Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-10-2004, 15:53
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
mijn ex vond dit zo raar.. al zn exen kwamen altijd wel! hij vind het vervelend dat hij het bij mij weer op een andere manier moet doen! Hoe zit dit bij jullie??
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 15:55
Verwijderd
Dat schijnt normaal te zijn.
Volgens de krant een keertje ooit, komt ongeveer een kwart van de vrouwen 'gewoon' klaar door het neuken, een kwart helemaal niet daardoor, en de helft die dan nog over is alleen door zich ondertussen te vingeren of als het heel lang duurt of in speciale standjes of dat soort dingen.

Wat natuurlijk niet betekent dat je 't niet moet blijven proberen
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 16:01
justhanna
Avatar van justhanna
justhanna is offline
dan heeft je vriendje geluk gehad want heel veel vrouwen komen echt niet klaar van de daad zelf...
jij bent zeker niet raar!

Ik kan wel klaarkomen door de daad zelf maar niet heftig... Daarvoor ben ik andere dingen nodig
__________________
> Zou het leven ook een eigen kijk op mij hebben? <
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 16:18
Verwijderd
Misschien is het een stakker en hebben zijn ex-vriendinnen het gefaket. Haha!
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 16:23
Verwijderd
Ik dacht net hetzelfde dat óf hij is een opschepper of al die meiden hebben gefaked.
Maar alleé, als die kerel echt zoveel meiden heeft gehad is het dan wel zo verstandig/gezond om met hem naar bed te gaan?

ANyway, voor de rest wat hierbiven staat.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 16:27
Verwijderd
'al zijn exen', dat hoeven er niet veel te zijn, twee of drie kan net zo goed. En dan is het ook niet onmogelijk dat zij allebei/allemaal wel klaarkwamen van vaginale seks.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 16:29
guess what
Avatar van guess what
guess what is offline
net als 70 procent van de vrouwen dus
__________________
All in the name of white trash
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 16:57
Alternative 4
Avatar van Alternative 4
Alternative 4 is offline
Verschillende posities proberen, en dan soms maakt ook de plaats waar je het doet nog uit ook. Hard in je laten stoten van achteren bijvoorbeeld, over het aanrecht ofzo?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 17:42
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
ik kan ook niet klaarkomen door de daad, en ook niet op n andere manier, dus das helemaal frustrerend...maargoed...zoals vele al denk ik hebben gezegt: veel meisjes kunnen niet door de daad zelf klaarkomen....mja ligt gewoon aan hoe je lichaam in elkaar zit...de mijnes zit dus beetje krom in elkaar
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 17:50
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
evanescene schreef op 28-10-2004 @ 18:42 :
ik kan ook niet klaarkomen door de daad, en ook niet op n andere manier, dus das helemaal frustrerend
Ook niet door jezelf?
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 18:34
NemesisDivina
NemesisDivina is offline
Schijnt wel vaker voor te komen, ik kan ook niet klaarkomen door de daad zelf.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 19:17
Verwijderd
waarschijnlijk hebben die exen ook gefaked nouja.. het kan natuurlijk.. Kheb het zelf nooit meegemaakt... maarja.. faken is wel fout ik maakte me erzelf alleen wel schuldig aan..

Maarja: geeft niks dat je door ''het'' niet klaar komt.. Er zijn ook andere manieren
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 21:04
Verwijderd
Citaat:
Snees schreef op 28-10-2004 @ 17:18 :
Misschien is het een stakker en hebben zijn ex-vriendinnen het gefaket. Haha!
goeie.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 22:00
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 28-10-2004 @ 18:50 :
Ook niet door jezelf?
nee, vind ik niks aan
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 28-10-2004, 22:51
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
evanescene schreef op 28-10-2004 @ 17:42 :
ik kan ook niet klaarkomen door de daad, en ook niet op n andere manier, dus das helemaal frustrerend...maargoed...zoals vele al denk ik hebben gezegt: veel meisjes kunnen niet door de daad zelf klaarkomen....mja ligt gewoon aan hoe je lichaam in elkaar zit...de mijnes zit dus beetje krom in elkaar
Je bent niet alleen!
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 06:41
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
evanescene schreef op 28-10-2004 @ 23:00 :
nee, vind ik niks aan
Koop een vibrator
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 09:19
Órelindë
Avatar van Órelindë
Órelindë is offline
Ik kom wel klaar van "de daad"..
Het gebeurt wel eens dat het langer duurt, of uiteindelijk toch niet gebeurd, maar in de meeste gevallen kom ik wel klaar.
Een van de eerste keren al.
__________________
Hope is not lost, just not yet found.. - Dead End -
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 09:57
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Waarom wordt er gelijk van uit gegaan dat die meiden dus maar hebben gefaked? Ten eerste weet je niet hoe veel exen hij heeft (misschien maar 2?), en ten tweede kunnen wij hier niet vanaf een afstand bepalen of die meiden nu toevallig wél of niet van het neuken kunnen klaar komen.

