Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2003, 20:54
rodina
Avatar van rodina
rodina is offline
Vind jij jezelf mooi, knap, beeldschoon, wat vind je mooi aan jezelf, wat zou je willen veranderen? Zou je naar de plastisch chirurg stappen, naar make me beautiful? Of gaat dat te ver?


Wat vind je mooi bij andere? *en kom nou niet met een stapel fotos dat geloof ik wel*
__________________
Freak me baby
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-11-2003, 20:56
Verwijderd
Ik vind mezelf bovengemiddeld mooi.
Soms vind ik mezelf de mooiste van de school.
Alleen als ik dat zeg denken mensen altijd dat ik een grapje maak.
Zulke dingen hoor je blijkbaar niet te zeggen over jezelf.
Maar iemand moet de knapste zijn toch?
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 21:07
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Go girl

Ik vind mezelf ook okee, altijd wel wat te zeiken natuurlijk maar verder ook wel..bovengemiddeld.
__________________
bonnie and clyde
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 21:20
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
Was er niet zo'n regel van TS begint...
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 21:20
suikerprinses
Avatar van suikerprinses
suikerprinses is offline
Als ik om me heen kijk, zie ik veel lelijkere mensen. Maar ook veel mooiere.
Ik vind mn kledingstijl goed, en de rest gemiddeld denk ik.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 21:25
frozenfountain
frozenfountain is offline
Ik vind mezelf soms mooi en soms lelijk, ligt aan m'n stemming. Meestal gewoon...gemiddeld. Er is niks wat ik aan m'n uiterlijk wil veranderen. Misschien wat vetjes op m'n heupen laten wegzuigen Nee hoor, ik ga dan liever trainen.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 21:34
beuk
Avatar van beuk
beuk is offline
ik ben wel tevreden eigenlijk, met name over m'n gezicht en postuur (niet extreem lang maar ik sta wel aan de top ).

wat objectief gezien wel verbeterd zou kunnen worden is het vetpercentage, maar daar maak ik me persoonlijk niet zo druk om. bovendien past het wel bij me (enigszins lui en fervent sporthater).
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 21:37
sorry
sorry is offline
ik vind mezelf wel ok. alleen ben ik een beetje aan de dunne kant, maar ik maak me er niet niet van.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 21:47
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
ik heb een afkeer van lelijkheid.
ik ben erg tevreden met mezelf.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 21:48
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Mn gezicht vind ik goed, ziet er gewoon wel lief uit meestal
Haar ook prima
Voeten ook

Maar de rest is echt ruk.
Ow wacht, behalve mijn babyhandjes

Ben dus behoorlijk tevreden over mijn hoofd, maar over de rest niet

Wat verbetert kan worden? Nouuu behoorlijk wat vet weghalen zou geen ramp zijn
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 21:50
MUTS123
Avatar van MUTS123
MUTS123 is offline
Hangt er vanaf.
De ene keer vind ik mezelf "wel-redelijk", de andere keer spuuglelijk en af en toe heel mooi.
Maar goed: jezelf vergelijken met de mensen van uglypeople.com helpt
__________________
[geen inspiratie]
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 21:53
Otis
Avatar van Otis
Otis is offline
Citaat:
MUTS123 schreef op 30-11-2003 @ 21:50:
Hangt er vanaf.
De ene keer vind ik mezelf "wel-redelijk", de andere keer spuuglelijk en af en toe heel mooi.
Maar goed: jezelf vergelijken met de mensen van uglypeople.com helpt
Of gewoon bij mij op school kijken.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 21:56
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Ik vind mezelf niet echt geslaagd, af en toe een dagje wel. Maar ik heb dan ook een minderwaardigheidscomplex van hier tot daar.
M'n ogen zijn nog wel ok dan ( afgezien van mn wallies ) en dat ik taille heb ben ik ook blij mee, maar de rest .
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 22:01
Divina Flor
Avatar van Divina Flor
Divina Flor is offline
Vandaag ben ik wel blij met mezelf. Soms ben ik niet echt tevreden maar hangt wat van m'n bui af.
Citaat:
MUTS123 schreef op 30-11-2003 @ 21:50:
Maar goed: jezelf vergelijken met de mensen van uglypeople.com helpt
Omg, dat is soms echt erg (alleen de site is ook erg sloom): http://www.uglypeople.com/uploaded/1...inger(FAT).jpg.

