Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-08-2004, 10:33
proof of life
Avatar van proof of life
proof of life is offline
hij had ruzie met me (nee, ik niet met hem), gisteren, de dag voordat we 1 jaar een relatie hebben. Het was niet echt ruzie eigenlijk, maar hij werd boos op me, om iets waar ik eigenlijk vrij weinig aan kon doen; wij hadden ingepland dat ik naar hem zou komen, maar ik mocht niet. Ik zei dr wat van dat ie boos op MIJ werd maar hij leek me niet te snappen; hij reageerde vrijwel alleen met 'oke' zo van het zal wel en ik doe er toch niets op uit.
Later was hij niet meer echt boos, maar hij vond nog steeds dat hij gelijk had en dat het niet raar was dat ie boos werd. Ik was teleurgesteld dat ik niet mocht komen en kan me ook voorstellen dat hij dat ook was, maar dan hoef je nog niet boos te gaan zitten worden.
De laatste tijd gebeuren dit soort kleine dingetjes wel vaker... daar heb ik helemaal geen zin in. Ik krijg soms het idee dat ik er voor moet werken en me maar aan hem moet aanpassen. maar daarna is ie weer zo lief en dan vergeet ik weer wat ik dacht.
Hij kwam met het idee om maar eens een tijdje afstand te nemen. Misschien wel een idee, maar wat houd dat precies in... niet meer bellen of smsen, elkaar niet meer zien, niet meer 'intiem' zijn...
puuuuh we moeten praten, maar hij wil ook afstand nemen...
hij zegt wel dat hij het nog de moeite waard vind, maar soms stiekem vraag ik me wel eens af of hij dat echt vind en dat ie me aan het lijntje wil houden en verder niks, gewoon alleen voor de momenten dat we met zn 2en zijn als je snapt
ik wil duidelijkheid, ja of nee. Ik wil niet afwachten in wat voor een bui hij is. Boos zijn om zo iets... ik trek dat niet.
anders moet ik er maar een eind aan maken, maar dat wil ik ook weer niet. hij is zo speciaal voor me, maar op zo gaat t gewoon niet. Zou hij maar eens laten merken wat ie voor me voelt, ook in het openbaar en niet alleen als we met zn 2en zijn.
ik weet het echt niet meer... wat moet ik doen?
Ten opzichte van mijn vader, vrienden enz., wil ik laten zien dat hij wel een goede partij voor me is en dat ik niet zomaar dom bezig ben enzo... maar zo gaat dat ook zo moeilijk.
We hebben het ook wel heel leuk samen, maar hier ga ik echt aan onderdoor op den duur, ben ik bang.
hellep
__________________
Ad imo pectore
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-08-2004, 10:40
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Tjah... het is onterecht als je vriend boos wordt vanwege situaties waar jij niks aan kan doen. Als hij echt van je houdt en je vertrouwt dan weet hij dat jij ook niets liever hebt dan bij hem zijn en het ook niet kan helpen. Het komt heel egoistisch over als hij over dit soort dingen gaat zeiken.

Over dat hij niet in het openbaar zijn liefde aan jou wil betuigen kan drie dingen betekenen: Hij is onzeker over zichzelf of hij is onzeker over jou of beide. Hier moet echt aan gewerkt worden want er is geen reden om onzeker te zijn. Als jullie van elkaar houden wat boeit het wat anderen er van vinden?

Ik kan niet naar aanleiding van dit verhaal zeggen zo van: hup maak het maar uit of houdt de relatie in stand want ik heb nou niet echt genoeg verschrikkelijke dingen gezien waarvan ik denk wat een schoft verbreek de relatie. Daarnaast zie ik ook geen positieve punten maar ik weet dat die er zijn anders zou je niet bij hem willen blijven
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 17:52
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Tjah, ik had ook zo'n relatie. We hadden vaak ruzie om niets. En dikwijls hing het ook van zijn bui af of we een gewoon gesprek hadden of ruzie. Ja als hij een kwartier lang loopt te schelden op niets af wordt ik ook pissig.

