Oud 12-04-2007, 22:14
rensd
Avatar van rensd
rensd is offline
Na de examens geven veel mensen natuurlijk ook een feest. Hebben jullie plannen? Ga je het huis op ze kop zetten? Of doe je het liever rustig aan?
Ikzelf heb nog geen plannen, misschien dat ik wel wat met iemand samen doe.
Advertentie
Oud 13-04-2007, 16:15
Verwijderd
Ik denk dat ik wel een feest geef, maar ik weet nog niet wanneer, ik denk de donderdag na de uitslag, als ik geslaagd ben tenminste. Gewoon bij mij thuis of misschien gaan we naar het strand (als we het met een groepje vieren)
Oud 14-04-2007, 00:08
Mono-racer
Avatar van Mono-racer
Mono-racer is offline
Dan wordt het zeker feesten. Áls het me lukt, heb ik daar dan genoeg reden voor, dacht ik zo . Lekker veel mensen uitnodigen (ook mensen die inmiddels studeren en die ik van vorig jaar ken, toen ze nog bij mij op school / scholen in de regio zaten).

Eerst maar eens zien te slagen. Want tja: men moet niet juichen voordat de beer geschoten is .

Laatst gewijzigd op 14-04-2007 om 10:59.
Oud 15-04-2007, 20:19
Lyne
Avatar van Lyne
Lyne is offline
Zeker weten dat ik een feest ga geven dan, heel m'n werk wil dan langskomen en nog een aantal andere vrienden.

Ik wilde het de 16e juni doen maar dan gaan veel mensen naar Justin Timberlake dus ik doe het wel het weekend daarop ofzo.
Oud 16-04-2007, 00:02
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Na de examens geef ik een feest, wat ook meteen mijn verjaardagsfeest is.

Die hele periode na de examens wordt echt een lange periode van feesten, als ik mijn omgeving hoor.
__________________
I did it for teh lulz
Oud 16-04-2007, 02:20
Angel on Earth
Avatar van Angel on Earth
Angel on Earth is offline
normaal gaan we alle geslaagden met de hele groep vriendinnen af maar dit jaar ben ik de enige die slaagt dus dat wordt de hele avond bij ons thuis... misschien nog het dorp in waar iedereen komt
__________________
-- if dreams are like movies, then memories are films about ghosts
Oud 17-04-2007, 14:18
Verwijderd
Ik ben vlak voor de examens jarig dus ik geef denk ik een examen/verjaardagsfeest ofzo. Ach ik vermaak me die periode toch wel, ook al is het alleen met uitslapen. Ik zie wel
Oud 17-04-2007, 18:27
Jilke
Jilke is offline
Ik ga met paar klasgenoten waarschijnlijk als examenfeest naar eh.. hoe heet het Movie world ofzoo.. in Duitsland (:
__________________
If this universe is really shrinking, we'll be together in time.
Oud 17-04-2007, 22:12
Toet0r
Avatar van Toet0r
Toet0r is offline
Ik ben begin juli jarig en eind juni is diplomauitreiking dus ik ga het, net als vorig jaar (toen was ik voor mn eerste vakken geslaagd), weer samen vieren met heel veel mensen! Tenminste, dat lijkt me wel weer leuk!
Oud 18-04-2007, 15:29
snoeteke
snoeteke is offline
na de examenstunt een examenfeest en na de examens een heus gala met H5 en V6. belooft gezellig te worden, zeker als je bedenkt dat het onbeperkt drinken is
Oud 18-04-2007, 19:11
Knots
Knots is offline
Citaat:
Mala schreef op 17-04-2007 @ 15:18 :
Ik ben vlak voor de examens jarig dus ik geef denk ik een examen/verjaardagsfeest ofzo. Ach ik vermaak me die periode toch wel, ook al is het alleen met uitslapen. Ik zie wel
Dit. Ik baal van mijn verjaardag de dag voor NL en wiskunde, maar ik heb besloten toch niet te gaan leren die dag. Na de examens ergens moet ik wel een feest geven, vind ik .
Oud 20-04-2007, 09:06
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Zodra ik mn diploma heb geef ik een feestje dat ook meteen voor mn verjaardag is
maar niet te uitbundig want dat heb ik al gehad toen ik voor dehavo geslaagd was
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 20-04-2007, 15:08
ArtemisQ
Avatar van ArtemisQ
ArtemisQ is offline
Op de donderdag als iedereen met wiskunde B klaar is staat een feestje in de planning en natuurlijk ook eentje als we de uitslag hebben Maar dat komt nog wel
__________________
On the internet, no one can hear you scream...
Oud 21-04-2007, 09:17
Verwijderd
Ik geef misschien ook wel feestje,,paar dagen erna ben ik jarig..ofzo.
Oud 26-04-2007, 18:04
Ahoewah
Avatar van Ahoewah
Ahoewah is offline
Er komt een groot schoolfeest, ik ben hier zeker van de partij!

