Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-04-2010, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Oh nu mogen aardbeien opeens wel?
Uh, nee eigenlijk niet maar het motiveert haar!

Citaat:
25 minuten .
Hihi.

Ik heb mijn huiswerk voor de psych niet gedaan, want een mutsje ben ik toch. Ik heb ook geen zin om het nu nog te doen. Waarschijnlijk voldoe ik dus perfect aan zijn verwachtingen, olé.
Advertentie
Oud 21-04-2010, 12:07
Verwijderd
Citaat:
Uh, nee eigenlijk niet maar het motiveert haar!

Hihi.

Ik heb mijn huiswerk voor de psych niet gedaan, want een mutsje ben ik toch. Ik heb ook geen zin om het nu nog te doen. Waarschijnlijk voldoe ik dus perfect aan zijn verwachtingen, olé.
Ja pfuuh lekker consequent ben je!

Wat voor huiswerk moest je doen? En voldoen aan verwachtingen ftw?
Oud 21-04-2010, 12:07
Verwijderd
@sann
oehh, minder fijn
Oud 21-04-2010, 12:08
Verwijderd
Citaat:
oehh, minder fijn
hehe het is ook nog heel dom, want ik dacht dat vanaf de bushalte van mijn werk ALLE bussen naar centraal gingen. En dat heb ik ook keer op keer tegen onze hotelgasten gezegd. Maar kennelijk is dat dus niet zo
Oud 21-04-2010, 12:10
Rationeel
Rationeel is offline
met de bus in utrecht is bijna nog erger dan met de tram in regio den haag
Oud 21-04-2010, 12:13
Verwijderd
Ik heb echt een hekel aan mensen die zeggen een kwartier maar bedoelen 'ergens vanmiddag, ik zie wel'
Oud 21-04-2010, 12:14
Verwijderd
Hallo.
Oud 21-04-2010, 12:15
Verwijderd
Hoi panda
Oud 21-04-2010, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Ja pfuuh lekker consequent ben je!

Wat voor huiswerk moest je doen? En voldoen aan verwachtingen ftw?
Sowwie.

Ehm, een of andere formulierenzooi invullen om mijn eigen gedachtes te ondervangen, construeren en er andere gedachtes tegenover te zetten of zo. En daar had ik een maand de tijd voor.

Citaat:
Ik heb echt een hekel aan mensen die zeggen een kwartier maar bedoelen 'ergens vanmiddag, ik zie wel'
Er komt iemand niet opdagen?


Hoi Panda!
Oud 21-04-2010, 12:17
Verwijderd
Heb de hele nacht Rollercoaster Tycoon gedaan...
Oud 21-04-2010, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Sowwie.

Ehm, een of andere formulierenzooi invullen om mijn eigen gedachtes te ondervangen, construeren en er andere gedachtes tegenover te zetten of zo. En daar had ik een maand de tijd voor.

Er komt iemand niet opdagen?


Hoi Panda!
Dat klinkt ook als veel te veel werk .

Nee mijn vader faalt weer een beetje in vader zijn .
Oud 21-04-2010, 12:18
Verwijderd
Citaat:
Heb de hele nacht Rollercoaster Tycoon gedaan...
haha hoe ga je nu ooit die liedjes uit je hoofd krijgen?
Oud 21-04-2010, 12:19
Verwijderd
Citaat:
Heb de hele nacht Rollercoaster Tycoon gedaan...
Rollercoaster Tycoon is dan ook wel echt waanzinnig gaaf <3.
Oud 21-04-2010, 12:21
Verwijderd
Ging poppetjes vermoorden.
Oud 21-04-2010, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Heb de hele nacht Rollercoaster Tycoon gedaan...
Wat schattig.

Citaat:
Dat klinkt ook als veel te veel werk .

