Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-04-2002, 00:12
brotherofevil
brotherofevil is offline
Nou als je nou eens nadenkt wat een meid voor functie heeft. Weer zn forum ik weet het maar extreme dingen moet je bespreken. Bij het voorspel als je nadenkt je opwinden en dan je penis nat en hard maken. Wat doen ze daarna eigenlijk alleen maar liggen heigen kreisen en brullen van genot en wij zitten daar maar energie in te pompen. (Letterlijk) En als je blij mag zijn maakt ze het nog af met een lekker blowjob. Maar moeten wij maar lekker blijven steken en zij ontvangen. Er zijn natuurlijk standjes waar dit andersom is. Maar meestal zijn wij ouderwets de lul. Wel lekker de lul maar toch. Reacties!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 01:23
Whuzz
Avatar van Whuzz
Whuzz is offline
Als je het allemaal zo erg en oneerlijk vind, dan doe je het toch lekker niet?
Er is niemand die jou dwingt seks te hebben hoor.
__________________
Check mijn wietplantjes! :D [ http://www.growyourownshit.com/users/Whuzz ]
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 06:54
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
Citaat:
Whuzz schreef:
Als je het allemaal zo erg en oneerlijk vind, dan doe je het toch lekker niet?
Er is niemand die jou dwingt seks te hebben hoor.
__________________
spoorontwijkend gedrag
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 07:55
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
brotherofevil schreef:
Nou als je nou eens nadenkt wat een meid voor functie heeft. Weer zn forum ik weet het maar extreme dingen moet je bespreken. Bij het voorspel als je nadenkt je opwinden en dan je penis nat en hard maken. Wat doen ze daarna eigenlijk alleen maar liggen heigen kreisen en brullen van genot en wij zitten daar maar energie in te pompen. (Letterlijk) En als je blij mag zijn maakt ze het nog af met een lekker blowjob. Maar moeten wij maar lekker blijven steken en zij ontvangen. Er zijn natuurlijk standjes waar dit andersom is. Maar meestal zijn wij ouderwets de lul. Wel lekker de lul maar toch. Reacties!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Euhm... is dit dan niet juist een beetje een berichtje wat je ander berichtje onderuit haalt? Overigens zijn er ook andere standjes, waarbij de vrouw juist op en neer moet gaan en jij gewoon kunt blijven hijgen en krijsen als je wilt, dus dat van oneerlijk klopt dan niet meer. Toch, heeft een man vaak juist behoefte aan het bovenop liggen bij het sex, zodat hij zijn "paal" diep in haar kan steken, voor de wrijving... een jongen schijnt dit dus express juist te willen. Maar als het oneerlijk is, dat de jongen al het werk wilt doen, waarom wilt de jongen dit dan toch??? Oftewel, deze stelling is dus ook een beetje onzin, oneerlijk is ht dus niet, we schijnen het zelf te willen.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 09:48
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Whuzz schreef:
Als je het allemaal zo erg en oneerlijk vind, dan doe je het toch lekker niet?
Er is niemand die jou dwingt seks te hebben hoor.
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 11:40
-Ikke-
-Ikke- is offline
Citaat:
brotherofevil schreef:
Nou als je nou eens nadenkt wat een meid voor functie heeft. Weer zn forum ik weet het maar extreme dingen moet je bespreken. Bij het voorspel als je nadenkt je opwinden en dan je penis nat en hard maken. Wat doen ze daarna eigenlijk alleen maar liggen heigen kreisen en brullen van genot en wij zitten daar maar energie in te pompen. (Letterlijk) En als je blij mag zijn maakt ze het nog af met een lekker blowjob. Maar moeten wij maar lekker blijven steken en zij ontvangen. Er zijn natuurlijk standjes waar dit andersom is. Maar meestal zijn wij ouderwets de lul. Wel lekker de lul maar toch. Reacties!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dan ga je jezelf toch rukken????
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 12:09
Gwen.
Avatar van Gwen.
Gwen. is offline
Je kan het ook andersom keren. Waarom is het niet juist oneerlijk voor de meisjes? Zij moeten zich láten penetreren terwijl de jongens de actieve rol hebben.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 14:43
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Tijdens sex lig ik toch echt niet stil hoor. Beetje lompe stelling vind ik het eerlijk gezegd. Zoals jij het zegt krijg ik meer een verkracht-idee
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 15:09
vinnydevis
vinnydevis is offline


Haha je hebt gelijk jongen

We must take a stand right here and right now.

