Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-03-2004, 17:38
jetzt
jetzt is offline
sinds 2 weken ben ik weer vrijgezel, en ik kon altijd goed met hem opschieten. Maar sinds een paar dagen hebben we elke keer als we elkaar zien hevige ruzie. Ik zit namelijk met hem op dansles en we zien elkaar dan. Het is zelfs zo erg dat het over de meest onzinnige dingen gaat.

Mijn vertrouwen in hem is helemaal weg omdat hij stookt tussen mij en mijn vrienden.

Wat moet ik doen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-03-2004, 17:48
Evolution
Avatar van Evolution
Evolution is offline
tjah, ik snap het... bij mij is het ook ent uit en mijn vertrouwen is ook totaal weg in mijn ex, op liefdesgebied dan.
we hadden de eerste 3 weken ook alleen maar ruzie en net wat jij had. toen hebben we eens afgesproken, en er over gepraat, vooral van mijn kant dan en ik heb hem een brief geschreven.
nu is alles wel weer goed, nou ja, goed, we zijn msn-vrienden van elkaar nu. we zien elkaar voorlopig neit in het echt, dat is nog te moeilijk voor me, omdat ik nog zovee van hem hou.
maar daar gaat t nu even neit om. wat ik voor jou gewoon aanraad is hem even te negeren en hem laten merken dat jij ook een mesn bent met gevoelens. natuurlijk is dit wel een beetje moeilijk met dansles, maar probeer het. mocht dit neit lukken, schrijf hem dan ook eens een brief en spreek misschien eens af om met hem te praten waardoor jullie aldoor ruzie hebben.
mocht het hiermee nog steeds neit veranderen, probeer dan misschien toch eens een pauze in het zien van elkaar, hoewel je ook weer neit naar een andere dansgroep emot gaan, dan zou je hem te erg ontlopen. probeer in ieder geval eerst het voorafgaande zou ik zeggen, suc6 ermee.
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 17:51
Evolution
Avatar van Evolution
Evolution is offline
en als hij stookt tussen jou en je vrienden, moet je hem daar eens goed op wijzen, doet hij hier niks mee, dan moet je echt geen aandacht meer aan hem besteden.
klinkt makkelijk gezegd, maar geloof me, ik zit in het zelfde schuitje en ben er nu gelukkig een beetje achter wat het verstandigst is voor mezelf, en hoe moeilijk het ook klinkt, je meot nu even aan jezelf denken en niet aan jullie
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 18:02
jetzt
jetzt is offline
okay, dank je, ik zal proberen je raad te volgen!
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 18:03
Evolution
Avatar van Evolution
Evolution is offline
Met citaat reageren
Oud 08-03-2004, 18:43
Verwijderd
het lijkt me echt een lul als ik zo hoor, vooral als hij gaat stoken tussen jou en je vrienden, nog geeneens een vriendschap waard
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 14:27
jetzt
jetzt is offline
een Whaag??? ben jij misschien die Mariska???
waar slaat dat op??

als je het zo leuk vind om mensen te zien sterven, doe het dan zelf!
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 14:28
jetzt
jetzt is offline
enne paranoide, ga jij eens vrienden zoeken van jouw niveau, of ligt dat ergens in de modderplassen op de stoep?
Met citaat reageren
Oud 09-03-2004, 15:48
bumblebee
Avatar van bumblebee
bumblebee is offline
Citaat:
Paranoide schreef op 08-03-2004 @ 08:40:
Wat leuk voor je dat er mensen zijn op je eigen niveau die je kunnen helpen. Ik bijvoorbeeld zou zowel jou als Metal Gurl adviseren om te sterven. En snel ook.

En waar slaat dat nou weer op?

Ontopic: Laat die jongen vallen, of neem in iedergeval afstand.
__________________
Lievelieve Valentijn, mag ik jouw tjikkie zijn? :p LOL
Met citaat reageren
Oud 09-12-2004, 15:49
secret_17
secret_17 is offline
Bij mij is het ook net uit met mijn vriend. Nou las ik bij een aantal mensen dat ze voorlopig afstand namen van hun vriend/vriendin? Is dit het beste om te doen, het liefst wil ik hem gewoon blijven zien. En hoe is dat bij jullie verder gegaan. Hebben jullie alweer wat contact met je ex en gaat het alweer wat beter tussen jullie?
Met citaat reageren
Oud 10-12-2004, 00:06
hhendrikxx
hhendrikxx is offline
Tja, vast heel erg cliche. Maar neem afstand. En onthoud vooral alle LEUKE dingen!
Met citaat reageren
Oud 10-12-2004, 09:07
Avalon_Mae
Avatar van Avalon_Mae
Avalon_Mae is offline
Ga van dansles af of ga naar een andere dansschool, met iemand anders. Het werkt toch niet om met iemand te gaan dansen met wie het net uit is?! En dan elkaar een maandje niet zien, en daarná eens verder kijken of je nog vrienden wil en kan blijven...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie [Vriendschap] Mijn 'beste vriend.'
Au
131 02-09-2008 18:09
Verhalen & Gedichten Een gedeelte uit mijn leven..
U*NiQ
3 28-09-2005 18:06
Liefde & Relatie Relatie beste vriend en vriendin
DT
10 13-01-2004 14:18
Liefde & Relatie dringend Advies gevraagd over gecompliceerde situatie
Lady_L
55 29-10-2003 19:08
Liefde & Relatie Verliefd op beste vriend :(
Janicha
13 01-12-2002 16:54
Verhalen & Gedichten [verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??)
Lindatje
2 17-10-2002 14:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:13.