Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-10-2001, 19:51
Gera
Gera is offline
Ga je meer eten, of juist minder? (kom je aan, val je af?) Krijg je hoofdpijn, slaap je slecht, gaan je darmen in de knoop, ga je er vaal uitzien...*inspiratie houdt hier op*

Wat voor mij geldt: bij relatief milde stress kom ik vijf kilo aan, en slaap ik minder goed. Zware stress (ben er van de week achter gekomen hoe zwaar zwaar is... ) resulteert in een volledig verkrampte maag die alles uitkotst behalve melk.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2001, 20:01
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Mijn haartjes vallen uit, dus iedereen staat dan de hele dag mijn rug schoon te plukken en ik krijg last van slapeloosheid. Ik ga idd heel veel eten en ik kom dan vast oowk heel veel aan .
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 17-10-2001, 20:07
A loved one
Avatar van A loved one
A loved one is offline
Slapeloosheid, schouders als beton (daardoor dus pijn aan mijn rug), misselijk (in sommige gevallen overgeven), last van mijn ogen, en hoofdpijn.

Love
Met citaat reageren
Oud 17-10-2001, 20:30
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Ik zit nu bij de haptonoom vanwege ademhalingsproblemen door de stress, en ik eet ook bijna non-stop (ik kom helaas niets aan)...de stijve schouders hebbikook, slapen doe ik ook klote(behalve op school, daar gaat et prima....)Ik heb ook een periode gehad dat ik nix meer kon eten/drinken anders kotste ik de hele troep onder....maar dat is weg sinds ik anti-depressiva heb....
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Met citaat reageren
Oud 17-10-2001, 20:42
Snufje
Avatar van Snufje
Snufje is offline
Meer eten, hoofdpijn, slapeloosheid
Met citaat reageren
Oud 18-10-2001, 18:19
Slecht slapen, amper eten, roken of kauwgom eten, harde muziek luisteren , verkrampt lichaam...

Cat
Met citaat reageren
Oud 18-10-2001, 18:34
Sannetje
Avatar van Sannetje
Sannetje is offline
Veel eten en dus aankomen, véél last krijgen van peesontsteking in linkerelleboogelleboog en RSI in andere arm, veel slapen en toch ontzettend moe, soms keelpijn of hoofdpijn.


__________________
*pro-hug* *anti-krullie* *anti-school* *pro-kunstacademie* *anti-slaap* *pro-leuk* *anti-stom* *pro-lieve-mensen* *anti-bijna-alles* *NEE*
Met citaat reageren
Oud 18-10-2001, 20:59
vosje16
Avatar van vosje16
vosje16 is offline
Citaat:
Gera schreef:
Ga je meer eten, of juist minder? (kom je aan, val je af?) Krijg je hoofdpijn, slaap je slecht, gaan je darmen in de knoop, ga je er vaal uitzien...*inspiratie houdt hier op*

Wat voor mij geldt: bij relatief milde stress kom ik vijf kilo aan, en slaap ik minder goed. Zware stress (ben er van de week achter gekomen hoe zwaar zwaar is... ) resulteert in een volledig verkrampte maag die alles uitkotst behalve melk.
stress= Ik bijt mijn nagels af en zelf wanneer ze helemaal afgebeten zijn vind ik toch nog iets te bijten...lol en 's avonds kan ik dan ook niet in slaap geraken (het duurt dan minstens 2 uur en 1 uur als ik een slaappil neem) Ik heb ook hoofdpijn maar dat komt dan eerder omdat ik niet genoeg geslapen heb en soms zie ik dan ook wazig (als ik niet genoeg slaap) en dan kan ik minder gemakkelijk leren en dan heb ik slechte punten en dan ben ik nog meer gestresseerd en dan kan ik niet slapen en dan ben ik moe en dan... (het is hopeloos)
Met citaat reageren
Oud 19-10-2001, 07:26
Marc S
Marc S is offline
Weinig eten... bijna niet meer slapen... afleiding zoeken door mijzelf op andere dingen te storten (zoals computeren om 2 uur 's nachts)... verkrampt lichaam natuurlijk (pijn in nek en schouders... eigenlijk overal)... ook harde muziek luisteren (ook ergens diep in de nacht ) ... hoofdpijn / zwaar gevoel in hoofd... bleek gezicht... blauwe plekken onder mijn ogen... etc...

Kortom: ik zie er dan uit alsof ik elk moment de pijp uit ga
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Stress of ...?
Tonsillitis
7 05-11-2006 21:59
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Castro geeft macht tijdelijk over aan broer - einde bewind nabij?
hhendrikxx
87 08-08-2006 20:35
Psychologie Borderline (BL)
MisterDJ
10 11-05-2005 06:11
Lichaam & Gezondheid Me & ms
Ninnoc
53 07-09-2003 13:33
Lichaam & Gezondheid anorexia
she_devil
16 10-08-2002 13:16
Psychologie Info over MPS en SCHIZOPHRENIE
Droomvlucht
4 28-05-2002 10:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:58.