Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-09-2012, 08:36
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik orienteer me op internet en boek dan of telefonisch of via internet bij de desbetreffende organisatie (ook losse vliegtickets boek ik gewoon via internet). Het kost wat uitzoekwerk, maar dat heb ik er graag voor over. Ik zou niet weten waar ik een reisbureau voor nodig heb, behalve dat je onnodig veel betaalt.

Hoe boek jij overnachtingen en vakanties?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-09-2012, 20:52
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Bij mij verschilt het nogal. Als ik 'gewoon' een hotelletje, los vliegticket of pakketreis wil boeken dan doe ik dat vaak via internet. Telefonisch heb ik nog nooit gedaan (en vaak is dat ook 0900 of niet? ). Wel heb ik vaak het probleem dat ik om gezondheidsredenen een speciale kamer moet hebben. In Nederland lukt dat vaak nog wel om dat zelf te regelen met het hotel maar in het buitenland is dat soms lastig. Daarom boek ik wel altijd graag via een reisorganisatie via internet of via een reisbureau. Via een reisbureau heeft als voordeel dat je kan overleggen en voorwaarden kan stellen/dingen kan regelen voordat je boekt. Dat voorkomt dat ik aan dingen vastzit die niet geschikt zijn.

Als ik bijvoorbeeld een rondreis wil boeken met vliegtickets, huurauto en verschillende hotels los dan wil het ook nog wel eens handiger zijn met een reisbureau omdat je anders zelf alles los moet boeken en de kans bestaat dat je net je vliegticket geboekt hebt als blijkt dat het hotel vol is of er geen auto meer beschikbaar is. Reisbureau's kunnen opties vastzetten en zo eerst het totale pakket 'reserveren' en dan alles in een keer boeken.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 01-10-2012, 10:12
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Eigenlijk tot nu toe alleen via internet gedaan. Weekendjes weg gewoon via vakantieveilingen of hotelwebsite.
Voor vakanties kijk en vergelijk ik vaak wel iets uitgebreider, zoek informatie over de locatie/hotel/land en activiteiten op, maar boek ik ook gewoon online.
__________________
Piekeren is de verkeerde kant op fantaseren.
Met citaat reageren
Oud 01-10-2012, 11:09
Verwijderd
Interwebz.
Met citaat reageren
Oud 24-10-2012, 17:30
.Daan
.Daan is offline
Doe alles via internet!
Met citaat reageren
Oud 25-10-2012, 08:47
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Als ik naar mijn ouders ga boek ik gewoon via internet direct via de vliegmaatschappij. Ik hoef immers alleen van schiphol naar bristol respectievelijk boston airport en dan komt pappie of mammie mij ophalen.
Via een reisbureau heb ik eigenlijk nog nooit geboekt. Maar ik heb ook nog nooit zelf enorme reizen georganiseerd: de grootste reis die ik met mijn vriend helemaal zelf georganiseerd heb ging naar Berlijn. We hebben het hotel los geboekt, en heen zijn we gaan liften en terug met de trein.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Als de liefde voor de maan gaat.
Ieke
0 05-04-2005 16:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:25.