Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2003, 22:17
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
'K was dit weekend met mijn vriend (toen het zulk lekker weer was) beetje erotische foto's aan het schieten in een bos....komen we het bos uit zien we MIDDENIN een grasveld of graanveld een stelletje staan en hun twee fietsen erbij geparkeerd. We zien in eerste instantie alleen hoofden, later ook een been wat afgezoend wordt . Af en toe verdwenen ze helemaal in het veld...of knuffelden terwijl ze stonden.
En ondertussen kwamen er gewoon auto's fietsers etc. langs. Toen ze eindelijk klaar waren stond er een groepje jongeren naar hen aan het joelen volgens mij...tja als hun dat een kick geeft, ZO openbaar....

Zelf ben ik wel eens bijna-betrapt in het openbaar, door snuffelende honden die ineens de struiken in kwamen enzo. Wat ik ook wel eens heb gehad is dat er een vent NET bij het meertje kwam zitten dromen toen we NET, maar dan ook NET onze broeken weer dicht hadden geknoopt

En hihi, heb toen ik een jaar of 7 was weleens mijn ouders betrapt, nouja niet op heterdaad...ze waren naakt video aan het kijken...(pappa...heb jij nou een onderbroek aan....oooohhw..' )

Enfin, hebben jullie weleens iemand betrapt, of zijn jullie zelf weleens betrapt tijdens sexuele handelingen of 'de daad'?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 22:18
Thomas
Thomas is offline
Nee, dat heb ik nog nooit gehad.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 22:25
Menahem
Avatar van Menahem
Menahem is offline
Helaas/gelukkig nog niet
__________________
All work and no play makes Jack a dull boy
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 22:42
Verwijderd
Vaker dan me lief is..een vriend van mijn ex had nog nooit gehoord van kloppen voor je binnenkomt.
En hm ik heb mijn ouders wel eens gehoord toen ik 11 was nogal traumatiserend.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 22:45
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Haha, ja dat van je ouders horen dat ken ik! Dat heb ik ook vaak genoeg gehad vroeger (tegenwoordig toch wat minder).
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 22:53
Fame
Fame is offline
Helaas zelf meegemaakt. Ben betrapt door een vriendin. Naja ze lag in dezelfde kamer, maar we dachten dat ze sliep. tot ze de volgende dag over de telefoon zei van niet...beetje jammer
__________________
Ik ben niet gek...ik ben een vliegtuig
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 23:12
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Oja, nog eentje:

Was samen met een vriendin logeren bij haar vriend. Ik logeerde in het bed van de vriend van die vriend, een jongen die er nu niet was (het bed was niet verschoond-getver-want het stonk vreselijk naar after shave enzo).
Mn vriendin en dr vriend gingen op de gang liggen, voor de deur van de kamer waar ik lag.
Opeens hoor ik allemaal geluiden...heel ritmisch....en gelache en gehijg/ gezucht...helaas moet ik vreselijk zeiken...maar ik durf niet naar de WC want dan moet ik langs hen en zij zijn druk bezig.....(de rest wil je even niet weten ) Nouja uiteindelijk na een kwartier ofzo waren ze klaar en na goed luisteren of ze ECHT klaar waren ben ik naar de WC gespurt.
Toen was ik 18 of bijna 18. Hell....
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 23:22
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
uhm...in de duinen zagen we ineens een paar hoofden doorschemeren...
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 07:40
Nona Star
Avatar van Nona Star
Nona Star is offline
Nou .. betrapt..

Ik was een jaar of 10 toen ik met een vriendinnetje mee op vakantie ging, haar ouders hadden een stacaravan.
Midden in de nacht werden we wakker van het geschommel van dat ding, tel daar bij op wat voor dunne muurtjes er in zitten.. nou dan weet je het wel
__________________
sexy woman meet me after work, I want to show you how I handle bussiness
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 09:01
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Een keer op mijn werk een stagaire betrapt. Het was na werktijd, en ik wilde nog even het voorraadhok in om wat te pakken. Daar bleek de stagaire met haar vriend bezig te zijn. (zij had een sleutel, vandaar)
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 09:23
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
ben een keer betrapt in de auto ... we dachten dat we wel beetje afgelegen stonden maar ineens kwamen er een paar mannen gewoon daarheen fietsen en die vent bleef gewoon staan ook de gek...

daarna hebben we m bijna omver gereden had ie maar niet moete blijven staan... (twas echt zon padje wat nergens heen ging dus hij ging gewoon expres kijken )
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 10:10
Evil creature
Avatar van Evil creature
Evil creature is offline
Afgelopen week hoorde ik mijn ouders tekeergaan

toen had ik echt zoiets van:
__________________
V.N.W.D.A.B
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 10:13
Verwijderd
Ik heb wel eens een man (minstens 40 jaar oud) zijn vakantievriendinnetje (20 jaar ongeveer) zien beffen... Ze waren op een plek waar niemand je zag vanaf de camping, maarja, wel vanuit zee.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 10:24
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Ja, in een video zaaltje in een museum.

Hoe kom je er op..
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 10:34
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
M'n ouders een keer....
niet leuk want ik was ziek.
__________________
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 12:11
Verwijderd
bwuh ranzig lijkt me echt niet chill om me ouders te horen als ze bezig zijn
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 12:53
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Ben wel een keer betrapt door de moeder van me toenmalige vriendin (mjuh, was met me vriendin hoor)
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 13:06
Hyperke
Avatar van Hyperke
Hyperke is offline
ik was aant vrijen onder de douche op school en wie komt er binnen .... mijn ex
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 13:22
Verwijderd
Gelukkig niet zeg.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 13:25
Unexplained
Avatar van Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
dreen schreef op 24-09-2003 @ 11:34:
M'n ouders een keer....
niet leuk want ik was ziek.
Was je ervoor of erna ziek?
__________________
Risico's: als je nooit iets nieuws probeert, mis je veel enorme teleurstellingen
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 13:46
krisiegirl
Avatar van krisiegirl
krisiegirl is offline
zovaak
__________________
Zeg wat in je opkomt of het nou waar is of niet
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 14:44
Verwijderd
Citaat:
dreen schreef op 24-09-2003 @ 11:34:
M'n ouders een keer....
niet leuk want ik was ziek.

net alsof het wel leuk was geweest, als je niet ziek was geweest
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 14:46
Francesco
Francesco is offline
Citaat:
krissiegirl14 schreef op 24-09-2003 @ 14:46:
zovaak
Vertel...
__________________
“I used to desire many, many things, but now I have just one desire, and that's to get rid of all my other desires” - John Cleese
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 16:21
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 24-09-2003 @ 14:25:
Was je ervoor of erna ziek?
ik was naar school toe gegaan, maar na het eerste uur ben ik toch naar huis gegaan omdat ik ziek was. En toen kwam ik boven en lagen ze daar.
__________________
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 16:21
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Citaat:
maanmeisj schreef op 24-09-2003 @ 15:44:
net alsof het wel leuk was geweest, als je niet ziek was geweest
iig minder erg
__________________
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 16:26
DEChengst
Avatar van DEChengst
DEChengst is offline
Owja hoor. Lagen er ergens achteraf twee te krikken in de auto. Wij hadden net een leuk stukje zelfbouw vuurwerk bij Dus tja, die hebben we toen maar vlakbij afgestoken om ze eens flink te laten schrikken
__________________
PDP, VAX en Alpha fanaat ; HP-Compaq is de Satan! ; Bidt u allen dagelijks richting Maynard! ; Ernie==lief ; Het leven begint bij 150 km/u ; aka Desje
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 16:36
Musk
Musk is offline
euhm. ik was eens op het strand met mijn vriend. Toen gingen we heel ver het water in. Dachten we dat niemand ons zag, kwam er ineens een klein jochie naast ons boven water. Damn, dat is pas schrikken..
__________________
I wish you were here..
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 16:43
krisiegirl
Avatar van krisiegirl
krisiegirl is offline
Citaat:
Francesco schreef op 24-09-2003 @ 15:46:
Vertel...
me zus hé ligt altijd te rotzooien naast me in der kamer
__________________
Zeg wat in je opkomt of het nou waar is of niet
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 16:49
telluriet
Avatar van telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Musk schreef op 24-09-2003 @ 17:36:
euhm. ik was eens op het strand met mijn vriend. Toen gingen we heel ver het water in. Dachten we dat niemand ons zag, kwam er ineens een klein jochie naast ons boven water. Damn, dat is pas schrikken..
__________________
"...kzit nu miss een uur op het forum en ik heb nu al een sgijthekel aan jou..."
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 17:01
Francesco
Francesco is offline
Regelmatig

Kleine opsomming dan:
- Ging bij een vriendje op bezoek, loop naar boven, klop op z'n deur, hoor niets en loop naar binnen... ligt ie zich heel geconcentreerd met de Aktueel erbij te rukken... ik schrok, hij schrok nog meer...

