Oud 18-12-2018, 21:00
Susanne-23
Susanne-23 is offline
Hoi,

Ik vond altijd al een jongen knap maar ik wist nooit wie ik was, ik was uitgenodigd op de verjaardag van de vriend van Mn beste vriendin want ik kan het ook goed hem vinden. Toen ik op die verjaardag kwam was die jongen er dus ook en is het blijkbaar een van zn beste vrienden.
Ik vroeg aan m’n beste vriendin wie het was dus ik wist eindelijk wie de jongen was die ik knap vond. Jammer genoeg had ik niet met hem gepraat en ging hij eerder weg van die verjaardag.

Een paar maanden later had m’n zus een vriend en we gingen samen met zn drieën gala kijken bij onze beste vriendin. De vriend van Mn zus zit ook bij die jongen die ik knap vind in de vriendengroep. Toen het gala af was gingen we een ijse halen en daar was die knappe jongen ook en hij hoi zeggen enzo. Toen we op de fiets terug zaten naar huis zat die vriendengroep op een tarasje en gingen ze naar ons schreeuwen. Toen vertelden de vriend van Mn zus: ja de jongens vroegen of jullie ook mee gingen maar ik dacht ja daar hebben jullie geen zin in.

Een paar maanden gingen voorbij en ik had die jongen al maanden niet gezien, einde van deze zomer gingen we vaker uit in een ander kroeg, en jahoor daar is die jongen iedere week. Hij lacht en zwaait wel altijd naar me maar we praten nooit echt. Nu dit weekend zegt de vriend van Mn zus ja die jongen die je knap vind komt zo. Ik was met de vriend van Mn beste vriendin aan het praten en dansen en toen kwam die jongen er ook weer bij staan we gingen met zn drieeen dansen en het was heel gezzelig.

De vriend van Mn beste vriendin weet dat ik hem knap vind, zal ik een keer vragen of we samen gaan voorzitten of
zal ik de volgend keer gewoon een gesprek met hem beginnen want ik vind hem echt een leuke jongen?

We zijn trouwens beide 18, we volgen elkaar op insta en ik heb zn Snapchat al. Hij stuurt alleen altijd gn en snaps in de sportschool. Hij heeft nog nooit een relatie gehad (ik ook niet) en hij is best verlegen bij meisjes (weet ik van zn vrienden).

Laatst gewijzigd op 18-12-2018 om 21:47.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-12-2018, 22:01
Verwijderd
Welk icoontje hebben jullie bij elkaars namen bij snapchat! Is het een geel hartje of een smiley; dan ben je beste vrienden of goede vrienden, dan snapt hij jou het vaakst van zijn vrienden en weet je dat hij niet een en dezelfde snap naar random chicks stuurt.

Ik denk dat hij je wel leuk vindt hoor! Zou gewoon een gesprek met hem aangaan... En dan zijn nummer regelen.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 22:03
Verwijderd
Oja grote kans dat hij ook al weet dat jij hem knap vindt. Ook mannen vinden dat leuk om te horen en te vertellen.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 22:45
Susanne-23
Susanne-23 is offline
Citaat:
Welk icoontje hebben jullie bij elkaars namen bij snapchat! Is het een geel hartje of een smiley; dan ben je beste vrienden of goede vrienden, dan snapt hij jou het vaakst van zijn vrienden en weet je dat hij niet een en dezelfde snap naar random chicks stuurt.

Ik denk dat hij je wel leuk vindt hoor! Zou gewoon een gesprek met hem aangaan... En dan zijn nummer regelen.
Ik heb hem op Snapchat sinds zaterdag, maar ik zal er op letten bedankt voor de tips.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 22:54
Susanne-23
Susanne-23 is offline
Citaat:
Oja grote kans dat hij ook al weet dat jij hem knap vindt. Ook mannen vinden dat leuk om te horen en te vertellen.
Ja dat vraag ik me dus af, altijd als ik met die vrienden van hem praat die ik ken. Zeggen ze nee niet met hem gaan hij is echt een mongool maar ze willen nou nooit uitleggen waarom ze dat vinden.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2018, 23:23
Verwijderd
Weet die beste vriend van hem (dus de vriend van jouw bestie) dat? Waarom ze dat van hem zeggen?