En uiteindelijk is het uitgegaan. Later heb ik er nog wel spijt van gehad dat ik het uit heb gemaakt. Toen ik weer aan de momenten dacht waarop hij wel lief was.

Maar nu ben ik er tevreden mee. We hebben nog steeds constant ruzie met elkaar. Het hangt nu niet meer van zijn bui af. Het is gewoon standaard als we drie minuten met elkaar praten. En ik ben ondertussen al weer smoorverlieft op iemand anders.

Dus, ik weet niet of jullie situatie hetzelfde is. Ik herken wel veel van hoe wij waren in jouw verhaal. Ik zou zeggen heb het er een keertje over. Stuur een brief (of mailtje) waarin je uitlegt dat je het vreemd vind enzo zonder dat hij je kan onderbreken dus. En anders gewoon uitmaken.

Veel succes ermee
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 18:22
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
ik herken dit verhaal ook.. wij hadden precies het zelfde alleen zei was altijd de gene die boos werd en ik pikte dit altijd maar... en ging er gewoon niet op in... naar een tijd was ik het zo zat dak er dus wel stevig tegen in ging.. en toen was het iedere week raak... en is het uiteindelijk ook uitgegaan vanwege meningsverschillen en ruzie... ook wij kunnen nu niet normaal mert elkaar om gaan... als we met zijn 2en zijn gaat het perfect en zijn we met een groep dan is alles weer anders... en als we met zijn tweeen zijn dan doet ze net of ze mij terug wil...!(hand vast pakken tegen me aan gaan liggen op de bank enzenz) en dan is de groep er weer bij en dan hebben we weer ruzie net of we tegen hun willen bewijzen dat het van ons toch niet meer goed hoeft te komen maar als we dan weer samen zijn... mja

Gegroet
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 01:25
proof of life
Avatar van proof of life
proof of life is offline
thnx voor de reacties... ik ben vanmiddag bij m geweest en we hebben echt alleen maar gepraat en goed. Geen ruzie geen gezeur, allebei praten en luisteren en denken.
Ik heb mijn zegje gedaan en verteld dat ik me er rot bij voelde over hoe het nu ging en dat als het zo moet ik er een punt achter wil zetten, maar ook dat ik m zeker de moeite waard vind, maar dat er dan ook iets van hem uit moet komen. Ook heb ik duidelijk gemaakt dat ik wel toegeef als ik fout zou zitten, maar dan moet het wel zo zijn, zomaar zeg ik dit ook weer niet. Hij reageerde werkelijk echt goed; hij wilde me niet kwijt en vond me echt de moeite waard. Hij heeft me op het hart gedrukt dat hij niet alleen wat met me had om de momenten met zn 2en. Hij gaat er aan proberen te werken zegt ie en hij hoopt dat mocht het toch uit gaan dat we altijd wel met elkaar om kunnen blijven gaan als vrienden. Dat wil ik zeker weten ook want t is echt een schat en daarbij samen hebben we ook al zoveel gedeeld. Ik weet veel van hem, terwijl hij niet zomaar met iemand over gevoelens enz. praat en hij veel van mij. Ik heb een kutperiode meegemaakt waar hij er echt voor me was en hij ook waar ik hem zoveel mogelijk heb proberen te steunen. We zijn er voor elkaar en dat willen we beiden ook zo houden dus als die ruzies blijven is het beter vriendschappelijk uit elkaar proberen te gaan. Niet koste wat kost doorgaan tot alles kapot is.
We gaan het een tijdje aanzien, hij gaat wat proberen te veranderen en ik ga ook goed nadenken over wat ik kan doen enzo. Dat hoeft voor mij ook niet 1 2 3 anders te zijn maar als hij maar wel laat merken dat ie wat voor me over heeft.

