Advertentie | |
|
12-08-2005, 16:03 | ||
Citaat:
Ot: ik geloof dat het eindelijk droog is.
12-08-2005, 17:19 | ||
Citaat:
Was het een overdekt winkelgebeuren? In het kader van de grote hoeveelheid regen die vandaag is gevallen..
12-08-2005, 17:45 | ||
Citaat:
Au fond is het ontzettend klote dat hij aan alle kanten hulp toegereikt krijgt en jij niet.. Kun je niet (nogmaals?) je huisarts raadplegen? Ondervind je dan helemaal geen steun aan je vriend? Het moet wel van twee kanten komen.. Ik wil je iig sterkte wensen... Take care!
12-08-2005, 19:47 | ||
Citaat:
We kunnen op dit moment geen enkele steun aan elkaar vinden omdat het met ons allebei zo slecht gaat. Mij laten ze gewoon zelfmoordplegen, dat kan ze niks schelen. (het GGZ dus)Ik krijg alleen steun in de vorm van medicatie en nu een afspraak 1 keer in de week. Mijn eerste afspraak is pas donderdag weer terwijl ik al niet eens weet hoe ik op een normale manier het weekend door moet komen.
12-08-2005, 22:56 | ||
Citaat:
En het waren allemaal megastores, dus als je eenmaal binnen was liep je daar wel een tijdje
13-08-2005, 12:25 | ||
Citaat:
P.S. Als je het gevoel hebt dat je jezelf niet in de hand hebt, bel dan ècht de dienstdoende huisartsenpost!! Meid, ik wilde dat ik iets voor je kon doen.. Take care.
13-08-2005, 23:06 | ||
Citaat:
13-08-2005, 23:08 | ||
Citaat:
*geeft Nijn big hug..*
13-08-2005, 23:11 | ||
Citaat:
ot: Het ziet eruit alsof ik mezelf flink geopereerd heb ofzo. Ik moet alles maar verborgen houden de hele tijd. Met mijn vriend heb ik het contact nu definitief voor een tijdje verbroken. Mijn vader heeft hem opgezocht, heeft hem moed in gesproken maar heeft ook gezegd dat het het beste is als hij mij even met rust laat. hij had het er moeilijk mee. In mijn hoofd werd het eindelijk weer wat rustiger vandaag. Het voelt alsof ik overspannen ben. Elke kleine emotie bezorgt mij nu toch een gigantisch groot gevoel. Ik wil hem dan ook pas weer spreken als hij vrijwel helemaal beter is en ik ook. Anders kunnen we het wel vergeten met onze relatie.
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ctrl + V Topic #66 Retro*Love | 500 | 19-04-2007 11:19 | |
Psychologie |
Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #37 WolterB | 490 | 09-09-2005 14:46 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic! #6 Gothic | 500 | 16-06-2004 19:39 |