Het schijnt dat je een drankje krijgt aangeboden (ik reken maar niet op baco), en dat er leuke muziek komt.

Ik zie met succes vooruit op de examens!
__________________
Ahoewalicious
Oud 27-04-2007, 01:12
Verwijderd
Citaat:
ArtemisQ schreef op 20-04-2007 @ 16:08 :
Op de donderdag als iedereen met wiskunde B klaar is staat een feestje in de planning


Ben een week vantevoren jarig dus na examens gaat het verjaardag+diploma in 1 worden. Of evt. verjaardag in de meivakantie al. Ik zie wel.
Oud 27-04-2007, 01:16
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Wellicht tegelijk met dat ik m'n verjaardag vier. Maar ik zie wel hoe ik het ga doen. In ieder geval wil ik wel nog even met wat vriendinnen regelen dat als we allemaal klaar zijn met examens dat we wat leuks gaan doen.
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 18-05-2007, 12:56
Big Bang DJ
Avatar van Big Bang DJ
Big Bang DJ is offline
Even een vraagje aan jullie. Heb hier al iets van boekingen voor examenfeest binnen (hebben er dan ook een actie voor, voor meer info op mn website klikken, tis niet de bedoeling hier te gaan spammen )

Ik heb het idee dat het meer en meer echte feesten zijn? Toen ik eindexamen had was het vooral nog slap ouweh**ren met flink wat bier en achtergrond muziek. Bovendien mijn vraag: hebben jullie over het algemeen het idee dat examenfeest van te voren te regelen of laat je dat nu lekker voor wat het is en zie je dat wel na je examens?

Anyway, iedereen succes gewenst uiteraard, en denk ook even af en toe aan die lekker lange en meest relaxte vakantie uit je hele leven die hierna gaat komen . (Daarna zul je zien dat je altijd nog wel verplichtingen hebt in de vakantie dus geniet ervan!)
Ads door Google
Oud 18-05-2007, 13:56
Verwijderd
zeker ga ik feesten áls het lukt te slagen heb ik daar alle reden toe. bovendien ben ik morgen jarig en dat feestje stel ik uit tot de examens voorbij zijn. Het wordt dus een dubbel feest. Wat zijn er trouwens veel mensen jarig rondom de examens!
Oud 18-05-2007, 23:04
Verwijderd
Citaat:
lentekriebel schreef op 18-05-2007 @ 14:56 :
Wat zijn er trouwens veel mensen jarig rondom de examens!
Offtopic: Mja, eind september beginnen mensen zich te vervelen, en dan moet je wat hè?

Gefeliciteerd.
Oud 23-05-2007, 14:54
Thinus
Avatar van Thinus
Thinus is offline
ik vier een week lang feest
Oud 23-05-2007, 16:24
Knots
Knots is offline
Change of plans. Mn verjaardag al gevierd, ga samen met 3 vriendinnen een zaaltje huren na de examens en daar nog een feestje geven
Oud 24-05-2007, 14:51
Adgertic Z4
Avatar van Adgertic Z4
Adgertic Z4 is offline
Zelf heb ik heel wat bekenden die examen doen maar ik zelf niet.. nog een jaartje avondstudie maar weer doen

Maar qua feesten valt er volgens mij weinig te klagen.
Ik hoorde van een vriend van mij dat ie een aardig groot feest gaat geven.
Ik kreeg een link door van m www.b-p-m.tk mochten jullie wel een feestidee maar nog geen dj hebben dan schijnt dat team nog best wel goedkoop te zijn...
Ik ben 2 keer bij hun feesten geweest en dat waren zeker geen slechte feesten.

