Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2011, 14:02
Lumpie
Lumpie is offline
Hallo forumleden,

Zijn er hier mensen die de HBO opleiding Bedrijfseconomie volgen aan de Hogeschool in Utrecht? Wat zijn jullie ervaringen met deze school? Hoe is het lesprogramma, hoe zijn de docenten, mede-studenten, de begeleiding etc? Daar ben ik erg benieuwd naar.

Ik heb allereerst naar deze opleiding gekeken aan de HvA in Amsterdam, maar deze onderwijsinstelling is mij toch een beetje tegengevallen qua extra begeleiding en de school opzich.

Ik ben sociaal namelijk niet heel erg sterk, omdat ik bijvoorbeeld erg onzeker ben en het samenwerken in groepjes hierdoor erg lastig vindt. Ik heb bij de HvA verschillende gesprekken gehad, maar ik kreeg de indruk dat men mij liever kwijt dan rijk was. Enige extra begeleiding was moeilijk te regelen. Mensen met een beperking moeten zich maar aanpassen is de gedachte. Zo is er bijvoorbeeld een verplichte introductieweek in de Ardennen, wat ik verschrikkelijk vind, en waarvan ik van mezelf weet dat dit niets voor mij is. Maar aangezien het een verplicht onderdeel is, en de HvA voet bij stuk houdt, ben ik nu aan het kijken of de opleiding bedrijfseconomie ook op andere Hogescholen in de omgeving van Amsterdam gegeven worden.

Daarom de vraag: wat vinden jullie van de Hogeschool van Utrecht in dit geval? En is hier ook een (verplichte) introductieweek? En hoe is het programma opzich?

Ik weet dat de opleiding Bedrijfseconomie ook bij de Hogeschool inHolland gegeven wordt, in Haarlem en Diemen, maar zoals je zult begrijpen sta ik daar niet echt voor open na alle negatieve berichtgeving....of is deze opleiding daar juist wel goed?

Ik hoop dat jullie wat info voor mij hebben, en mij kunnen helpen.

Een prettig weekend allemaal!

Laatst gewijzigd op 02-07-2011 om 14:17.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Studies en ervaringsdeskundigen
Tink*
19 10-04-2016 17:24
Studeren Deel je ervaringen met andere forummers!
Verwijderd
17 30-05-2008 10:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38.