Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-02-2005, 21:17
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Hoi! Voor een groepsopdracht moet ik een debat houden over de volgorde van de Geologische kolom als zijnde een proces van de evolutie.

Oftewel: "De volgorde van de GK is een gevolg van het evolutieproces."

Maar ik heb hier geen verstand van Hebben jullie goede (betrouwbare, falsifieerbare) argumenten met bronvermelding?

Zowel voor- als tegenargumenten zijn welkom

(Als dit topic niet goed staat, verplaats je hem, maar volgens mij hoort ie hier.)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-02-2005, 03:31
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Falsifieerbare?
Je bedoelt verifieerbare.

Ik denk dat dit beter op een huiswerkforum kan.
Tevens weet ik niet wat een Geologische Kolom is. Ben wel nieuwsgierig.
__________________
I thought we were an autonomous collective!

Laatst gewijzigd op 23-02-2005 om 12:00.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 10:47
Sperzieboon
Avatar van Sperzieboon
Sperzieboon is offline
Citaat:
Not for Sale schreef op 23-02-2005 @ 04:31 :
Falsifieerbare?
Je bedoelt verificeerbare.

Ik denk dat dit beter op een huiswerkforum kan.
Tevens weet ik niet wat een Geologische Kolom is. Ben wel nieuwsgierig.
Hehe, het moet voor vrijdag
Geologische Kolom is de volgorde van de aardlagen, en de fossielen daarin.

Moet aantonen dat dat het gevolg is van evolutie.
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 11:18
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Dat is niet het gevolg van de evolutie, maar van alle bodemvormende processen.

In Nederland hebben we bijvoorbeeld zout en krijt doordat Nederland een zee is geweest.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 23-02-2005, 11:43
dreadmanneke
Avatar van dreadmanneke