Laatst gewijzigd op 30-11-2003 om 22:06.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 22:08
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Nee, ik vind mezelf niet mooi. Het enige wat ik wel mooi vind zijn mijn handen/neus/gebit, maar verder niets.
Al zijn er dagen dat ik denk van "mwah, vandaag ben ik wel een beetje leuk", meestal niet.

Ik zou niet naar een plastisch chirurg gaan, want dan ben ik niet meer de echte 'ik' zegmaar. (al snap ik het best als sommige mensen zich wel laten verbouwen).
__________________
look back and laugh
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 22:09
Verwijderd
Mwah, mooi is ook maar relatief. Maar ik ben wel tevreden met m'n postuur; redelijk slanke taille en vrij brede schouders. Ook m'n lengte vind ik ok (1m87). Wat minder tevreden over m'n haar, ik vind het wat te slap.

Mooi bij anderen? Niet echt iets specifieks, maar wat de meeste meisjes hebben waar ik op val zijn een gave huid, slank postuur, mooi lang haar en lieve ogen.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 22:13
Verwijderd
Ik ben wel tevreden Er zijn een hoop lelijkere mensen, maar ook een hele hoop mooiere.. en zo zijn er ook momenten dat ik mezelf helemaal niet mooi vind, en soms ook weer wel
Tevreden ben ik met mn haar, ontevreden met mn oren.. en soms zou ik wel willen dat ik blond lichaamshaar had, want donker valt altijd meteen zo op Voor de rest is heb ik niet zoveel te klagen.. het kan altijd mooier natuurlijk, maar zoals het nu is is het goed genoeg
Ik zou nergens iets aan laten veranderen door een plastisch chirurg ofzo, en al helemaal niet door een programma als Make me beautiful..
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 22:13
Bobby James
Avatar van Bobby James
Bobby James is offline
Ik vind mijn neus mooi. Verder ben ik wel te mollig.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-11-2003, 22:17
vixen
Avatar van vixen
vixen is offline
Het kan dr mee door. Ik heb gelukkig n tweelingzus waar k naar kan kijken en waarna k dan denk dat als ik op haar lijk het allemaal nogwel meevalt.
__________________
you spread like peanut butter
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 22:24
Verwijderd
Ligt d'r maar net aan. Soms ben ik best tevreden over mezelf maar soms (vaker) kan ik amper in de spiegel kijken. Beetje afhankelijk van m'n bui.

En nee, ik zou zo 'nooit' naar een plastiche chirurg gaan. Ten eerste omdat ik ook niet zou weten wat d'r dan persee moest veranderen (d'r van uitgaande dat zo'n figuur me niet spontaan langer kan maken dan ), ten tweede omdat ..pff. Ik zou mezelf dan verraden ofzo. (enige waar ik me specifiek aan erger is m'n haarkleur -blond met te veel rossige tint 'dr over- en dat is momenteel dan wel weer geverfd (blond, maar dan zonder die tint))

Laatst gewijzigd op 30-11-2003 om 22:29.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 22:28
Gadje
Avatar van Gadje
Gadje is offline
sosm vind ik mijzelf mooi,meestal wel redelijk, en soms lelijk. ligt er maar net aan. maar dat heeft iedereen wel. ik ben er best tevreden mee...noujah mn buikje mag er wel af
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 22:31
Dree
Avatar van Dree
Dree is offline
Ik vind mijn uiterlijk fantastisch, op mijn neus na.

Ik zou hiermee nooit naar de plasctische chirurg gaan. Deze neus heb ik van mijn vader, en om die reden ben ik er wel een klein beetje trots op. Ik vind esthetische plastische chirurgie zowiezo maar ijdelheid. God heeft mij zo geschapen, en Hij zag dat het goed was.
__________________
Devi essere piu brava che bella
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 22:31
Verwijderd
ik vind mezelf niet knap.
echt lelijk ook niet.
ben vaak n beetje onzeker over mezelf (niet qua kleidng hoor, dan vind ik dat ik leuek kleding aanheb).
wat ik mooi vind aan mezelf: ik ben lang, ik ben niet zo dun en heb wel een vrij goed geproportioneerd vrouwelijk figuur.

qua gezicht: mijn sproeten en ogen zijn leuk, ik vind dat ik een onderin heb en een leijke neus.
maar of ik dat zou laten veranderen?
nee. ik ben namelijk niet ongelukkig over mezelf.
gelukkig maar.
ik vind plastische chirurgie alleen nodig als je echt gewoon psychisch zo onzeker en in de war en alles bent, of als je bent een aangeboren misgegroeid iets gboren bent en je hebt er last van, of als je een ongeluk gehad hebt.
maar bijvoorbeeld die botox injecties van tegenwoordig....is bijna als boodschappen doen, of onder de douche gaan.
erg toch, die mensen moeten wel hel erg ongelukkig met zichzelf zijn
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 22:43
Verwijderd
Ik vind mezelf dus op zeker niet mooi. Maar ik heb ook niet het idee dat mensen zeggen van 'exo? oh die lelijke gast'.

