Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2008, 07:14
marccc
Avatar van marccc
marccc is offline
Zaterdagavond 5 april en zondag 6 april gaan wij de hele winkel tellen. Enig idee wat hier achter steekt? Is het een landelijke operatie of zit er iets groots aan te komen voor ons filiaal? (ik dacht zelf aan een verbouwing ofzo..) Ps: wij zijn dan zoals altijd gesloten.

Ik vraag mij dit af omdat ook de ouderen alles uitbetaald krijgen, wanneer deze werken. Ik kan me niet voorstellen dat dit een normale operatie is.

Greetz,
Marc
Advertentie
Oud 24-10-2008, 22:49
Sel
Sel is offline
hallo iedereen,

ik ben 16 jaar en werk al 4 weken bij albert heijn achter de kassa ( ik zit dus nog in mijn proeftijd ). Ik had een paar vragen.

ik lees de laatste tijd steeds vaker dingen over een loonbelastingsformulier en dat die in je introductiepakket zit. nou heb ik net dat hele ding leeggehaald en ik kon niks vinden
ook ben ik helemaal niet geinformeerd over de blauwe voordeelkaart. nou had ik er het laatst met een vriendin over die er 2 maanden werkt en zij heeft em ook nog niet. moet ik er zelf achteraan gaan of krijg ik die thuisgestuurd? en dat loonbelastingformulier, moet ik die ook gewoon navragen bij de teamleider?

en ik heb op 13-10-2008 32,29 euro ontvangen. ik begon op 1-10 voor het eerst met werken. in totaal heb ik tot 13-10 19,5 uren gewerkt. klopt dit bedrag wel? ik krijg 3,28 bruto ik zou niet weten hoeveel netto.

nou is mijn eerste indruk dat de AH gewoon op zn zachtst gezegd stom is. alles is ongeorganiseerd, de teamleider vraagt eerst of ik dit wil doen dan moet ik weer naar de kassa en dan weer vegen normaal als je klaar bent dan komen ze je halen of bellen ze tog? ik moest laatst gewoon een half uur doorwerken, omdat niemand me af kwam lossen, en dan zeggen ze dat ik had meoten bellen. moet ik dus zelf in de gaten houden wanneer ik klaar ben? dat is lekker als er klanten voor je neus staan en jij gaat ff bellen ; hee het is 8 uur ik wil naar huis naja heeft iemand anders dit ook? of ben ik de enige die zich er aan irriteert? ik wou wel ontslag nemen maar mn vader maakte er helemaal een probleem van. nu ben ik gedoemd de rest van mn leven er te werken ..

alvast bedankt.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Het grote Albert Heijn Topic (deel 5)
ikbenschipper1
500 04-02-2009 16:35


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:16.