Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-09-2007, 03:15
phvb
phvb is offline
Denk niet dat veel mensen hierop zitten te wachten, maar doe het toch even. Het zegt eigenlijk al genoeg dat ik hier rond 4 uur nog een bericht zit te typen maarja..

Het gaat om een meisje waar ik 3 jaar mee samen was, al sinds m'n veertiende. Ik had echt een leuke tijd met d'r.. Was (en ben) nog steeds gek op d'r, zij alleen niet op mij.. Ik mis d'r gewoon echt erg ook omdat ze me door een heel moeilijke tijd heeft heen gesleept (ben van school getrapt enzo)..

Laatste 2 maanden ging het niet echt lekker ofzo.. Ze voelde zich down en ik had het gewoon niet in de gaten.. Ze is ook nooit naar me toegekomen ofzo en ik dacht dat het wel meeviel.. Achteraf echt heel dom, omdat ik gewoon dacht 'Ik kan beter niet met d'r praten want ik kan toch niets doen etc'..

Een maand geleden ofzo ging ik 2 nachtjes bij d'r slapen, was echt heel gezellig.. Naar de bios geweest, stad in geweest.. gewoon echt gezellig en dacht dat het tussen ons iig echt weer goed zat.. Niet dus want ik sprak d'r die week daarna bijna niet.. Toen hebben we wat afgesproken omdat ik gewoon wilde weten wat er was enzo.. Op die avond veel gepraat enzo en ze wilde eigenlijk niet meer.. Ik vroeg; Dus het is uit? en ze zei misschien is dat wel beter ja..

Nu is het dus een maand later en mis d'r nog steeds elke dag.. Ze vind ondertussen al een andere jongen leuk waar ze ook mee gezoent heeft ofzo en we zijn gewoon vrienden.. Van de week ging ik met d'r bellen en zei ik dat ik d'r gewoon terug wilde en het me speet dat ik d'r niet voor de was enz. Ze wil het gewoon niet meer.. Maar ik krijg d'r gewoon niet uit m'n hoofd.. alles wat we gedaan hebben.. d'r schoonouders mis ik zelfs.. Nu heb ik half met een ander meisje en m'n ex is echt jaloers.. En zegt ook dat ze mist wat we vroeger hadden ofzo..

Met andere woorden ik wil gewoon het meisje van m'n leven terug.. Elke keer als ik iets zie van ons ofzo of hoor waar ik een herrinering met haar aan heb voel ik me echt leeg ofzo..

Ik weet ook dat ze heel principieel is en ze zich (nu iig niet meer) kwetsbaar zal opstellen ofzo.. Een kans heb ik dus niet.. Ook omdat ze niets meer voor me voelt.. Maar waarom zegt ze dan dat ze me mist, dat ze van me houdt.. En vergelijkt ze m'n nieuwe vriendin met zichzelf enzo.. Ik had ook een filmpje gemaakt van ons samen met foto's en ons liedje die ik zelf meezing *schaam schaam* en toen ze dat hoorde zei ze; okeej, dat deed meer pijn dan ik verwachte..

Ik wil d'r gewoon terug.. Ik kan geen vrienden met d'r zijn, ik wil gewoon af en toe een knuffel of kus van d'r.. Heb echt geen idee hoe ik dit echt geweldige meisje uit m'n hoofd ga zetten.. Heb zo'n beetje alles al geprobeert dus tips zijn welkom

Denk dat veel mensen dit gaan zien als een schreeuw naar aandacht maar moet het gewoon even kwijt.. Als je dus zo'n reactie wilt plaatsen, dat is dus nergens voor nodig..

Ben trouwens op deze site gekomen door die verkiezingen die hier gehouden worden/werden Was toen 15 ofzo.. Iemand misschien een linkje ernaar toe?

Reacties zijn welkom..


EDIT; Misschien ook nog mensen die mooie liedjes weten over liefdesverdriet ofzo?