Ik zou wel es van die ellendige jeugdpuisten afwillen en misschien wat langer? Maar ik zou op zeker niet naar een plastisch chirurg gaan zoveel interesseert het me niet. Zulk soort ingrepen zijn mi echt alleen voor als je echt een vet grote gok hebt enzo
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 23:19
Verwijderd
Wel opvallend hoe iedereen erg tegen plastisch chirurgie is. Ingreep door een platische chirurg hoeft niet meteen een face lift of een neusverkleineing te zijn. Ik heb een tijd geleden ook een afspraak gemaakt bij een plastisch chirurg gemaakt om een moedervlek weg te halen die me al gewoon jaren stoorde. Geen problemen mee. Ook flaporen recht laten zetten bijvoorbeeld.

Laatst gewijzigd op 30-11-2003 om 23:22.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-11-2003, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 30-11-2003 @ 23:19:
Wel opvallend hoe iedereen erg tegen plastisch chirurgie is. Ingreep door een platische chirurg hoeft niet meteen een face lift of een neusverkleineing te zijn. Ik heb een tijd geleden ook een afspraak gemaakt bij een plastisch chirurg gemaakt om een moedervlek weg te halen die me al gewoon jaren stoorde. Geen problemen mee.
Dat zie ik ook niet als plastische chirurgie. Zo heb ik ook ooit een bultje op m'n hoofd laten weghalen..Maar het zijn geen ingrijpende dingen waardoor je echt een ander uiterlijk krijgt.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 23:22
monolo
Avatar van monolo
monolo is offline
Vind mezelf absoluut niet mooi. Ik heb te veel dingen waar ik me aan erger. Ik zou nu niet naar de plastisch chirurg stappen, wel als in over 20 jr ofzo nog steeds met die dingen zit waar ik nu mee zit.
__________________
turn up the thermostat, i wanna see you sweat
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 23:22
Verwijderd
Ik zou best wat groter willen zijn
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 23:24
Verwijderd
Meestal vind ik mijzelf niet mooi, maar de laatste tijd loop ik dan niet heel de dag te sikken, dan doe ik gewoon normaal. Als je uitstraalt dat je jezelf niet mooi vind dan pikken mensen dat op en gaan ze erop letten. Als je gewoon normaal/blij doet letten ze meer op je gedrag en uitstraling, en niet op die lelijke moederlvekken ofzo.

Maar goed, dit lukt me echt niet elke dag. Vaak voel ik me onzeker en lelijk. Ik heb veel moedervlekken in mn gezicht (ja op fotos verwijder ik die lekker gewoon ), rode wangen, haartjes, vette huid, blabla ik kan lang doorgaan. Wat lichaam betreft beetje te dik, haartjes, lelijke huid. Plastische/cosmetische chirurgie zou ik niet afstaan als het gratis was en ik zeker wist dat het goed gedaan werd. Moedervlekken verwijderen, haartjes weg, soort van huidbehandeling waardoor je een mooiere huid krijgt. Ja hoor, waarom niet. Mijn hele gezicht/fysiek hoeft er niet anders uit te zien, meer de kleinere dingen waar ik me aan erger.

Ik probeer mezelf wel zekerder te voelen door kleding te dragen waar ik me leuk in voel. Ook veel bedekkende kleding, zodat ik me niet heel de dag zorgen hoef te maken over wat mensen van mn armen vinden etc.

Het zit vooral gewoon in mn hoofd denk ik. Het valt namelijk allemaal wel mee, het is geen wereldramp, mijn huid e.d. Maar toch. Het stoort me, en dat is jammer. Dus ja, als ik er wat aan kon doen, zeker. Het is weer een onzeker gevoel minder.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 23:25
Verwijderd
Citaat:
Glow schreef op 30-11-2003 @ 23:22:
Dat zie ik ook niet als plastische chirurgie. Zo heb ik ook ooit een bultje op m'n hoofd laten weghalen..Maar het zijn geen ingrijpende dingen waardoor je echt een ander uiterlijk krijgt.
Dat is waar, maar het ging er om of je naar een plastisch chirurg zou stappen als je ontevreden bent over je uiterlijk. Nou, tot op zeker hoogte wel?

