Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-06-2008, 14:27
pietervdb
Avatar van pietervdb
pietervdb is offline
Hallo,

Ik studeer technisch bedrijfskunde en ik moet volgend jaar stage lopen.

Ik had twee en een half uur gepraat met een ICT bedrijf. Ik dacht dat het wel een leuk bedrijf was het praten ging heel gemakkelijk en voelde wel vertrouwd..We hadden het toen niet concreet gehad over een stagevergoeding.

Ik ben er vandaag achteraan gegaan en ik krijg te horen dat het maar 150 euro is aan het eind! voor een voltijd stage min. 4 maanden!

Dit is toch weinig lijkt me aan??

En een technisch bedrijfskundige met ICT ervaring wat wil je nog meer?
Mij werd verteld dat het budget er niet beschikbaar voor was.

Ik begrijp dat de begeleiding tijd kost maar 150 euro voor voltijd aanwezig vind ik wel heel weinig. Wat vinden jullie? Wel doen of niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-06-2008, 14:40
Jon
Avatar van Jon
Jon is offline
Ga je stage lopen om geld te verdienen of om te leren? Het geven van een stagevergoeding is in ieder geval niet verplicht. Het ene bedrijf is wat guller dan het andere. Een vergoeding van 150 euro lijkt me, zeker in deze branche, wat aan de karige kant. Ik bied mijn stagiairs doorgaans wat (niet heel veel) meer.
__________________
Wer nicht fragt bleibt dumm.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 14:58
remy476
Avatar van remy476
remy476 is offline
ik krijg volgend jaar als ik fulltime zou stage gaan lopen 1000 p/m netto. Hoeveelste jaar ben je?
__________________
niet alleen =)
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 15:00
pietervdb
Avatar van pietervdb
pietervdb is offline
2e jaars ben ik dan. HBO technische bedrijfskunde met veeeeel ICT ervaring.
Met citaat reageren
Oud 24-06-2008, 15:04
pietervdb
Avatar van pietervdb
pietervdb is offline
Citaat: