Advertentie | |
|
31-12-2009, 10:26 | |
Ik kijk er naar uit mijn kennis op het gebied van Accountancy te verbreden
- Ga HBO Accountancy doen zeggen ze dan. Ik weet dat accountantskantoren doorgaands alleen mensen met bedrijfseconomie aannemen als deze zich laten omscholen naar accountancy. Voor wanneer is deze stage eigenlijk? Als het voor februari is ben je al te laat. |
04-01-2010, 11:23 | |
Beste allemaal,
allereerst bedankt voor jullie reacties... @Naamingebruik: reagerend op opmerking 1, ''ik kijk er....te verbreden''...hierna heb ik duidelijk aangegeven: ''EN ervaring op te doen''...dus ik ga ervan uit dat ze dan wel begrijpen dat het gaat om kennis in het praktijk en geen theorie....waardoor hbo dus wegvalt reagerend op opmerking 2: zoals daar staat is de stage wel voor feb 2010..ik begrijp dat ik dan aan de late kant ben...maar op veel websites staan nog vacatures open voor stage per feb 2010... Dit is trouwens niet opgenomen in mijn studieprogramma...maar de stage is een eigen initiatief...een ingangsdatum van maart 2010 is ook goed.,, |
05-01-2010, 08:33 | |
Accountants kantoren hebben niks aan mensen die geen AC willen gaan studeren, en dus zal je ze alleen maar geld kosten. (Nouja, ze hebben wat fiscalisten in dienst, maar dat wijkt verder af van je opleiding).
Door de krisis dienen zelfs HBO AC studenten een 8 of hoger te scoren op sollicitatiegesprekken, waar eerst een 6 voldoende was. Alle AC kantoren zitten voor AC studenten al begin December vol. Naar mijn weten starten er ook geen stages in maart bij AC kantoren, maar dat is enigsinds afhankelijk van de werkvloer of course. |
13-01-2010, 12:40 | |
Ik begrijp je niet helemaal denk ik. Ik studeer nu accountancy en control...dat is wat volgens jou acc.kantoren willen ofniet?
Er starten idd geen stages per maart...maar zoals ik al eerder aangaf...is dit op eigen initiatief en niet zoals de reguliere startperiode bij hbo etc... |
Advertentie |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Zinsontleding Duits (brief) Stresss | 3 | 03-11-2012 11:44 | |
Duitse brief XxEllen | 4 | 18-12-2008 12:59 | |