Oud 29-07-2004, 19:19
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
ik weet niet of het hier echt thuishoort, maar wist t nergens anders te posten. ik ken n jongen via een messageboard en op msn hebben we 3 of 4 keer pas gepraat. hij woont in luxemburg. nou vroeg hij laatst of ik met hem mee wil gaan naar n concert in brussel. ik ben er eens over aan het denken: aan de ene kant wil ik graag naar het concert en zou ik hem wel willen ontmoeten, aan de andere kant denk ik: wat nou als hij niet helemaal is wie hij zegt dat hij is? met dat internet enzo. vandaag zei hij als: if i knew you, i would ask you to be my girlfriend, terwijl we elkaar helemaal niet goed kennen, ja, we hebben elkaars foto's gezien. moeilijke kwestie...wat zouden jullie in zo'n geval doen?
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-07-2004, 19:20
Marcade
Avatar van Marcade
Marcade is offline
Bel 'm is op.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 19:28
ThePinkFlamingo
Avatar van ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Niet te snel gek laten maken.
naar dat concert in brussel gaan, ach, kun je doen, alleen met hoge verwachtingen hou je alleen jezelf voor de gek
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 19:29
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
als dat concert niet heel erg snel is, kun je desnoods een keer met 'm webcammen ofzo. Weet je iig hoe ie eruitziet, en dat hij niet een of andere foute vent van 60 is. En idd, bellen kan je ook proberen al zal dat wel prijzig zijn.

En misschien idee, dat je daar dan niet alleen heengaat maar een vriendin ofzo meeneemt?
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 19:33
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Gewoon brainstormend:
Maakt de afstand je uit? Het zal niet makkelijk zijn. MAargoed als je in maastricht woont, dan is luxemburg dichter bij dan groningen, volgens mij . MAar als de afstand te lastig voor je is, dan zou ik het niet doen, dan kan je het jezelf moeilijk maken. Maakt het je niet uit, dan zou ik ervoor gaan.

Zolang je op openbare plekken bent, zal je niet echt gevaar lopen en ik zou me er niet al te druk om maken dat hij anders is dan hij zich voordoet, alleen met meeten kun je dat te weten komen.
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 19:34
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
ja, ik heb al n foto van m gezien ( ), en dat bellen is ook wel een goed idee. ik was er sowieso al aan het denken om iemand mee te nemen, anders sta ik daar dadelijk in brussel. het concert is pas 15 november, dus dat duurt wel even.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 19:36
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 29-07-2004 @ 19:33 :
Gewoon brainstormend:
Maakt de afstand je uit? Het zal niet makkelijk zijn. MAargoed als je in maastricht woont, dan is luxemburg dichter bij dan groningen, volgens mij . MAar als de afstand te lastig voor je is, dan zou ik het niet doen, dan kan je het jezelf moeilijk maken. Maakt het je niet uit, dan zou ik ervoor gaan.

Zolang je op openbare plekken bent, zal je niet echt gevaar lopen en ik zou me er niet al te druk om maken dat hij anders is dan hij zich voordoet, alleen met meeten kun je dat te weten komen.
ik kom uit het zuiden van nederland, maar dan is de afstand nog steeds wat groot, maar daar maak ik me niet zo druk om eigenlijk. en ja, je hebt wel gelijk over dat meeten. dank je.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Oud 29-07-2004, 19:37
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 29-07-2004 @ 19:34 :
ja, ik heb al n foto van m gezien ( ), en dat bellen is ook wel een goed idee. ik was er sowieso al aan het denken om iemand mee te nemen, anders sta ik daar dadelijk in brussel. het concert is pas 15 november, dus dat duurt wel even.

heb je iig nog tijd genoeg om m wat beter te leren kennen, en het een en ander te organiseren aan gezelschap
Met citaat reageren
Oud 30-07-2004, 12:05
BrunetJuh
Avatar van BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik zou het zelf nooit doen, lijkt me gewoon niks.

maar toch geloof ik wel dat er zo liefdes kunnen ontstaan. maar dat komt omdat mijn neef zoiets heeft meegemaakt, hij was al iets van 10 jaar vrijgezel, echt een hartstikke leuke vent en ging ie chatsmsen op teletekst en toen heeft ie de liefde van z'n leven gevonden, echt een gaaf mens ook. dus ik geloof wel dat er iets zo kan bloeien..

naja, in ieder geval veel succes!
__________________
move your body next to me
Met citaat reageren
Oud 30-07-2004, 12:56
Someboy
Avatar van Someboy
Someboy is offline
Heb zelf eens een meisje via internet ontmoet... en we hebben een half jaar gehad (afstandrelatie nog wel)
Moet wel zeggen dat we ook een half jaar veel met elkaar gechat hebben voor we elkaar voor het eerst ontmoette.
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 30-07-2004, 18:01
loveflower
Avatar van loveflower
loveflower is offline
niet serieus nemen.
__________________
Re-tired.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2004, 18:15
Verwijderd
Internet speelde een grote rol bij (het krijgen van) alle relaties die ik heb (gehad). Dus... het kan.