Oke, volgens de meeste onderzoeken blijkt dat een minderheid van de vrouwen van het neuken zelf klaarkomt, maar dat betekend niet automatisch dat degene die het wél kunnen, het het grootste deel van de tijd faken. En als ik zo het forum een beetje doorlees, kom ik toch heel veel meiden tegen die van neuken klaarkomen, dus waarom zijn exen dan niet?
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 13:14
sofie3
Avatar van sofie3
sofie3 is offline
Citaat:
gurl18 schreef op 28-10-2004 @ 16:53 :
mijn ex vond dit zo raar.. al zn exen kwamen altijd wel! hij vind het vervelend dat hij het bij mij weer op een andere manier moet doen! Hoe zit dit bij jullie??
De meerderheid, nou, zeg maar bijna alle vrouwen, kunnen niet klaarkomen door het neuken alleen. Daarvoor zit de clitoris op de foute plek. Er is dus vaak wat extra werk voor of na de daad
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 13:26
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
sofie3 schreef op 29-10-2004 @ 14:14 :
De meerderheid, nou, zeg maar bijna alle vrouwen, kunnen niet klaarkomen door het neuken alleen. Daarvoor zit de clitoris op de foute plek. Er is dus vaak wat extra werk voor of na de daad
Voor!
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 14:13
Slobber
Slobber is offline
Wie is er voor het bij de geboorte verplaatsen van de clitoris om later een grotere seksuele stimulans te krijgen?Een soort meidenbesnijdenis, maar dan om het vergroten van het seksueel genot.




(ik heb het hier over moreel gezien. niet of het biologisch/medisch/whatever mogelijk is)
__________________
Shit happens = Poep gebeurt.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 14:28
Thee Muts
Avatar van Thee Muts
Thee Muts is offline
Citaat:
Slobber schreef op 29-10-2004 @ 15:13 :
Wie is er voor het bij de geboorte verplaatsen van de clitoris om later een grotere seksuele stimulans te krijgen?Een soort meidenbesnijdenis, maar dan om het vergroten van het seksueel genot.
Waarom wou je die gaan verplaatsen? En waarheen dan? Hij zit daar prima voor de stimulatie hoor. Netjes ingepakt als het niet nodig is, en op het moment dat het wel nodig is, kun je er prima bij. Voor mij hoeft hij daar echt niet weg hoor.

En voor de stimulatie van binnen uit, hebben ze al iets anders bedacht, namelijk de g-plek. Waar wou je nog meer gaan stimuleren dan?
__________________
Alles gaat fout, maar het is goed zolang ik het beleef. Want ik leef.
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 14:32
ilse
Avatar van ilse
ilse is offline
ik kan het ook niet. nog geen jongen die daar moeilijk over gedaan heeft want ze wisten al dat dat waarschijnlijk niet zou gebeuren.
__________________
Neem me mee naar je land, vol muziek en vol dromen. Leid me naar je land, laat me in jouw wolken wonen.. <3
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 19:41
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
evanescene schreef op 28-10-2004 @ 23:00 :
nee, vind ik niks aan
Ook niet door jezelf als je vriend erbij is en uh hij zich voor je aftrekt ofzo, of als je hem aan het pijpen bent of als hij iets bij je doet als jij jezelf vingert oid?
Met citaat reageren
Oud 29-10-2004, 23:44
Verwijderd
Citaat:
sofie3 schreef op 29-10-2004 @ 14:14 :
De meerderheid, nou, zeg maar bijna alle vrouwen, kunnen niet klaarkomen door het neuken alleen. Daarvoor zit de clitoris op de foute plek. Er is dus vaak wat extra werk voor of na de daad
Dat dacht ik ook, maar ik geloof dat ik het er niet meer mee eens ben. Zo ik dit hier lees op het forum, kunnen genoeg meiden het wél. (en dat dat geen sterke verhalen zijn, dat het echt kan, weet ik nu ook )
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 01:17
onderkoffer
onderkoffer is offline
Citaat:
Vaal schreef op 29-10-2004 @ 14:26 :
Voor!
evelutionair gezien is na meer verantwoord
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 01:39
Verwijderd
Citaat:
NemesisDivina schreef op 28-10-2004 @ 19:34 :
Schijnt wel vaker voor te komen, ik kan ook niet klaarkomen door de daad zelf.
Zijn/waren je (ex) vriendjes dan wel goed genoeg?
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 11:06
Verwijderd
Citaat:
Benfatto schreef op 30-10-2004 @ 02:39 :
Zijn/waren je (ex) vriendjes dan wel goed genoeg?
Dat heeft er weinig mee te maken. Neuken kun je niet goed of fout doen, je gaat er gewoon in en uit, klaar. Of je komt daar wel van, of niet.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 13:23
0o-MuiS-o0
0o-MuiS-o0 is offline
Helemaal mee eens!
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 15:30
Spydogez
Avatar van Spydogez
Spydogez is offline
Wat een sukkel (sorry hoor) om tegen jou te zeggen dat zn exen het wél konden. Zulke dingen wil ik niet eens weten van mn vriend. Het is echt niet raar nee, bij ons lukt dat ook niet. Ik vind het wel super lekker, maar klaarkomen nee. Dat gebeurt meestal daarna nog
__________________
The eyes of truth are always watching you...
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 15:31
evanescence
Avatar van evanescence
evanescence is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 29-10-2004 @ 20:41 :
Ook niet door jezelf als je vriend erbij is en uh hij zich voor je aftrekt ofzo, of als je hem aan het pijpen bent of als hij iets bij je doet als jij jezelf vingert oid?
nee niet echt... ik weet niet wat het is...ik word gewoon niet geil van mezelf....is toch niet erg ofzo? ik kan alleen geil worden van een ander iemand
__________________
Broken......
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 21:36
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Slobber schreef op 29-10-2004 @ 15:13 :
Wie is er voor het bij de geboorte verplaatsen van de clitoris om later een grotere seksuele stimulans te krijgen?Een soort meidenbesnijdenis, maar dan om het vergroten van het seksueel genot.