EDIT2; Bedenk me net dat die verkiezingen werden gehouden op een andere, schoolrelateerde site werd gehouden *engeltje*

Laatst gewijzigd op 12-09-2007 om 03:32.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-09-2007, 06:46
Verwijderd
Ik heb eerlijk gezegd een beetje meelij met je huidige vriendin, wat moet zij hiervan denken, dat ze iets met je heeft maar dat jij de hele tijd aan je ex denkt? Of weet ze dat niet..?
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 08:22
Anika
Het is volgens mij niet meer dan logisch dat je ex nog van je houdt, dat gaat niet zomaar opeens weg na drie jaar. Maar dat wil niet zeggen dat ze nog een relatie met je wil. Verder snap ik niet zo goed waarom jullie allebei met iemand anders bezig zijn, jullie zijn duidelijk nog niet over elkaar heen, dus waarom zou je dan een nieuwe relatie willen beginnen?
En je kunt je ex misschien vergeten door tijdelijk geen contact met haar te hebben en je eigen leven weer op te pakken.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 09:30
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
"Het duurt de helft van de tijd dat je samen was, om er echt over heen te komen."

Zei mijn ma altijd. Sterkte in ieder geval, en geef het wat tijd. Spreek elkaar even niet en neem wat rust. Praat erover met vrienden, maar niet zoveel dat zij er ook gek van worden. Ga andere dingen doen als afleiding.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 13:19
phvb
phvb is offline
Bedankt voor de reacties M'n nieuwe 'vriendin' (heb eignelijk niets met haar) kent m'n ex niet eens.. Best wel lullig maar vind d'r ook wel leuk.. En heb al een tijdje geen contact gehad.. Maar hoop ergens gewoon heel erg nog dat ze spijt krijgt ofzo.. Ik weet zeker dat als we wat af zouden spreken dat we zouden zoenen.. dat zegt ze ook.. Daarom wil ze ook niets afspreken.. Ik weet dat het beter is om d'r te laten gaan.. Maar ik weet ook dat die drie jaar de beste drie jaar in m'n leven waren.. Melo-dramatisch ik weet het, maar zo voelt het wel...
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 13:32
Verwijderd
Citaat:

d'r schoonouders mis ik zelfs..



ik gok dat je die nog wel regelmatig ziet...

maareh tsja, als er één niet meer wil kan je niet meer terug

en alles slijt, hoe weinig je daar nu ook aan hebt.

feitelijk ben je een beetje aan het rebounden met het meisje waar je nu half wat mee hebt, opzich prima, alleen zorg dat je haar geen valse hoop geeft (yeah right)
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 14:32
Verwijderd
Gewoon even alle contact verbreken (en nrs/adressen verwijderen) dan gaat het vanzelf over.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 14:33
dallie
Avatar van dallie
dallie is offline
Jij kent haar het beste. Als jij niet weet hoe je haar hart moet terugveroveren is alle hoop verloren.
__________________
The bad news is we don’t have any control. The good news is you can't make any mistakes
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 14:46
Verwijderd
Ze maakt het na zo'n lange tijd niet zomaar uit. Waarschijnlijk heeft ze er goed over nagedacht voordat ze die beslissing nam. Natuurlijk is ze nog aan je gehecht, dat gaat ook niet zo snel weg. En natuurlijk mist ze de vertrouwdheid, die ontwikkel je niet zo snel met iemand anders. Maar dat betekent niet dat ze je terug zou willen.
Dat je nog lang niet over haar heen bent is ook normaal. Het is pas een maandje uit en dat kwam voor jou onverwacht. Ik denk dat je het gewoon wat meer tijd moet geven. Probeer jezelf af te leiden, veel leuke dingen doen. En een rebound-vriendinnetje kan best maar maak dat meisje dan duidelijk dat het niet serieus is, anders hou je haar ontzettend aan het lijntje.
Met citaat reageren
Oud 12-09-2007, 22:04
Verwijderd
Het gebruikelijke recept: contact verbreken, sex, drugs & rock 'n roll.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 06:30
AfterMidnight
AfterMidnight is offline
Hmm.. al het bovenstaande en zoek afleiding.
Iets wat je toen die relatie begon niet meer aan toe gekomen bent wat je normaal met passie deed.

Een verslavend spel of naar pretparken gaan om een adrenaline kick te krijgen.
Iedereen heeft wel 'iets', jij vast en zeker ook

Succes.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 09:09
Ireth69
Ireth69 is offline
Haar vergeten kun je waarschijnlijk nooit, of iig de komende tijd niet. En dit is vrij normaal, dat je haar zo mist en d'r zo graag terugwilt. En meer wilt dan vriendschap. Maar hoe moeilijk het nu eenmaal is, je zult moeten accepteren dat dat niet meer gebeurt/komt. Want het is niet wederzijds... En als liefde niet van 2 kanten komt dan werkt het niet.