Nee mijn vader faalt weer een beetje in vader zijn .
Ja, dat is veel werk en confronterend en bla.
En vaders die geen vaders zijn.
Oud 21-04-2010, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Ging poppetjes vermoorden.
met lanceerachtbanen
Oud 21-04-2010, 12:22
Verwijderd
oh Medeiaaa? ben jij -als doorgewinterd vegetarier- bekend met agar-agar?
ik vroeg me af of dat spul helemaal niet oplost, of dat je het gewoon zo een beetje heel veel lang moet weken/koken.
Oud 21-04-2010, 12:25
Verwijderd
Citaat:
oh Medeiaaa? ben jij -als doorgewinterd vegetarier- bekend met agar-agar?
ik vroeg me af of dat spul helemaal niet oplost, of dat je het gewoon zo een beetje heel veel lang moet weken/koken.
Ja dat ben ik, al gebruik ik het zelden.
Welke vorm heb je? Poeder lost onmiddellijk op en is ook het handigste om te doseren. De ''bladeren'' lossen geloof ik ook wel op -dat lijkt me althans de bedoeling- maar langzamer. Of weken nodig is weet ik niet maar dat staat vast op de verpakking.
Oud 21-04-2010, 12:26
Verwijderd
Citaat:
met lanceerachtbanen
Nono, eerst een goed park maken, veeeel cash verdienen en veel bezoekers, dan alles verkopen en een ziekelijke achtbaan maken, alle paden afsluiten + de uitgang.

Dan de uitgang van de ziekelijke achtbaan doodlopend maken, klein stukje, mensen kunnen het park alleen in via een attractie, eenmaal bij de uitgang van de eerste achtbaan is er geen uitweg meer, je kan alleen naar achtbaan 2 ( de ziekelijke achtbaan)

Zodra mensjes erin hebben gezeten willen daarna geen poppetjes er meer in, maar dan verwijder je 1 stukje baan en maakt die ook weer aan, dan gaan mensen er wel weer in.

*Doe dit wel in het water level*

Dan heb je een menigte kotsmisselijke poppetjes verzameld, verwijderd alle paden en plateautjes, en de ene gast na de andere verdrinkt terwijl ze pissig en beroerd zijn.
Oud 21-04-2010, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Ja dat ben ik, al gebruik ik het zelden.
Welke vorm heb je? Poeder lost onmiddellijk op en is ook het handigste om te doseren. De ''bladeren'' lossen geloof ik ook wel op -dat lijkt me althans de bedoeling- maar langzamer. Of weken nodig is weet ik niet maar dat staat vast op de verpakking.
Het zijn fliebertjes, dus niet heel fijn, en op de verpakking staat niks, zelfs geen dosering. Denk dat ik de volgende keer de fliebertjes van tevoren wat probeer fijn te malen met vingers of vijzel en dan langer koken. De vorige keer had ik 't zo'n 10 minuten gekookt en zaten alle stukjes er nog in, dat was niet zo geslaagd ;x
Oud 21-04-2010, 12:29
Verwijderd
Hmm is fliebertjes eigenlijk wel een woord? Ik dacht van wel, maar de online Van Dale kent het niet.
Oud 21-04-2010, 12:29
Verwijderd
Ow, +1 voor topictitel
Oud 21-04-2010, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Het zijn fliebertjes, dus niet heel fijn, en op de verpakking staat niks, zelfs geen dosering. Denk dat ik de volgende keer de fliebertjes van tevoren wat probeer fijn te malen met vingers of vijzel en dan langer koken. De vorige keer had ik 't zo'n 10 minuten gekookt en zaten alle stukjes er nog in, dat was niet zo geslaagd ;x
Hehe gatver. Het moet wel langer koken ja, ik geloof gewoon totdat het is opgelost. Maar ik raad echt poeder aan, dat is veel makkelijker!
Oud 21-04-2010, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Nono, eerst een goed park maken, veeeel cash verdienen en veel bezoekers, dan alles verkopen en een ziekelijke achtbaan maken, alle paden afsluiten + de uitgang.

Dan de uitgang van de ziekelijke achtbaan doodlopend maken, klein stukje, mensen kunnen het park alleen in via een attractie, eenmaal bij de uitgang van de eerste achtbaan is er geen uitweg meer, je kan alleen naar achtbaan 2 ( de ziekelijke achtbaan)

Zodra mensjes erin hebben gezeten willen daarna geen poppetjes er meer in, maar dan verwijder je 1 stukje baan en maakt die ook weer aan, dan gaan mensen er wel weer in.

