Advertentie | |
|
07-11-2010, 20:05 | ||
Citaat:
|
07-11-2010, 20:27 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Naaktzwemmen met je vriendin is leuk omdat het erotisch is. Naakt zonder de erotiek is... En niet erg leuk als je ook nog eens kouwelijk bent. (Kijk wandelende kleurboeken! Een post van mij zonder knipogen! aj... I just did it again) |
07-11-2010, 22:47 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Om die dingen met elkaar te vergelijken slaat echt als een tang op een varken. Ik heb niks met nudisme, lijkt me ook erg frisjes. Maar ik heb wel een buurman die het doet, hoewel hij dat alleen op plekken doet waar dat is toegestaan en die doet daar ook niet hautain over ofzo. |
08-11-2010, 18:36 | |
Jullie verwachten van een 16-jarige dat hij niet weet wat nudisme is.
Het wijkt af van de huidige maatschappelijke standaarden, dat komt omdat mensen al duizenden jaren geleden kleding zijn gaan dragen, en dus haar is verdwenen waar heul vroeger het als bescherming diende, nudisme doet dus af aan onze evolutie. Of strijden jullie met den bijbel in de hand, want dan was dit een nutteloos betoog. |
08-11-2010, 19:03 | ||
Citaat:
|
09-11-2010, 10:04 | ||
Citaat:
|
09-11-2010, 11:05 | |
Verwijderd
|
Waarom dan? Wie doe je er precies kwaad mee? Het is niet zo dat die mensen over straat of in de bibliotheek naakt lopen, ze doen dit in hun eigen huis of in gebieden waar dat is toegestaan. Leg me nou eens uit waarom je dat onder hetzelfde rijtje schaart als pedofilie en extreem rechtse ideeen?
|
09-11-2010, 12:01 | |
Ik vind het fijn om naakt rond te lopen. Ik noem mezelf geen nudist want ik loop alleen thuis naakt rond. Ik wil ook nog een keer naar een nudistencamping of iets dergelijks gaan.
Maar ik heb wel een paar vraagjes voor je. Als je thuis naakt rondloopt, doe je dan alle gordijnen dicht? En als er visite langskomt of de postbode staat voor de deur trek je dan wel iets aan? Vind je het vervelend dat je je moet aankleden om naar de winkel te gaan? @FA: Ik vind echt niet elk naakt persoon erotisch of seksueel prikkelend. Jij wel dan? Ik ken ook niemand die elk naakt persoon seksueel prikkelend vindt. Vandaar ook dat naaktblaadjes zich meestal richten op een specifieke categorie. |
09-11-2010, 13:49 | |
Ten eerste is het jouw levenstijl, maar we zitten hier tenslotte niet op Letteren. Ten tweede: nee, niet mijn levenstijl. Als mensen dit op hun speciale campings en dergelijke willen doen, prima.
|
09-11-2010, 17:04 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ze me niet prikken, is de kans groot dat ik helemaal geen behoefte heb ze zo te zien. |
09-11-2010, 22:51 | ||
Citaat:
09-11-2010, 23:15 | ||
Citaat:
|
09-11-2010, 23:21 | ||
Citaat:
10-11-2010, 00:25 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik hoef echt niet te weten wat een ander allemaal uitsteekt daar op die naaktcampings. |
10-11-2010, 02:27 | ||
Citaat:
Ik ga al sinds m'n geboorte naar naturistencampings, zoals al gezegd heeft dat niets seksueels. Een naturistencamping is hetzelfde als een gewone (textiel) camping alleen dan is iedereen naakt. Naturistencampings trekken vaak ook een wat meer hogeropgeleide bezoekers maar dat zijn dan ook de enige verschillen. Ik zie ook absoluut niet in waarom dat 'tegen de maatschappij' is of 'tegen de evolutie'. Het is misschien niet jouw ding maar zelfs dat kun je pas concluderen als je het een keer geprobeerd hebt. Ik ben zelf trouwens naturist, geen nudist. Ik zie naakt zijn meer als praktisch en eeh ja, gezelligs. Niet als iets positiefs op zich. Als het koud is doe ik gewoon een trui aan en thuis heb ik ook gewoon een badjas. Ik ben wel eens op een textiel camping geweest en jee wat een gedoe is dat zeg, als je wilt douchen of je moet omkleden in je tent. En al die kleren die je mee moet nemen in je koffer!
10-11-2010, 12:53 | ||
Citaat:
10-11-2010, 13:08 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
En hoezo lastig vallen, als je het niet wilt zien moet je niet naar een plek gaan waar dat mogelijk is. Ik zie niet hoe jij daar persoonlijk last van heb. En wat oma zegt. |
10-11-2010, 17:00 | ||
Citaat:
@Fosca Waarom nou dat over hoger opgeleiden? Ik vind het nogal overkomen als indirect een belediging, niet naar Daantjer, maar naar niet hoogopgeleide mensen. Het heeft totaal geen zin om het te zeggen, alleen dat je vindt dat mensen beter zijn als ze hoogopgeleid zijn? Misschien ben ik de enige die dat ziet, maar ik vind het nergens op slaan. Net als tegen vreemde mensen zeggen dat er in jouw huis vast weinig verschil is tussen hun huis, behalve dan dat de mensen bij je thuis hoger opgeleid zijn, en oja, jullie hebben geen kleren, maar dat maakt niet uit, jullie zijn hoger opgeleid. Zie je, slaat nergens op, maar lijkt er wel erg veel op, niet? Laatst gewijzigd op 10-11-2010 om 17:09. |
10-11-2010, 20:15 | ||
Citaat:
|
10-11-2010, 20:25 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb overigens niks met naturisme/nudisme. |
10-11-2010, 20:40 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
graag volgende keer deftige argumenten aub, 'mevrouw de hoog opgeleide' Laatst gewijzigd op 10-11-2010 om 20:54. |
11-11-2010, 18:02 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
11-11-2010, 20:42 | ||
Citaat:
11-11-2010, 21:19 | |||
Citaat:
Citaat:
12-11-2010, 02:03 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je toch perse zonder kleren op vakantie wil, trek dan naar de bergen of de woestijn, ver weg van de bewoonde wereld, en misschien ga je dan nog eens wat interessants zien tijdens die 2 weken verlof. Interessanter dan de vetrollen en borstharen van overjaarse hippies. |
12-11-2010, 12:57 | ||
Citaat:
Wat ik me trouwens afvroeg, voor de mensen die zich niet kunnen voorstellen naar een naturistencamping te gaan, gaan jullie wel naar de sauna? Ik heb vrienden die een naturistencamping ondenkbaar vinden maar wel naar de sauna gaan want 'dat is heel anders'. In mijn optiek zit hier vrij weinig verschil tussen.
12-11-2010, 14:01 | |
Ik ga ook niet naar een sauna. Hieraan wil ik toevoegen: Waarom zou je met een gezin wel naar een naturistencamping gaan. Je dringt je kinderen op zo'n manier jouw levensstijl op, kunnen ze dat niet zelf ontwikkelen?
En ik ben vergeten te reageren op *oma*; Ik zou het bijzonder prettig vinden om niet de gezichten van lelijke mensen te hoeven zien, echter is lelijk relatief, dus daar ga ik liever niet op in. |
12-11-2010, 14:07 | ||
Citaat:
|
Advertentie |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|