Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-01-2002, 10:22
Ar-Tuur
Ar-Tuur is offline
Citaat:
KIXd3 schreef:
De Belgen gaan naar het WK , de belgen zijn vorig jaar verder geraakt in De cl dan de hollanders , dus kom alsjeblieft niet mekkeren dat belgisch voetbal saai is of van laag nivo is ..
Tja, gaan we zo beginnen, hoeveel clubs heeft België nog in Europa over dit seizoen?
Minder dan de drie clubs die Nederland over heeft denk ik.

Maar goed, heb helemaal geen zin om die discussie weer te gaan voeren, want heeft gewoon geen zin, we komen d'r toch niet uit.
__________________
Ik weet niet wat het is, maar het is me wat :)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-01-2002, 11:41
Verwijderd
Citaat:
KIXd3 schreef:
De Belgen gaan naar het WK , de belgen zijn vorig jaar verder geraakt in De cl dan de hollanders , dus kom alsjeblieft niet mekkeren dat belgisch voetbal saai is of van laag nivo is ..
Wat is DAT nou weer voor bullshit.. Dat je naar het WK gaat heeft NIX te maken met de qualiteiten van Belgisch voetbal.

Kijk maar naar nederland, bijna niemand van de nederlanders speelt in Nederland..
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 12:03
Unbeatable_M
Unbeatable_M is offline
Citaat:
Bliksem schreef:
Wat is DAT nou weer voor bullshit.. Dat je naar het WK gaat heeft NIX te maken met de qualiteiten van Belgisch voetbal.

Kijk maar naar nederland, bijna niemand van de nederlanders speelt in Nederland..

dat is eigelijk een nadeel..

Maar.. kijk naar de Fifa-ranking.. heeft belgie ooit in de top 10 gestaan?

Enne, welke belg zou ooit voor topclubs als Barcelona, Manchester, Juventus spelen?

Zo kan ik nog wel uren doorgaan.. als Mpenza zo een 'wereldspits' was, waarom speelt hij dan nog bij Schalke04? hij is toch zo goed?

__________________
1 Koffie en 6 Bier graag
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 18:09
KIXd3
KIXd3 is offline
het enige waar 2002 om draait in de voetbal :
het WK voetbal in japan

De Belgen zijn geplaatst , de hollanders niet. Punt uit.
je zeggen dat de hollanders super zijn en belgen amateurs , maar de belgen gaan toch maar naar het WK.
__________________
iedereen is gek
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 19:38
Mars ILL
Mars ILL is offline
Belgie kreeg wat het verdiende, bovendien moeten jullie in nl niet kakken, met de mix van soorten spelers die jullie kunnen inbrengen is de kwalificatie missen een schaamte voor het hele voetbal, zwijg dus.
__________________
Le clan des 103/E+-Z-MpZZ!!/eh?
Met citaat reageren
Oud 05-01-2002, 20:43
bazzemans
bazzemans is offline
Citaat:
Mars ILL schreef:
Belgie kreeg wat het verdiende, bovendien moeten jullie in nl niet kakken
Das heel ongezond hoor!!!
Wat een ziek persoon ben jij, een beetje Nederlanders het verkeerde voorbeeld geven...
__________________
OTJE
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 12:19
Bram
Bram is offline
Ja de Nederlanders hebben het de hele tijd over 'hun wereldspelers'wel dan is het echt zielig dat ze niet nr het WK gaan!
En unbeatable hoe kan jij nu oordelen dat belgisch voetbal saai is??Zie je dan zo veel verslagen vd belgische competitie?Lijkt me niet hoor,want vtm(de zender waar het voetbal grotendeels wordt getoond )kunnen ze niet ontvangen in holland dus jouw oordelen slaan nergens op...Trouwens er stond onlangs een ranking id krant, en id belgische competitie wordt er een van het meest gescoord van alle competities in Europa.
Trouwens, degenen die hier beweren dat Schalke 04 geen topclub is...Kzou Ajax er nog eens tegen willen zien spelen hoor...
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 12:35
Ar-Tuur
Ar-Tuur is offline
Citaat:
Bram schreef:
Trouwens er stond onlangs een ranking id krant, en id belgische competitie wordt er een van het meest gescoord van alle competities in Europa.
Trouwens, degenen die hier beweren dat Schalke 04 geen topclub is...Kzou Ajax er nog eens tegen willen zien spelen hoor...
Ook loze argumenten.
Hoevaak er gescoord wordt is geen maatstaf voor een competitie en al helemaal niet voor het voetbal in een land, in Nederland werd zelfs gesproken over een Mickey Mouse competitie vanwege de vele doelpunten, het werd geweten aan s;echt verdedigen..