denken ullie dat dit goed idee om het ff aan te blijven zien en goed dat ik daar naar toe ben gegaan?
__________________
Ad imo pectore
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 01:39
proof of life
Avatar van proof of life
proof of life is offline
Citaat:
Maarten schreef op 01-08-2004 @ 11:40 :

Over dat hij niet in het openbaar zijn liefde aan jou wil betuigen kan drie dingen betekenen: Hij is onzeker over zichzelf of hij is onzeker over jou of beide. Hier moet echt aan gewerkt worden want er is geen reden om onzeker te zijn. Als jullie van elkaar houden wat boeit het wat anderen er van vinden?
Ik weet echt niet wat dat is. Het is dan vooral als zijn vrienden (ook wat daarvan door hem mijn vrienden) erbij zijn, dan merk ik t wel sterk. Terwijl hij me er wel gewoon bij wil hebben om samen keer te gaan zwemmen bijvoorbeeld, tenminste hij zegt niet van liever niet maar is ook niet heel enthousiast. Maar hij weet echt niet hoe te reageren als ik m een kus geef of omhels, lijkt het. Misschien is het wel niet zo, maar hij doet wel anders. Uit zichzelf zal het al helemaal amper voorkomen dat hij dat doet. Het hoeft helemaal niet zo klef te zijn ossow, dat wil ik helemaal niet, maar gewoon een keer een kus is toch lief? ik vindet altijd wel leuk als ik mensen samen zie ossow, dat maakt toch niet uit een keer een omhelsing? en daarbij wat je zegt wat boeit het anderen? Het mag toch?
Misschien is ie idd wel heel onzeker over mij? denkt ie dat anderen me te min vinden? of vind hij dat hij niet met me overstraat kan als zijnde mijn vriend? Ik weet niet? Over zichzelf kan ik me iig niet zo heeeel goed voorstellen, maarja weet ik ooknie zeker...
__________________
Ad imo pectore
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 08:44
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Het is logischer dat hij zich schaamt voor zichzelf dan voor jou denk ik hoor. Doordat hij zich schaamt voor zichzelf, schaamt hij zich ook om zich op de voorgrond te plaatsen door met jou beetje bezig te zijn.

Maar ik weet het ook niet. Dit is allemaal speculatie je kan het beste met hem praten
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 10:32
proof of life
Avatar van proof of life
proof of life is offline
misschien heb je wel gelijk in wat je zegt...
praten is zowieso wel het beste, maar ik wil m zeker niet opdringen (misschien voelt hij dat wel zo en daar ben ik bang voor) en ook niet kwetsen...
__________________
Ad imo pectore
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 12:29
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Kijk... je moet gewoon het zo brengen...

Je gaat naar hem toe en vraagt aan hem waarom hij zo bang is om publiekelijk klein beetje affectie te tonen. Hij hoeft nou ook niet 15 minuten lang met je tel open bekken in bijzijn van zijn vrienden maar een subtiel kusje of een lieve knuffel moet toch wel kunnen.

Vraag waarom het komt, en of het niet komt dat hij zich voor jou schaamt ofzo? Dat je het gewoon graag wil begrijpen... want anders blijf je speculeren.

Als hij van je houdt dan denkt ie, ik wil niet dat zij denkt dat ik me voor haar schaam en dan zal hij dus zeggen wat hem wel dwarsligt.

Je vraagt absoluut niet iets raars naar mijn mening... en als je iets raars vraagt dan ligt dat meer aan de manier waarop hij met de situatie omgaat dan jouzelf.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 22:57
proof of life
Avatar van proof of life
proof of life is offline
Citaat:
Maarten schreef op 02-08-2004 @ 13:29 :
Kijk... je moet gewoon het zo brengen...

Je gaat naar hem toe en vraagt aan hem waarom hij zo bang is om publiekelijk klein beetje affectie te tonen. Hij hoeft nou ook niet 15 minuten lang met je tel open bekken in bijzijn van zijn vrienden maar een subtiel kusje of een lieve knuffel moet toch wel kunnen.