Maar het kan net zo goed een droplul zijn, natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2004, 18:20
filia dei
Avatar van filia dei
filia dei is offline
Tjah, je hebt nog tijd genoeg om hem te leren kennen lijkt me. En als je dat concert écht leuk vind (omdat het voor jou ook een leuke artiest is en je niet alleen maar gaat om hem een plezier te doen) Zou ik gewoon gaan als ik jouw was!
__________________
Leve het heilige aluminium conserven blikje met haring in tomaten saus! Dood aan de spellingcorrector!
Met citaat reageren
Oud 30-07-2004, 18:58
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
ik kreeg ook een relatie via t internet, maar had m pas ontmoet na een jaar intensief geschreven (12 a4tjes per keer enzo ) en gebeld te hebben

dit vind ik nogal kortdag en hij is me wat te enthousiast. Als je m gaat ontmoeten, neem dan iemand (of twee) mee Je weet t nooit
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2004, 19:54
Verwijderd
Citaat:
dwight88 schreef op 29-07-2004 @ 19:37 :
heb je iig nog tijd genoeg om m wat beter te leren kennen, en het een en ander te organiseren aan gezelschap
en om na te denken of je het wel echt wilt. of het goed voelt.
vaak kun je goed op je gevoel vertrouwen..
Met citaat reageren
Oud 30-07-2004, 21:53
Stefanie
Avatar van Stefanie
Stefanie is offline
Ik zou hem eerst beter willen leren kennen, want ik vind het maar eng om helemaal in Brussel af te spreken met een vreemde. Straks is hij inderdaad heel anders dan hij zich voorstelde en dan zit je daar...

Ik zou het dus niet doen nee, nog niet iig.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2004, 21:57
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
met mijn huidige vriend van 13 maanden was onze eerste ontmoeting ook een concert, en érg succesvol
ik zou het proberen
misschien bloeit er wel iets moois uit, net zoals bij mij is gebeurd...
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 30-07-2004, 22:36
Dzjes
Avatar van Dzjes
Dzjes is offline
Er kan wel iets moois van komen, er is altijd een kans dat het tegenvalt natuurlijk. Op zich vind ik een concert mss nog best leuk, aangezien je dan niet verplicht bent om constant met elkaar te praten enzo.. dus ik vind toch dat je je kans moet "wagen", eventueel met een vriendin er nog bij ofzo?

Verder geloof ik niet 100% in internetrelaties, maar ze kunnen best lukken hoor Spreek eerst eens met hem af, vriendschappelijk, en kijk dan verder.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-07-2004, 22:38
Shitonya
Avatar van Shitonya
Shitonya is offline
leer hem eerst wat beter kennen, na 3 keer lullen op msn weet je nog geen hout
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 12:05
annetjuh
Avatar van annetjuh
annetjuh is offline
ga met je vriendin naar dat concert en is het een super leuke jongen dan dump je toch je vriendin bij de eerste de beste andere kerel.
__________________
-o0o- Je hebt mensen en pennen, beiden schrijven -o0o-
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 13:09
Verwijderd
Je moet natuurlijk voor jezelf bepalen hoe snel jij iemand wilt ontmoeten, maar er zijn wel regels die je in acht moet nemen om ervoor te zorgen dat het leuk en veilig blijft. Spreek nooit enorm ver weg af. Het is logisch dat de 'minst kwetsbare' partij (meestal de jongen) de grootste afstand reist. Ook moet de persoon die het meeste geld heeft eerder grote afstanden afleggen, dat is niet meer dan logisch. Verder altijd eerst bellen. Vraag bij voorkeur een huisnummer, dan kun je via internet opzoeken of die persoon echt daar woont waar hij zegt dat hij woont en wat zijn achternaam e.d. is.

