Oud 31-08-2006, 17:10
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Vogelvrij schreef op 31-08-2006 @ 15:04 :
Het ingewikkelde is dat het continu van perspectief verandert, dat leest heel verwarrend. Het gros van de mensen leest niet aandachtig genoeg om te merken dat het meisje eerst zwijmelt over een bruinharig en dan over een blondharig meisje. En zelfs als je dat wel doorhad, wordt het ietwat lastig aan het einde.

De oplossing kan zijn om het perspectief van het meisje met de vriend (of juist het andere meisje natuurlijk, maar ik zou voor het meisje met de vriend kiezen, die heeft meer te kampen met dubbele gevoelens) vast te houden, of om het aloude en wellicht wat clichéachtige schuingedrukte tekst te gebruiken. Recht voor het ene meisje, schuin voor de ander.
Het perspectief verandert maar 1x, het leek mij wel duidelijk, maar ik begrijp je =)

Dus het blonde meisje is de ik persoon en het bruine meisje is zij persoon?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-08-2006, 19:13
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Het lijkt inderdaad net wat Roosje zegt, alsof je de kritiek afslaat en er niets meedoet. Met een reactie als 'je hoeft het niet te lezen als je het niet leuk vind' kan je natuurlijk niets. We willen juist, ik neem aan jij ook, dat het leuk wordt om te lezen, dus zal je kritiek moeten aannemen om het beter te laten worden. Je mag natuurlijk wel kritisch zijn en kijken welke kritiek jij belangrijk vindt en welke niet, maar je moet er wel vanuit gaan dat we hier een beetje verstand van zaken hebben.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 12:30
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ok, luister. Ik heb het verhaal aan meerdere mensen laten lezen en ze zeiden dat het overduidelijk was dat het perspectief verandert.
Toen zei ik dat van niet aandachtig genoeg lezen, en toen zeiden ze dat je dat dan maar wel moest doen, of anders helemaal niet.

Sorry, maar ik vind het ook echt duidelijk genoeg.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 06-09-2006, 13:14
SiemdeCyper
Avatar van SiemdeCyper
SiemdeCyper is offline
Het ging niet per se over het perspectief, maar ook de andere kritiek die er gegeven is.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Gesprekken die je opving in de metro, of ergens anders.
Uice
500 30-03-2008 13:35
Liefde & Relatie Verliefd op me buurmeisje..
kainie
17 02-09-2003 19:00
Seksualiteit buurmeisje
iguana
65 30-04-2003 01:23
De Kantine de beste mopjes: hier!
fruitvliegje
144 21-03-2003 21:50
Liefde & Relatie In de shit
bambykill
4 22-04-2002 17:00
Verhalen & Gedichten de oma-moeder, een verhaaltje dat ik heb geschreven voor mijn buurmeisjes
sunflouwer
0 28-02-2002 19:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:49.