Vraag waarom het komt, en of het niet komt dat hij zich voor jou schaamt ofzo? Dat je het gewoon graag wil begrijpen... want anders blijf je speculeren.

Als hij van je houdt dan denkt ie, ik wil niet dat zij denkt dat ik me voor haar schaam en dan zal hij dus zeggen wat hem wel dwarsligt.

Je vraagt absoluut niet iets raars naar mijn mening... en als je iets raars vraagt dan ligt dat meer aan de manier waarop hij met de situatie omgaat dan jouzelf.
hahaha 15 minuten bekken kun je ff... nee maar dat bedoel ik idd ook niet... gewoon een kus ossow... of me een keer lief aankijken weet je wel, maar zelfs dat niet ik ben echt de beroerdste niet en wil graag luisteren naar wat m dwars zit... ik zal echt niet boos worden en dat weet hij vast ook... maar moet ie wel eerlijk zijn...

ik zie m hoop ik donderdag... vandaag wilde hij wel naar mij toekomen zei hij gister, maar hij vond het te ver fietsen (ik zou bij een meer zijn in de buurt = ong 12 kilometer voor hem) wat is daar nou zo erg aan? je moet er toch wat voor over hebben? Dan is ie tenminste wel de hele dag bij mij, zo denk ik dan. Ik fiets toch ook in weer en wind naar hem toe? misschien ben ik echt wel niet de moeite waard...
toch blijf ik hopen... misschien dus dat ik m donderdag zie... kunnen we dan wel wat leuks gaan doen...
__________________
Ad imo pectore
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 00:06
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
ruzie probeer je goed te maken. Als het niet lukt, en je gaat er onder door...dan maak je het uit. Volgende...
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 08:36
Verwijderd
Citaat:
tikmaarwat schreef op 01-08-2004 @ 19:22 :
ik herken dit verhaal ook.. wij hadden precies het zelfde alleen zei was altijd de gene die boos werd en ik pikte dit altijd maar... en ging er gewoon niet op in... naar een tijd was ik het zo zat dak er dus wel stevig tegen in ging.. en toen was het iedere week raak... en is het uiteindelijk ook uitgegaan vanwege meningsverschillen en ruzie... ook wij kunnen nu niet normaal mert elkaar om gaan... als we met zijn 2en zijn gaat het perfect en zijn we met een groep dan is alles weer anders... en als we met zijn tweeen zijn dan doet ze net of ze mij terug wil...!(hand vast pakken tegen me aan gaan liggen op de bank enzenz) en dan is de groep er weer bij en dan hebben we weer ruzie net of we tegen hun willen bewijzen dat het van ons toch niet meer goed hoeft te komen maar als we dan weer samen zijn... mja

Gegroet
Hier precies hetzelfde.. in de stad wil ze kusjes enzo en moet haar weer naar huis brengen
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 09:19
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Over 12 km fietsen moet je niet zeuren vind ik

Dat is ongeveer een half uur fietsen.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 09:54
EciD
Avatar van EciD
EciD is offline
Citaat:
Maarten schreef op 04-08-2004 @ 10:19 :
Over 12 km fietsen moet je niet zeuren vind ik

Dat is ongeveer een half uur fietsen.
idd. voor je vriend/vriendin moet je wel iets over hebben vind ik. kijk als ie nou heeft gewerkt en geen zin heeft om te fietsen. ok. maar als ie gewoon 'geen zin' heeft vind ik echt bullshit.
als ik jou was zou ik er echt ff over praten en als hij je vraagt om 12 km te fietsen zeg dan ook gewoon nee. misschien zeg je wel te vaak ja, en vind je het normaal om alles voor je vriendje over te hebben en vind je het raar als hij eerlijk is in wat hij niet wil...(en toch vind ik het vaag dat ie niet 12 km wil fietsen)
__________________
*mini EciD* *btje pr0, btje leet, btje van alles en nog wat* ;x J/K
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 10:28
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Jah.. 12 km oh my god.