Ik raad je aan gewoon veel afleiding te zoeken. Ik zou haar niet tevaak opzoeken of tevaak met haar afspreken want dan schop je jezelf alleen maar door de war, en geef je jezelf wellicht valse hoop omdat je je aan haar vastklampt op die manier.
Ga leuke dingen doen met vrienden ofzo, nodig vrienden uit of ga naar vrienden toe. Gewoon afleiding zoeken, dat is het beste. Daarmee vergeet je haar niet, maar ben je even afgeleid en met andere dingen bezig .
__________________
Questions of science, science and progress
Do not speak as loud as my heart
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 11:12
Verwijderd
Citaat:
Het gebruikelijke recept: contact verbreken, sex, drugs & rock 'n roll.
Ik doe het momenteel met alleen sex, drugs en rock 'n roll en dat gaat prima Maar in de meeste gevallen voegt contact verbreken denk ik ook wel iets toe.
Met citaat reageren
Oud 13-09-2007, 11:32
Bruut
Avatar van Bruut
Bruut is offline
Het is 8 maanden uit nu bij mij en nog steeds mis ik haar elke dag

Het wordt wel langzaam minder.. Maar ik heb het er nog moeilijk mee!

Ik neem aan dat het ooit wel slijt! Atleast I hope!
__________________
Bruut for president (y)
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 15:20
phvb
phvb is offline
Maar even een update'je, voor de geintereseerden

Woensdag had ik een goed gesprek met d'r, over alles wat er was misgegaan en wat we miste enzo. Toen ze ging slapen heb ik d'r gesms't, ik kreeg een sms'je terug met; Ik wist gewoon dat je ging smsen, haha x hvjouw. Aangezien mijn beltegoed nog iets van 55 cent bedroeg besloot ik maar niet terug te smsen.. Een kwartiertje kreeg ik een telefoontje, ik kijk op de display en zag dat het nummer begon met 22, dat moest wel een maatje van me zijn. Ik nam op met; Eeeej man. Toen de reactie van een vrouwelijke stem kwam bedacht ik me dat in het gebied waar ik woon elk huis nummer begint met 0223, het was m'n ex.

Een heel gesprek gehad waarin ze heel veel moest huilen en soms gewoon niet snapte waarom ze het had uitgemaakt etc. Ik had dus weer hoop, toen ze vervolgens in detail begon te vertellen hoe die andere jongen zoende voelde ik me meteen weer down.. Ik kon die nacht niet slapen en ben begonnen met een kleinigheidje voor d'r, een filmpje met foto's van ons en onze liedjes=) Ondertussen is het filmpje al bijna 20 minuten lang en ik heb nog genoeg foto's te gaan. Nu moet ik d'r alleen nog overhalen om langs te komen...
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 16:57
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Een heel gesprek gehad waarin ze heel veel moest huilen en soms gewoon niet snapte waarom ze het had uitgemaakt etc. Ik had dus weer hoop, toen ze vervolgens in detail begon te vertellen hoe die andere jongen zoende voelde ik me meteen weer down..
wtf, hoe verschrikkelijk niét subtiel kun je zijn zeg Erg raar dat ze over haar nieuwe vriendje begint nadat ze net een heel emotioneel verhaal tegen jou opgehangen heeft en dan ook nog in detail gaan vertellen hoe die gast zoent... Ik denk dat ze je helemaal niet terugwil, maar gewoon graag wilde horen dat jij haar mist en voelt het fijn voor haar om te weten dat jij haar nog terug zou willen. Maar ik zou er niet op hopen dat ze nog daadwerkelijk bij je terugkomt. Al weet ik natuurlijk niet precies in welke context ze over haar nieuwe lover begon te vertellen, maar dan nog...