Laatst gewijzigd op 30-11-2003 om 23:27.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 23:27
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 30-11-2003 @ 23:25:
Dat is waar, maar het ging er om dat je naar een plastisch chirurg zou stappen als je je ontevreden bent over je uiterlijk. Nou, tot op zeker hoogte wel?
Ok, dan 'tot op zekere hoogte wel'.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 30-11-2003 @ 23:19:
Wel opvallend hoe iedereen erg tegen plastisch chirurgie is. Ingreep door een platische chirurg hoeft niet meteen een face lift of een neusverkleineing te zijn. Ik heb een tijd geleden ook een afspraak gemaakt bij een plastisch chirurg gemaakt om een moedervlek weg te halen die me al gewoon jaren stoorde. Geen problemen mee. Ook flaporen recht laten zetten bijvoorbeeld.
Zulk soort dingen kunnen huisartsen toch wel? Moedervlekken iig.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 23:29
Verwijderd
Citaat:
Glow schreef op 30-11-2003 @ 23:27:
Ok, dan 'tot op zekere hoogte wel'.
jezis had je niet even mn aangepaste versie kunnen quoten , wat een kromme zin
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 23:33
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 30-11-2003 @ 23:29:
Zulk soort dingen kunnen huisartsen toch wel? Moedervlekken iig.
huisartsen niet toch?, die kunnen hooguit wratten weg branden dacht ik. Cosmetisch euh, hoe noem je ze? Artsen op het gebied van cosmetica zeg maar, die kunnen dat soort dingen ook. Maar het zat dicht bij mn oog, dus het moest door een plastisch chirurg worden gedaan, zodat de huid mn oog niet raar scheef trok oid.
Met citaat reageren
Oud 30-11-2003, 23:37
Verwijderd
Mijn zusje heeft geloof ik wel een keer een moedervlek weg laten halen bij de huisarts..
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 00:17
Verwijderd
Ik vind mezelf niet mooi, maar ik ben wel tevreden met mezelf. Ik heb geen opvallende afwijkingen als een enorme haakneus, gigantische flaporen of een hele lelijke wrak of moedervlek. Heb geen puisten, geen vreemde verhoudingen en met m'n haar valt nog best wat te beginnen met enige goede wil.

Ik vind dat ik er best wel goed uitzie, maar dat komt voornamelijk doordat ik mezelf goed verzorg, klassieke en nette kleren draag en een goede houding heb (spontaan en welbespraakt). Dat straalt ook af op de waardering van je uiterlijk, hoewel dat pure uiterlijk zelf dus maar heel gemiddeld is. Het is de entourage die het toch wel naar een zeveneneenhalf optrekt.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-12-2003, 00:27
Verwijderd
Citaat:
Roxane schreef op 30-11-2003 @ 23:33:
huisartsen niet toch?, die kunnen hooguit wratten weg branden dacht ik. Cosmetisch euh, hoe noem je ze? Artsen op het gebied van cosmetica zeg maar, die kunnen dat soort dingen ook. Maar het zat dicht bij mn oog, dus het moest door een plastisch chirurg worden gedaan, zodat de huid mn oog niet raar scheef trok oid.
Aha. Het zal dus wel geval-afhankelijk zijn

Moedervlekken weghalen, kun je natuurlijk onder ethische voorwaarden doen. Maar het kan natuurlijk ook om gezondheidsaspecten gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 00:33
Black Rainbow
Avatar van Black Rainbow
Black Rainbow is offline
ik vind mezelf gemiddeld. Ik heb heel lang met een mega-minderwaardigheidscomplex rondgelopen, maar ik kwam toch ook wel tot de conclusie dat ik daar niks mee op schoot, ik vind het wel best zo.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 01:25
Kadaver
Kadaver is offline
Ik ben tevreden met mezelf