Maar of ze ook een examenfeest aankunnen... Het blijft een ander soort feest dan verjaardagen o.i.d. Dus ik ben benieuwd
__________________
Ik heb geen openningszin maar ik doe je vriendin.
Oud 24-05-2007, 19:22
Kalok
Kalok is offline
waarschijnlijk een BBQ En dan lekker uitgaan tot middennacht..

nu nog ff slagen en doorzetten
Oud 24-05-2007, 20:46
Verwijderd
We gaan zo'n ziek strandfeest geven.

Weet iemand trouwens wat de straf / boete is als je echt een 'georganiseerd' (dus met tap, entree, dikke muziekinstallatie) feest geeft op een plek waar dat eigenlijk niet mag?
Advertentie
Oud 24-05-2007, 20:58
Krabs
Krabs is offline
Verstoring openbare orde
Zonder vergunning evenement/feest/wedstrijd houden

€ 50
NB: Deze overtreding is alleen strafbaar op die plaatsen waar dat bij Plaatselijke Verordening of bij Algemene Plaatselijke Verordening is bepaald.

Bronzor:
http://www.om.nl/boetebase/

1 euro per persoon en no problem lijkt me
__________________
gif me candej now!
Oud 24-05-2007, 23:18
Big Bang DJ
Avatar van Big Bang DJ
Big Bang DJ is offline
+ de pech dat het einde feest is zodra de politie komt. Lijkt me vervelender als die ene euro . Is er niets te regelen met een strandtent oid waar je wel een feest mag geven? Vaak is een regeling als "jullie de drankomzet, wij de entree " wel mogelijk (vaak wel met een minimale drankomzet die je moet garanderen..)

Iemand die nog reactie heeft op mijn vraag van paar posts terug? Dit ivm met onze examenfeest.com actie...
Oud 26-05-2007, 18:30
Lethe
Lethe is offline
Als ik dit lees hoop ik zó hard dat ik mijn diploma haal!
__________________
Nice
Oud 26-05-2007, 18:39
Verwijderd
Citaat:
Krabs schreef op 24-05-2007 @ 21:58 :
Verstoring openbare orde
Zonder vergunning evenement/feest/wedstrijd houden

€ 50
NB: Deze overtreding is alleen strafbaar op die plaatsen waar dat bij Plaatselijke Verordening of bij Algemene Plaatselijke Verordening is bepaald.

Bronzor:
http://www.om.nl/boetebase/

1 euro per persoon en no problem lijkt me
Oh joh, da's niks !

En het strand is zoo afgelegen dat er weinig kans is dat er politie komt.. maar toch, áls ze komen is het kut.. Maar 50 euro valt te overzien.
Oud 26-05-2007, 19:05
iThink
Avatar van iThink
iThink is offline
Het schijnt dat ik woensdag naar hèt Einexamenfeest van de NCRV en LAKS ga... Had ik me helemaal niet voor ingeschreven, maar ik kreeg wat kaarten in de bus. En de line-up van 'Van Velzen, Jeckyll & Hide, Di-rect and many more' klinkt ook wel aardig voor een paar uur.. (eigenlijk ook niet ). Nou ja, ik zie wel als ik er ben..
Oud 26-05-2007, 21:07
Verwijderd
Citaat:
iThink schreef op 26-05-2007 @ 20:05 :
Het schijnt dat ik woensdag naar hèt Einexamenfeest van de NCRV en LAKS ga... Had ik me helemaal niet voor ingeschreven, maar ik kreeg wat kaarten in de bus. En de line-up van 'Van Velzen, Jeckyll & Hide, Di-rect and many more' klinkt ook wel aardig voor een paar uur.. (eigenlijk ook niet ). Nou ja, ik zie wel als ik er ben..
Ga je de kamer winnen voor het feest in je aankomende studentenstad ? Ik vind het trouwensuberdom van dat feest, doen ze het op woensdagavond, als iedereen nog examens heeft. Echt raar.
Oud 26-05-2007, 21:44
iThink
Avatar van iThink
iThink is offline
Citaat:
Evatjuhhhh schreef op 26-05-2007 @ 22:07 :
Ga je de kamer winnen voor het feest in je aankomende studentenstad ? Ik vind het trouwensuberdom van dat feest, doen ze het op woensdagavond, als iedereen nog examens heeft. Echt raar.
Haha, als ik win Eva, dan mag jij m hebben
Al is een appartementje in de buurt van ons kantoor ook niet slecht.. .
Het lijkt me sowiezo een baggerfeest, met allemaal van die 'populaire' gasten. Maar het moest woensdag ivm de opnamens en montages.
Ach, jumpen met Mark gaat gewoon lachen worden
Oud 18-06-2007, 17:24
Rozijn
Avatar van Rozijn
Rozijn is offline
Was het nog leuk dan, iThink?