Citaat:
Ik kon die nacht niet slapen en ben begonnen met een kleinigheidje voor d'r, een filmpje met foto's van ons en onze liedjes=) Ondertussen is het filmpje al bijna 20 minuten lang en ik heb nog genoeg foto's te gaan. Nu moet ik d'r alleen nog overhalen om langs te komen...
Wat denk je hiermee te bereiken dan? Komt nogal wanhopig over als je het mij vraagt. Laat haar maar moeite voor jóu doen, als ze je echt nog terug wil.
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 17:15
Verwijderd
Citaat:
Maar even een update'je, voor de geintereseerden

Woensdag had ik een goed gesprek met d'r, over alles wat er was misgegaan en wat we miste enzo. Toen ze ging slapen heb ik d'r gesms't, ik kreeg een sms'je terug met; Ik wist gewoon dat je ging smsen, haha x hvjouw. Aangezien mijn beltegoed nog iets van 55 cent bedroeg besloot ik maar niet terug te smsen.. Een kwartiertje kreeg ik een telefoontje, ik kijk op de display en zag dat het nummer begon met 22, dat moest wel een maatje van me zijn. Ik nam op met; Eeeej man. Toen de reactie van een vrouwelijke stem kwam bedacht ik me dat in het gebied waar ik woon elk huis nummer begint met 0223, het was m'n ex.

Een heel gesprek gehad waarin ze heel veel moest huilen en soms gewoon niet snapte waarom ze het had uitgemaakt etc. Ik had dus weer hoop, toen ze vervolgens in detail begon te vertellen hoe die andere jongen zoende voelde ik me meteen weer down.. Ik kon die nacht niet slapen en ben begonnen met een kleinigheidje voor d'r, een filmpje met foto's van ons en onze liedjes=) Ondertussen is het filmpje al bijna 20 minuten lang en ik heb nog genoeg foto's te gaan. Nu moet ik d'r alleen nog overhalen om langs te komen...
Je bent hard op weg cuddlebitch te worden nu. Contact verbreken en wel snel.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 18:42
Verwijderd
Citaat:
Maar even een update'je, voor de geintereseerden

Woensdag had ik een goed gesprek met d'r, over alles wat er was misgegaan en wat we miste enzo. Toen ze ging slapen heb ik d'r gesms't, ik kreeg een sms'je terug met; Ik wist gewoon dat je ging smsen, haha x hvjouw. Aangezien mijn beltegoed nog iets van 55 cent bedroeg besloot ik maar niet terug te smsen.. Een kwartiertje kreeg ik een telefoontje, ik kijk op de display en zag dat het nummer begon met 22, dat moest wel een maatje van me zijn. Ik nam op met; Eeeej man. Toen de reactie van een vrouwelijke stem kwam bedacht ik me dat in het gebied waar ik woon elk huis nummer begint met 0223, het was m'n ex.

Een heel gesprek gehad waarin ze heel veel moest huilen en soms gewoon niet snapte waarom ze het had uitgemaakt etc. Ik had dus weer hoop, toen ze vervolgens in detail begon te vertellen hoe die andere jongen zoende voelde ik me meteen weer down.. Ik kon die nacht niet slapen en ben begonnen met een kleinigheidje voor d'r, een filmpje met foto's van ons en onze liedjes=) Ondertussen is het filmpje al bijna 20 minuten lang en ik heb nog genoeg foto's te gaan. Nu moet ik d'r alleen nog overhalen om langs te komen...
20 minuten lang staren naar statische foto's met jankliedjes eronder, dus? Wat wil je daarmee bereiken eigenlijk?

Lekker subtiel van d'r idd, een beetje emotioneel gaan lopen doen dat ze niet snapt waarom ze het heeft uitgemaakt, en dan wél beginnen over een andere jongen? Wat bezielt haar? Maak haar even duidelijk dat je je daar niet voor leent, aub.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 15-09-2007, 19:24
Verwijderd
Citaat:
Maar even een update'je, voor de geintereseerden

Woensdag had ik een goed gesprek met d'r, over alles wat er was misgegaan en wat we miste enzo. Toen ze ging slapen heb ik d'r gesms't, ik kreeg een sms'je terug met; Ik wist gewoon dat je ging smsen, haha x hvjouw. Aangezien mijn beltegoed nog iets van 55 cent bedroeg besloot ik maar niet terug te smsen.. Een kwartiertje kreeg ik een telefoontje, ik kijk op de display en zag dat het nummer begon met 22, dat moest wel een maatje van me zijn. Ik nam op met; Eeeej man. Toen de reactie van een vrouwelijke stem kwam bedacht ik me dat in het gebied waar ik woon elk huis nummer begint met 0223, het was m'n ex.

