Advertentie | |
|
22-10-2002, 10:59 | ||
Citaat:
22-10-2002, 11:07 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar om je vraag nog even te beantwoorden: Op de kantine (dat versta ik ook onder dit forum) zijn al topics over sinterklaas. En op dop waren er vorig jaar zoveel dat het me handiger lijkt om dat vanaf het begin in één topic te doen. |
22-10-2002, 11:20 | |
Dees had ik vorig jaar gekregen van een jongen
uit mn klas (suprises). Op Internet stond een gedichtengenerator oid, zodat de halve klas hetzelfde gedicht had Beste Ingrid, Het is weer groot feest vandaag, vandaar dat de Sint je deze cadeautjes zond. Maar waarmee maak je Ingrid nu blij, want Ingrid heeft al zoveel, wat kan er nog bij? Uit het verre Spanje ontvangt Ingrid dit gedicht. Ondanks alle afstand verdween je nimmer uit Sints zicht. Ingrid zit nu in spannig, wat zal het zijn? Is het mooi, kan ik het dragen, ruikt het fijn. Je weet nu ongetwijfeld hoe het verder gaat, dus neem nu hierbij een scherpe schaar te baat. Zo gaat dit rijmpje als een kaarsje uit, zodat je er vandoor kan gaan met je bui. De groeten van Sint en Piet. *ja ik besef dat dit nergens over gaat * Dit jaar hebben we in ons gezin lootjes getrokken, en ik heb dus mn zus. Aangezien iedereen een gedichtje aan het maken is, moet ik dat ook doen Kan iemand een beginnetje maken, zodat ik verder kan gaan Alvast bedankt
22-10-2002, 13:56 | ||
Citaat:
22-10-2002, 13:57 | ||
Verwijderd
|
Citaat:
|
22-10-2002, 14:17 | ||
Citaat:
22-10-2002, 18:09 | ||
Citaat:
omg zit ik hier net te kijken voor een gedichtje voor David, zit jij hier Niet slim hè drid Ok, hier is de gedichtengenerator : http://www.dotsphinx.com/sinterklaas...hten/?favoriet Nouja, ik was eigenlijk aan het denken over een gedichtje voor een goeie vriend van mij, maar ik kom wel terug als ik er echt niet uitkom..
Laatst gewijzigd op 22-10-2002 om 18:37. |
23-10-2002, 17:43 | |
Ik probeer altijd een zo origineel mogelijk gedicht te maken. VEel gedichten beginnen met :
Sint zat te denken wat ze Maaike eens zou gaan schenken óf : Sint en piet zaten te denken wat ze maaike zouden schenken blaat Mijn vader is een kei in gedichten maken. Die is echt goed. Hij is alleen een beetje te oud voor dit forum
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|