Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2004, 01:25
Paulo Nuñez
Avatar van Paulo Nuñez
Paulo Nuñez is offline
Ok laat ik de vraag anders stellen.
Mensen die zich bewust zijn van hun knappe uiterlijk zullen sneller sexuele contacten leggen!
Oftwel mensen met zelfvertrouwen zelfingenomen mensen bewust van zijn of haar sex apeal!! Ik vraag me af of die mensen zich hier bevinden verscholen achter een schuilnaam !
wat heeft dat met sex te maken ?
Waarom kijk je naar tmf omdat die mensen lelijk zijn?Nee toch... Waar kijk je als eerste naar? ""owjah uiterlijk
Ik wil mensen zien die daad voegen bij hun woorden!

;"Kees kan wel zegge raarste plek van sex maar wie is die Kees dan en waarom moet Mien Kees hebben .....

Of ga ik nu iets te ver in op deze zaak ??

Zie het als een soort persoonlijke reclame als jullie hier toch de meest vunzige onderwerpen aansnijden ... ik zou zegge lets give it a try!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 02:40
Soullar
Soullar is offline
Ok, laat ik je eens proberen te begrijpen, je komt niet helemaal nuchter over vanwege je duidelijke zinsopbouw, maar dat nemen we dan maar even op de koop toe.

Ben je zelfingenomen als je zelfvertrouwen hebt? En waarop heb je je zelfvertrouwen gebaseerd? Ik neem aan dat je nu alleen richt op uiterlijk. Als je bijvoorbeeld weet van jezelf wie je bent en waarvoor je staat, dan richt je je toch meer op je innerlijk dan je uiterlijk, maar ik snap je punt dat je jammergenoeg in deze maatschappij niet helemaal onbeoordeeld door het leven kan zonder dat mensen je kennen. En daarbij het eerste oordeel dat al geveld wordt op het moment dat jou het beeld van jou hoofd hun netvlies raakt.. tja.. dan kan je uiterlijk je meezitten of juist helemaal niet.

Kijk dat Mien Kees leuk vindt en wil hebben is haar zaak, fijn voor haar. Ik ga mij ook niet afvragen wie nou precies wie is. Maar als je eenmaal wat langer rondhangt op een forum zoals deze, dan zie je namen wat meer, en kan je uit reacties een bepaald beeld halen van een persoon/nick waar je idd wel eens de behoefte van zou hebben om te zien wie deze persoon nou eigenlijk is.

Je kan bijv. van mensen lezen dat ze elke week weer iemand anders meesleuren vanuit de kroeg, waardoor je denkt; "Jees, dit moet vast een lekker ding zijn!" Waarbij je dan een foto te zien krijgt waardoor je ineens denkt van "Nee, dit klopt niet, met zijn/haar uiterlijk sleur je niet zomaar iemand mee!" of je hebt iets van "Ja, dit klopt exact, dat kan hij/zij makkelijk." Maar vergeet niet dat jij alleen beoordeelt vanuit je eigen smaak en idee van wat jij leuk en lekker vindt. Ook voor de wat minder 'leuke' mensen, zijn er mensen die wel op dat soort mensen vallen. Dat zal je altijd hebben. Waardoor het weldegelijk mogelijk is.

Ik denk zelf dat je nu jezelf of teveel in gaat beelden wat iemand nou precies ziet in zijn/haar partner, of nog steeds niet duidelijk bent geweest in je vraag.

Als ik hem opnieuw voor je zou mogen formuleren?

Wat is het aan jou wat jou zeker maakt van je sexappeal, en wanneer is deze van toepassing als je hiervan gebruik maakt?

Ik denk alleen dat je wel van een hoop mensen hebt die een partner hebben, waarvan je kan verwachten dat ze zullen zeggen dat ze dat gebruiken om hun partner te verleiden. En er is ook de situatie dat je iets voor elkaar wil krijgen, en je dan wat charmes in de strijd gooit.

Maar is mijn vraag een beetje wat je wou weten van de forummers aanwezig?

Zal ik dan ook maar antwoorden, nu ik toch bezig ben.
Wat mij zeker maakt over mijn uiterlijk? Mensen om mij heen die mij bevestigen over mijn uiterlijk. Niet alleen forummers, maar ook mensen irl. Lieve mensen die dicht bij me staan en mensen die iets verder van me staan. Nu telt hetgeen van wie ik het te horen krijg erg mee.

Wanneer gebruik ik mijn uiterlijk? Altijd, maar ik 'misbruik' het niet. Ik ga niet de player uithangen, hoewel dat moeiteloos zou gaan omdat ik genoeg aandacht krijg. Ik ben niet het type dat zomaar op iemand afstapt met als doen tussen haar benen te eindigen. Naast het feit dat ik niet van inhoudsloze sex houd. Dit samen met al het andere dat men over mij gelezen heeft hier over mij, kan best een duidelijk beeld scheppen van wanneer ik er gebruik van maak. Als ik dan toch zo aantrekkelijk ben zoals men vindt (lees mensen met bepaalde smaak) dan zie ik er liever goed uit voor de mensen om mij heen. In andere woorden, ik ben liever mooi voor anderen dan voor mijzelf. Zelf kan het me weinig boeien, omdat ikzelf ook niet af ga alleen op uiterlijk. Mijn partner zou niet alleen mooi moeten zijn in mijn ogen, en gelukkig zijn ze dat nooit alleen geweest.

Ik heb naast mijn uiterlijk ook nog een andere vorm van zelfvertrouwen, dat is eigenlijk mijn basis, omdat ik niet op mijn uiterlijk bouw, uiterlijk is oppervlakkig en kan men niet vertellen wie ik ben. Ik weet wie ik ben, waar ik voor sta en wat ik iemand kan geven. Ik kan goed begrijpen dat mensen dit mogelijk arrogant kunnen vinden. Maar ik loop niet naast mijn schoenen. "Hoe kan je dat nou over jezelf zeggen! Immers mag je toch niet over jezelf oordelen!" Zegt wie? En als ik dat niet doe, dan ben ik genoeg bevestigd om wel te weten wie ik ben en waar ik voor sta en wat ik iemand kan geven omdat ik zo ben en zo leef, dus dagelijks met mijzelf omga en mijn omgang met anderen kan zien, dus ook kan beoordelen.

