Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-03-2004, 15:35
M. Arnoldi
Avatar van M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
He beste Oranje-fanaten,

Vorige week kreeg ik een brief van de Oranje Supportsclub dat ik met Oranje mee mag naar het Europees Kampioenschap. Ik ben ingeloot voor de derde poulewedstrijd Nederland- Letland op 23 juni in het stadion van Briga (Briga Municipal).

Ik heb als enige binnen me vriendenkring een kaartje kunnen bemachtigen. De kans om eindelijk na 20 jaar een groot toernooi live mee te maken, laat ik mij niet ontglippen. En daarnaast ben ik nooit in Portugal geweest en wil ik daar een beetje kunnen luieren, en misschien zelfs nieuwe mensen ontmoeten!

Ik ben al een beetje aan het rondkijken voor een leuk goedkoop hotelletje en een betaalbare vlucht. Ik kan ook via OAD-reizen, op advies van de Oranje Supportersclub, een voetbaltrip nemen, maar of ik dat doe, is nog even afwachten.

Ik vroeg me af of er nog meer gekke voetbalfanaten van dit forum er naar toe gaan. En zoja, naar welke wedstrijd? En hoe zal je voetbaltrip eruit komen te zien.

Dit topic gaat overigens niet over het Nederlands Eltfal. Misschien heeft dit topic ook niet zozeer met 'sport' te maken, maar aangezien hier op dit subforum de doelgroep zit, zet ik dit draadje maar hier!

Gegroet,

M. Arnoldi

Laatst gewijzigd op 16-03-2004 om 15:41.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2004, 15:39
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Leuk voor je

In 2006, wanneer we echt voor de titel meedoen, pak ik mijn kans wel.
Dan kom zeker en vast wel aan kaarten......
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 18:30
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ik ga zelf niet, had wel heel erg graag gewild maar helaas..
Ik ken 2mensen die wel heen gaan, 1tje loopt op dat moment stage in Portugal en een ander is gewoon een kennis van me die naar Nederland - Duitsland gaat en hij heeft 2kaarten voor de finale.

Wat USPalermo al zeght, ik probeer in 2006 kaarten te krijgen voor Duitsland, lekker dichtbij en net zo'n feest.
Hou niet echt van die Oranje gekte maar voor een keer, ach boeie..
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 19:27
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Vriend van me zus gaat wel naar Nl - Duitsland en nog 3 wedstrijd.. Hijs vertegenwoordiger en hij mag met al die bedrijven mee wedstrijdje kijke Terwijl die gozer gene fuck om voetbal geeft .. Wat is het toch ook een Bobo-toernooi
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 19:50
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 16-03-2004 @ 20:27:
Vriend van me zus gaat wel naar Nl - Duitsland en nog 3 wedstrijd.. Hijs vertegenwoordiger en hij mag met al die bedrijven mee wedstrijdje kijke Terwijl die gozer gene fuck om voetbal geeft .. Wat is het toch ook een Bobo-toernooi
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 20:47
Alexanchez
Avatar van Alexanchez
Alexanchez is offline
Bij de FIFA zijn het allemaal bobo's en de UEFA is een wannabe-FIFA... Dus ja, wat wil je.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2004, 21:29
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Leuk voor je dat je gaat.
Maar persoonlijk vind ik het nix. Geen leuks sfeer met al die leipe mensen met hun pruikjes en hoedjes en harmonietjes.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 13:34
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 16-03-2004 @ 16:39:
Leuk voor je

