Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-11-2003, 14:22
js0-
js0- is offline
Kan iemand hier mij informatie geven over het salaris bij beroepen als f16 piloot, apache piloot etc?

ik denk er over om eens te gaan solliciteren maar 10 jaar is een lange tijd en ik vraag me af wat je er voor krijgt...

dus:
-wat zijn de basissalarissen?
-hoe zit het met het salaris als je bijvoorbeeld wordt uitgezonden naar afghanistan?
-hoe krijg je een salarisverhoging bij de luchtmacht?(ik denk dat dat gepaard gaat met promovering in rang maar hoe gebeurd dat dan etc?)

alle hulp is welkom
bvd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-11-2003, 14:36
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
http://www.werkenbijdeluchtmacht.nl/
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 15:43
js0-
js0- is offline
ik kan het salaris gedeelte niet vinden
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 16:08
MuSeLiVe
Avatar van MuSeLiVe
MuSeLiVe is offline
no offence, maar als je droom is om vliegenier te worden dat boeit het niet wat het verdient. vliegeniers leven voor het vliegen, en die kijken niet naar het salaris.
__________________
help me.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 16:26
Verwijderd
Voor het leven, maar ze stoppen wel ruim voor de pensioengerechtigde leeftijd.
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 16:50
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
js0- schreef op 27-11-2003 @ 16:43:
ik kan het salaris gedeelte niet vinden
Citaat:


Vanaf het moment dat je bij ons begint met je militaire opleiding, krijg je een salaris. Het salaris is afhankelijk van je leeftijd, vooropleiding en rang. Als je bevorderd wordt (en dat kan soms al tijdens je opleiding zijn) krijg je salarisverhoging.

Omdat je salaris afhankelijk is van verschillende zaken, is het lastig om in het algemeen te zeggen wat je gaat verdienen. Als je wilt weten met welk salaris jij zal beginnen, dan nodigen we je graag uit om naar een voorlichtingsavond op een van de Luchtmachtonderdelen te komen. We kunnen dan op basis van je persoonlijke gegevens een indicatie van je startsalaris geven.

Bij sommige functies krijg je bovenop je salaris ook nog een toelage, zoals bijvoorbeeld een vliegtoelage, een klimtoelage of een ploegendiensttoelage.

Vergoeding als je in het buitenland werkt

Je kunt op twee manieren werkzaam zijn in het buitenland, namelijk in een reguliere Luchtmachtfunctie, of bij een bijvoorbeeld een internationale staf. Hiervoor ontvang je een buitenlang-toelage.

Een andere mogelijkheid is het uitgezonden worden in het kader van humanitaire en/of crisisbeheersingsoperaties. Op dat moment wordt de toelage bepaald op grond van het soort uitzending en het gebied.
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Met citaat reageren
Oud 27-11-2003, 19:59
js0-
js0- is offline
Citaat:
Auntie M schreef op 27-11-2003 @ 17:50:
thx!!!




ps. tuurlijk maakt het wel uit wat je verdiend. als ik daar dan klaar ben na 10 jaar wil ik niet 28 euro en 53 cent op de bankrekening hebben. (en ja, ik weet dat dat wel niet zou gebeuren)
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 17:36
Suqeunse
Avatar van Suqeunse
Suqeunse is offline
een stuk of 5000 euro per maand hoor. + bonussen uiteraard
__________________
Live Life.
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 21:56
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
js0- schreef op 27-11-2003 @ 20:59:
thx!!!




ps. tuurlijk maakt het wel uit wat je verdiend. als ik daar dan klaar ben na 10 jaar wil ik niet 28 euro en 53 cent op de bankrekening hebben. (en ja, ik weet dat dat wel niet zou gebeuren)
Je hebt trouwens op die site een testje om te kijken of je het wel leuk vindt om te vliegen in een F16. Ik had 9 van de 14 vragen goed en ik heb geen zak verstand van die dingen (behalve dat ze een mooi geluid maken als ze laag overvliegen).
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Met citaat reageren
Oud 28-11-2003, 23:28
EvilSmiley
EvilSmiley is offline
Denk je uberhaupt wel door de selectie heen te komen? Natuurlijk verdienen die mensen goed, als de eisen zo hoog zijn.
Met citaat reageren
Oud 29-11-2003, 00:18
js0-
js0- is offline
het is t proberen waard lijkt me
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 15:23
Plusmarktboy
Plusmarktboy is offline
Citaat:
Suqeunse schreef op 28-11-2003 @ 18:36:
een stuk of 5000 euro per maand hoor. + bonussen uiteraard
onzin. Mijn neef is piloot en verdiend standaard 6400 euro standaard. Een bonus krijg je bij speciale verichtte diensten en/of prestaties.
__________________
Hetzij zo...
Met citaat reageren
Oud 04-12-2003, 17:43
js0-
js0- is offline
is je neef vlieger bij de luchtmacht of bij de KLM(of een andere luchtvaartmaatschappij)?


en hoe lang is je neef al vlieger en welke rang is hij? (als hij bij de luchtmacht zit)
Met citaat reageren
Oud 05-12-2003, 10:50
Verwijderd
Citaat:
js0- schreef op 04-12-2003 @ 18:43:
is je neef vlieger bij de luchtmacht of bij de KLM(of een andere luchtvaartmaatschappij)?


en hoe lang is je neef al vlieger en welke rang is hij? (als hij bij de luchtmacht zit)
Ik denk echt niet dat jij er door heen komt. Een paar procent haalt het maar en die lui zijn echt niet met geld bezig, sorry vriend maar richt dan een eigen bedrijf op. De echte piloten vliegen voor hun plezier niet voor het geld. Zit je bv ook op zweefvliegen? Dat maakt je kans aanzienlijk groter om piloot te worden.
Met citaat reageren
Oud 05-12-2003, 15:40
Auntie M
Avatar van Auntie M
Auntie M is offline
Citaat:
Syphon schreef op 05-12-2003 @ 11:50:
Ik denk echt niet dat jij er door heen komt. Een paar procent haalt het maar en die lui zijn echt niet met geld bezig, sorry vriend maar richt dan een eigen bedrijf op. De echte piloten vliegen voor hun plezier niet voor het geld. Zit je bv ook op zweefvliegen? Dat maakt je kans aanzienlijk groter om piloot te worden.
Op grond waarvan denk jij nu al te weten dat hij niet door de procedure heen zou komen? Omdat hij zo graag wil weten wat voor salaris er aan vast hangt?
__________________
You love me You hate me, You hate to love me You love to hate me...||De Nieuwe Wereld komt eraan!!!! ...
Met citaat reageren
Oud 05-12-2003, 16:16
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
De selectie is idd heel streng.
Iemand uit m'n klas heeft geprobeerd toe gelaten te worden, maar zowel lichamelijk als geestelijk is het ontzettend zwaar.
En slechts een zeer klein deel komt er door.
Maar als het echt je droom is, dan is het zeker de moeite waard om het te proberen
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht marine, landmacht, leger
petit
24 10-09-2006 15:17


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:38.