Als je echt van iemand houdt dan wil je die zo graag zien dat een half uur 'pijn lijden' (oh my god.. fietsen.. half uur zo zwaar )
echt niet boeit.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 11:25
proof of life
Avatar van proof of life
proof of life is offline
Citaat:
EciD schreef op 04-08-2004 @ 10:54 :
idd. voor je vriend/vriendin moet je wel iets over hebben vind ik. kijk als ie nou heeft gewerkt en geen zin heeft om te fietsen. ok. maar als ie gewoon 'geen zin' heeft vind ik echt bullshit.
als ik jou was zou ik er echt ff over praten en als hij je vraagt om 12 km te fietsen zeg dan ook gewoon nee. misschien zeg je wel te vaak ja, en vind je het normaal om alles voor je vriendje over te hebben en vind je het raar als hij eerlijk is in wat hij niet wil...(en toch vind ik het vaag dat ie niet 12 km wil fietsen)
ja, zeker kan ik daar ook wel in komen als je hele dag hard hebt gewerkt of druk bent geweest dat je dan geen zin meer hebt om zon eind te fietsen... zal ook niet boos worden of zo, maar ik zeg er wel wat van. Ik fiets toch ook voor hem? en zelfs nog NA het werk eigenlijk ook gekkenwerk zit ik me te bedenken, maar goed, ik wil m dus idd wel graag zien...
ik vind het niet raar dat ie eerlijk is... gelukkig maar dat hij eerlijk is... maar ik kan me niet voorstellen dat hij dat niet wil eigenlijk niet dat ik mezelf zo vind dat hij alles maar voor mij moet doen, maar dus omdat ik dat ook voor hem doe en omdat hij, als het goed is want hij is mn vriend, van me houdt.

hij zei: 'ja dan moet ik zo ver fietsen in die hitte, daar heb ik echt geen zin in, dat trek ik echt niet'

nou, dan had ie maar heel iets eerder op moeten staan en iets eerder weg moeten fietsen, dan was hij de ergste hitte voorgeweest

maar goed, het blijft zn eigen keuze

maar eigenlijk kan ik er geen gat in de lucht door springen
__________________
Ad imo pectore
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 13:31
Sjoerd
Avatar van Sjoerd
Sjoerd is offline
Citaat:
proof of life schreef op 04-08-2004 @ 12:25 :
ja, zeker kan ik daar ook wel in komen als je hele dag hard hebt gewerkt of druk bent geweest dat je dan geen zin meer hebt om zon eind te fietsen... zal ook niet boos worden of zo, maar ik zeg er wel wat van. Ik fiets toch ook voor hem? en zelfs nog NA het werk eigenlijk ook gekkenwerk zit ik me te bedenken, maar goed, ik wil m dus idd wel graag zien...
ik vind het niet raar dat ie eerlijk is... gelukkig maar dat hij eerlijk is... maar ik kan me niet voorstellen dat hij dat niet wil eigenlijk niet dat ik mezelf zo vind dat hij alles maar voor mij moet doen, maar dus omdat ik dat ook voor hem doe en omdat hij, als het goed is want hij is mn vriend, van me houdt.

hij zei: 'ja dan moet ik zo ver fietsen in die hitte, daar heb ik echt geen zin in, dat trek ik echt niet'

nou, dan had ie maar heel iets eerder op moeten staan en iets eerder weg moeten fietsen, dan was hij de ergste hitte voorgeweest

