Advertentie | |
|
20-04-2020, 02:52 | ||
Citaat:
|
20-04-2020, 14:34 | ||
Citaat:
30-06-2020, 12:49 | ||
Citaat:
|
30-07-2020, 22:16 | |
Jonge Little Phoebe is momenteel echt nog de enige forumbaas die actief is. Ik ben benieuwd hoe het team zich red als ze weg zal gaan. Sws moet die Sjon echt z’n ogen uit zijn kop schamen. De aankondiging van de updates kwamen eind Maart 2019. We zitten nu bijna in Augustus 2020, bijna anderhalf jaar later. Wat denkt die man joh jeez
|
13-08-2020, 18:06 | |
zometeen is yanderesimulator al klaar voordat dit forum een nieuw lookje heeft(of volgen jullie een youtube drama oke oke), achja, forums zijn toch al een beetje van de oude tijd.
Ondertussen heb ik wel sinds dat dit topic is gestart: Geleerd websites waaronder forums, frontend & backend te maken 2x naar een nieuwe klas gegaan(althans bijna nu 2) Nieuwe vrienden gemaakt Stukje frans geleerd, wat n kuttaal. Hoop gekregen dat dit forum ooit nog een forumverandering zou krijgen. Er achter gekomen dat ik volgend jaar geen Frans meer hoef waar ik zeer blij mee ben Advertenties leren maken Leren typen met 10 vingers inplaats van 2 middelvingers Ideeen gemaakt hoe zou je dit forum verbeteren en daar ook nog eens van kunnen profiteren M'n muzieksmaak "verbeterd" Vriendin verloren (f in the chat) Die "vrienden" verloren Een nieuw superhip coronakapsel gekregen Hoop in een forumverandering verloren 2 telefoons gesloopt godverdomme Bijna weer door een jaarverbod Appie heen En wat hebben jullie tortelduifjes meegemaakt sindsdat dit topic is gestart en forumveranderingen al 10000 keer zijn belooft. |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wat wil jij weten van de forummer onder je? Missy | 500 | 24-09-2008 18:55 | |
De Kantine |
Hoe zou jij het liefst geëxecuteerd worden? Verwijderd | 67 | 30-08-2007 20:48 |