We won't take this any longer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jan
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 15:51
Iotje
Avatar van Iotje
Iotje is offline
Dan ga je gewoon niet neuken als je dat zo erg vindt!
__________________
~Life is like death, without it you're alive!~Regim change begins at home!~Death as only remedy!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 17:44
brotherofevil
brotherofevil is offline
Ik vind het niet erg om ze lekker te penetreren. Maar ik vind het standaard idee van sex is man bovenop en vrouw onder. En de man loopt te raggen als the mother fucker. Dat bedoel ik maar. Ik vermelde ook dat er andere standjes zijn. Dus ga niet zeggen dat dit niet in de stelling was vermeld
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 17:54
Verwijderd
Jij moet gewoon een keertje je bek houwe met die vrouwonvriendelijke opmerkingen. Ze hebben een woord voor mensen zoals jij - loser.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 19:07
brotherofevil
brotherofevil is offline
Nee die naam is player
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 19:10
Kupu
Avatar van Kupu
Kupu is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Jij moet gewoon een keertje je bek houwe met die vrouwonvriendelijke opmerkingen. Ze hebben een woord voor mensen zoals jij - loser.
tis zo'n pubertje die denkt dat ie zo aanzien krijgt bij andere pubers of zo

tzal nog wel een paar jaar duren voordat ie doorheeft hoe het nou werkelijk allemaal zit... dat zie je aan zijn verhaal volgens mij wel.

Oh ja... vinnydevis = brotherofevil? Volgens mij wel...
__________________
Fryslân BOPPE!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 19:40
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
waarom worden sommige mensen helemaal gek als ze het woord seksualiteit zien staan...
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 19:45
katrientjuh
katrientjuh is offline
je kunt het ook anders zeggen hoor: wij komen bij de penetratie niet klaar en de jongens liggen daar maar tussen onze benen te beuken zonder aan ons te denken,zij liggen dan te gillen en te krijsen van genot zonder aan ons te denken en dan zou je nog es verwachten dat daarna een blowjob volgt waarvan we dan nog een lading prut in ons keelgat gespoten krijgen en moeten walgen en dat wij dan niet aan onze trekken komen,dat is toch niet eerlijk,maarjah,t'moet weer lekker ouderwets en wij zijn 'de lul'...als ik het zou kunnen,dan zou ik best wel de actieve rol willen innemen en 'steken' in de plaats van ontvangen hoor.

nu denkt ie vast weer 'dit overdrijft ze',maar hij overdrijft ook,dus als hij begint met iets te overdrijven dan moeten we maar es proberen met overdreven argumenten af te komen he
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 19:59
katrientjuh
katrientjuh is offline
by the way:als et je nie bevalt,stop dan met neuken en ga gewoon jezelf afrukken he. ,och ja,het is ook waar,jij doet dat niet...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 20:06
Verwijderd
Pfff .. wel eens van de kamasutra gehoord?

Broaden your horizon ..
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 20:09
Jeronimo
Jeronimo is offline
Citaat:
brotherofevil schreef:
Ik vind het niet erg om ze lekker te penetreren. Maar ik vind het standaard idee van sex is man bovenop en vrouw onder. En de man loopt te raggen als the mother fucker. Dat bedoel ik maar. Ik vermelde ook dat er andere standjes zijn. Dus ga niet zeggen dat dit niet in de stelling was vermeld
Zaag nie ye...ben je nog maagd ofzo? Het lijkt altijd alsof je probeert te bevestigen dat je al seks hebt gehad. "Rukken is vies" en "God, waarom moet ik altijd penetreren"! Je bent gewoon een egte zaag...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 20:38
katrientjuh
katrientjuh is offline
waarom maak je eigenlijk nog zo'n topics,je weet toch op voorhand al welke reacties je kan verwachten???of vindt je het gewoon leuk om al die reacties te lezen en de mensen boos te zien worden ofzo?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 21:25
brotherofevil
brotherofevil is offline
Ik wil gelijk krijgen in een aantal opzichten. Kijk het is wel allemaal waar wat die katrientje zegt. Maar ik vind het niet erg lees maar terug om er energie in te steken maar het punt dat ik dan niet zo duidelijk heb gemaakt. Meiden komen niet aan hun trekken dus lijkt het net of wij alleen maar lopen te kloten. EN nog iets de sukkel met zn maagd. Wat lul jij deze verhalen kun je niet vertellen als je geen ervaring hebt. Dat jij nou weer zo overdreven moet reageren. Waar 10% waar van zal zijn. Te opschepperig ben je!!!!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 21:28
Verwijderd
Wie doet er mee met brotherofevil negeren? Als iedereen meewerkt, is hij gauw van dit forum af.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 21:29
Jeronimo
Jeronimo is offline
Citaat:
brotherofevil schreef:
Te opschepperig ben je!!!!
HAAHAHAHA! Hoor wie het zegt, kleuter!