*Doe dit wel in het water level*

Dan heb je een menigte kotsmisselijke poppetjes verzameld, verwijderd alle paden en plateautjes, en de ene gast na de andere verdrinkt terwijl ze pissig en beroerd zijn.
omg wat een gedetailleerd martelplan voor die arme rollercoasterpoppetjes

ik vind het al heel wat als ik stukjes uit paden sloop zodat ze verdwalen
Oud 21-04-2010, 12:30
Verwijderd
Citaat:
Hehe gatver. Het moet wel langer koken ja, ik geloof gewoon totdat het is opgelost. Maar ik raad echt poeder aan, dat is veel makkelijker!
De natuurwinkel hier had alleen deze vorm
Oud 21-04-2010, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Hmm is fliebertjes eigenlijk wel een woord? Ik dacht van wel, maar de online Van Dale kent het niet.
Online vandale is de dunne en niet de dikke en bevat dus alleen de 40% meestgebruikte woorden van het Nederlands oid! Ik vind fliebertjes een woord.
Oud 21-04-2010, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Nono, eerst een goed park maken, veeeel cash verdienen en veel bezoekers, dan alles verkopen en een ziekelijke achtbaan maken, alle paden afsluiten + de uitgang.

Dan de uitgang van de ziekelijke achtbaan doodlopend maken, klein stukje, mensen kunnen het park alleen in via een attractie, eenmaal bij de uitgang van de eerste achtbaan is er geen uitweg meer, je kan alleen naar achtbaan 2 ( de ziekelijke achtbaan)

Zodra mensjes erin hebben gezeten willen daarna geen poppetjes er meer in, maar dan verwijder je 1 stukje baan en maakt die ook weer aan, dan gaan mensen er wel weer in.

*Doe dit wel in het water level*

Dan heb je een menigte kotsmisselijke poppetjes verzameld, verwijderd alle paden en plateautjes, en de ene gast na de andere verdrinkt terwijl ze pissig en beroerd zijn.
Ik vind het altijd jammer dat het alleen maar volwassenen zijn, ik zou graag krijsende babies en kleuters die hun ouders kwijt zijn en verdwalen in het spookhuis.

Citaat:
De natuurwinkel hier had alleen deze vorm
Nou, succes ermee dan!
Oud 21-04-2010, 12:34
Verwijderd
Ik mag niks zeggen in het wwspel..Ik mag niks zeggen in het wwspel..Ik mag niks zeggen in het wwspel..Ik mag niks zeggen in het wwspel..Ik mag niks zeggen in het wwspel..Ik mag niks zeggen in het wwspel..Ik mag niks zeggen in het wwspel..Ik mag niks zeggen in het wwspel..Ik mag niks zeggen in het wwspel..Ik mag niks zeggen in het wwspel..Ik mag niks zeggen in het wwspel..Ik mag niks zeggen in het wwspel..Ik mag niks zeggen in het wwspel..Ik mag niks zeggen in het wwspel..Ik mag niks zeggen in het wwspel..Ik mag niks zeggen in het wwspel..
Oud 21-04-2010, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Online vandale is de dunne en niet de dikke en bevat dus alleen de 40% meestgebruikte woorden van het Nederlands oid! Ik vind fliebertjes een woord.
Ik ook.

Overigens, mensen, ga eens stemmen op DoP op de wedstrijd met het thema rommel! Er is een gedicht aan het winnen dat m.i. meer proza is dan poëzie.
Oud 21-04-2010, 12:35
Verwijderd
Is het moeilijk?
Oud 21-04-2010, 12:36
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het altijd jammer dat het alleen maar volwassenen zijn, ik zou graag krijsende babies en kleuters die hun ouders kwijt zijn en verdwalen in het spookhuis.

Nou, succes ermee dan!
Je hoort wel kindjes in het begin, als je alleen nog zo'n mary-go-around hebt enzo, maar dat zullen wel kindergeesten zijn want er zijn inderdaad alleen volwassenen.
Oud 21-04-2010, 12:38
Verwijderd
grmpf mijn motivatie is weer tot onder het nulpunt gedaald
Oud 21-04-2010, 12:40
Verwijderd
Ha, ik zag net mijn studieschuld. The horror.
Oud 21-04-2010, 12:40
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Nono, eerst een goed park maken, veeeel cash verdienen en veel bezoekers, dan alles verkopen en een ziekelijke achtbaan maken, alle paden afsluiten + de uitgang.