Of ik knap, mooi of lelijk ben is een oordeel dat ik aan anderen over laat.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 01:36
Verwijderd
Ik vind je wel een lekker mokkeltje hoor Kad.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 07:37
dyfusica
Avatar van dyfusica
dyfusica is offline
Ik vind mezelf niet mooi maar ook zeker niet lelijk. Ik vind m'n gezicht wel mooi, en mn onderbenen en mn armen kunnen opzich ookwel. De rest zou van mij anders mogen. Opzich valt het afzonderlijk van elkaar nog mee maar de combinatie vind ik vreselijk. Ik zou niet zulke maatregelen nemen om iets te veranderen. Ik denk dat afvallen al genoeg zou helpen maar ik heb niet de behoefte dat nu te doen.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 07:47
Verwijderd
eeerst vond ik mijn sproeten echt niks....maar als ik die allemaal weg zou moeten laten halen...haha, dat staat nog stommer, ik heb met photoshop een keer zoveel mogenlijk sproeten weggehaalt op een foto, dat zag er echt heel kaal uit.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 09:03
Overjoyed
Avatar van Overjoyed
Overjoyed is offline
Mooi is moeilijk om te zeggen over jezelf, maar ik ben zeer zeker tevreden met mezelf, zodoende dat ik niks aan mezelf zou willen veranderen.
Wat ik wel vind is dat ik er beter uitzie als ik een licht gebruinde huid heb, maar een zonnebank in huis is voorlopig geen ruimte voor.
Maar ik ben tevreden, meer dan dat
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 10:48
Charisma
Avatar van Charisma
Charisma is offline
Citaat:
Kadaver schreef op 01-12-2003 @ 01:25:
Ik ben tevreden met mezelf

Of ik knap, mooi of lelijk ben is een oordeel dat ik aan anderen over laat.

Jij bent echt zooooo mooi
__________________
...what a lovely way to burn
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 11:23
elledc
elledc is offline
Citaat:
Noé schreef op 30-11-2003 @ 20:56:
Ik vind mezelf bovengemiddeld mooi.
Soms vind ik mezelf de mooiste van de school.
Alleen als ik dat zeg denken mensen altijd dat ik een grapje maak.
Zulke dingen hoor je blijkbaar niet te zeggen over jezelf.
Maar iemand moet de knapste zijn toch?
Wat een HOGEdunk zeg!
Als je zoiets zegt over jezelf ben ik er al zeker van dat je zo'n typisch standaard type bent.

Anyway. Over mezelf; ik vind me niet lelijk maar vind mezelf nou ook niet super mooi. Ik hoor soms zeggen dat ik er zeer goed uitzie maar dan wil ik het soms niet geloven.
Soms ben ik zeer onzeker over mezelf, en dan kan zulk een compliment mijn dag wel weer goedmaken.
Conclusie; vind ik mezelf mooi?
Ik zou het begod niet weten
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 11:28
Verwijderd
Ik ben zeer tevreden met mezelf.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 11:30
Stevill
Avatar van Stevill
Stevill is offline
Ik vind me benen mooi me gezicht vinnik niet lelijk m'n armen vinnik wel minder mooi.
__________________
We went to a fight and a football game broke out.
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 11:50
Verwijderd
Citaat:
utopia5 schreef op 01-12-2003 @ 11:23:
Wat een HOGEdunk zeg!
Als je zoiets zegt over jezelf ben ik er al zeker van dat je zo'n typisch standaard type bent.

Wat doe je nou triest?
Er zijn altijd mensen die mooier zijn dan anderen.
Waarom zou ik dat niet kunnen zijn dan?
Je hoeft daar echt geen ubermensch voor te zijn ofzo.
En een standaard type?
Uhm nee...
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 12:05
infamous
Avatar van infamous
infamous is offline
neh nie echt eigenlijk

maar sta er niet zo bij stil
__________________
www.optech-dnb.com, live dnb+abstract visuals
Met citaat reageren
Oud 01-12-2003, 12:12
Kadaver
Kadaver is offline
Citaat:
Charisma schreef op 01-12-2003 @ 10:48:

Jij bent echt zooooo mooi
Wie ben jij eigenlijk?? Ik las ergens dat je heleboel nicks hebt gehad (je vertelt het toch niet )
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Mooi zijn en mooi voelen, afstuderen
mandyvh
4 05-05-2016 10:28
Lifestyle Welk fotomodel vind jij erg mooi?
Verwijderd
25 05-07-2009 16:30
ARTistiek Over smaak valt niet te twisten..mooi of lelijk?
woezel
16 19-02-2006 11:31
Liefde & Relatie Mooi!
Piccola
32 25-05-2002 09:55
Lichaam & Gezondheid "wie mooi wil zijn, moet pijn lijden"
Verwijderd
14 21-02-2002 15:38
Verhalen & Gedichten zo mooi
ekki
19 06-12-2001 20:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:22.