Opscheppe heeft hier niks mee te maken!

Citaat:
Morgan schreef:
Wie doet er mee met brotherofevil negeren? Als iedereen meewerkt, is hij gauw van dit forum af.
Sorry meisje, ik amuseer me kostelijk met die loser uit te lachen!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 21:31
katrientjuh
katrientjuh is offline
als je dat niet erg vind,wat is je probleem dan?
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 21:32
Kupu
Avatar van Kupu
Kupu is offline
Citaat:
Jeronimo schreef:

Sorry meisje, ik amuseer me kostelijk met die loser uit te lachen!
maar ze heeft wel gelijk! Des te eerder zijn we 'm ook kwijt! En met op hem in gaan krijg je flames, slotjes en bans... das ook niet echt leuk he!
__________________
Fryslân BOPPE!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 21:35
Jeronimo
Jeronimo is offline
OK Kupu, maar enkel om jullie een lol te doen...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 21:37
Kupu
Avatar van Kupu
Kupu is offline
Citaat:
Jeronimo schreef:
OK Kupu, maar enkel om jullie een lol te doen...
naja als je lol wilt hebben kan je ook een stukje cabaret van Herman Finkers downloaden... das veel leuker
__________________
Fryslân BOPPE!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 21:42
Jeronimo
Jeronimo is offline
Citaat:
Kupu schreef:


naja als je lol wilt hebben kan je ook een stukje cabaret van Herman Finkers downloaden... das veel leuker
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 21:43
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Wie doet er mee met brotherofevil negeren? Als iedereen meewerkt, is hij gauw van dit forum af.
Ik ben voor !!!!

Citaat:
Katrientjuh schreef:
je kunt het ook anders zeggen hoor: wij komen bij de penetratie niet klaar en de jongens liggen daar maar tussen onze benen te beuken zonder aan ons te denken,zij liggen dan te gillen en te krijsen van genot zonder aan ons te denken en dan zou je nog es verwachten dat daarna een blowjob volgt waarvan we dan nog een lading prut in ons keelgat gespoten krijgen en moeten walgen en dat wij dan niet aan onze trekken komen,dat is toch niet eerlijk,maarjah,t'moet weer lekker ouderwets en wij zijn 'de lul'...als ik het zou kunnen,dan zou ik best wel de actieve rol willen innemen en 'steken' in de plaats van ontvangen hoor.

nu denkt ie vast weer 'dit overdrijft ze',maar hij overdrijft ook,dus als hij begint met iets te overdrijven dan moeten we maar es proberen met overdreven argumenten af te komen he
You go girl

[QUOTE]brotherofevil schreef:
Ik wil gelijk krijgen in een aantal opzichten. Kijk het is wel allemaal waar wat die katrientje zegt. Maar ik vind het niet erg lees maar terug om er energie in te steken maar het punt dat ik dan niet zo duidelijk heb gemaakt. Meiden komen niet aan hun trekken dus lijkt het net of wij alleen maar lopen te kloten. EN nog iets de sukkel met zn maagd. Wat lul jij deze verhalen kun je niet vertellen als je geen ervaring hebt. Dat jij nou weer zo overdreven moet reageren. Waar 10% waar van zal zijn. Te opschepperig ben je!!!!