En om eerlijk te zijn denk ik niet dat er veel mensen zijn die zo open en eerlijk durven zijn over zichzelf hier op s.com. Waarom zet ik dit hier neer? Om te tonen hoe ik over zelfvertrouwen denk, niet alleen antwoord op de vraag naar zelfvertrouwen gebaseerd op uiterlijk, maar mijn basis, mijn innerlijk. Vraag ik dan om kritiek? Nee, maar als je commentaar hebt dan mag je gerust dat melden.
Het is geen must zo open te zijn. Blijf gewoon lekker jezelf. Dat doe ik ook.
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 02:41
Soullar
Soullar is offline
Of ga ik nu iets te ver in op deze zaak ??
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 04:17
MrOizo
Avatar van MrOizo
MrOizo is offline
Citaat:
Soullar schreef op 16-05-2004 @ 03:41 :
Of ga ik nu iets te ver in op deze zaak ??
veel te lange tekst misschien lees ik het morgen
__________________
"Joh, dan gade ge toch met den jonge heer spelen"
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 04:36
hoiikbeneengans
Avatar van hoiikbeneengans
hoiikbeneengans is offline
Citaat:
Soullar schreef op 16-05-2004 @ 03:40 :

Wat is het aan jou wat jou zeker maakt van je sexappeal, en wanneer is deze van toepassing als je hiervan gebruik maakt?

Daar draait het inderdaad om. Ik weet van mezelf dat ik niet een onweerstaanabare meisjesmagneet ben. Maar met zelfvertrouwen, een goeie 'flow' en wat praatjes kom je al ver. Vaak zegt één blik meer dan een heel gesprek. Tsjah, ik heb gehoord van mensen dat ik knap ben, maar ook mensen die eerlijk hun mening hebben gegeven dat ze me niet knap vinden. Uiteindelijk boeit het me echt geen reet, de laatste tijd hou ik me er totaal niet mee bezig.
__________________
Flikker toch op met die *hihihi ik trouw met blabla* alto sigs
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 10:16
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
MrOizo schreef op 16-05-2004 @ 05:17 :
veel te lange tekst misschien lees ik het morgen
Heej het was snachts en er was geen kloot op tv, bite me!
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 11:56
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Wat voor mij (in combinatie met uiterlijk) vooral heel erg belangrijk is, is de uitstraling van iemand. Uitstraling zegt zowel iets over het innerlijk als over het uiterlijk, en daarmee ook over het zelfvertrouwen en het zelfbewustzijn van iemand. Datgene wat iemand is, denkt en voelt op dat moment, straalt die persoon ook uit.

Ik ben dit bij mezelf ook steeds meer gaan zien en misschien ook wel bewust gaan trainen. Ik had altijd veel moeite om mezelf en mijn lichaam te accepteren, maar langzaam kwam daar verandering in. Ik sta nu vaak naakt voor de spiegel en ben me dan heel bewust van mijn vrouwelijkheid, en kan echt 'genieten' van mezelf, in de zin van dat ik mezelf mooi vind (en kan vinden). Soms sta ik er echt van versteld dat ik mezelf zo mooi kan vinden, puur door naar mezelf te kijken. Ik merk dat ik dit ook ben gaan uitstralen. Het vertrouwen dat ik in mezelf ben gaan krijgen, straal ik ook naar mijn omgeving uit. Dat hoor ik vaak genoeg van mensen (bekenden en minder-bekenden), maar dat merk ik ook aan de manier waarop mensen op mij reageren. Mensen (vooral mannen) hebben veel meer aandacht voor mij, maken complimenten (en dan doel ik even puur op mijn uiterlijk), komen veel sneller op mij af en ik merk dat ik duidelijk indruk achter kan laten met mijn uiterlijk. Waarbij ik er wel weer op moet wijzen dat ook hier uitstraling veel in meespeelt. Je kan nog zo mooi zijn, maar als je alleen maar onzekerheid, teruggetrokkenheid en geen acceptatie van jezelf uitstraalt, zullen mensen dat eerder zien en daar op af gaan.

Ja, ik kan van mezelf zeggen dat ik een mooie meid ben. En ja, ik geniet best van alle aandacht die ik nu krijg. Het is ook een soort van beloning en bevestiging van mijn acceptatie van mezelf, en mijn zelfbewustzijn wordt er door vergroot. Ik ben me heel bewust van mijn eigen vrouwelijkheid en mijn verleidelijkheid, wat ik soms ook wel gebruik. Niet altijd even bewust, en zeker niet op een overdreven, aandacht vragende manier, maar meer voor mezelf om mijn zelfvertrouwen naar anderen uit te stralen. In de tijd dat ik nog een vriend had, gebruikte ik het soms wel bewust, puur om hem te verleiden. Ook hier genoot ik weer van, vooral om het feit dat ik dat durfde, dat ik mezelf durfde te zijn. Maar ik genoot ook van zijn reactie, vol bewondering, liefde en lust. En ook dat was weer een bevestiging voor mij van mijn zelfbeeld.