- In een discotheek zag ik in de achterruimte (eigenlijk bestemd voor personeel, waartoe ik op dat moment ook behoorde) een meisje, die druk bezig was een collega van me te pijpen.

- Zelf ook wel eens betrapt, een keer was ik op een afgelegen plek met een meisje aan het rommelen, komt er een man aan die, zogenaamd zijn hond uitlatend, ons 'toevallig' was gevolgd.

Ach, eigenlijk gebeurt het wel vaker: buiten discotheken, kroegen en dergelijke ook wel eens handen in broeken gezien.
__________________
“I used to desire many, many things, but now I have just one desire, and that's to get rid of all my other desires” - John Cleese
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 17:09
horsepills
horsepills is offline
mijn zusje is wel een keer binnengekomen ja
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 17:16
MUTS123
Avatar van MUTS123
MUTS123 is offline
Sliep bij een vriendinnetje toen ik een jaar of 8 was....toen vrij vroeg naar bed natuurlijk maar we hadden om 12 uur de wekker gezet, weet ik veel waarom. Haar ouders sliepen naast haar kamer, en blijkbaar waren ze teon bezig...gekraak en gehijg en gekreun Volgende dag bij het ontbijt zaten we de hele tijd te lachen.....denk dat die ouders wel een vermoeden hadden Toen we een keer verstoppertje gingen spelen daar en zij verstopte zich in haar kast kwam ze ook nog een hele verzameling boekjes met "blote mevrouwen en meneren erin" (whahah een opmerking die een van ons maakte, zo'n wijf zat helemaal onder de witte drab, sperma natuurlijk: ,,Waarom hebben ze melk over haar heengegooid?") en een "neppiemel"
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 18:14
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Om het nou echt betrappen te noemen...

Maar ok, there we go...

Eerder dit jaar, tijdens het concert van Iron Maiden op Waldrock, stonden er achter mij een vent en een wijf hevig te zoenen... Ik had dus al zoiets van: what the fuck? als Iron Maiden speelt moet je of genieten (wat me logischer lijkt) of opflikkeren, want dan ben je de rest maar tot last.
Op een gegeven moment begon de alcohol toe te slaan en besloten ze dus voor hun eigen veiligheid de vrijpartij tegen iemand aanleunend voort te zetten. Deze persoon was ik dus
Die kerel begon haar te vingeren (tenminste, daar leek het wel op) en ineens voel ik dan ook nog eens haar hand naar mijn kloten grijpen, dus ik word kwaad, duw die lui tegen iemand anders aan en ga een paar meter verderop staan.

Even later, ik denk dat het bij Fear of the Dark was ofzo, stonden ze weer tegen mij aan te rijen, dus ik had echt zoiets van: fuck die lui.

Toen kwam er een kerel van de richting van het podium aangelopen die echt op het punt stond om te kotsen, dus hij blijft staan en de eerste kokhalsbewegingen beginnen, maar hij stond gevaarlijk dicht boven mijn schoenen, ik stap dus aan de kant, terwijl die lui nog tegen mij aan staan te neuken en die 2 flikkeren half om tegen die kotsende kerel aan.
Die kerel heeft ze van boven naar beneden totaal ondergekotst
Echt helemaal geweldig, ik heb genoten joh. En die lui maar doorgaan op de grond, echt die moeten wel wat geslikt hebben ofzo.

Ff later was het concert afgelopen, wij ff wachten totdat het veld een beetje leger werd om nog een paar biertjes te halen (132 biertjes om precies te zijn), zien we die lui nog steeds daar liggen rollen door de kots en het zand, hij de broek op z'n enkels, zij d'r bovenlichaam ontbloot. Kwam er zo'n kerel aangelopen, gooit z'n beker cola leeg boven die lui en loopt weer door.
Die lui zijn toen heel snel weer opgestaan en doorgelopen

Da's toch wel de ranzigste keer die ik ooit heb meegemaakt en het was echt en
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 18:21
plofke
Avatar van plofke
plofke is offline
Jah weleens betrapt door mijn zusje en haar beste vriendin.

Ik kan je wel vertellen dat is niet leuk
__________________
Plofke loves 4 things: his car, beer and the camping !
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 18:36
marlies
Avatar van marlies
marlies is offline
Citaat:
Nona Star schreef op 24-09-2003 @ 08:40:
Nou .. betrapt..