Ten eerste krijg je op deze stompzinnige manier die je hanteert geen gelijk, je stelling is zo bagger als wat, je uitleg nog erger en je kop nog het ergst... ahum.

Besides verhalen kun je altijd vertellen, zlfs al ben je maagd, dan kan je nog vertellen over sex met alle geuren en kleuren van dien. Van horen spreken, van tv, van magazines, of voor mij part van internet of zelfs van dit forum, verhalen over sex kun je overal vinden, als je deze verhalen dan een paar keer gelezen hebt, of voor mijn part een keer hebt opgelet bij Biologie, dan weet je wel hoe de vork in de steel zit, dan weet je wel hoe je er over kunt lullen e.d. ... en dan nog iets... zoals jij er over hebt verteld, heb je dus nog niets verteld wat mij ervan overtuigd, dat je daadwerkelijk geen maagd meer bent.

Oeps... ben ik toch een keertje wel aanvallend geweest
Awel, dan gaan we de tactiek van Morgan hanteren... IGNOREN DIE HAP... alhoewel hij wel erg makkelijk af te kraken is
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 22:12
brotherofevil
brotherofevil is offline
Mij afkraken. Ik lach je uit. Bewijs maar dat je knapper ben dan ik. Wat bijna niemand is. Bewijs het maar en ga geen losse kreten vertellen kom maar met harde bewijzen. Elk wijf hier is hard te naaien. Met de juiste tactiek. En ga niet zeggen boys van respect diep van binnen ben je net zo alleen probeer je het te vermijden. Ik ben gewoon eerlijk. EN ga nou niet zeggen van blablablablabla wat lul je en dat soort troep.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 22:22
Jeronimo
Jeronimo is offline
Citaat:
brotherofevil schreef:
Mij afkraken. Ik lach je uit. Bewijs maar dat je knapper ben dan ik. Wat bijna niemand is. Bewijs het maar en ga geen losse kreten vertellen kom maar met harde bewijzen. Elk wijf hier is hard te naaien. Met de juiste tactiek. En ga niet zeggen boys van respect diep van binnen ben je net zo alleen probeer je het te vermijden. Ik ben gewoon eerlijk. EN ga nou niet zeggen van blablablablabla wat lul je en dat soort troep.
OK...nog eentje. Daarna zal ik hem negeren...ik beloof het!

Brotherofevil...als jij je tot jezelf aangetrokken voelt dan val je dus werkelijk op mannen, hoe vrouwelijk die er dan ook mogen uitzien. Daarmee heb je dus net bewezen dat je idd homo bent.

En je bent niet knap, je bent als het ware het lelijkste meisje dat ik ooit al heb gezien...ook al ben je een man.

En als laatste: KEREL, JE BENT ECHT EEN ENORME TRUT!

Laatst gewijzigd op 09-04-2002 om 22:25.
Met citaat reageren
Oud 09-04-2002, 22:29
eztah
Avatar van eztah
eztah is offline
Citaat:
the exploding boy schreef:
Tijdens sex lig ik toch echt niet stil hoor. Beetje lompe stelling vind ik het eerlijk gezegd. Zoals jij het zegt krijg ik meer een verkracht-idee
Precies..
Rare mensen..
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 07:31
Pletterprater
Pletterprater is offline
Citaat:
Jeronimo schreef:


OK...nog eentje. Daarna zal ik hem negeren...ik beloof het!

Brotherofevil...als jij je tot jezelf aangetrokken voelt dan val je dus werkelijk op mannen, hoe vrouwelijk die er dan ook mogen uitzien. Daarmee heb je dus net bewezen dat je idd homo bent.

En je bent niet knap, je bent als het ware het lelijkste meisje dat ik ooit al heb gezien...ook al ben je een man.

En als laatste: KEREL, JE BENT ECHT EEN ENORME TRUT!
*What he said*

Hiermee brotherofevil negerent, immers, ik reageer op het berichtje van iemand anders
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 12:52
Boeing 747-400
Boeing 747-400 is offline
Citaat:
brotherofevil schreef:
Mij afkraken. Ik lach je uit. Bewijs maar dat je knapper ben dan ik. Wat bijna niemand is.
Whahahahahahahaha....hoe kom je erbij hoogmoed.... Sjonge, het allerbelangrijkste is een goed innerlijk. Leuk van buiten wil niet meteen zeggen leuk van binnen.