Verder, maar dat is persoonlijk, zou ik niet helemaal naar Luxemburg gaan, tenzij je zelf ook per se naar dat concert wilt en je ook nog met andere vrienden gaat. Anders loop je het risico dat je daar helemaal moederziel alleen staat zonder vrienden als die jongen tegenvalt (of er helemaal niet is, of heel eng is).
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 14:56
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
loveflower schreef op 30-07-2004 @ 18:01 :
niet serieus nemen.
je moet je hier idd niets bij voorstellen. je kunt gewoon gezellig met hem naar dat concert gaan. en als je hem niet zo leuk vindt, afstand bewaren en verder zou ik maar gewoon kijken. maar er bestaat natuurlijk ook een kans dat de afspraak niet lukt ofzo, hij kan natuurlijk net zo goed wegblijven. daarom zou ik gewoon iemand meenemen, zo van: wij gaan lekker naar een concert en we kijken wel of tie er is en of hij leuk is natuurlijk.

kijk gewoon of hij leuk is en bel hem idd ja. dat vind ik dan toch weer een stuk betrouwbaarder.

suc6!
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 15:05
troep
Avatar van troep
troep is offline
even een beetje een andere weg :
heb beidde gehad (niet via internet en wel via internet.)

via internet weet je sneller meer van elkaar... via real life ken je elkaar sneller beter. je weet vanaf het begin af aan hoe iemand face to face reageert op dingen etc. .. vooral door de aanwezigheid van gezichtsuitdrukkingen en weet ik veel wat. ik ga liever voor de laatste maar voor iedereen werkt het anders ...

maargoed om weer ontopic te komen : omdat het kort is wil niet zeggen dat het meteen ongemeend is .... maar stel het klikt niet (of erger...) dan ben je daar dus in je eentje wat dat betreft kan dus inderdaad beter iemand mee.... maar als je er zin in hebt give it a shot zou ik zeggen... niet altijd alles de nadeel van de twijfel geven mis je een hoop mee
__________________
*in a fools mind everyone's simple* *I see I want I take*
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 18:49
Verwijderd
Webcammen zou ik zeker doen, als jullie er één hebben.
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 19:06
Earphone
Earphone is offline
Woon je België of in Nederland? Ga je toevallig naar Sophia?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-07-2004, 20:10
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
ikzelf woon in nederland en ben er over aan het twijfelen. brussel is toch wel 1,5 uur met de trein en ik kom niet zo maar even thuis. als het nou bij mij in de buurt is, is het wat anders. hij moet zelf 3 uur reizen (vanuit luxemburg), maar begin nu te denken dat het niet helemaal veilig is om alleen naar brussel te gaan en dan ook nog savonds. overdag afspreken zou dan weer anders zijn, want dan kan je makkelijk naar huis gaan, maar savonds niet. hoe meer ik erover nadenk, hoe minder goed het voelt eigenlijk.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 21:01
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Dan moet je het niet doen, of van te voren al meeten (maar dan dus overdag). Sowieso, is een concert nou wel de beste eerste ontmoeting? Ik bedoel, ga je echt voor het concert of wil je elkaar echt leren kennen? Combineren...lijkt me niet echt perfect samen gaan, maargoed wie ben ik
Met citaat reageren
Oud 31-07-2004, 21:23
Somebody Special
Avatar van Somebody Special
Somebody Special is offline
Citaat:
muziekvlinder schreef op 30-07-2004 @ 21:57 :
met mijn huidige vriend van 13 maanden (...)
Bah bah, kun je wel zeg? Zo jong





Ik heb mijn vriend via i-net leren kennen, heb hem een half jaar lang elke dag (vaak uren) via MSN gesproken en ook uuuuuuuren met hem aan de telefoon gehangen (wederom iedere dag), pas toen heb ik hem ontmoet.
We hadden al Verschillende foto's van elkaar gezien dus echt verrassend was het niet.