Ik was een jaar of 10 toen ik met een vriendinnetje mee op vakantie ging, haar ouders hadden een stacaravan.
Midden in de nacht werden we wakker van het geschommel van dat ding, tel daar bij op wat voor dunne muurtjes er in zitten.. nou dan weet je het wel
wat erg!!
__________________
Als ik later groot ben, trouw ik met kermit de kikker :p | Tel wat je hebt, niet wat je mist
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 19:31
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Ik was afgelopen zomer met twee vriendinnen aan het varen. En op een gegeven moment legden we aan bij een grasveldje. Wij zagen twee mannen naast elkaar op een bankje zitten.
Opeens ging één van die gasten naar beneden met zijn hoofd. Ik dacht eerst nog leuk van: "Aaah hij gaat met z'n hoofd op schoot liggen.... EUHMM, dat doettie helemaal niet!?!?"
Euh ja. Hij lag die gast dus te pijpen. Dat duurde 2 min. hooguit en toen maakte die andere vent 't af. En hij had ons in de gaten he! Keek ons gewoon aan wanneer ie zichzelf aan 't rukken was... per-veeeert.

En een vriendin van mij was een keertje op vakantie met haar ouders, en ze liep ongevraagd haar ouders tent binnen terwijl haar vader bezig was orale seks te verlenen aan moederlief.. OOPS.. schaammoment!
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 21:21
Snoep
Snoep is offline
wij doen het niet in het openbaar
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 22:27
8art
8art is offline
ben wel eens bijna betrapt geweest, in de zetel bij mn vriendin thuis... was best grappig..

loop loop naar de wc.... -->Fuck, boxershort vergeten, lag nog id zetel...

bloos bloos
__________________
- - - - - it didn't hurt - - -
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 22:33
alibabwe
alibabwe is offline
paar maanden terug mn eigen zusje . Was vergeten om te kloppen, stap dr kamer binnen was ze bezig op bed met dr zelf. Oeps foutje. Vond t nogal lullig, half uurtje later nog een keer aangeklopt en ff met dr gepraat, dat ze zich niet hoefde te schamen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 14:52
Surjirro
Avatar van Surjirro
Surjirro is offline
Citaat:
alibabwe schreef op 24-09-2003 @ 23:33:
paar maanden terug mn eigen zusje . Was vergeten om te kloppen, stap dr kamer binnen was ze bezig op bed met dr zelf. Oeps foutje. Vond t nogal lullig, half uurtje later nog een keer aangeklopt en ff met dr gepraat, dat ze zich niet hoefde te schamen ofzo.
Aaah das toch wel lief en goed van je! Btw, geinig topic. Lullige verhalen maarja uiteindelijk is toch wel ergens grappig. Ben nog nooit betrapt en heb gelukkig ook nog nooit iemand betrapt.
__________________
Liever kwijt zijn waar je echt van houdt dan iets houden wat je toch niet mist | Jirro-Family ♥
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 15:14
LiZz_Neophyte
Avatar van LiZz_Neophyte
LiZz_Neophyte is offline
Was op m'n kamer ...
Met m'n vriend ,niet helemaal bezig, maar wel een beetje aan het inkomen zeg maar ...
Deedl vd kleren uit ...
( De jas van mijn vriend hing eerder op de kapstok beneden en zo wist mijn moeder dat hij er was ... Maar we waren even buiten geweest en toen had hij z'n jas aangehouden naar boven ... )
Toen we een beetje op gang kwamen kwam mn moeder binnen omdat ze dacht dat me vriend weg was ... Mhz ..
haha vaag ...
__________________
* Neophyte * * The Master of Hardcore *
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 15:20
little nemo
Avatar van little nemo
little nemo is offline
'k heb een keer gehad dat ik met mn vriendin 'bezig was' zonder dekens oid en in een redelijk lichte kamer...dat was in mijn 'oude' kamer thuis (nu zit k nl op kamers)...

komt m'n pa ineens binnen (hij heeft daar namelijk een klerenkast), vervolgens ziet ie ons, zegt hallo, loopt gewoon naar de kast, pakt er wat uit en loopt weer weg

....en toen hadden we allebei ineens helemaal geen zin meer
__________________
ignorance is bliss
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 16:19
Verwijderd
Op verjaardagsfeesten van mijn vrienden/vriendinnen wordt er altijd een zaaltje afgehuurd met enkele ruimtes.