Wat niet wil zeggen dat ik mijn uiterlijk en uitstraling alleen maar gebruik om bevestiging te krijgen, zeer zeker niet. Waar het mij vooral om gaat, is dat ik mezelf heb leren accepteren, dat ik me bewust ben van mezelf en dat wat ik uitstraal en dat ik blij met mezelf kan zijn en eerlijk kan zeggen 'Mandy, je bent een mooie meid'. En met die instelling (en uitstraling) sta ik een stuk steviger in het leven. Want ik weet wat ik waard ben. Ik weet waar ik voor sta. En ik weet wat ik wil. En op die manier leef ik mijn leven .
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 12:31
C r Y p S
Avatar van C r Y p S
C r Y p S is offline
Volgens mij is het zo, dat wanneer je jezelf meer accepteert (lees: jezelf mooi vindt) er een soort zelfvertrouwen in je uitstraling naar voren komt. Je uitstraling wordt meer 'open' (zelfverzekerder) en dat is (althans naar mijn mening) het meest aantrekkelijke wat een meisje kan hebben. Vele malen aantrekkelijker dan mooie borsten, billen, handen, tanden.

Maar ja, dat is mijn mening.

In elk geval denk ik dat wanneer je uitstraling meer open is, je lichaam aantrekkelijker lijkt (is).
__________________
Waar een weg is wil ik heen.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 15:40
Paulo Nuñez
Avatar van Paulo Nuñez
Paulo Nuñez is offline
Citaat:
Soullar schreef op 16-05-2004 @ 03:40 :
Ok, laat ik je eens proberen te begrijpen, je komt niet helemaal nuchter over vanwege je duidelijke zinsopbouw, maar dat nemen we dan maar even op de koop toe.

Ben je zelfingenomen als je zelfvertrouwen hebt? En waarop heb je je zelfvertrouwen gebaseerd? Ik neem aan dat je nu alleen richt op uiterlijk. Als je bijvoorbeeld weet van jezelf wie je bent en waarvoor je staat, dan richt je je toch meer op je innerlijk dan je uiterlijk, maar ik snap je punt dat je jammergenoeg in deze maatschappij niet helemaal onbeoordeeld door het leven kan zonder dat mensen je kennen. En daarbij het eerste oordeel dat al geveld wordt op het moment dat jou het beeld van jou hoofd hun netvlies raakt.. tja.. dan kan je uiterlijk je meezitten of juist helemaal niet.

Kijk dat Mien Kees leuk vindt en wil hebben is haar zaak, fijn voor haar. Ik ga mij ook niet afvragen wie nou precies wie is. Maar als je eenmaal wat langer rondhangt op een forum zoals deze, dan zie je namen wat meer, en kan je uit reacties een bepaald beeld halen van een persoon/nick waar je idd wel eens de behoefte van zou hebben om te zien wie deze persoon nou eigenlijk is.

Je kan bijv. van mensen lezen dat ze elke week weer iemand anders meesleuren vanuit de kroeg, waardoor je denkt; "Jees, dit moet vast een lekker ding zijn!" Waarbij je dan een foto te zien krijgt waardoor je ineens denkt van "Nee, dit klopt niet, met zijn/haar uiterlijk sleur je niet zomaar iemand mee!" of je hebt iets van "Ja, dit klopt exact, dat kan hij/zij makkelijk." Maar vergeet niet dat jij alleen beoordeelt vanuit je eigen smaak en idee van wat jij leuk en lekker vindt. Ook voor de wat minder 'leuke' mensen, zijn er mensen die wel op dat soort mensen vallen. Dat zal je altijd hebben. Waardoor het weldegelijk mogelijk is.

Ik denk zelf dat je nu jezelf of teveel in gaat beelden wat iemand nou precies ziet in zijn/haar partner, of nog steeds niet duidelijk bent geweest in je vraag.

Als ik hem opnieuw voor je zou mogen formuleren?

Wat is het aan jou wat jou zeker maakt van je sexappeal, en wanneer is deze van toepassing als je hiervan gebruik maakt?

Ik denk alleen dat je wel van een hoop mensen hebt die een partner hebben, waarvan je kan verwachten dat ze zullen zeggen dat ze dat gebruiken om hun partner te verleiden. En er is ook de situatie dat je iets voor elkaar wil krijgen, en je dan wat charmes in de strijd gooit.

Maar is mijn vraag een beetje wat je wou weten van de forummers aanwezig?

Zal ik dan ook maar antwoorden, nu ik toch bezig ben.
Wat mij zeker maakt over mijn uiterlijk? Mensen om mij heen die mij bevestigen over mijn uiterlijk. Niet alleen forummers, maar ook mensen irl. Lieve mensen die dicht bij me staan en mensen die iets verder van me staan. Nu telt hetgeen van wie ik het te horen krijg erg mee.

Wanneer gebruik ik mijn uiterlijk? Altijd, maar ik 'misbruik' het niet. Ik ga niet de player uithangen, hoewel dat moeiteloos zou gaan omdat ik genoeg aandacht krijg. Ik ben niet het type dat zomaar op iemand afstapt met als doen tussen haar benen te eindigen. Naast het feit dat ik niet van inhoudsloze sex houd. Dit samen met al het andere dat men over mij gelezen heeft hier over mij, kan best een duidelijk beeld scheppen van wanneer ik er gebruik van maak. Als ik dan toch zo aantrekkelijk ben zoals men vindt (lees mensen met bepaalde smaak) dan zie ik er liever goed uit voor de mensen om mij heen. In andere woorden, ik ben liever mooi voor anderen dan voor mijzelf. Zelf kan het me weinig boeien, omdat ikzelf ook niet af ga alleen op uiterlijk. Mijn partner zou niet alleen mooi moeten zijn in mijn ogen, en gelukkig zijn ze dat nooit alleen geweest.

Ik heb naast mijn uiterlijk ook nog een andere vorm van zelfvertrouwen, dat is eigenlijk mijn basis, omdat ik niet op mijn uiterlijk bouw, uiterlijk is oppervlakkig en kan men niet vertellen wie ik ben. Ik weet wie ik ben, waar ik voor sta en wat ik iemand kan geven. Ik kan goed begrijpen dat mensen dit mogelijk arrogant kunnen vinden. Maar ik loop niet naast mijn schoenen. "Hoe kan je dat nou over jezelf zeggen! Immers mag je toch niet over jezelf oordelen!" Zegt wie? En als ik dat niet doe, dan ben ik genoeg bevestigd om wel te weten wie ik ben en waar ik voor sta en wat ik iemand kan geven omdat ik zo ben en zo leef, dus dagelijks met mijzelf omga en mijn omgang met anderen kan zien, dus ook kan beoordelen.