Citaat:
Bewijs het maar en ga geen losse kreten vertellen kom maar met harde bewijzen.
Waarom zou ik, of iemand hier dan ook, moeten bewijzen dat wij knapper zijn dan jouw? Laat jij dan eerst maar eens zelf zien hoe knap je bent. Plaats een foto ofzo, en dan praten we verder. En nogmaals, het boeit mij niet zoveel als iemand knapper is dan ik, het gaat uiteindelijk om het innerlijk van iemand.

Citaat:
Elk wijf hier is hard te naaien. Met de juiste tactiek. En ga niet zeggen boys van respect diep van binnen ben je net zo alleen probeer je het te vermijden. Ik ben gewoon eerlijk.
Ik snap jouw niet helemaal. Hoe in godsnaam kan jij een vriendin hebben als je zo over vrouwen praat? Wat is nou de moeilijkheid van respect tonen voor de vrouwen? Hoe zou je het vinden als alle vrouwen zo over jouw zouden praten?

En dan nog een klein dingetje terzijde, je vindt dat mannen altijd al het werk moeten doen, dat is wel een heel vaag argument. Sex (tussen man-vrouw dan) is uiteindelijk bedoelt voor voortplanting. Jij doet je werkje desnoods in 5 min, dan moet je 5 min hard werken. Een vrouw is daarna 9 maanden hard aan het werk!! Heb je het wel eens van die kant gezien? En als jij sex niet doet voor de voorplanting, en je vindt dat je er hard voor moet werken, tsja, dan doe je het toch niet? Of word homo, dan moet je alletwee hetzelfde werk doen (en das ook heel fijn).
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 15:22
meastrecks
Avatar van meastrecks
meastrecks is offline
als je vind dat je te veel moet doen zonder iets terug te krijgen ,doe jij het toch iets fout.

met je domme topics
__________________
www.anaalscholver.nl de waterpolosite voor mannen met ballen
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 15:24
Verwijderd
Nou jaaaaa, dat is nog steeds geen negeren hoor!!

*propt watjes bij iedereen in de oren en zet de muziek keihard* Zo, nu kunnen jullie hem niet meer horen!
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 16:55
de postbode
Avatar van de postbode
de postbode is offline
Citaat:
Morgan schreef:
Nou jaaaaa, dat is nog steeds geen negeren hoor!!

*propt watjes bij iedereen in de oren en zet de muziek keihard* Zo, nu kunnen jullie hem niet meer horen!
wat zeg je????
__________________
ik ben een konijn
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 19:35
Verwijderd
Citaat:
de postbode schreef:


wat zeg je????
IK ZEI, IK DOE PROPJES IN JE OREN WANT DAN- *stem kwijt*
*trekt propje uit oor* *fluistert* Ik zei dus, ik stop propjes in je oren zodat je 'm niet meer kan horen! *duwt propje weer terug*
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 19:47
Zarya
Avatar van Zarya
Zarya is offline
Citaat:
Pletterprater schreef:


Euhm... is dit dan niet juist een beetje een berichtje wat je ander berichtje onderuit haalt? Overigens zijn er ook andere standjes, waarbij de vrouw juist op en neer moet gaan en jij gewoon kunt blijven hijgen en krijsen als je wilt, dus dat van oneerlijk klopt dan niet meer. Toch, heeft een man vaak juist behoefte aan het bovenop liggen bij het sex, zodat hij zijn "paal" diep in haar kan steken, voor de wrijving... een jongen schijnt dit dus express juist te willen. Maar als het oneerlijk is, dat de jongen al het werk wilt doen, waarom wilt de jongen dit dan toch??? Oftewel, deze stelling is dus ook een beetje onzin, oneerlijk is ht dus niet, we schijnen het zelf te willen.
De jongen wil bovenop omdat hij dan een gevoel van macht heeft. En ik vind het idd een stom topic van een onwijs arrogant figuur.
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 20:05
de postbode
Avatar van de postbode
de postbode is offline
Citaat:
Morgan schreef:


IK ZEI, IK DOE PROPJES IN JE OREN WANT DAN- *stem kwijt*
*trekt propje uit oor* *fluistert* Ik zei dus, ik stop propjes in je oren zodat je 'm niet meer kan horen! *duwt propje weer terug*
ohh daar was ik al mee bezig