Als ik jou was zou ik hem toch echt wat vaker dan die paar keer willen spreken voor ik hem zou (durven/willen) ontmoeten.
En iemand meenemen, ja, absoluut, je weet immers maar nooit!
__________________
Beagles hebben oren maar kunnen niet horen
Met citaat reageren
Oud 01-08-2004, 21:08
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
we hebben net nog wat gekletst. hij wilde misschien naar NL komen in augustus. een vriend van m heeft een vriendin hier, maar ja, ik ben dan op vakantie. misschien dat we nog kunnen meeten voor het concert ofzo. ken je elkaar toch al wat beter. ach, ik zie wel hoe het loopt.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 13:46
Vice
Avatar van Vice
Vice is offline
Liefde via internet kan wel. Een buurman van onze vorige huis is getrouwd met een Italiaanse (kwam ook echt uit Italie en sprak geen Nederlands) en heeft haar ook via Internet ontmoet. Ik denk dat je vooral veel gedult moet hebben.
__________________
Du bist ein N00b!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2004, 14:04
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 31-07-2004 @ 21:01 :
Dan moet je het niet doen, of van te voren al meeten (maar dan dus overdag). Sowieso, is een concert nou wel de beste eerste ontmoeting? Ik bedoel, ga je echt voor het concert of wil je elkaar echt leren kennen? Combineren...lijkt me niet echt perfect samen gaan, maargoed wie ben ik
als je je er niet lekker bij voelt, waarom zou je het dan doen? . en 's avonds daar heen lijkt me ook niet alles, nee.
andere manier van meeten. of toch doen met mensen meenemen enzo.
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 20:13
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
we hebben afgesproken om elkaar eerder te ontmoeten, in oktober ofzo, dus dat gaat wel goed.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 20:39
No Quiero
No Quiero is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 29-07-2004 @ 19:19 :
ik weet niet of het hier echt thuishoort, maar wist t nergens anders te posten. ik ken n jongen via een messageboard en op msn hebben we 3 of 4 keer pas gepraat. hij woont in luxemburg. nou vroeg hij laatst of ik met hem mee wil gaan naar n concert in brussel. ik ben er eens over aan het denken: aan de ene kant wil ik graag naar het concert en zou ik hem wel willen ontmoeten, aan de andere kant denk ik: wat nou als hij niet helemaal is wie hij zegt dat hij is? met dat internet enzo. vandaag zei hij als: if i knew you, i would ask you to be my girlfriend, terwijl we elkaar helemaal niet goed kennen, ja, we hebben elkaars foto's gezien. moeilijke kwestie...wat zouden jullie in zo'n geval doen?
Wat ik zou doen? Ik kijk nu wijselijk ook even in jouw fotoboek!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 21:28
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
No Quiero schreef op 03-08-2004 @ 20:39 :
Wat ik zou doen? Ik kijk nu wijselijk ook even in jouw fotoboek!
heb ik niet
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 21:56
No Quiero
No Quiero is offline
Citaat:
JJ13 schreef op 03-08-2004 @ 21:28 :
heb ik niet
he shit. pm je me een foto?

btw ik vind dat relaties via internet heel goed kunnen (ontstaan). je moet natuurlijk altijd wat oppassen. zorg dat je iemand iig goed genoeg kent. dan kun je elkaar best irl verder leren kennen. zelf vind ik het heel eng om mensen te ontmoeten, als ik het niet zo eng vond, zou ik het best vaak doen misschien.!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2004, 22:05
Anteverta
Avatar van Anteverta
Anteverta is offline
Naar dat concert kun je sowieso gaan, en hem daar dan ontmoeten.
Je bent in een ruimte met veel mensen, dus als hij niet is wie je dacht dat hij was kun je snel weer tussen de massa verdwijnen. Maar misschien klikt het wel hartstikke leuk en wordt het wat.
ik ken mijn vriend ook van internet en dat gaat prima.
Veel succes!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-08-2004, 16:07
Chatboy
Avatar van Chatboy
Chatboy is offline
ik zal niet gaan misschien is hij een verkrachter
__________________
<--ey faka-->
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 16:20
Chatboy
Avatar van Chatboy
Chatboy is offline
niet gggaaaaaaaaaaannnnn
__________________
<--ey faka-->
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 16:35
Verwijderd
Citaat:
Chatboy schreef op 04-08-2004 @ 16:07 :
ik zal niet gaan misschien is hij een verkrachter
Ik zou nooit het huis uit gaan, misschien word je wel overreden voor een auto.

Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 16:39
dwight88
Avatar van dwight88
dwight88 is offline
Citaat:
Chatboy schreef op 04-08-2004 @ 16:07 :
ik zal niet gaan misschien is hij een verkrachter
daarom ook een idee, om bij eerste afspraakje iemand mee te nemen