En om eerlijk te zijn denk ik niet dat er veel mensen zijn die zo open en eerlijk durven zijn over zichzelf hier op s.com. Waarom zet ik dit hier neer? Om te tonen hoe ik over zelfvertrouwen denk, niet alleen antwoord op de vraag naar zelfvertrouwen gebaseerd op uiterlijk, maar mijn basis, mijn innerlijk. Vraag ik dan om kritiek? Nee, maar als je commentaar hebt dan mag je gerust dat melden.
Het is geen must zo open te zijn. Blijf gewoon lekker jezelf. Dat doe ik ook.
Juist dat is heel het hebben en houwe blijf jezelf en laat jezelf niet beinvloeden door die impopulaire mensen op tmf. Ze zijn zo gemaakt (tenminste het merendeel) of zon laag programma als idols ook weer zoiets kijk als jij muzikaal talent hebt wil dat niet perse zegge dat je zon abn sprekend kind bent die geheel gekleed is volgens de laatste trends. Het zijn de kudde dieren die toevallig hun stem mee hebben nix meer en nix minder. Maar toch kijk om je heen uit peilingen bleek dat 1 op de 5 mensen niets beters te doen had als idols te kijken op die tv zaterdagavond.
Dan denk ik waar gaat dat toch heen met dit land. Maar om niet te erg van dit onderwerp af te wijken zal ik maar stoppen.
Owjah hehehe over dat nuchter zijn daar zul je best weleens gelijk in kunnen hebben .

Bedankt voor uw begrip daarvoor
1 Ding is zeker je snapt wel wat ik bedoel met dit topic en dat het wel degelijk met sex te maken heeft.
Hoewel andere leidingevende mensen daar anders over denken terwijl ze ook nog eens een voorbeeld functie moet vervullen.
Maar jah fouten maken is menselijk, toch heb ik vaak het idee dat men hier kijkt wat ze zelf aanstaat als het onderwerp niet in hun smaak valt word het snel gesloten!
Maar misschien zit dat wel in me hoofd die gedachtes.Kijk ik heb dit topic puur objectief geschreven er zit dan ook bijna tot geen zelfverwerking in!!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 15:44
Paulo Nuñez
Avatar van Paulo Nuñez
Paulo Nuñez is offline
Citaat:
thom green schreef op 16-05-2004 @ 09:40 :
Wil je nu gewoon een databank aanleggen van iedereen waarvan je denkt: daar zou ik wel eens m`n bedje mee willen delen?
Of moeten die personen zelf posten om aangeschreven te worden ofzo.

Nu met die lange teksten snap ik er eerlijkgezegd helemaal niets meer van.

Hahaha dit was te verwachtte...

Zitten hier alleen maar vmbo scholieren ofzo??...................

*geintje*
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 18:12
Verwijderd
Damn ziekegeest, je praat als iemand met dyslectie of je bent niet bijster intelligent, soullar's stukje kan ik prima lezen maar bij jou moet ik echt opletten.

Ontopic: ik word vaak wel knap gevonden maar ik misbruik het niet. En het zit veel meer in je uitstraling dan in technische knapheid maar dat was al gezegd.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 21:16
Verwijderd
Citaat:
Soullar schreef op 16-05-2004 @ 03:40 :
Wat is het aan jou wat jou zeker maakt van je sexappeal, en wanneer is deze van toepassing als je hiervan gebruik maakt?
Ik ben te lui om de topicstarters bericht te ontcijferen en ook te lui om jouw hele verhaal te lezen, dus ik ga alleen maar even in op deze vraag.

Hm, wat mij zeker maakt van mijn seksappeal? Die zekerheid komt en gaat bij vlagen, en ik denk dat ik die vooral voel als ik merk dat het ook echt effect heeft -> dat jongens en mannen ook werkelijk reageren op mij.
Er gebruik van maken... Eh, ik geloof dat ik bij problemen e.d. nooit gebruik maar van mijn sexappeal (mocht ik het hebben ), of ik moet het onbewust doen. Ik ga niet zitten flirten om me uit de rotzooi te halen. 'Gewoon' echter zit ik volgens mij wel semi-onschuldig en subtiel dingen uit te stralen... dat doe ik echter ook niet helemaal bewust.
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 23:21
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ik dacht altijd dat ik iedere dag een beetje ouder en een beetje lelijker zou worden, maar ik krijg juist meer en meer aandacht van jong mannelijk en zelfs vrouwelijk (slik) schoon. En waar het hem dat inzit? Nou, dus niet objectief in het uiterlijk. Het kon erger, natuurlijk, maar het is beter geweest hoor. Alleen had ik dat toen zelf helemaal niet door, en dat straal je uit, die onzekerheid. Als ik nu foto's bekijk van mezelf toen ik op de middelbare school zat, val ik van mijn stoel als ik besef wat een mooi apart koppie ik had. Mooi haar, mooie huid, schattige sproetjes, mooie ogen, mooie mond. Mooi slank figuurtje. Maar ik vond mezelf lelijk, want ik voldeed niet aan het modebeeld.

Pas toen mijn vriend me voor de camera sleurde en daar leuke foto's uitkwamen begon ik door te krijgen dat ik helemaal zo lelijk niet was, toen ik eenmaal kon geloven en aanvaarden dat ik dat echt was, dat meisje op die foto's.