En Schalke is misschien best een topclub in Duitsland, maar in Europa doen ze het matig, en als je het vergelijk met de topclubs waar Nederlands spelen, Barcelona, Man. United, Juventus, Inter, Glasgow Rangers, Deportivo... dan valt het me Schalke aardig mee.

__________________
Ik weet niet wat het is, maar het is me wat :)
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 14:38
Bram
Bram is offline
Pff artuur wat hebben Inter en Rangers bewezen Europees de laatste jaren?Niet veel meer dan Schalke hoor!
En ok ik geef toe dat Nederland veel kwaliteit heeft ok?maar jullie gaan niet nr het WK ook ok?Dat moeten jullie nu beseffen en ik ga niet veel meer woorden vuilmaken aan deze discussie.Jullie vinden wat jullie willen van de belgische competitie het kan me worst wezen!
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 14:56
Ar-Tuur
Ar-Tuur is offline
Citaat:
Bram schreef:
Pff artuur wat hebben Inter en Rangers bewezen Europees de laatste jaren?Niet veel meer dan Schalke hoor!
En ok ik geef toe dat Nederland veel kwaliteit heeft ok?maar jullie gaan niet nr het WK ook ok?Dat moeten jullie nu beseffen en ik ga niet veel meer woorden vuilmaken aan deze discussie.Jullie vinden wat jullie willen van de belgische competitie het kan me worst wezen!
Ok
Nederland gaat idd niet naar het WK, heel slecht, en België wel, dat is netjes van de Belgen.

En of België of Nederland nou "beter" is, laten we er maar over ophouden .
__________________
Ik weet niet wat het is, maar het is me wat :)
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 14:57
De_Zaagmans
De_Zaagmans is offline
Citaat:
Bram schreef:
Pff artuur wat hebben Inter en Rangers bewezen Europees de laatste jaren?Niet veel meer dan Schalke hoor!
En ok ik geef toe dat Nederland veel kwaliteit heeft ok?maar jullie gaan niet nr het WK ook ok?Dat moeten jullie nu beseffen en ik ga niet veel meer woorden vuilmaken aan deze discussie.Jullie vinden wat jullie willen van de belgische competitie het kan me worst wezen!
nou inter heeft de kwartfinale van de cl
gehalt en glasgow toch ook 2x achter elkaar de cl gehaalt
schalke maar 1 x
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 17:26
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
De_Zaagmans schreef:
nou inter heeft de kwartfinale van de cl
gehalt en glasgow toch ook 2x achter elkaar de cl gehaalt
schalke maar 1 x


schalke wel nog een europacup gewonnen, finale tegen inter, enige doelpunt gescoord door de BELG marc wilmots? weetjenogwel?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 18:23
Bram
Bram is offline
ehm zaagmans je antwoord niet op meth.zijn post??
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 18:30
Unbeatable_M
Unbeatable_M is offline
Citaat:
Bram schreef:
Ja de Nederlanders hebben het de hele tijd over 'hun wereldspelers'wel dan is het echt zielig dat ze niet nr het WK gaan!
En unbeatable hoe kan jij nu oordelen dat belgisch voetbal saai is??Zie je dan zo veel verslagen vd belgische competitie?Lijkt me niet hoor,want vtm(de zender waar het voetbal grotendeels wordt getoond )kunnen ze niet ontvangen in holland dus jouw oordelen slaan nergens op...Trouwens er stond onlangs een ranking id krant, en id belgische competitie wordt er een van het meest gescoord van alle competities in Europa.
Trouwens, degenen die hier beweren dat Schalke 04 geen topclub is...Kzou Ajax er nog eens tegen willen zien spelen hoor...
Zozo, wou je beweren dat als er in een competitie veel gescoord wordt, dat het een sterke competitie is ofzo?

en Schalke kan dan nog wel een topclub zijn, maar ik heb het over DE clubs in Europa (Manchester, Bayern, Real etc), daar past Schalke toch niet tussen?