-de postbode-
__________________
ik ben een konijn
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 21:19
Verwijderd
Citaat:
de postbode schreef:


ohh daar was ik al mee bezig

-de postbode-
Ok, dan is het goed *stopt eigen propjes weer terug*
Met citaat reageren
Oud 10-04-2002, 22:13
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Morgan schreef:


Ok, dan is het goed *stopt eigen propjes weer terug*
*besluipt morgan en likt dr nek, ze hoort me immers niet aankomen*

__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 15:21
Verwijderd
Citaat:
'I'he Prophet schreef:


*besluipt morgan en likt dr nek, ze hoort me immers niet aankomen*

*springt drie meter in de lucht* AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!

of:

*shivers violently*

Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 16:25
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Doe dan die 2e maar .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 19:13
Verwijderd
Citaat:
'I'he Prophet schreef:
Doe dan die 2e maar .
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 20:26
nijntje-het-konijntj
nijntje-het-konijntj is offline
Citaat:
brotherofevil schreef:
Wat doen ze daarna eigenlijk alleen maar liggen heigen kreisen en brullen van genot en wij zitten daar maar energie in te pompen. (Letterlijk)

denk je dat alle meisjes de penetratie alleen voor zichzelf doen? Ik in ieder geval niet, want het is niet zo dat ik daar van klaar kom. Dat is eerder lekker voor mn vriend.. Ik doe dat oiok meer voor hem en ik geniet meer van het 'voorspel'. Het is echt een beetje onzin wat je nu loopt te mekkeren hoor
Met citaat reageren
Oud 11-04-2002, 20:34
Verwijderd
Citaat:
nijntje-het-konijntj schreef:



denk je dat alle meisjes de penetratie alleen voor zichzelf doen? Ik in ieder geval niet, want het is niet zo dat ik daar van klaar kom. Dat is eerder lekker voor mn vriend.. Ik doe dat oiok meer voor hem en ik geniet meer van het 'voorspel'. Het is echt een beetje onzin wat je nu loopt te mekkeren hoor
Oooohm.....

Oooohm.....

Kalm.....

Ok, nu negeren die handel!!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 11:55
gansgsta-kip
gansgsta-kip is offline
FAQ yourself..........
__________________
KIP het meest veelzijdige stukje vlees!
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 21:03
Suerte Donna
Avatar van Suerte Donna
Suerte Donna is offline
Citaat:
brotherofevil schreef:
Nou als je nou eens nadenkt wat een meid voor functie heeft. Weer zn forum ik weet het maar extreme dingen moet je bespreken. Bij het voorspel als je nadenkt je opwinden en dan je penis nat en hard maken. Wat doen ze daarna eigenlijk alleen maar liggen heigen kreisen en brullen van genot en wij zitten daar maar energie in te pompen. (Letterlijk) En als je blij mag zijn maakt ze het nog af met een lekker blowjob. Maar moeten wij maar lekker blijven steken en zij ontvangen. Er zijn natuurlijk standjes waar dit andersom is. Maar meestal zijn wij ouderwets de lul. Wel lekker de lul maar toch. Reacties!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Jeeeez..wij meiden hebben een functie??
Wow..
Maarre wie zegt dat wij meiden het leuk vinden dat jongens telkens een leiders rol aannemen.
Jullie jongens denken alleen maar aan jullie zelf..meestal..
raffelen het voorspel een beetje af...zo snel mogelijk pompen en klaarkomen....
en dan in slaap vallen..
hmzzzzz..volgens mij hebben jullie het zo slecht nog niet

Dikke onzin dat verhaal van jouw duzz..
__________________
Don't be with the one you can live with, be with the one you can't live without.....
Met citaat reageren
Oud 12-04-2002, 23:25
Verwijderd
Echt lachen met die brotherofevil

Kom je ook nog eens met dat soort in contact.
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Spookverhalen!
Tim OJ
13 23-02-2014 20:45
De Kantine Pin automaten in Sixflags?
wr_faya
16 03-04-2005 15:53
Lifestyle ***-marokkanen
chappy123
267 06-09-2004 22:36


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:42.