Ik weet nu dat ik "iets" heb, iets wat aanspreekt, iets waardoor mensen zeggen: ik val eigenlijk helemaal niet op jouw type, maar wel op jou. Dat straal ik ook uit, en dat is te merken.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 00:09
Daniël Chaos
Avatar van Daniël Chaos
Daniël Chaos is offline
was het de bedoeling dat hier foto's zouden komen?
__________________
TWISTED WRONGS & CROOKED RIGHTS
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 10:55
Lieved
Avatar van Lieved
Lieved is offline
Citaat:
MrOizo schreef op 16-05-2004 @ 05:17 :
veel te lange tekst misschien lees ik het morgen

Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 13:09
Verwijderd
Ik weet niet zo goed wat mij nu precies zeker maakt van mijn sexappeal. Er zijn natuurlijk de reacties die ik krijg van mensen, maar er is ook wat ik zelf zie. Ik weet dat ik niet supersexy ben, maar het wel kan zijn. Ik heb meestal de onschuldige uitstraling waarvan men afvragen of er meer achter schuilt. Ik word vaak jonger geschat door mensen, mede door die zogenaamde onschuld.

Ik merk ook wel dat ik nu ik zelfverzekerder ben veel meer aandacht krijg. Vroeger kwam dat van de mensen die mij te zien kregen zoals ik was, toen was ik toch nog redelijk populair. Tegenwoordig komt er ook wel eens iemand op me af puur door hoe ik dans of kijk of om mijn figuur.

Ik denk toch dat mijn sex appeal dan ook voornamelijk zit in de zelfverzekerdheid. Wanneer ik goed in mijn vel zit en mij sexy voel pikken anderen dat ook op als zodanig. Lang niet iedereen natuurlijk, want smaken verschillen, maar dat kan me eerlijk gezegd niet zo veel schelen. Naarmate mijn uiterlijk mij minder boeit lijkt het anderen juist meer aan te trekken.

Misbruik maak ik er niet van, gebruik eigenlijk ook niet. Wanneer ik iets gedaan wil krijgen overtuig ik eigenlijk nooit door middel van sex appeal, maar door uitstraling. Dát gebruik ik wel, maar misshien is dat ook juist weer wat me sexy kan maken.

Ik weet het niet.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 15:22
Unique Clone
Avatar van Unique Clone
Unique Clone is offline
Pfff, wat een topic.

on: nou ehm... ik krijg genoeg aandacht dus daar zou het wel niet aan liggen maar ik ben ook niet iemand die de hele dag voor de spiegel staat en de hele dag aan sex denkt.
__________________
The Return
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 21:45
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 17:34
Soullar
Soullar is offline
Citaat:
MarKel schreef op 17-05-2004 @ 22:45 :
[afbeelding]
OEh jaaaa lachuh!! Nieuw speeltje?
__________________
'Ode aan Scatterheart' - 'Rotzooien deed je in 2000 op de achterste rij.'
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 19:03
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Neen, doe ik wel vaker.
Ik probeer hiermee mijn verwardheid uit te drukken, ik hoop dat ik geslaagd ben
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 09:33
Ilúvatar
Ilúvatar is offline
ik ben gewoon het toppunt van Arrogantie (soms )
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 23:51
Gigolo
Avatar van Gigolo
Gigolo is offline
Citaat:
Ilúvatar schreef op 19-05-2004 @ 10:33 :
ik ben gewoon het toppunt van Arrogantie (soms )
dit gaat egt behoorlijk off-topic... mja ik denk laat k ik ook s ff intressant doen. hahaha

verder.....

wie wil ??
__________________
Love Ladies Always And Forever ...
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 10:01
Buskruitje
Buskruitje is offline
Ik ben heel lang heel onzeker over mijn uiterlijk geweest, maar begin nu langzaamaan te accepteren wie ik ben en hoe ik eruitzie. Dan merk je idd heel goed aan je omgeving dat er anders ´lees: leuker spontaner' op je gereageerd wordt. mijn probleem is alleen dat ik van mezelf een vrij open persoonlijkheid heb, waardoor teveel mensen veel over je weten, en zo ook over je gaan roddelen.

Ik had toen besloten me minder open op te stellen, maar doordat ik mijn ware ik als het ware verstopte klapte ik helemaal dicht, dan blijft er heel weinig van je over. Wat ik wil zeggen is dat juist omdat iedereen anders is, er anders uit ziet en een andere persoonlijkheid heeft, iedereen wel iets moois heeft.

Klinkt allemaal echt heel zoetsappig maar als je dat doorhebt accepteer je jezelf echt tien keer beter, de mensen die jou niet willen accepteren zoals je bent staan zelf niet sterk genoeg in hun schoenen want die komen zichzelf dan echt nog wel een keer tegen... Ik vind mensen met een sterke solide persoonlijkheid en een eigenzinnige 'edge' bijzonder aantrekkelijk.
__________________
I´m not your type; I´m not inflatable..
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 10:23
Verwijderd
ik ben ik, en daar moet iedereen het ook mee doen,... zelfs ik
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 16:13
esprit-chick
Avatar van esprit-chick
esprit-chick is offline
[SIZE=3]bij deze meld ik me aan[/SIZE]

ja best wel zelfingenomen he ?????

naja ach

ik vond mezelf vroeger dus echt lelijk, maar als je dat van jezelf vind straal je t ook uit en verander je voor jet weet in n muurbloempje

nu voel k me veel zelfverzekerder, dat schijn ik dan duz ook uit te stralen. gezien de reacties...

ik ben daarnaast ook wel van menng dat iedereen dit in principe kan, dus schoonheidsidealen zijn echt naast onnozel ook nog s onnodig, als je je een beetje leuk kleedt en opmaakt en zo, gewoon iets van jezelf maakt dat bij je past en watje zelf leuk vind kan je echt zoveel uitstralen dat mensen je echt gigantisch aantrekkelijk vinden


wat ik niet snap aan de toppic starter is of dattie op zoek is naar dit laatste geval of gewoon een Britney Spears oid zoekt, in dat laatste geval raadt ik geen voortzetting aan...
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 02:18
Paulo Nuñez
Avatar van Paulo Nuñez
Paulo Nuñez is offline
Citaat:
Morgan schreef op 16-05-2004 @ 22:16 :
Ik ben te lui om de topicstarters bericht te ontcijferen en ook te lui om jouw hele verhaal te lezen, dus ik ga alleen maar even in op deze vraag.

