Advertentie | |
|
13-12-2002, 15:36 | ||
Citaat:
13-12-2002, 18:06 | |
Hoi kleine Wicca,
Tja je hebt verschillende soorten anti depresivia en dus ook verschillende werkingen erop. Er zijn wel negatieve bijwerkingen maar aangezien ik al een paar jaar niet meer slik is het misschien een tip om naar de apotheek te gaan en vragen of je de bijsluiter mag lezen van verschillende anti depresivia´s Ik gebruik zelf al jaren geen antidepresivia´s meer. Remeron had geen invloed op me en fluvoxamilemaleaat moest steeds verhoogd worden. Ik werd er te afhankelijk van en werd er soms depri van, en had veel last van bijwerkingen. Nu heb ik dus geen medicijnen meer en ja ik heb nu andere invloed. Ik ben mijn depressie zelf aan het overwinnen. Ik heb een aantal handelingen voor mijzelf die voor mij echt werken. 11 tips tegen depressie, misschien heb je er wat aan, of was je daar al geweest? Ik leer steeds beter met mijn depressie om te gaan en het gaat steeds beter! Hopelijk heb je er wat aan! Succes! Groetjes karina
Laatst gewijzigd op 13-12-2002 om 18:13. |
13-12-2002, 18:44 | ||
Citaat:
dat kan ik niet veel meer, je herkent het wel. en als het soms goed gaat verwacht ik zeker dat het niet terug komt, wel dus. maar juist in die periode is mijn discipline moeilijk, want een pilletje helpt niet alleen. kuss
15-12-2002, 13:01 | |
Hoi Ratsja,
Heb jij dromen waar je jezelf aan vast houd? Waaraan je alles wilt doen om die waar te laten maken? Ikke wel en houd me vast aan die dromen en probeer alles om ze waar te laten maken. Bij elke overwinning krijg ik meer kracht, meer geloof in mezelf. Misschien werkt dat ook wel bij jou. Na streven van wat je echt wil. Je moet wel eerst te rade gaan wat je dromen zijn. Groetjes karina
18-12-2002, 17:11 | ||
Citaat:
18-12-2002, 17:13 | ||
Citaat:
sommigen kunnen niet zonder. in andere gevallen kan het wel weer zonder.
19-12-2002, 14:07 | |
Ik slikte antidepressiva en ben er op eigen initiatief mee gestopt. Bij mij werkte t helemaal niet, had t gevoel dat t alleen maar erger werd. Het was niet moeilijk om er mee te stoppen, maar ja, ik wilde t zelf dan ook echt niet meer. Voor mensen die r echt baat bij hebben zou t moeilijk zijn, dat heb ik bij iemand gemerkt, maar t lukt uiteindelijk wel.
19-12-2002, 19:32 | |
Verwijderd
|
ik denk dat de depressie wel degelijk invloed op mijn ontwikkeling heeft. ik ben door de depressie veel minder geconcentreerd geworden en heb veel rottigheid gezien. door de depressie ga je sommige dingen je ook heel erg aantrekken en sommige dingen kunnen je geen reet meer schelen.
ik denk dat ik door de anti-depressiva iets opener ben geworden. ik weet het allemaal niet zeker want sommige dingen kunnen komen door de intensieve therapieen en sommige dingen kunnen komen door de persoonlijkheidsontwikkeling stoornis die ik heb/krijg/kan krijgen(ik weet het neit meer ) |
Advertentie |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|