Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-10-2012, 16:07
BadluckBoy
BadluckBoy is offline
Hoi ik heb advies nodig!!!

Ik zit bij een meisje in de klas die ik leuk vind en ik heb haar al een kaart gestuurd(smsje vond ik te cliché).
De volgende dag belde ze me op en vertelde ze me het volgende: Ik vind je een leuke jongen maar niet in de weg van dat ik verliefd opj e ben. Ik wil best wel is een keertje met je uit maar wel met andere vrienden erbij.

Ik had in de kaart gezet dat ik haar leuk vind en of ze een keer met me uit wilde.
Ik ben dus gewoon afgewezen(zo zie ik het). Het meisje dat ik leuk vind zit in me klas
dus hoe en wat moet ik nu?? FML
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-10-2012, 15:43
Verwijderd
Das idd echt heel erg balen! Er was bij mij laatst ook een jongen die met me uit wilde, maar ik heb toen nee gezegt, ik liep met een ander, vond ik dus geen goed idee. Nu negeert ie me steeds, Vind ik echt kut want het was een vriend van me. Dus wat jij moet doen: Vooral niet negeren, aardig blijven, en jezelf blijven. En misschien gewoon wel een keertje uitgaan! Anders weet dat meisje dat je je afgewezen voelt..
Met citaat reageren
Oud 28-10-2012, 23:50
haxordraxortje
haxordraxortje is offline
Disregard females, acquire currency and aesthetics.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2012, 08:31
Verwijderd
Citaat:
Hoi ik heb advies nodig!!!

Ik zit bij een meisje in de klas die ik leuk vind en ik heb haar al een kaart gestuurd(smsje vond ik te cliché).
De volgende dag belde ze me op en vertelde ze me het volgende: Ik vind je een leuke jongen maar niet in de weg van dat ik verliefd opj e ben. Ik wil best wel is een keertje met je uit maar wel met andere vrienden erbij.

Ik had in de kaart gezet dat ik haar leuk vind en of ze een keer met me uit wilde.
Ik ben dus gewoon afgewezen(zo zie ik het). Het meisje dat ik leuk vind zit in me klas
dus hoe en wat moet ik nu?? FML
Je bent inderdaad afgewezen en nog op een nette manier ook. Leuk meisje dat ze de moeite neemt om je te bellen Ik snap verder niet waar je advies voor wilt.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2012, 09:18
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Ik heb je topic even afgesplitst, aangezien je met een eigen probleem beter een eigen topic kunt aanmaken.

Verder ben ik met de Colonel, ze had ook niets kunnen laten horen en je laten twijfelen wat ze nu van je vindt. Op deze manier heb je duidelijkheid en kan je verder met je leven
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 08:17
Verwijderd
Op termijn ga je andere meisjes leuk vinden, dat lost het probleem vast op. Ik vind dat het meisje inderdaad vrij netjes heeft gehandeld. Jij ook, met je kaart! Gewoon volgende keer met frisse moed doorgaan als je een ander tegenkomt.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 12:42
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
met deze idd niks, maar je treft vast een ander leuk meisje in de toekomst
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2012, 12:45
Verwijderd
Met rust laten en als je wat ouder bent gewoon nog een keer proberen, als daar nog behoefte aan is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Help! Advies nodig
Anoniem8
3 24-07-2016 16:32
ARTistiek Larp/ Cosplay: Faun costume maken - Advies nodig!
Elin3
19 08-02-2013 14:59
Liefde & Relatie Ik heb even advies nodig.
HandDoek
10 09-05-2012 10:41
De Kantine Advies.
Briseïs
9 09-03-2005 08:04
Liefde & Relatie Snel advies nodig
angellike111
23 14-06-2003 23:54
Psychologie Minder vrolijk.. maar ik heb echt advies nodig
Kleintjeyakult
10 11-04-2003 21:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:44.