Hm, wat mij zeker maakt van mijn seksappeal? Die zekerheid komt en gaat bij vlagen, en ik denk dat ik die vooral voel als ik merk dat het ook echt effect heeft -> dat jongens en mannen ook werkelijk reageren op mij.
Er gebruik van maken... Eh, ik geloof dat ik bij problemen e.d. nooit gebruik maar van mijn sexappeal (mocht ik het hebben ), of ik moet het onbewust doen. Ik ga niet zitten flirten om me uit de rotzooi te halen. 'Gewoon' echter zit ik volgens mij wel semi-onschuldig en subtiel dingen uit te stralen... dat doe ik echter ook niet helemaal bewust.
Te lui, sorry hoor maar ik walg hier van die mensen hier in nederland, nee wacht hier de westerse wereld ........ te lui om informatie af te lezen van een schermpje waar je achter zit en blablablabla ..............!!! Ik zal maar niet van het onderwerp afhaken

"":ik vond mezelf vroeger dus echt lelijk, maar als je dat van jezelf vind straal je t ook uit en verander je voor jet weet in n muurbloempje ""

dit vond ik dus een mooi stukje volgens mij zit daar veel kern van waarheid in...

Trouwens nog 1 vraagje want ik voel me wel degelijk aangesproken. Wat is er is er zo mis met me zinsopbouw ?
Spreek ik nu zo dialectisch of wat is het ??
Want ik wil uiteraard me zo duidelijk mogelijk maken zodat er geen misverstanden bestaan of afhakers zijn.
Mijn Opleiding is .....nee trouwens das een te lang verhaal .
Maar ik doe de opleiding communicatie op hbo niveau zodoende ga ik er vanuit dat het aan kennis niet tekort komt
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 06:06
VanDalen
Wat hier geloof ik nog niet is opgemerkt is dat
aantrekkelijke mensen ook anders aangesproken worden.
En dat is nog los van je eigen zelfvertrouwen (al zal dat veel compenseren..). Mooie mensen worden ook als beter, liever, vriendelijker, succesvoller e.d. gezien.
Dus als je een 'algemeen' aantrekkelijk uiterlijk hebt, is het leven anders...

Zelf weet ik dat geen mister handsome ben, maar ik ben niet onaantrekkelijk..en vooral charmant. En dat heeft inderdaad zoals meer mensen hier hebben met zelfvertrouwen te maken...
Ik gedraag me eigenlijk automatisch charmant tegenover andere mensen en tegenover aantrekkelijke dames is dat vaak iets fliteriger.. Mijn vriendin weet dat een noemt het dan ook mijn automatische piloot..

@Mandy: Erg mooi om te lezen...Dat een jonge vrouw zo tevreden kan zijn met haar uiterlijk hoor je maar weinig. En dat je dat uitstraalt maakt je ongetwijfeld nog aantrekkelijker

@Ziekegeest: Er is toch iets mis met je zinsbouw. Misschien is het wel te veel spreektaal die je schrijft of gebruik je toch te weinig leestekens...
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 11:07
Verwijderd
Citaat:
ziekegeest666 schreef op 21-05-2004 @ 03:18 :
Te lui, sorry hoor maar ik walg hier van die mensen hier in nederland, nee wacht hier de westerse wereld ........ te lui om informatie af te lezen van een schermpje waar je achter zit en blablablabla ..............!!! Ik zal maar niet van het onderwerp afhaken

"":ik vond mezelf vroeger dus echt lelijk, maar als je dat van jezelf vind straal je t ook uit en verander je voor jet weet in n muurbloempje ""

dit vond ik dus een mooi stukje volgens mij zit daar veel kern van waarheid in...

Trouwens nog 1 vraagje want ik voel me wel degelijk aangesproken. Wat is er is er zo mis met me zinsopbouw ?
Spreek ik nu zo dialectisch of wat is het ??
Want ik wil uiteraard me zo duidelijk mogelijk maken zodat er geen misverstanden bestaan of afhakers zijn.
Mijn Opleiding is .....nee trouwens das een te lang verhaal .
Maar ik doe de opleiding communicatie op hbo niveau zodoende ga ik er vanuit dat het aan kennis niet tekort komt
Misschien moet je maar eens normaal Nederlands gaan typen, dan ben ik ook niet te lui om je posts te ontcijferen

Ter verduidelijking: Ik vermoedde dat je post niet interessant genoeg was om moeite te doen om deze helemaal te lezen. Dan heb ik wel beter dingen te doen op het schermpje waar ik achter zit.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 11:08
juno
Avatar van juno
juno is offline
er zit een kern van waarheid in iets, niet veel kern van waarheid. Kern is niet een woord wat in hoeveelheden wordt aangegeven.

Het komt aan kennis niet te kort, maar het schort niet aan kennis of jij komt geen kennis tekort.

Dit soort fouten maak jij. Je verhaspelt vaste uitdrukkingen en houdt een foute woordvolgorde aan.

Je bent niet de enige hoor, dit is een probleem wat ik vaker opmerk, maar jij bent wel extreem.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 11:30
Chimera
Avatar van Chimera
Chimera is offline
Citaat:
ziekegeest666 schreef op 21-05-2004 @ 03:18 :
Spreek ik nu zo dialectisch of wat is het ??
Nee hoor, je kunt alleen niet spellen, je grammatica spoort voor geen meter, je punctuatie klopt niet, je gebruikt geen alineaindeling en je verhaspelt gezegdes. Da's alles.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 13:02
Paulo Nuñez
Avatar van Paulo Nuñez
Paulo Nuñez is offline
Citaat:
juno schreef op 21-05-2004 @ 12:08 :
er zit een kern van waarheid in iets, niet veel kern van waarheid. Kern is niet een woord wat in hoeveelheden wordt aangegeven.