maar goed, het blijft zn eigen keuze

maar eigenlijk kan ik er geen gat in de lucht door springen
Ik weet niet of 't helpt, maar je kan 't proberen.. Doe is hoe hij doet, snel boos worden, 12 kilometer te ver vinden als hij vraagt of je naar 'm komt enzo.. misschien ziet hij dan in hoe belachelijk hij doet.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 20:10
EciD
Avatar van EciD
EciD is offline
Citaat:
zjoerd schreef op 04-08-2004 @ 14:31 :
Ik weet niet of 't helpt, maar je kan 't proberen.. Doe is hoe hij doet, snel boos worden, 12 kilometer te ver vinden als hij vraagt of je naar 'm komt enzo.. misschien ziet hij dan in hoe belachelijk hij doet.
das pcies wat ik probeerde te zeggen (mayb via een omweg )
maar zeg ook eens nee, weiger eens dingen en wees eens boos om dingetjes. dan waardeert hij je als je liev bent. als je altijd liev bent en altijd ja zegt dan vind hij het vanzelfsprekend. als je af en toe eens zegt wat je vind. en af en toe voor jezelf kiest door na het werk thuis te blijven en lekker in bad te gaan bv. je eigen dingetjes doen oid. misschien waardeert ie je dan meer als je ja zegt, en dingen voor m doet...mayb vind ie het wel normaal zo..
__________________
*mini EciD* *btje pr0, btje leet, btje van alles en nog wat* ;x J/K
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-08-2004, 20:11
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
proof of life,
je moet niet zo zeuren. je doet toch zelf al die dingen?
Een jaar gaan jullie met elkaar... en nogsteeds vind je hem 'interessant' terwijl je hem doet overkomen als een arrogante zak, die geen moeite wil doen. (waarom zou hij eigenlijk, jij komt toch wel naar hem? Jij pikt alles en hij komt er mee weg. Tadaaaa.) (waarom klink ik als Dr Phill ? )

Dat hij niet de hele tijd achter je aan zit en super-geinteresseerd doet, dat is juist waar je je door aangetrokken door voelt.
Het is niet logisch, maar dat hoeft ook niet.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 20:20
EciD
Avatar van EciD
EciD is offline
Citaat:
Kirk22 schreef op 04-08-2004 @ 21:11 : <knip>

Dat hij niet de hele tijd achter je aan zit en super-geinteresseerd doet, dat is juist waar je je door aangetrokken door voelt.
Het is niet logisch, maar dat hoeft ook niet. [/B]
dat kan ook, het "onbewust" leuk vinden om moeite te doen, zodat je hoopt dat hij die dingen ook voor jou doet?
__________________
*mini EciD* *btje pr0, btje leet, btje van alles en nog wat* ;x J/K
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 20:29
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
EciD schreef op 04-08-2004 @ 21:20 :
dat kan ook, het "onbewust" leuk vinden om moeite te doen,

zodat je hoopt dat hij die dingen ook voor jou doet?
Het probleem is niet dat zij op en neer fietst. Het probleem is dat hij het niet doet. En misschien is er onbewust iets van 'ik wil graag wat over hebben voor mijn vriendje'.

het lijkt logisch om te denken "ik doe iets, nu zal hij dat ook wel gaan doen", maar volgens mij zit er weinig logica in aantrekkingskracht. Ook de moeite die je voor elkaar doet is niet met zulke logica te beredeneren.
"Ik geef iets, dus zal ze me wel leuk vinden" werkt ook niet als ze niets in je ziet.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 20:38
EciD
Avatar van EciD
EciD is offline
Citaat:
Kirk22 schreef op 04-08-2004 @ 21:29 :
Het probleem is niet dat zij op en neer fietst. Het probleem is dat hij het niet doet. En misschien is er onbewust iets van 'ik wil graag wat over hebben voor mijn vriendje'.