En trouwens, Wist je ook dat Nederland tegen Belgie aan lag, en dat we daarom misschien weten hoe het eraan toe gaat daar bij jullie? en dat we ook beelden hebben in sport-programma's van gespeelde wedstrijden daaro? Nou, als je dat een competitie noemt, die aanvallers kruipen door de verdediging alsof ze er niet staan, niet omdat de aanval zo goed is, maar die verdediging is gewoon JUDAS

Ik vind het dan ook niet verassend dat Anderlecht in (juist ja, IN Belgie) met maar liefst 5-1 verloor van Lokomotiv , is dat ook een topclub?
__________________
1 Koffie en 6 Bier graag
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 18:34
Unbeatable_M
Unbeatable_M is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
schalke wel nog een europacup gewonnen, finale tegen inter, enige doelpunt gescoord door de BELG marc wilmots? weetjenogwel?

So What? voor mijn part was het Beatrix die scoorde, Trezeguet scoorde toch ook de winnende tegen Italie, en verdiend tegenwoordig ook zijn brood bij Juve.. Wilmots viel niet eens op na zijn goal, welke Italiaanse 'topclub' zou hem willen hebben? Bari ofzo?

__________________
1 Koffie en 6 Bier graag
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 19:24
Mars ILL
Mars ILL is offline
Allemaal jaloers
__________________
Le clan des 103/E+-Z-MpZZ!!/eh?
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 19:41
De_Zaagmans
De_Zaagmans is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
schalke wel nog een europacup gewonnen, finale tegen inter, enige doelpunt gescoord door de BELG marc wilmots? weetjenogwel?

dat jaar daar voor won inter
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 20:00
scara
scara is offline
Ik denk dat we ondertussen wel een klein beetje van het onderwerp aan het afwijken zijn.
Kunnen we misschien daar naar terug gaan?
__________________
[ krababelaskovitschka]
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 20:15
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
Unbeatable_M schreef:
So What? voor mijn part was het Beatrix die scoorde, Trezeguet scoorde toch ook de winnende tegen Italie, en verdiend tegenwoordig ook zijn brood bij Juve.. Wilmots viel niet eens op na zijn goal, welke Italiaanse 'topclub' zou hem willen hebben? Bari ofzo?

De Franse topclub Bordeaux heeft hem gekocht, maar hij heeft het meer naar z'n zin in Schalke, dus is hij teruggekeerd
en die ene international van feyenoord, die verdediger, welke 'topclub' wil hem?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 06-01-2002, 20:16
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
De_Zaagmans schreef:
dat jaar daar voor won inter

dus is dat van schalke recenter

back ontopic nu plees
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 10:32
Bram
Bram is offline
Alsof de nederlandse verdegingen niet veel goals incasseren???De commentaar van dat de defensies 'judas' zijn (of hoe zeg je dat??)zijn zever.De nederlandse competitie is misschien wel wat beter dan de belgische maar zeker niet al te veel hoor!
En ok rsca verliest van Lokomtiv.Ze hebben het jaar ervoor wel manu,real,lazio en psv thuis geklopt!En ajax lagen die er niet uit tegen FC Kopenhagen??Ook een grote ploeg hé!
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 10:55
Unbeatable_M
Unbeatable_M is offline
Tja, dat was gewoon belabberd van Ajax ja

Maar ik neem nu een goed voorbeeld

Club B. tegen Lyon thuis waar ze 4-1 winnen, dan denkt iedereen toch: 'die geven het niet meer uit handen'.

Return Lyon tegen Club, wordt het 3-0 verloren, ik bedoel Hoe STOM kun je dan zijn om zo een voorsprong uit handen te geven als je al bijna bij de laatste 16 zit??

Maar ja, Belgische verdedigers hé?
__________________
1 Koffie en 6 Bier graag
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 11:48
Bram
Bram is offline
Brugge heeft gewoon geen geluk gehad, Lyon scoort id 93e(!)minuut!Dat was gewoon dikke pech, maar als je eens de budgetten van beide ploegen tegen elkaar opweegt is het vrij logisch dat Lyon zich kwalificeerde.Anderson is bijna het ganse budget van brugge...
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 11:57
Ar-Tuur
Ar-Tuur is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
back ontopic nu plees
Het is hier net alsof je tegen een muur praat .
__________________
Ik weet niet wat het is, maar het is me wat :)
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 14:22
mobie
mobie is offline
Citaat:
Bram schreef:
Anderson is bijna het ganse budget van brugge...
Correctie: de aankoopwaarde van Anderson overstijgt makkelijk het budget van Brugge.
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 17:44
Unbeatable_M
Unbeatable_M is offline
Citaat:
mobie schreef:
Correctie: de aankoopwaarde van Anderson overstijgt makkelijk het budget van Brugge.