(ik heb het hier over moreel gezien. niet of het biologisch/medisch/whatever mogelijk is)
Eh, iets dergelijks gebeurt al. Niet bij de geboorte, maar later. In de VS heb je een krankjoreme gynaecoloog die de ingreep heeft uitgedokterd om zijn vrouw tijdens het neuken klaar te laten komen. En er zijn meer vrouwen die toen onder het mes wilden. Hij heeft er (helaas) enige faam mee verworven.

De ingreep bestaat niet zozeer uit het verplaatsen van de clitoris, want die is te zenuwrijk om straffeloos zonder gevoelsverlies in te kunnen snijden, maar het veranderen van de ingang van de vagina, zodat bij iedere stoot de penis langs de clitoris glijdt.

De ingreep maakt wel een keizersnede noodzakelijk bij een latere bevalling, want op de normale manier kan er geen kind meer langs.

Ik zou persoonlijk zeggen: leer beffen.

En bovendien kun je met een beetje handigheid als vrouw uitstekend jezelf vingeren tijdens het neuken, en als man kun je het ook, in meerdere houdingen hoor. Ik denk dat de dokter in kwestie gewoon een luie flikker is in bed.
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 22:11
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
juno schreef op 30-10-2004 @ 22:36 :
Eh, iets dergelijks gebeurt al. Niet bij de geboorte, maar later. In de VS heb je een krankjoreme gynaecoloog die de ingreep heeft uitgedokterd om zijn vrouw tijdens het neuken klaar te laten komen. En er zijn meer vrouwen die toen onder het mes wilden. Hij heeft er (helaas) enige faam mee verworven.

De ingreep bestaat niet zozeer uit het verplaatsen van de clitoris, want die is te zenuwrijk om straffeloos zonder gevoelsverlies in te kunnen snijden, maar het veranderen van de ingang van de vagina, zodat bij iedere stoot de penis langs de clitoris glijdt.

De ingreep maakt wel een keizersnede noodzakelijk bij een latere bevalling, want op de normale manier kan er geen kind meer langs.

Ik zou persoonlijk zeggen: leer beffen.

En bovendien kun je met een beetje handigheid als vrouw uitstekend jezelf vingeren tijdens het neuken, en als man kun je het ook, in meerdere houdingen hoor. Ik denk dat de dokter in kwestie gewoon een luie flikker is in bed.
Tja... in Amerika zijn ze er gek (en lui) genoeg voor. Maar inderdaad.. het is voor de meeste mensen helemaal niet moeilijk om op een andere manier klaar te komen, dus waarom al die moeite
Met citaat reageren
Oud 30-10-2004, 22:13
biep
Avatar van biep
biep is offline
Citaat:
juno schreef op 30-10-2004 @ 22:36 :

Ik zou persoonlijk zeggen: leer beffen.

__________________
na emo komt zonneschijn
Met citaat reageren
Oud 01-11-2004, 06:19
ExVaal
Avatar van ExVaal
ExVaal is offline
Citaat:
onderkoffer schreef op 30-10-2004 @ 02:17 :
evelutionair gezien is na meer verantwoord
Uuh. Dus jij wilt je eigen sperma op gaan likken terwijl je helemaal versuft van je orgasme bent?
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:15.