Een heel gesprek gehad waarin ze heel veel moest huilen en soms gewoon niet snapte waarom ze het had uitgemaakt etc. Ik had dus weer hoop, toen ze vervolgens in detail begon te vertellen hoe die andere jongen zoende voelde ik me meteen weer down.. Ik kon die nacht niet slapen en ben begonnen met een kleinigheidje voor d'r, een filmpje met foto's van ons en onze liedjes=) Ondertussen is het filmpje al bijna 20 minuten lang en ik heb nog genoeg foto's te gaan. Nu moet ik d'r alleen nog overhalen om langs te komen...
Zo ga je haar dus níet vergeten. Ei.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2007, 19:50
Al Murphy
Avatar van Al Murphy
Al Murphy is offline
Wat een mooi voorbeeld van emotionele chantage. Jullie lijken er wel twee pro's in (c: Doe waar je je het best bij voelt, maar kan me echt niet inbeelden dat dat in dit millenium nog werkt.
__________________
Let's fantasize a revolution
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 01:45
phvb
phvb is offline
Iedereen die zegt; wegwezen en snel wel, ik begrijp jullie wel, jullie mij alleen niet. Dat filmpje is niet bedoelt om d'r terug te krijgen, wil gewoon lief doen=)

Nog een update (als je het gezeik zat bent, niet lezen dan);
Vanavond een msn gesprek gehad, uiteindelijk kwam het erop neer dat ze twijfelt over alles. Ik kwam een beetje (voor de zoveelste keer) tot de conclussie dat ik d'r moest vergeten. Jullie advies opgevolgd en wilde d'r verwijderen. Vanaf hier wordt het redelijk bizar.. Ze vroeg of ik mee kwam een rondje lopen nog..

Een beetje onwennig hebben we op een bankje gezeten en gepraat over niets eigenlijk. Het ijs brak een beetje toen ik dicht tegen d'r aan ging zitten en d'r een knuffel gaf. Vanaf daar hebben we een goed gesprek gehad, dat ze me niet kwijt wilde maar gewoon niet 100% achter een relatie stond. Toen ik d'r hoofd op m'n schouder duwde gaf ze een kusje in m'n nek.. Ik keek d'r in d'r ogen aan en zei; Niet doen heh kleine.. En toen ging het een beetje mis(A) Misschien dingen gedaan waar ik spijt van ga krijgen...
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 07:24
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 08:57
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Pff, je maakt het jezelf moeilijk én je bent niet eerlijk tegen jezelf.
De vriendin die je nu hebt, gebruik je voor mijn gvoel alleen maar 'om iemand te hebben' en lijkt in mijn ogen alleen als vervanging te dienen voor het meisje dat je nog steeds leuk vindt.
Fijn als zij daar binnenkort achter gaat komen .

En verder wat veel andere mensen al zeggen. Geef het de tijd, get over it. Vooral niet doorgaan zoals je nu doet.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2007, 23:06
igfy
Avatar van igfy
igfy is offline
Idd, het is niet eerlijk tegenover dat andere meisje, hou haar niet langer aan het lijntje en verbreek daar in ieder geval het contact mee.

Ik heb het gevoel over je ex dat ze misbruik maakt van jouw aandacht. Stel haar voor de keuze: of jij, of die andere jongen. Als ze je niet wil, dan geeft ze blijkbaar niet genoeg om je en is ze jouw liefde niet waard. Dat is echt heel vervelend, maar dan kun je beter het contact verbreken, zodat je jezelf niet langer pijnigt...
__________________
don't take life too serious.. you'll never get out of it alive
Met citaat reageren
Oud 17-09-2007, 12:50
Ireth69
Ireth69 is offline
Heeft ze nou op dit moment een vriendje of heeft ze niks met die gozer waar ze mee zoende?
En als het d'r vriendje is en ze heeft met je gezoend (wat ik uit je post kan opmaken, uit het eind), dan speelt ze met zowel jou als hem. Je wilt toch niet continu voor de gek gehouden worden? Vraag haar om duidelijkheid: het is óf hem, óf jou. Maar niet allebei.
__________________
Questions of science, science and progress
Do not speak as loud as my heart
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-09-2007, 11:13
Mark
Avatar van Mark
Mark is offline
Citaat:
d'r schoonouders mis ik zelfs..
Dan zou ik toch maar eens met je ouders gaan praten.


