Maar goed, als je twijfelt over de andere kant: Doe nou maar gewoon voor ze ontstoken raken. Dan ga je jezelf pas vervloeken. En dan kun je nog langer niet normaal eten
Aan de rechterkant zijn ze gewoon 'rustig', kan er ook gewoon bij met poetsen, dus zou niet weten waarom ze ontstoken zouden raken.

Ik weet wel dat ze eruit moeten, maar voorlopig wil ik daar nog even niet over nadenken.
Oud 20-05-2013, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Aan de rechterkant zijn ze gewoon 'rustig', kan er ook gewoon bij met poetsen, dus zou niet weten waarom ze ontstoken zouden raken.

Ik weet wel dat ze eruit moeten, maar voorlopig wil ik daar nog even niet over nadenken.
Tsja, bij mij is nog nooit iets gezegd over verstandskiezen, want die van mij kwamen ook prima recht door. Geen problemen, konden prima blijven zitten, kon er ook prima bij met poetsen. Dus ja. Waarom raakt shit ontstoken? Gewoon omdat. Is leuk ofzo.
Oud 20-05-2013, 18:11
Verwijderd
Citaat:
Ik kijk geen nieuwsprogramma's en lees geen kranten,
Waarom niet?
Oud 20-05-2013, 18:11
pixie
Avatar van pixie
pixie is offline
Ja, maar je gaat toch ook niet preventief iedereens appendix verwijderen? Ik vind verstandskiezen trekken 'omdat het misschien ooit ontstoken gaat raken' maar een raar complot van tandartsen tegen de gewoone mensch.
__________________
we may not enjoy living together, but dying together isn't going to solve anything...
Oud 20-05-2013, 18:13
Verwijderd
Nee, maar meestal wordt er gezegd 'Ze moeten getrokken worden want...'. Bij mij zijn ze getrokken omdat ze ontstoken waren niet vanwege de kans dat ze ontstoken raken. Dan is mijn advies dus om ze gewoon zsm te laten trekken, want dan zijn ze in ieder geval nog niet ontstoken
Oud 20-05-2013, 18:15
Verwijderd
Mijn vriendje heeft magnum-ijs voor me gehaald om bij te komen
Oud 20-05-2013, 18:15
pixie
Avatar van pixie
pixie is offline
Mijn blindedarm is verwijderd, omdat hij ontstoken was, niet vanwege de kans dat hij ontstoken kon raken. Dan is mijn advies dus om jouw blindedarm gewoon zsm te laten verwijderen, want dan is hij in ieder geval nog niet ontstoken
__________________
we may not enjoy living together, but dying together isn't going to solve anything...
Oud 20-05-2013, 18:17
Verwijderd
Citaat:
Nee, maar meestal wordt er gezegd 'Ze moeten getrokken worden want...'. Bij mij zijn ze getrokken omdat ze ontstoken waren niet vanwege de kans dat ze ontstoken raken. Dan is mijn advies dus om ze gewoon zsm te laten trekken, want dan zijn ze in ieder geval nog niet ontstoken
Bij mij is er gewoon te weinig ruimte om door te komen.
Oud 20-05-2013, 18:21
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Mijn blindedarm is verwijderd, omdat hij ontstoken was, niet vanwege de kans dat hij ontstoken kon raken. Dan is mijn advies dus om jouw blindedarm gewoon zsm te laten verwijderen, want dan is hij in ieder geval nog niet ontstoken
Als de kans heel groot is halen ze nog wel meerdere dingen weg. Als je 85% kans hebt dat een gezwel gaat zorgen voor complicaties of kanker nou ja dan laat je het ook niet zitten.
Hangt allemaal af van de variabelen natuurlijk.

Niet zo zwart-wit kijken
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:57.