In 2006, wanneer we echt voor de titel meedoen, pak ik mijn kans wel.
Dan kom zeker en vast wel aan kaarten......
Moet Nederland zich wel eerst kwalificeren
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 13:36
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 17-03-2004 @ 14:34:
Moet Nederland zich wel eerst kwalificeren
Alleen een dwaas weet zich niet voor 2006 te plaatsen(met de selectie die we dan hebben)
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 14:24
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 17-03-2004 @ 14:36:
Alleen een dwaas weet zich niet voor 2006 te plaatsen(met de selectie die we dan hebben)
maar als je niet van ierland kunt winnen...
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 14:26
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 17-03-2004 @ 15:24:
maar als je niet van ierland kunt winnen...
Dat was toen..
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 14:56
Verwijderd
Citaat:
Milk&Fruit schreef op 17-03-2004 @ 15:29:
oranje
nou, beter dan paars in ieder geval.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 15:02
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Milk&Fruit schreef op 17-03-2004 @ 16:01:
oranje fans zijn voetbal haters
Dat zijn Hoerenveentoeschouwers met hun thialftoeters.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 15:28
M. Arnoldi
Avatar van M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
Mr.Oizo schreef op 16-03-2004 @ 22:29:
Leuk voor je dat je gaat.
Maar persoonlijk vind ik het nix. Geen leuks sfeer met al die leipe mensen met hun pruikjes en hoedjes en harmonietjes.
Ik begrijp wat je bedoelt! Maar ik vind EK en WK altijd zo iets moois...iets speciaals. En daar doe ik het voor! Interlands in het algemeen vind ik vrij leuk om mee te mogen maken. Het geeft mij een heerlijk chauvinistisch trots gevoel.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2004, 15:36
Tovenaar
Tovenaar is offline
Citaat:
M. Arnoldi schreef op 17-03-2004 @ 16:28:
Ik begrijp wat je bedoelt! Maar ik vind EK en WK altijd zo iets moois...iets speciaals. En daar doe ik het voor! Interlands in het algemeen vind ik vrij leuk om mee te mogen maken. Het geeft mij een heerlijk chauvinistisch trots gevoel.
Als ik naar de sfeer kijk bij dat Oranje publiek krijg ik juist helemaal geen chauvinistisch gevoel, maar een gevoel van afkeer... in bijna elk land wordt er fanatiek aangemoedigd als de nationale trots speelt, maar bij ons moet het vooral ''gezellig'' zijn. Zelfs als we niet eens naar het WK mogen... beetje jammer, dat is voornamelijk de reden dat ik nooit naar Nederlands elftal ga, al die dweilorkesten en oranje kroontjes, pff. Maar goed veel plezier in ieder geval, hoop dat je ruime overwinning van Nederland ziet. (wordt nog lastig trouwens maar ok)
__________________
L'art pour L'art. Gaat heen en schrijf!
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 20:54
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
k hou heel erg van beetje sfeer tijdens voetbalwedstrijd.. K ga er zelfs voro naar het stadion, maar het moet niet té gemaakt zijn met Teletoeters en Cliniclowns.. Vond het wel goede van Youp van het Hek in zn allerlaatste conference.. De Cliniclowns? Die komen toch alleen als je dóód en dóod'ziek bent
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 21:47
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
M. Arnoldi schreef op 17-03-2004 @ 16:28:
Ik begrijp wat je bedoelt! Maar ik vind EK en WK altijd zo iets moois...iets speciaals. En daar doe ik het voor! Interlands in het algemeen vind ik vrij leuk om mee te mogen maken. Het geeft mij een heerlijk chauvinistisch trots gevoel.
Ja ondanks dat ik geen Oranje publiek fan ben zou ik het best wel eens willen meemaken ja. Bijvoorbeeld WK 2006 als ze misschien ergens in (Zuid-)West-Duitsland moeten spelen, is het niet ver rijden, dan wil ik er wel eens een keertje heen. Als ze zich plaatsen tenminste.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 18-03-2004, 21:51
M. Arnoldi
Avatar van M. Arnoldi
M. Arnoldi is offline
Citaat:
zlatani9 schreef op 18-03-2004 @ 21:54:
k hou heel erg van beetje sfeer tijdens voetbalwedstrijd.. K ga er zelfs voro naar het stadion, maar het moet niet té gemaakt zijn met Teletoeters en Cliniclowns.. Vond het wel goede van Youp van het Hek in zn allerlaatste conference.. De Cliniclowns? Die komen toch alleen als je dóód en dóod'ziek bent
Die toeters en bellen geven juist een goed sfeertje in mijn ogen. Het enige is wat mijn stoort is het gebrek aan fanatisme'. Er gek uitzien, ok, maar wel de ploeg aanmoedigen!!!! Maar zo zie ik het...