Het komt aan kennis niet te kort, maar het schort niet aan kennis of jij komt geen kennis tekort.

Dit soort fouten maak jij. Je verhaspelt vaste uitdrukkingen en houdt een foute woordvolgorde aan.

Je bent niet de enige hoor, dit is een probleem wat ik vaker opmerk, maar jij bent wel extreem.
Jah dat komt volgens mij door dat msn gedoe. Fonetisch schrijven noemen ze dat toch?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 14:59
Verwijderd
Citaat:
Chimera schreef op 21-05-2004 @ 12:30 :
Nee hoor, je kunt alleen niet spellen, je grammatica spoort voor geen meter, je punctuatie klopt niet, je gebruikt geen alineaindeling en je verhaspelt gezegdes. Da's alles.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 15:09
Verwijderd
Citaat:
ziekegeest666 schreef op 21-05-2004 @ 14:02 :
Jah dat komt volgens mij door dat msn gedoe. Fonetisch schrijven noemen ze dat toch?
fonetisch schrijven is iets letterlijk opschrijven zoals je het zegt. Bovenstaand zinnetje zou dan zijn:
'fooneeties sgreivun is iets letturluk opsgreivun zoowals ju het zegt'
Gelukkig doe je dat nou ook weer niet
Wat msn verder te maken heeft met slecht schrijven snap ik niet helemaal, want op msn is spelling, zinsbouw en interpunctie toch ook nodig om een duidelijke tekst samen te stellen? En de hele tekstopbouw, het samenhangende, dat heeft ook niets te maken met msn, want daar zijn berichtjes niet langer dan 250 tekens.

Ik reageer ontopic zodra ik doorheb wat je bedoelt, trouwens
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 16:07
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
VanDalen schreef op 21-05-2004 @ 07:06 :
@Mandy: Erg mooi om te lezen...Dat een jonge vrouw zo tevreden kan zijn met haar uiterlijk hoor je maar weinig. En dat je dat uitstraalt maakt je ongetwijfeld nog aantrekkelijker
Thanx
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 17:39
Verwijderd
Ik snap niet helamaal waar dit over gaat.. start voortaan zon topic als je nuchter bent ofzo maar ehm wat ik vind van me uiterlijk.. ik zie der soms erg goed uit en soms vréselijk maar meestal gewoon wel aardig.. volges mij is dat bij veel mensen zo. mn kleding en make-up zijn opvallend dus ik krijg nogal wat commentaar op mn uiterlijk. Wat de één mooi aan me vindt vindt de ander lelijk, als ik al het commentaar serieus zou nemen zou ik dr niks meer van begrijpen, maar ik let alleen op wat ik in de spiegel zie. Volgens mij is het iets persoonlijks wat iemand knap vindt, je kunt mensen niet verdelen in 'knap' en 'lelijk' het hangt van iemand zn smaak af.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 21:55
ManInTheMirror
ManInTheMirror is offline
Ja ben lekker hoor, soms
__________________
There's No Way to Happiness, Happiness Is The Way
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 22:14
Verwijderd
Citaat:
ziekegeest666 schreef op 16-05-2004 @ 02:25 :
[...] (1) Mensen die zich bewust zijn van hun knappe uiterlijk zullen sneller sexuele contacten leggen!
(2) Oftwel mensen met zelfvertrouwen zelfingenomen mensen bewust van zijn of haar sex appeal!! Ik vraag me af of die mensen zich hier bevinden verscholen achter een schuilnaam[...]
Ik heb gemodelleerd, dus ik ben me bewust van mijn knappe uiterlijk en of ik nou sneller sexuele contacten leg ... nee. Ik heb sowieso tien jaar een vriendin en ik ben niet het vreemdgaande type, dus dat zal zeker ook bijdragen.
Maar daarvoor kwamen die contacten ook niet altijd aanrollen. Oorzaak: onzekerheid. Conclusie: het is belangrijker om zelfvertrouwen uit te stralen, dan mooi te zijn. Als je beide bent, tja da's 't mooist, maar dat ben ik maar erg weinig tegengekomen. Veel modellen zijn onzeker. Sterker nog: ik durf te beweren dat (1) mensen met een knap uiterlijk vaak meer onzeker zijn, omdat ze dagelijks met hun uiterlijk geconfronteerd worden en (2) ze juist minder sexuele contacten leggen, omdat andere mensen veelal bij zichzelf denken dat ze toch geen kans maken.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 22:22
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
ziekegeest666 schreef op 21-05-2004 @ 14:02 :
Jah dat komt volgens mij door dat msn gedoe. Fonetisch schrijven noemen ze dat toch?
Nee hoor, dat is gewoon warrig. Als ik knetterstoned ben wil ik nog wel eens zo schrijven of praten (schrijven is dan echt kunstje dat mijn uiterste krachtsinspanning vereist, die beheersing van de lichamelijke fijne motoriek), en dat komt dan omdat ik halverwege de zin niet meer weet waar het over gaat, laat staan wat ik nou wilde zeggen en op welke manier.

Het lijkt me vreselijk om ook in nuchtere toestand een dergelijk onwillig taalcentrum, dat nog slechts onsamenhangende flarden van vrije associatie kan voortbrengen, in het peinskastje te hebben. Ben jij echt altijd zo?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 11:40
Billy_bob
Billy_bob is offline
Ik vind mezelf echt op en top lekker ja . OEh krijg alweer zin om in de spiegel naar mezelf te kijken en te shaken.
__________________
vive le bob?
Met citaat reageren
Oud 26-05-2004, 12:55
LoneLover
LoneLover is offline
Hmm, beetje eigenaardig topic maar ik doe lekker zoals iedereen, ik interpreteer het zelf wat naar eigen inzien

Volgens mij zijn er 2 soorten sexueel contact in de wereld, de betekenisvolle en de opervlakkige.