het lijkt logisch om te denken "ik doe iets, nu zal hij dat ook wel gaan doen", maar volgens mij zit er weinig logica in aantrekkingskracht. Ook de moeite die je voor elkaar doet is niet met zulke logica te beredeneren.
"Ik geef iets, dus zal ze me wel leuk vinden" werkt ook niet als ze niets in je ziet.
ja true. maar ze doet zelf 'veel' moeite voor hem en het feit dat hij dingen niet doet zit haar dwars. dus ik dacht. ze wil dat hij hetzelfde voor haar doet als ze doet voor hem.
mja ik kan er verder niks over zeggen omdat ik natuurlijk niet weet hoe ze denkt enzo. mja ze zal er vast wel op reply'en? ^^
__________________
*mini EciD* *btje pr0, btje leet, btje van alles en nog wat* ;x J/K
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 20:56
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
EciD schreef op 04-08-2004 @ 21:38 :
ja true. maar ze doet zelf 'veel' moeite voor hem en het feit dat hij dingen niet doet zit haar dwars. dus ik dacht. ze wil dat hij hetzelfde voor haar doet als ze doet voor hem.
hm ja,
maar als dat zo zou zijn en hij het na een jaar nog niet door heeft, dan zou je eens de conclusie moeten trekken dat hij dat de komende 20 jaar ook niet gaat leren.
Dus ik denk dat ze gewoon lekker op en neer blijft fietsen.
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 22:00
EciD
Avatar van EciD
EciD is offline
Citaat:
Kirk22 schreef op 04-08-2004 @ 21:56 :
hm ja,
maar als dat zo zou zijn en hij het na een jaar nog niet door heeft, dan zou je eens de conclusie moeten trekken dat hij dat de komende 20 jaar ook niet gaat leren.
Dus ik denk dat ze gewoon lekker op en neer blijft fietsen.
Yup. mensen kun je niet veranderen.
Misschien vind hij het wel voldoende, wat hij doet voor haar.
__________________
*mini EciD* *btje pr0, btje leet, btje van alles en nog wat* ;x J/K
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 23:16
Nyai
Nyai is offline
fietsen is goed voor je kont
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-08-2004, 10:52
proof of life
Avatar van proof of life
proof of life is offline
nou ja... zeuren... vroeg me gewoon af wat jullie er van dachten...
op en neer fietsen vind ik helemaal niet erg hoor goed voor je conditie... en het heeft niet te maken van: 'als ik het doe, moet hij dat ook maar doen' Maar meer dat ik vind dat hij ook wel wat voor me mag doen
maar het is echt zeker weten ook een schat hoor...
__________________
Ad imo pectore
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 11:08
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Als het een echte schat is dan ziet hij in dat het belangrijk voor je is en heeft hij het voor je over
Met citaat reageren
Oud 05-08-2004, 11:58
EciD
Avatar van EciD
EciD is offline
Citaat:
Maarten schreef op 05-08-2004 @ 12:08 :
Als het een echte schat is dan ziet hij in dat het belangrijk voor je is en heeft hij het voor je over
so true, mja, als je het hem verteld dat ie best wel meer moeite voor je mag doen. doet ie t dan ookwel enzo?
__________________
*mini EciD* *btje pr0, btje leet, btje van alles en nog wat* ;x J/K
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 13:20
proof of life
Avatar van proof of life
proof of life is offline
Hij snapt het volgens mij niet, ik weet niet... Meestal ben ik ook diegene die vraagt om wat af te spreken, ik weet echt niet wat hij denkt ossow... hij is misschien gewoon niet zo enthousiast en uitbundig als ik?
maar dan kan hij toch wel iets laten merken?
__________________
Ad imo pectore
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 13:37
Maarten
Avatar van Maarten
Maarten is offline
Wij kunnen speculeren, he knows the answers
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 15:11
proof of life
Avatar van proof of life
proof of life is offline
true... we komen er vast wel uit
__________________
Ad imo pectore
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Wat moet ik doen? :(
AngelLove96
1 02-06-2015 14:36
Liefde & Relatie ruzie met beste vriend
Verwijderd
12 03-03-2005 13:15
Liefde & Relatie Wat moet ik doen?
Doefus
34 19-12-2004 20:46
Liefde & Relatie vertrouwen goede vriend weg
jetzt
11 10-12-2004 09:07
Liefde & Relatie wat moet ik doen????????
dwerg
2 25-02-2002 19:21
Liefde & Relatie ruzie met beste vriendin, wat moet ik doen? reactie plz!!!
Palmboompje
12 22-02-2002 15:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:56.