En hebben jullie nog leuke ideeën voor een eindexamenfeest (aankleding/hapjes/muziek enz.)?
Oud 18-06-2007, 17:29
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
zaterdag de 30ste geef ik samen met mijn zus een feest omdat we allebei geslaagd zijn

Gewoon vrienden en familie door elkaar heen, gaat lekker druk worden . het wordt gewoon een normaal feestje opmdat er ook oudere mensen komen
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 18-06-2007, 18:11
Big Bang DJ
Avatar van Big Bang DJ
Big Bang DJ is offline
Citaat:
Rozijn schreef op 18-06-2007 @ 18:24 :
Was het nog leuk dan, iThink?

En hebben jullie nog leuke ideeën voor een eindexamenfeest (aankleding/hapjes/muziek enz.)?
- Aankleding: 1* een feest meegemaakt wat buiten was, en verder compleet in beach stijl. Erg cool gedaan, iedereen kreeg er echt een vakantiestemming van.
- hapjes: bittegarnituur is altijd favoriet natuurlijk, maar kost wel veel werk. Verder borrelnootjes, en chips. Niet te veel zoet iig, hooguit wat spekkies, die doen het vooral aan het begin vd avond goed. (Ow en dropveters willen als de avond al gevorderd is nog wel eens wat leuke spontane effecten met zich meebrengen
- muziek: tja da's t geheim van de smid natuurlijk (zie website als je 'm niet snapt ). Verder gewoon rustig beginnen, in het begin wil iedereen je nog feliciteren etc.
Oud 20-06-2007, 12:53
Verwijderd
Ik weet niet precies hoe we het dit keer doen, maar twee jaar geleden, toen ik slaagde op de havo, hadden we een gigantische tent gebouwd en die aangekleed met allemaal doeken (blauw, paars en rose) en dat vond iedereen blijkbaar erg leuk. En kerstlampjes enzo En heel veel eten is erdoorheen gegaan
Ads door Google
Oud 20-06-2007, 14:18
Big Bang DJ
Avatar van Big Bang DJ
Big Bang DJ is offline
Tja als je wat je doet, maar goed doet. Half werk doet vaak eerder afbreuk bij decoratie als dat het iets toevoegt. Met doeken kun je inderdaad een heleboel doen qua sfeer enzo, maar kijk wel uit met de brandveiligheid, desnoods impregneer je ze... Sigaret ertegenaan gaat sneller fout dan je denkt.
Advertentie
 

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Eindexamens 2009 Examenfeesten
jeweetweldinges
3 13-06-2009 16:43
Muziek Muziek voor examenfeest
RedQueen
21 29-06-2006 17:22
Muziek examenfeest..drank?
funky_aapii
11 25-06-2006 18:32
Eindexamens 2003 Examenfeest, maar niet mee...
Verwijderd
15 18-06-2003 08:04
Eindexamens 2003 examenfeesten
Verwijderd
11 25-03-2003 16:27
De Kantine examenfeest
very drunk driver
4 16-01-2003 00:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:01.