Dan de uitgang van de ziekelijke achtbaan doodlopend maken, klein stukje, mensen kunnen het park alleen in via een attractie, eenmaal bij de uitgang van de eerste achtbaan is er geen uitweg meer, je kan alleen naar achtbaan 2 ( de ziekelijke achtbaan)

Zodra mensjes erin hebben gezeten willen daarna geen poppetjes er meer in, maar dan verwijder je 1 stukje baan en maakt die ook weer aan, dan gaan mensen er wel weer in.

*Doe dit wel in het water level*

Dan heb je een menigte kotsmisselijke poppetjes verzameld, verwijderd alle paden en plateautjes, en de ene gast na de andere verdrinkt terwijl ze pissig en beroerd zijn.
Is Dungeon Keeper niets voor jou?
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 21-04-2010, 12:41
Verwijderd
Waar stem je eigenlijk op in het WW-spel??
Oud 21-04-2010, 12:43
Rationeel
Rationeel is offline
bridge builder is natuurlijk veel leuker dan tycoon



<3
Oud 21-04-2010, 12:46
Verwijderd
Citaat:
Is Dungeon Keeper niets voor jou?
Dungeon Keeper?
Oud 21-04-2010, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Is het moeilijk?
Ik had je allang aangepakt
Oud 21-04-2010, 12:47
Verwijderd
Citaat:
bridge builder is natuurlijk veel leuker dan tycoon

[afbeelding]


<3
is dat een spel of gewoon een ontwerpprogramma
Oud 21-04-2010, 12:47
Verwijderd
Citaat:
Waar stem je eigenlijk op in het WW-spel??
Als je niet mee wilt werken zul je wel slecht zijn en dus moet je eruit.
Oud 21-04-2010, 12:48
Verwijderd
Ik wil wel meewerken maar ben nog een noobje.
Oud 21-04-2010, 12:51
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
Citaat:
Dungeon Keeper?
http://en.wikipedia.org/wiki/Dungeon_Keeper

Jij speelt een soort demoon die door middel van allerlei boobytraps het leven van de 'heroes' in je dungeon zuur maakt (oid).
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 21-04-2010, 12:53
Verwijderd
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Dungeon_Keeper

Jij speelt een soort demoon die door middel van allerlei boobytraps het leven van de 'heroes' in je dungeon zuur maakt (oid).
Eindelijk een spel waar je de badguy bent!
Oud 21-04-2010, 12:55
Verwijderd
Citaat:
Ik wil wel meewerken maar ben nog een noobje.
Vergeet niet dat je ook de spelleider moet pm'en! Dat is je officiele stem
Oud 21-04-2010, 13:01
Verwijderd
Citaat:
Ik mag niks zeggen in het wwspel..Ik mag niks zeggen in het wwspel..Ik mag niks zeggen in het wwspel..Ik mag niks zeggen in het wwspel..Ik mag niks zeggen in het wwspel..Ik mag niks zeggen in het wwspel..Ik mag niks zeggen in het wwspel..Ik mag niks zeggen in het wwspel..Ik mag niks zeggen in het wwspel..Ik mag niks zeggen in het wwspel..Ik mag niks zeggen in het wwspel..Ik mag niks zeggen in het wwspel..Ik mag niks zeggen in het wwspel..Ik mag niks zeggen in het wwspel..Ik mag niks zeggen in het wwspel..Ik mag niks zeggen in het wwspel..
Oud 21-04-2010, 13:02
Verwijderd
Ik heb ooit toegekeken hoe Theodoor probeerde in Fable een badguy te worden, dat was best moeilijk. Als hij een mug doodsloeg werd hij alweer good.
Oud 21-04-2010, 13:03
Verwijderd
omg ik had wws nog niet bijgelezen. Wat een pret
Oud 21-04-2010, 13:15
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
is dat een spel of gewoon een ontwerpprogramma
spel

het is wel leuk want je kan als je klaar bent er een treintje overheen laten denderen en als je je best doet kun je allemaal loopings enzo in je brug bouwen
Oud 21-04-2010, 13:18
Rationeel
Rationeel is offline

Oud 21-04-2010, 13:24
Verwijderd
Ja hoor, het is weer zover. Tijdelijk ban van battle.net omdat ze denken dat ik een bot ben, >_<.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:51.