Dan heeft club brugge wel een heel laag budget
__________________
1 Koffie en 6 Bier graag
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 19:34
d@nny
Avatar van d@nny
d@nny is offline
tjeezes wa is da hier allemaal,da is hier precies België-Holland!Wa heeft da met den topic te maken, en als het u niet interesseert zeg dan gewoon niks en dan verdwijnt hem wel vanzelf
nu vindt ik ook wel dat sportingboy en ilicboy iets teveel topics over anderlecht openen, anderlecht is niet de enigste ploeg in de belg.competitie. Kvind die dees jaar gene vette!dat ze den titel gaan pakken kdenk het ni!
ff om lastig te doen wa betreft die oefenwedstrijden tussen hollandse en belgische ploegen gisteren heeft G.beerschot van nac breda gewonnen me 1-0.D'er waren daarna hevige rellen(weer tussen belgen en nederlanders,zoals hier opt forum:-)
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 19:49
Unbeatable_M
Unbeatable_M is offline
Citaat:
d@nny schreef:
tjeezes wa is da hier allemaal,da is hier precies België-Holland!Wa heeft da met den topic te maken, en als het u niet interesseert zeg dan gewoon niks en dan verdwijnt hem wel vanzelf
nu vindt ik ook wel dat sportingboy en ilicboy iets teveel topics over anderlecht openen, anderlecht is niet de enigste ploeg in de belg.competitie. Kvind die dees jaar gene vette!dat ze den titel gaan pakken kdenk het ni!
ff om lastig te doen wa betreft die oefenwedstrijden tussen hollandse en belgische ploegen gisteren heeft G.beerschot van nac breda gewonnen me 1-0.D'er waren daarna hevige rellen(weer tussen belgen en nederlanders,zoals hier opt forum:-)
Ja, en groningen en lokeren waren erbij betrokken ofzo

btw: is het een belgische gewoonte om jongens van 13/18 met 'u' aan te spreken?

__________________
1 Koffie en 6 Bier graag
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 20:07
Ar-Tuur
Ar-Tuur is offline
Tja, waarom praat je zo vaag..
__________________
Ik weet niet wat het is, maar het is me wat :)
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 20:47
mobie
mobie is offline
Citaat:
Unbeatable_M schreef:

Dan heeft club brugge wel een heel laag budget
Heeeeel slimme opmerking van je, maar tis spijtig genoeg gewoon zo. Ik ben fan van Club Brugge en dan is het hard te aanvaren, maar gewoon pure realiteit: O-Lyon heeft Anderson voor om en beide het miljard BEF gekocht van Barca ofzo en het budget van Brugge bedraagt zowat 700miljoen BEF (Anderlecht heeft in België het grootste budget dat iets over het Miljard zal zitten en voor de rest enkel Genk en Standard die ook nog wat ademruimte hebben.) Moet je weten dat de duurste aankoop van Brugge nog geen 150miljoen Bef is.(STEFAAN TANGHE was godverdomme te duur deze zomer!!!!!) Terwijl O-lyon de laatste jaren voor 3miljard Bef ingekocht heeft. Tja in voetbal draait alles gewoon om geld, de macht van het geld! Het was eventjes heel mooi voor Brugge maar in de 93e minuut sloeg Lyon die droom aan diggelen. *snik*


[Dit bericht is aangepast door mobie (07-01-2002).]
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 21:00
Bram
Bram is offline
tja maar al bij al doen onze Belgische en ook Nederlandse ploegen met zo weinig geld niet slecht.Want toch ook in Nederland heeft enkel Feyenoord of psv denk ik een groter budget dan anderlecht.
Waarom spreken wij iedereen met 'u' aan?Ah wij belgen zijn vriendelijk hé!
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 21:26
mobie
mobie is offline
Citaat:
mobie schreef:
[B] het budget van Brugge bedraagt zowat 700miljoen BEF