Voor de eerste soort sex maakt het volgens mij geen bal uit hoe je er uit ziet en of je dat van jezelf weet al dan niet. Betekenisvolle sex hoort bij een betekenisvolle relatie en die bekom je volgens mij per definitie niet op basis van uiterlijk. Mischien dat een minder uiterlijk een beetje een handicap is voor de eerste indrukken maar ook dat overleef je wel.

Voor de 2e soort sex is uiterlijk natuurlijk erg handig en zeker als je er weet mee om te gaan. Dus ja, het is zeker een voordeel maar het betekent allerminst dat je met een minder uiterlijk geen kans maakt op deze soort sex.

Ik ga dit eens mooi projecteren op mezelf

Ik ben absoluut niet knap volgens de regeltjes, ik haat het om me dagelijks te scheren en heb makkelijk vet haar. Ben voorzien van een stevig buikje en ben helemaal geen modepopje.

Klinkt als een zware handicap nietwaar?

Niet dus, ook ik kan als ik wil een babe in bed krijgen zonder veel extra moeite. Het zit hem allemaal in de uitstraling die je hebt. Uiterlijk is uiteraard een heel groot onderdeel hiervan maar met wat handigheid kan je de aandacht afleiden van je minpunten en focussen op je pluspunten. Wil ik dus zinlose sex dan doe ik iets aan dat m'n buikje wat maskeert en mijn benen in de kijker stelt. Die zijn van vroeger nog steeds erg gespierd en ik kan die dus makkelijk met de juiste broek wat in het dagligt stellen. Netjes scheren, haartjes net in model en een steengoed parfum op en dat onderdeel is al in orde. 2e onderdeel is dan het opruimen van m'n appartement (de gedeeltes die ze te zien zal krijgen toch althans en het waxen van m'n auto. Jah, ik rijd met een opgezet autotje en een vette muziekinstallie (duh, dat is m'n werk )

95% kans dat dit eindigd in een leuke nacht zinloze sex. Als je natuurlijk al die ellementen goed uitspeeld. Dikke nek uithangen is uiteraard geen oplossing maar je mag wel duidelijk laten zien dat je geen stumperd bent. Zo pak ik steevast m'n visacard gold mee ipv cash geld tijdens zo'n acties.

De mense waarmee ik zinvolle sex heb (dat zijn er maar enkele in m'n hele leven )hebben me de "hard way" moeten leren kennen. Zeer slechte eerste indruk enz ... Maar desondanks heb ik toch al een paar mooie relaties achter de rug.

Mijn conclusie, je hebt een goed uiterlijk nodig als je niet slim genoeg bent om het te compenseren met alternatieven.
__________________
Life is a bitch and then you die
Met citaat reageren
Oud 29-05-2004, 23:36
Garfield
Avatar van Garfield
Garfield is offline
Citaat:
Maar als je eenmaal wat langer rondhangt op een forum zoals deze, dan zie je namen wat meer, en kan je uit reacties een bepaald beeld halen van een persoon/nick waar je idd wel eens de behoefte van zou hebben om te zien wie deze persoon nou eigenlijk is.
hee grappig, dat heb ik ook
__________________
blow your mind, smoke gunpowder! - get stoned, drink wet cement!
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 01:46
Verwijderd
Citaat:
Sarah schreef op 21-05-2004 @ 16:09 :
fonetisch schrijven is iets letterlijk opschrijven zoals je het zegt. Bovenstaand zinnetje zou dan zijn:
'fooneeties sgreivun is iets letturluk opsgreivun zoowals ju het zegt'
Gelukkig doe je dat nou ook weer niet
Wat msn verder te maken heeft met slecht schrijven snap ik niet helemaal, want op msn is spelling, zinsbouw en interpunctie toch ook nodig om een duidelijke tekst samen te stellen? En de hele tekstopbouw, het samenhangende, dat heeft ook niets te maken met msn, want daar zijn berichtjes niet langer dan 250 tekens.

Ik reageer ontopic zodra ik doorheb wat je bedoelt, trouwens
Moet je mijn broertje en zijn kudde vriendjes eens zien msnen
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 01:59
Verwijderd
Citaat:
Dusjcrib schreef op 17-05-2004 @ 14:09 :
Blablabla.
Hey ik vind je wel een hottie hoor alleen je maakt me bang met je pornoverhaaltjes

Verder snap ik werkelijk geen hol van de openingspost
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 02:06
Verwijderd
Oh maar nee knappe mensen die zitten hier niet.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 13:01
wie?
Avatar van wie?
wie? is offline
Citaat:
eXo schreef op 30-05-2004 @ 03:06 :
Oh maar nee knappe mensen die zitten hier niet.
welles
__________________
"The first decree is to legalize marijuana. The tyrany and bullshit's gone on too long. You old fuckin' shrivs who blocked it's legalization..."
Met citaat reageren
Oud 30-05-2004, 13:16
Gigolo
Avatar van Gigolo
Gigolo is offline
Citaat:
wie? schreef op 30-05-2004 @ 14:01 :
welles
idd spreek voor jezelf exo
__________________
Love Ladies Always And Forever ...
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Mijn eigen boeken
Demipet660
6 04-09-2015 06:41
Levensbeschouwing & Filosofie vragen over evolutietheorie
Hernuel Fan
10 12-02-2010 23:12
Verhalen & Gedichten [Vervolg]Achter de gele deur #2
Eend
166 20-06-2006 20:32
Verhalen & Gedichten Lizelotte (nieuw verhaal)
Soapsie
420 24-12-2004 10:51
Levensbeschouwing & Filosofie Is het juist om mensen te hypnotiseren?
Dotcom
16 28-08-2004 04:14
Levensbeschouwing & Filosofie de bijbel klopt niet
Korsakoff
122 21-10-2003 17:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:09.