Ik kan ook begrijpen dat die toeters en bellen een circusgehalte met zich meegeven.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 19-03-2004, 11:27
Queen Klazina Wok
Avatar van Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
de schotten, die hebben pas sfeer in het stadion

dweilorkesten en dwazen die hun gezicht oranje schminken.. :/ hmm nee

maar leuk voor je dat je erheen gaat, ik zou het zonde van mn geld vinden, zeker een poulewedstrijd tegen letland... en zo leuk vind ik portugal ook niet
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 12:11
Shox
Avatar van Shox
Shox is offline
gaan de Teletoeters ook?
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 12:30
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Shox schreef op 19-03-2004 @ 13:11:
gaan de Teletoeters ook?
Denk het wel, die gasten worden ingehuurt door de KNVB en zien dus al die wedstrijden nog gratis ook.

Ze zeggen zelf trouwens dat het publiek het helemaal geweldig vind..in thialf misschien ik vind het iig gruwlijk irritant.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 13:26
Shox
Avatar van Shox
Shox is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 19-03-2004 @ 13:30:
Denk het wel, die gasten worden ingehuurt door de KNVB en zien dus al die wedstrijden nog gratis ook.

Ze zeggen zelf trouwens dat het publiek het helemaal geweldig vind..in thialf misschien ik vind het iig gruwlijk irritant.

wow! nog gratis ook?? dat wist ik niet, maarja wel beter voor die gasten, daar wil ik ook wel 90 minuten een btje op een trompet blazen maarja inderdaad wat je zegt, ik heb nog nooit één positieve reactie over de teletoeters gehoord....
en altijd maar weer diezelfde melodien....
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 13:29
Martjin
Avatar van Martjin
Martjin is offline
Mijn tijd komt nog...
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 14:02
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
Citaat:
tinus11 schreef op 17-03-2004 @ 15:24:
maar als je niet van ierland kunt winnen...
en wat doet de 'slimme' knvb nu: de laatste oefen interland wordt natuurlijk gespeeld tegen...
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Met citaat reageren
Oud 19-03-2004, 14:32
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Weg met Jantje pils. Weg met de teletoeters.

Die onzin-luitjes maken het Nederlands elftal kapot!!

Uitfluiten die miljonairs, schelden, spugen, maar niet van dat:
huphollandhuplaatdeleeuwnietinzijnhempiestaan onzin-gezang...
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-03-2004, 20:28
Shox
Avatar van Shox
Shox is offline
mee eens...
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 12:36
number9
number9 is offline
Citaat:
Milk&Fruit schreef op 17-03-2004 @ 16:03:
en ado met heb je even voor mij na elk doelpunt


!!!!!!!!!!!! ADO!!!!!!
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 24-03-2004, 13:04
zlatani9
Avatar van zlatani9
zlatani9 is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 19-03-2004 @ 13:30:
Denk het wel, die gasten worden ingehuurt door de KNVB en zien dus al die wedstrijden nog gratis ook.

Ze zeggen zelf trouwens dat het publiek het helemaal geweldig vind..in thialf misschien ik vind het iig gruwlijk irritant.
Ze kunnen eigenlijk net zo goed de Josti-band meenemen.. Muziek blijft hetzelfde en die mensen genieten een stuk meer van de ambiance denk ik.. Bovendien gun ik het díé mensen wel om daar gratis heen te gaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Spam
sextinction
52 27-03-2004 12:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:17.