Even serieus, je moet de dingen weer oppakken die je deed voor je met haar een relatie had. Sporten, uitgaan, hobbies, familie?
Met citaat reageren
Oud 06-10-2007, 20:10
Ynwa
Avatar van Ynwa
Ynwa is offline
Hallo phvb

Eerst en vooral wil ik je feliciteren met je verhaal te doen. Ik herken me er erg in.

Ik heb ook 3 jaar met een meisje gevrijt tot 7 oktober vorig jaar... Fast forward een jaar en ze houdt me nog altijd bezig. We hebben ondertussen wel nog even een korte geheime relatie gehad omdat ik haar erg achterna zat. Ik ben zelfs depressief geweest en opgenomen moeten worden in het ziekenhuis toen het uitraakte (door mij nog wel).

Nu heb ik het gevoel dat de vriendschap (of die korte relatie) wat we hadden gewoon helemaal door mij komen en dat als het van haar afhing, dat we nog niet eens contact hadden. Eigenlijk is ze het niet waard, maar dat neemt niet weg dat het bijna onmogelijk is om haar te vergeten. Ik heb nu eergisteren gezegd dat we geen vrienden meer kunnen zijn. Ik heb haar ook gesmst dat ik haar geblokkeerd en verwijdert heb. Ik heb ook haar nummer en foto's verwijdert. Alhoewel het nu erg pijn doet en het moeilijk is om niets van mij te laten horen, denk ik dat dit toch de beste manier is om haar te gaan vergeten en verder te gaan met mijn leven. Mensen zeggen ook wel andere dingen te doen, andere hobbies te zoeken en dat helpt ook wel een beetje en ik weet dat ik morgen tijdens mijn voetbalmatch niet aan haar ga denken, maar dat het 's avonds weer volop terugkomt.

Ik weet niet of dit u een beetje geholpen heeft, maar ik wou even laten weten dat je niet alleen in die situatie bent...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2007, 19:37
EXBO
Avatar van EXBO
EXBO is offline
Citaat:
"Het duurt de helft van de tijd dat je samen was, om er echt over heen te komen."

Zei mijn ma altijd.
omg..dan heb ik nog 5 maanden nodig
__________________
Don't take your organs to heaven. Heaven knows we need them here.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 06:52
Verwijderd
Citaat:
omg..dan heb ik nog 5 maanden nodig
Ja en mensen die 20 jaar getrouwd waren, 10 jaar. Lijkt me niet helemaal logisch.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Ja en mensen die 20 jaar getrouwd waren, 10 jaar. Lijkt me niet helemaal logisch.
Dat lijkt me idd erg klote als je 10 jaar loopt te treuren om iemand die jou gedumpt en bedrogen heeft ofzo

Volgens mij is het erg van de situatie en jezelf afhankelijk. Sommige mensen laten het veel makkelijker achter zich dan anderen en gaan gewoon verder met hun leven.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 21:03
Ynwa
Avatar van Ynwa
Ynwa is offline
laatste keer dat ik checkte was liefde geen exacte wetenschap
Met citaat reageren
Oud 09-10-2007, 21:21
Verwijderd
De laatste keer dat ik checkte wel.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2007, 12:17
waves
Avatar van waves
waves is offline
Om weer even on-topic te komen :

Laat haar maar moeite doen. Jij hebt gezegd dat je haar terug wil, je hebt je stap gemaakt. Zij heeft het uitgemaakt, zij is dan ook de enige die het weer 'aan' kan maken.

Ik mis mijn ex ook nog, maar het wordt minder. In het begin heb je allebei zoiets van waarom kon het niet zo zijn en dat je elkaar mist. Maar het wordt wel minder.

En ik hoop echt dat die halve regel niet klopt (Dan zou ik 1,5 jaar bezig met verwerken, gaat hopelijk wel iets sneller )
__________________
~ Liefhebben = Loslaten ~
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #162
darkfairy
478 12-04-2011 00:47
Liefde & Relatie hoe moet ik met hem in contact komen
X-T-X
17 08-11-2007 08:56
Psychologie Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #27
Nijn*
491 10-05-2005 15:07
Lifestyle Hoe wordt ik een echte alto/wannabe-neger?
Sir Smoke-A-Lot
154 01-05-2003 10:13
Psychologie waarom wil ik haar helpen?
black crow king
15 10-08-2002 17:44
Psychologie ik snij me zelf
lachebekkie
3 02-03-2002 14:23


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:26.