Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2002, 08:11
Winner
Avatar van Winner
Winner is offline
Citaat:
brotherofevil schreef:
Maar meestal zijn wij ouderwets de lul. Wel lekker de lul maar toch. Reacties!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zoals jij het beschrijft zijn eerder die meisjes de lul
__________________
BORED NOW...
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 15:28
*mystery*
Avatar van *mystery*
*mystery* is offline
sorry hoor, maar jij bent hier toch degene die klaar komt... zoals jij het zegt zie ik niet echt veel genot voor het meisje... jij douwt jouw pikkie in haar en komt... wat heeft zij daaraan? vrouwen voelen over het algemeen niet zoveel van penetratie hoor,
EGOTRIPPER!!!
__________________
Als U ze allemaal op een rijtje heeft, kijk dan uit voor het domino-effect
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 16:24
Verwijderd
Citaat:
*mystery* schreef:
sorry hoor, maar jij bent hier toch degene die klaar komt... zoals jij het zegt zie ik niet echt veel genot voor het meisje... jij douwt jouw pikkie in haar en komt... wat heeft zij daaraan? vrouwen voelen over het algemeen niet zoveel van penetratie hoor,
EGOTRIPPER!!!
Hier *mystery*, watjes voor jou. *drukt ze al vast in *mystery*'s oren* En nu negeren, ok?
Met citaat reageren
Oud 13-04-2002, 17:53
The Chameleon
Avatar van The Chameleon
The Chameleon is offline
Citaat:
brotherofevil schreef:
Nou als je nou eens nadenkt wat een meid voor functie heeft. Weer zn forum ik weet het maar extreme dingen moet je bespreken. Bij het voorspel als je nadenkt je opwinden en dan je penis nat en hard maken. Wat doen ze daarna eigenlijk alleen maar liggen heigen kreisen en brullen van genot en wij zitten daar maar energie in te pompen. (Letterlijk) En als je blij mag zijn maakt ze het nog af met een lekker blowjob. Maar moeten wij maar lekker blijven steken en zij ontvangen. Er zijn natuurlijk standjes waar dit andersom is. Maar meestal zijn wij ouderwets de lul. Wel lekker de lul maar toch. Reacties!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Shit... als je niks te melden hebt, ga dan gewoon lekker slapen ofzo... waar slaat dit verhaal op? X 69
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 18:24
ConnX
Avatar van ConnX
ConnX is offline
Hmmm... ook tussen mijn vriedin en mij zijn de taken niet helemaal eerlijk verdeeld...

ga ik dr tog us op aanspreken
Met citaat reageren
Oud 14-04-2002, 22:31
brotherofevil
brotherofevil is offline
Ach je hebt wel gelijk. Meiden jullie hebben het best wel slecht als je er over denkt. Ik geef dit keer toe wat ik meestal niet doe. Maar het is best wel funny gasten die blijven pompen en die meiden willen dan ook komen meot je snel stoppen moet je die bek dan zien. 'Z'nnn humor Daarna weer verder gaan natuurlijk.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Spookverhalen!
Tim OJ
13 23-02-2014 20:45
De Kantine Pin automaten in Sixflags?
wr_faya
16 03-04-2005 15:53
Lifestyle ***-marokkanen
chappy123
267 06-09-2004 22:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38.