B]
ooooow, ben het ff gaan opzoeken het budget van Brugge bedraagt nog minder: 550miljoen bef
dat van Anderlecht: 800miljoen tot 1 miljard bef
dat van Genk: 600 miljoen bef
en dat van Standard: 550 miljoen (net genoeg denk ik om Beckham 2 jaar loon uit te betalen )
bron: www.sport24.be
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 21:47
scara
scara is offline
Citaat:
Bram schreef:
tja maar al bij al doen onze Belgische en ook Nederlandse ploegen met zo weinig geld niet slecht.Want toch ook in Nederland heeft enkel Feyenoord of psv denk ik een groter budget dan anderlecht.
Waarom spreken wij iedereen met 'u' aan?Ah wij belgen zijn vriendelijk hé!
ik denk Ajax ook wel hoor

__________________
[ krababelaskovitschka]
Met citaat reageren
Oud 07-01-2002, 21:58
walter
Avatar van walter
walter is offline
deze discussie leidt nergens naar

feit is dat nederlands voetbal altijd van een hoger niveau is geweest (over het algemeen gezien dus) en dat ook nog steeds is
misschien dat het ooit zal veranderen, maar ik betwijfel het

en ja, belgie is naar het wk en nederland niet
uitzonderingen bevestigen de regel he...
__________________
'de anus, de neger onder de lichaamsopeningen'
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 06:08
Unbeatable_M
Unbeatable_M is offline
Citaat:
Bram schreef:
tja maar al bij al doen onze Belgische en ook Nederlandse ploegen met zo weinig geld niet slecht.Want toch ook in Nederland heeft enkel Feyenoord of psv denk ik een groter budget dan anderlecht.
Waarom spreken wij iedereen met 'u' aan?Ah wij belgen zijn vriendelijk hé!
ik weet niet wat een BEF is (ja Belgische frank maar hoeveel is een Miljard BEF?)

Ajax, PSV, Feyenoord hebben een begroting van 115 miljoen geloof ik

__________________
1 Koffie en 6 Bier graag
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 08:33
Bram
Bram is offline
mobie ben je zeker van die bedragen?Volgens mij hebben Brugge en Genk wat meer hoor.En standard ja op papier 550 miljoen!Maar ze hadden 1 miljard schulden,en toen heeft d'onofrio en henrotay dat eventjes afgelost...Standard heeft waarsch id realiteit het meeste geld van Belgie..Als je nu ziet dat ze Spehar en Ikpeba waarsch gaan weerhalen...Tis wel allemaal louche geld via Marseille enzo maar tis geld hé...
__________________
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 09:33
mobie
mobie is offline
Citaat:
Unbeatable_M schreef:
ik weet niet wat een BEF is (ja Belgische frank maar hoeveel is een Miljard BEF?)

Ajax, PSV, Feyenoord hebben een begroting van 115 miljoen geloof ik

1 miljard Bef zal iets meer dan 55 miljoen guldens zijn (minder dan de helft dus van Ajax, PSV en Feyenoord) of
een 25 miljoen euros ofzo geloof ik.
bronnen: http://www.sport24.be/voetbal/jupile...cht/index.html
http://www.sport24.be/voetbal/jupile...gge/index.html
http://www.sport24.be/voetbal/jupile...enk/index.html

http://www.sport24.be/voetbal/jupile...ard/index.html
__________________
Lang leve de Aha-erlebnis!
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 14:54
Ar-Tuur
Ar-Tuur is offline
Ik dacht dat Ajax (Ajax beursgenoteerd, dus volgens mij maken ze dat daarom niet bekend)de grootste begroting van Nederland had, daarna Feyenoord en PSV? En denk dat de subtoppers in Nederland ook een hogere begroting hebben dan vergelijkbare subtoppers in België.
__________________
Ik weet niet wat het is, maar het is me wat :)
Met citaat reageren
Oud 08-01-2002, 19:09
d@nny
Avatar van d@nny
d@nny is offline
Citaat:
Unbeatable_M schreef:
Ja, en groningen en lokeren waren erbij betrokken ofzo

btw: is het een belgische gewoonte om jongens van 13/18 met 'u' aan te spreken?

euhm nee, kwas da aan't schrijven terwijl ik een taak nederlands aan het maken was, dus daarom die u, kzal het is gaan aanpassen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd De Jupiler Liga
Methuselah
63 26-04-2004 19:09


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:37.