Ik zou zeggen dat je er alsnog zelf achter moet komen, misschien zijn ze jaloers ofzo.
Met citaat reageren
Oud 19-12-2018, 14:03
Susanne-23
Susanne-23 is offline
Ja hij deed toen ik het zei, (ik noem hem ff Daan) “vind je Daan knap ja... Daan is Daan hij is wel een beetje apart. En Mn beste vriendin en een andere vind zeggen dus altijd ja het is echt een mongool hij heeft een keer een jongen een gebroken neus geslagen enzo.

Maar dit weekend en met kerst gaan ik weer naar die kroeg en daar is iedereen dus ik kom er wel achter denk ik.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2018, 00:17
Verwijderd
Oh... dat is niet echt normaal gedrag.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2018, 10:10
Verwijderd
Mwah, context. Iemand een keer een gebroken neus geslagen hebben hoeft niet heel schokkend te zijn.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2018, 13:24
Verwijderd
Ja.. daarom zeg ik ook niet echt normaal. Ik kan als het moet ook hard slaan, dus tja. Als het zelfverdediging is, dan kijk ik daar ook niet van op.

TS moet er idd zelf achter komen wie die persoon is, ipv afgaan op verhalen.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2018, 14:31
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Het ligt er natuurlijk ook aan hoe lang geleden dat was. Ik heb jaren geleden vast wel iemand een bloedneus geslagen, maar daar denk ik nu niet meer over na om zoiets te doen. Als het recent is, dan moet je je zorgen maken. Bij circa een jaar geleden of langer zou je je geen zorgen hoeven maken
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2018, 15:41
Verwijderd
Citaat:
Het ligt er natuurlijk ook aan hoe lang geleden dat was. Ik heb jaren geleden vast wel iemand een bloedneus geslagen, maar daar denk ik nu niet meer over na om zoiets te doen. Als het recent is, dan moet je je zorgen maken. Bij circa een jaar geleden of langer zou je je geen zorgen hoeven maken
Eens zien hoeveel mensen hier op happen.
Met citaat reageren
Oud 20-12-2018, 22:30
Protected22
Protected22 is offline
Citaat:
Het ligt er natuurlijk ook aan hoe lang geleden dat was. Ik heb jaren geleden vast wel iemand een bloedneus geslagen, maar daar denk ik nu niet meer over na om zoiets te doen. Als het recent is, dan moet je je zorgen maken. Bij circa een jaar geleden of langer zou je je geen zorgen hoeven maken
dit idd..

Ik heb zelf ook al eens iemand een bloedneus geslagen, puur uit zelfverdediging in een 3 tegen 1 gevecht. Dan weet je nie beter...
Met citaat reageren
Oud 20-12-2018, 22:53
Verwijderd
Bloedneus is hetzelfde als een gebroken neus tegenwoordig?
Met citaat reageren
Oud 20-12-2018, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Eens zien hoeveel mensen hier op happen.
Snap het wel hoor, met aanranding werkt het ook zo.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2018, 10:28
Susanne-23
Susanne-23 is offline
Ja ik vind het zelf nou ook niet zo heel heftig en het is zeker een jaar gelden. Ik vind het zelf ook een dom argument om te zeggen dat iemand gelijk een mongool is
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Kleding met uitgaan
Totaalzinloos
11 20-01-2011 10:50
Liefde & Relatie Te ver gaan met uitgaan
Girl-Lara
12 07-07-2010 15:26
Liefde & Relatie iemand tóch wel leuk vinden, kansen verspeeld?
VIC.
15 07-11-2005 17:31
Liefde & Relatie Hoe moet je omgaan met een jongen als deze...
twirley
17 17-10-2004 12:25
Psychologie wat is er mis met me?
angel--1987
6 04-04-2004 18:11
Liefde & Relatie player ?
LoveAholic
27 11-02-2004 16:21


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:28.