en als je op openbare plekken blijft, zal er niet ZO snel iets in die richting gebeuren...
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 17:08
Maanmeisje
Avatar van Maanmeisje
Maanmeisje is offline
Kzou ook iemand meeneme..Je weet het nooit..zo heb ik ook ooit iemand gemeet van '17' ..43, getrouwd en 2 kindjes..JIPPIE
__________________
Krebs
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 17:42
Verwijderd
Ik zou het eigenlijk niet doen... Maar ja ik ben daar ook wel erg terughoudend in. Als je afspreekt, is het denk ik wel slim iemand mee te nemen... Bevalt het dan zo goed, dan kan je altijd nog een keertje allen afspreken. Suc6
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 18:10
ThePinkFlamingo
Avatar van ThePinkFlamingo
ThePinkFlamingo is offline
Citaat:
Misfit666 schreef op 04-08-2004 @ 17:08 :
Kzou ook iemand meeneme..Je weet het nooit..zo heb ik ook ooit iemand gemeet van '17' ..43, getrouwd en 2 kindjes..JIPPIE
wh00t
Met citaat reageren
Oud 04-08-2004, 18:30
Verwijderd
4 keer gechat?! ok...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 01:42
Cthulhu
Cthulhu is offline
Naar het concert gaan. Als hij niet is hoe je dacht, raak je hem toch makkelijk kwijt? Op een concert zijn genoeg mensen, veel kan er niet gebeuren toch. Als je geluk hebt is hij stom of gewoon een goede vriend om niet verliefd op te worden, als je pech hebt zit je met een langeafstandsrelatie.
__________________
Jongens denken maar aan 1 ding. Gelukkig denken meisjes aan hetzelfde.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 02:15
Daevrem
Daevrem is offline
Als je verliefd bent op iemand via chat/forum/mail/MSN dan is dat wat anders dan verliefd zijn in het echt. Ligt er natuurlijk een beetje aan. Maar als je verliefd bent enkel via het internet dan ben je verliefd op iemand die eigenlijk niet bestaat. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je niet verliefd op die persoon in het echt kan worden of dat je samen geen relatie zou kunnen hebben, zou best kunnen. Maar dan moet je ook een keer in het echt verliefd worden, zeg maar.

Heb er zelf geen ervaring mee, maar dit is de structuur die ik opmaak uit de verhalen van kennisen en vrienden die het wel meegemaakt hebben.

En voor de TS, het feit dat de persoon in Luxemburg woont en dat je maar een paar keer gechat hebt lijken me goede redenen het niet te doen. Ik weet niet hoe goed je mekaar van het message board kent natuurlijk. Meestal zijn mensen op het internet wel eerlijk en kun je er goed mee afspreken, meeting of date. Maar er zullen vast wel rare mensen tussen zitten. Vaste leden van een forum zijn meestal wel te vertrouwen. Maar of het slim is een date te hebben met de persoon in kwestie, ik betwijfel het.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane

Laatst gewijzigd op 06-08-2004 om 02:19.
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 02:31
lamahangen
Avatar van lamahangen
lamahangen is offline
in dit geval denk ik dat je het (als je een ontmoeting aandurft/wilt) enkel moet houden bij een ontmoeting op het concertterein, niet teveel eromheen, gewoon een plaats waar veel mensen zijn en dan zien hoe het loopt. 't concert zou iig grote kans moeten hebben om leuk te zijn
en mensen online zijn heel anders dan in het echt? tsja, niet altijd, sommigen doen opeens heel anders maar sommigen laten juist meer van zichzelf zien dan ze ooit zouden doen in het echte leven, en geven daarmee zichzelf juist bloot voor een relatie die heel serieus kan zijn. Als het niet zo is denk ik dat je het snel genoeg merkt
__________________
phoebe, little - leeuwtje - sarfessas - vooruit dan... nrlaan... - jetteke vast ook nog ergens :P (iig fotoboek :P)
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 03:06
Daevrem
Daevrem is offline
Ik bedoel niet per se dat mensen anders doen of zelfs dat ze anders overkomen, ik bedoel dat het anders voelt. Toch wel belangrijk met verliefd zijn.
__________________
"Scriabins fifth and tenth piano sonata contain the most sublime organization of tones I have ever heard." - Shawn Lane
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 19:49
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
we hebben laatst nog een keer geklets en eigenlijk voelt het wel heel goed, klinkt misschien raar. we hebben afgesproken om elkaar in de herfstvakantie al te ontmoeten, of hier of in luxemburg. ben benieuwd.
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Oud 06-08-2004, 19:49
JJ13
Avatar van JJ13
JJ13 is offline
Citaat:
No Quiero schreef op 03-08-2004 @ 21:56 :
he shit. pm je me een foto?

waarom?
__________________
a heart that hurts, is a heart that beats...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Weerwolfspel #81
Dott
500 22-12-2010 14:10
Levensbeschouwing & Filosofie Arie Boomsma, de EO en het christendom
zeger_longhair
34 08-08-2009 22:54
Verhalen & Gedichten De visie en het visioen
Reynaert
3 07-01-2005 00:29
Verhalen & Gedichten Plaats hier gedichten die je mooi vindt van bekende dichters.
Dreamerfly
106 28-12-2004 22:45
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 10:35
Liefde & Relatie liefde via internet
dominqe
58 09-07-2002 18:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:54.