Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-12-2005, 20:56
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Beste bezoeker van het sportforum van Scholieren.com


Sinds vandaag (07/12/2005) staat er een nieuwe tekst in het annoucment ([Mededeling]). Wij vonden dat deze na enkele jaren wel eens aan vernieuwing toe was. De storm van die tijd is zeker achter de rug, dus in onze ogen mag de tekst een stuk vriendelijker.

Uit enkele testjes die we gedaan hebben de afgelopen weken, hebben we de tekst opgesteld zoals je hem nu kan lezen.

Uiteraard kunnen we niet zonder onze leden, en vragen wij jullie mening/ideeën/... om het sportforum nog aantrekkelijker te maken. Iedereen is daarom vrij om in dit topic ideeën te uiten. Wij zullen alle goede ideeën dan bespreken, en indien nodig het sport beleid aanpassen.

Chatten in dit topic is uiteraard, net zoals in de andere topics, niet toegestaan. Verpest deze kans hierdoor dan ook niet!

Met sportieve groeten,

Mitros & Tofke_H
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-12-2005, 23:21
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Mischien handig om een hele zwik aan handige linkjes in de mededeling te zetten. Zoals de site van vi en weet ik het wat allemaal. Mischien dan ook een topic waarin dit soort links gepost kan worden zodat er niet iedere keer een nieuw topic aangemaakt word voor elke link die iedereen tegenkomt. Uiteraard is het aan de fbs om te beoordelen of de geposte link al dan niet relevant is om in de mededeling vermeld te worden.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 13:04
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Misschien handig om ook het topic met de verschillende leagues een update te geven, is ook alweer ruim 2-3 jaar oud en de meeste links zijn dood
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 13:30
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Alvast een voor jullie en dat het goed moge gaan.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 14:10
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
WolterB schreef op 08-12-2005 @ 14:04 :
Misschien handig om ook het topic met de verschillende leagues een update te geven, is ook alweer ruim 2-3 jaar oud en de meeste links zijn dood
De meeste links dood? De meeste werkte nog wel... en die enkele die niet werkte heb ik aangepast.
Ik heb ook 3 leagues geschrapt die ik later ga verwijderen (eind dec.) behalve als iemand er een nieuwe website van weet ofzo.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 14:11
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Citaat:
wammus schreef op 08-12-2005 @ 00:21 :
Mischien handig om een hele zwik aan handige linkjes in de mededeling te zetten. Zoals de site van vi en weet ik het wat allemaal. Mischien dan ook een topic waarin dit soort links gepost kan worden zodat er niet iedere keer een nieuw topic aangemaakt word voor elke link die iedereen tegenkomt. Uiteraard is het aan de fbs om te beoordelen of de geposte link al dan niet relevant is om in de mededeling vermeld te worden.
Dan gaan we een beetje richting een startpagina van links... Als er echt behoefte aan is, wil ik er wel aan beginnen, maar zo zijn er toch al voldoende webpagina's op het internet?
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 17:06
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
De dingen die ik heb vermeld in het topic op BZ kun je daar nalezen, wat eventueel nog wel aardig zou zijn is in de Mededeling de verschillende centrale topics vermelden. Voor het overzicht
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 08-12-2005, 18:37
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 08-12-2005 @ 15:10 :
De meeste links dood? De meeste werkte nog wel... en die enkele die niet werkte heb ik aangepast.
Ik heb ook 3 leagues geschrapt die ik later ga verwijderen (eind dec.) behalve als iemand er een nieuwe website van weet ofzo.
Ik begon van onderen

psst, project dolphin
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 22:04
Verwijderd
Citaat:
wammus schreef op 08-12-2005 @ 00:21 :
Mischien handig om een hele zwik aan handige linkjes in de mededeling te zetten. Zoals de site van vi en weet ik het wat allemaal. Mischien dan ook een topic waarin dit soort links gepost kan worden zodat er niet iedere keer een nieuw topic aangemaakt word voor elke link die iedereen tegenkomt. Uiteraard is het aan de fbs om te beoordelen of de geposte link al dan niet relevant is om in de mededeling vermeld te worden.
misschien wel
Met citaat reageren
Oud 09-12-2005, 22:05
Verwijderd
ok
Met citaat reageren
Oud 10-01-2006, 22:33
Wammus
Avatar van Wammus
Wammus is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 08-12-2005 @ 15:11 :
Dan gaan we een beetje richting een startpagina van links... Als er echt behoefte aan is, wil ik er wel aan beginnen, maar zo zijn er toch al voldoende webpagina's op het internet?
Excusses voor de wat late reactie. Ik ben geen vaste bezoeker van het sportforum en ik was min of meer alweer vergeten dat ik hier een reactie geplaatst had.

Je hebt gelijk dat er al zoveel startpagina's zijn met een hele hoop linkjes maar dan nog lijkt het me wel handig om er hier ook een te hebben. Bijvoorbeeld voor mensen die alleen hier komen om sport te bespreken maar die het wel handig vinden om snel en makkelijk alle sportsite's bij elkaar te hebben.

Zie verder maar wat je ermee doet. Het was een idee mocht er verder geen animo voor zijn dan laat je het maar varen.
__________________
Am I just paranoid?
Am I just stoned?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2006, 11:43
Verwijderd
(sorry voor de up, maar had heel dit topic nog niet gezien )

Is het geen idee voor een apart subforum voor voetbal?
Ik ( en ik DENK, vele andere met mij) kom hier vrijwel alleen voor de topics over voetbal. Die zijn er erg veel, wanneer er een subforum is is het overzichtelijker voor beide partijen. Dat wil dus zeggen de voetballiefhebbers en de tegenpolen daarvan..

Misschien is dit idee al vaker geopperd en afgewezen, dan kun je deze reactie als niet gezegd beschouwen

D'n groeten.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2006, 12:25
Mitros
Avatar van Mitros
Mitros is offline
Citaat:
vijf schreef op 18-01-2006 @ 12:43 :
(sorry voor de up, maar had heel dit topic nog niet gezien )

Is het geen idee voor een apart subforum voor voetbal?
Ik ( en ik DENK, vele andere met mij) kom hier vrijwel alleen voor de topics over voetbal. Die zijn er erg veel, wanneer er een subforum is is het overzichtelijker voor beide partijen. Dat wil dus zeggen de voetballiefhebbers en de tegenpolen daarvan..

Misschien is dit idee al vaker geopperd en afgewezen, dan kun je deze reactie als niet gezegd beschouwen

D'n groeten.
Het is niet de bedoeling om voetbal van het sportforum te halen, dan kan je ook wel een apart forum maken voor de harry potter boeken die letteren domineren
Met citaat reageren
Oud 18-01-2006, 12:29
Verwijderd
Citaat:
Mitros schreef op 18-01-2006 @ 13:25 :
Het is niet de bedoeling om voetbal van het sportforum te halen, dan kan je ook wel een apart forum maken voor de harry potter boeken die letteren domineren
nou?
Met citaat reageren
Oud 18-01-2006, 15:16
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Het aantal voetbalposts is volgens mij op 2 handen te tellen. Het WK-, EK- en Olympisch subforum zijn naar mijn mening meer dan genoeg tijdelijke subfora voor Sport. Je moet er alleen wél voor blijven waken dat de voetbaltopics het forum niet gaan overheersen en daar hebben we prima centrale topics voor.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Sport met mate(n)
Snickers
17 07-05-2013 10:29
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde à la 'Tiswah' ‎
Promillage
499 12-11-2007 18:22
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap 'Mislukken integratie schuld PvdA'
Atje85
148 13-01-2004 21:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:44.