Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 01-03-2002, 19:51
abygail
abygail is offline
Het zit namelijk zo. Er zit een jongen bij mij op school die me al een tijdje leuk vind. En telkens vroeg een vriend van hem wat ik nou van hem vond. Ik antwoordde; een leuke jongen, maar meer niet. Waar het nou allemaal om draait is dat ik hem voor de kerstvakantie eventjes leuk ben gaan vinden. En dat wist hij ook van mij. We zijn kort daarna nog 2 keer naar de film geweest, was wel gezellig hoor. Maar het was anders dan ik dacht. Ik ben hem al snel minder leuk gaan vinden! Waarschijnlijk omdat het voor mij minder spannend is gaan worden! Want ik heb hem al! Maar ik weet gewoon niet meer precies wat ik voor hem voel, ik kom hem ook heel vaak tegen op school tijdens de pauzes en misschien zit dat me wel dwars, dat ik hem gewoon te veel ziet. daar wordt ik ook mee geconfronteerd. Ik weet gewoon niet meer of ik verliefd op hem ben of niet. Op msn is het altijd vet gezellig we kletsen soms wel 2 uur door echt over niks en op dat moment komen die kriebels weer in mij buik te voorschijn maar , zodra hij wat met mij wilt gaan doen, hoeft het al niet meer van mij.

Ik ben nu echt hopeloos en weet het gewoon niet meer. Zijn er hier nog mensen die dit ook hebben ervaren!

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 01-03-2002, 20:02
BL44DK1PJ3
BL44DK1PJ3 is offline
Ik heb het ook gehad,
ik was verliefd op een jongen ik had ook met hem maar iedere keer als ik hem zag, of sprak aan de foon kwamen de kriebels maar zodra ik een uur of langer bij hem was (alleen met hem was niet zo maar) als er vrienden bij waren waren die gevoelens weg en zag ik hem als een gewone vriend en meer niet!!! en als ik dan weer samen met hem was als ik hem een tijdje niet gesien had was ik zoooooo verliefd was niet normaal meer.
en dat is best vervelend als je je gevoelend niet weet en ja het is uit gegaan en ik heb nu ruzie met hem, ik heb niet egt een tip maar je ben egt niet de enige die dat heeft hoor geloof me!!!
__________________
Love is a Never-ending story!!! think about it!!!
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 20:41
abygail
abygail is offline
Citaat:
BL44DK1PJ3 schreef:
Ik heb het ook gehad,
ik was verliefd op een jongen ik had ook met hem maar iedere keer als ik hem zag, of sprak aan de foon kwamen de kriebels maar zodra ik een uur of langer bij hem was (alleen met hem was niet zo maar) als er vrienden bij waren waren die gevoelens weg en zag ik hem als een gewone vriend en meer niet!!! en als ik dan weer samen met hem was als ik hem een tijdje niet gesien had was ik zoooooo verliefd was niet normaal meer.
en dat is best vervelend als je je gevoelend niet weet en ja het is uit gegaan en ik heb nu ruzie met hem, ik heb niet egt een tip maar je ben egt niet de enige die dat heeft hoor geloof me!!!
maar vind je het erg dat het nu uit is tussen jullie twee! en mis je hem nu juist niet?

veel sterkt nog

Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 23:13
boardbabe
Avatar van boardbabe
boardbabe is offline
Ik heb altijd dat ik het leuk vind zolang ik er moeite voor moet doen. Als hij mij leuk vindt wordt het al snel minder, als je niet zoiets hebt van YES (:confused
__________________
The truth changes colour, depending on the light
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vind ze mij nou leuk?
Unknown55
5 08-01-2015 15:37
Liefde & Relatie vind hij mij leuk?
katnisseverdeen
11 29-04-2013 11:46
Liefde & Relatie weet niet of ik hem ng wel leuk vin.
xxD
4 03-03-2011 06:47
Liefde & Relatie Hoe voel jij je op relationeel gebied #23
WolterB
498 15-01-2006 22:33
Liefde & Relatie Enneuh, hoe voel jíj je nou op relationeel gebied? Hé? Hé? Deel zestien ondertussen..
Methuselah
494 25-09-2005 12:50
Liefde & Relatie hoe weet je of je hem nog leuk vind.....
slimmieslak
5 27-11-2002 14:16


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:53.