Als je dan op een gegeven moment met je meisje ergens 'heenwilt' dan moet je eerst alle kamers inlopen met je dronken kop voordat je eindelijk eentje ontdekt die niet bezet is
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 19:13
bassgirl
Avatar van bassgirl
bassgirl is offline
heb gelukkig nooit iemand betrapt

mn vriend wel een keer:

zn broertje klopte nooit als hij naar zijn kamer kwam, als ie met zn toenmalige vriendin, of voor de spiegel achter de deur stond ram zo de deur tegen zn hoofd....

dus toen de vriendin van zn broertje er was wou hij hem es ff terugpakken. (niet wetend dat ze bezig waren)

nou hij naar die kamer gegaan, gewoon deur open gegooid, en zn broertje stond in de kamer en zn vriendin lag onder 't dekbed, hij dacht dat ze haar kleren nog gewoon aanhad en wou voor de grap het dekbed van haar aftrekken, zn broertje reageerde al van neeeej niet doen... maar toch deed ie het.... maar toen zag ie dus dat ze er naakt onder lag en schrok zich dood... snel met een rood hoofd issie hun kamer uitgelopen haha, nou wel handig > ze kloppen nou wel voordat ze binnenkomen hahahahaha

zn oudere broer kwam laatst binnen toen wij zo op elkaar lagen ... alles nog zo'n beedje aan maar goed, had ie blijkbaa beneden rondgeroepen dat we bezig waren , dus daarna kwam 't kleine broertje weer ff kloppen toen heel voorzichtig om de hoek kijken of we al klaar waren met neuken (helemaal niet aan 't doen haha) stond toen gewoon in zn kamer hoor, en beneden iedereen ons aankijken > ja fijn van die broers
__________________
i'm addicted to music

Laatst gewijzigd op 25-09-2003 om 19:17.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 19:57
Kaps
Avatar van Kaps
Kaps is offline
naast me ligt de een de ander te vingeren
en ik denk dat ze gewoon 'nat' aant zoenen zijn

*zucht*
__________________
kzou zegge praat ni over dingen wer ge de botten van afweet
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 20:40
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-09-2003 @ 14:22:
Gelukkig niet zeg.
__________________
Tsja
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 21:30
Pletterprater
Pletterprater is offline
Met de klas waren we een keer naar Praag gegaan en op de laatste dag, ja hoor, zagen we er 2 bezig in de bosjes, op weg naar de bus, hehe . Best wel erg, maaktren ze nog allemaal van die opmerkingen als: "Heeft hij haar net genomen, gaat hij nu opeens beffen? Doet hij het toch ind e verkeerde volgorde " Anyway, buschauffeur nog toeteren toen we langsreden. (was wel op ongeveer 100 meter afstand, maar toch duidelijk genoeg )
__________________
Uiteindelijk stammen we toch allemaal af van een en hetzelfde speldenknoppie
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 14:29
Tulpje6
Avatar van Tulpje6
Tulpje6 is offline
Citaat:
Signy schreef op 24-09-2003 @ 20:31:

En een vriendin van mij was een keertje op vakantie met haar ouders, en ze liep ongevraagd haar ouders tent binnen terwijl haar vader bezig was orale seks te verlenen aan moederlief.. OOPS.. schaammoment!
Oej dat lijkt me echt not cool om zo mn ouders te betrappen
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 14:43
Sentingua
Sentingua is offline
Nog nooit iemand betrapt. Wel betrapt, door mijn mama, en toen stommel stommel het bed uit
__________________
De uitvinder van het woord 'dus' is een genie. Punt.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2003, 18:54
sas_andrea
Avatar van sas_andrea
sas_andrea is offline
ik heb mn ouders wel eens betrapt en mijn broer heeft mij wel eens betrapt.

mn ouders hebben mij toen een echt trauma gegeven. ze waren toen nl straalbezopen en mn moeder moest een bepaalde handeling uitvoeren waardoor ze over haar nek ging. en daardoor ging mn vader over zn nek ik mocht alles opruimen midden in de nacht. was nou niet echt een fijn gezicht. je bent toch altijd een beetje in de ontkenning dat je eigen ouders dat niet meer doen.

en mn broer was een keertje bij mij de kamer in gelopen toen ik nog niet al te lang met mn vriend had en mn ouders op vakantie waren. we waren dus midden in de daad. lekker fijn dus, meteen geen zin meer. maar was wel erg genant zeg maar.
__________________
Life's a bitch, and then you marry one. :-P
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Nieuwstopic
Dekaloog
101 18-05-2015 18:01
Seksualiteit Ben je weleens betrapt??
KiMZz
90 21-05-2003 00:09
Seksualiteit Heb jij weleens iemand betrapt?
KiMZz
29 27-02-2003 12:50
Liefde & Relatie Help, wat moet k doen :S
Freaked Reality
49 11-04-2002 18:07
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 16:14
Liefde & Relatie What should I do
mysteryyy
22 15-02-2002 16:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23.