Oud 17-11-2005, 22:25
clubx
clubx is offline
Citaat:
T_ID schreef op 17-11-2005 @ 22:22 :
Waarom gebruiken historici en politieke analytici de term fascisme dan wel precies volgens de definitie die ik net gaf?
Omdat ze net als jij graag leugens verzinnen
Advertentie
Oud 17-11-2005, 22:25
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
clubx schreef op 17-11-2005 @ 22:22 :
Applaus voor jezelf je hebt 't weer eens voortreffelijk onderbouwd.. Maar niet heus. Ik moet wel toegeven dat je zo je talenten hebt. Zoals het drastisch naar beneden halen van 't discussiegehalte in een topic. Maar daar ben je zeker ook trots op.
ik ga niet meer serieus reageren op dit soort domme topics. Je bent gewoon zo geindoctrineerd door ik-weet-niet-wie, dat je niet meer te redden valt...
het spijt me verschrikkelijk voor je dat je de rest van je leven moet geloven in een soort van Sinterklaas in de grote hemel die maar wat graag voor dictator speelt. Mensen afmaakt, het laat regenen in de pauze en de zon laat schijnen als ik moet werken of les heb...

Nogmaals, ik heb medelijde met je.

Kusjes en veel liefs Mr. Pignati
Oud 17-11-2005, 22:26
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
clubx schreef op 17-11-2005 @ 22:25 :
Omdat ze net als jij graag leugens verzinnen
Ah, iedereen liegt behalve jij.

Maar natuurlijk, nu is alles me duidelijk.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 17-11-2005, 22:27
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
clubx schreef op 17-11-2005 @ 22:24 :
Wordt lijstrekker bij de LPF heb je meer aan dan proberen mij te provoceren. Je frustratie doet me goed.
dit bedoel ik. Ik heb een hekel aan religie en dan moet ik gelijk lijsttrekker bij de LPF worden?

echt je bent zo dom dat het triest begint te worden.
Oud 17-11-2005, 22:29
clubx
clubx is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 17-11-2005 @ 22:25 :
ik ga niet meer serieus reageren op dit soort domme topics. Je bent gewoon zo geindoctrineerd door ik-weet-niet-wie, dat je niet meer te redden valt...
het spijt me verschrikkelijk voor je dat je de rest van je leven moet geloven in een soort van Sinterklaas in de grote hemel die maar wat graag voor dictator speelt. Mensen afmaakt, het laat regenen in de pauze en de zon laat schijnen als ik moet werken of les heb...

Nogmaals, ik heb medelijde met je.

Kusjes en veel liefs Mr. Pignati
Jij en serieus? Wie noemt wie nu "Oh gelovige hond" zonder dat er om gevraagd wordt? Wie noemt wie nu "mafkees"? En dan andere ervan beschuldigen dat zij zich superieur voor doen? Kom je soms woorden tekort, of is dit gewoon je ware aard die vroeg of laat toch wel naar buiten moest komen. Geef je mensen in het dagelijks leven ook kusjes terwijl deze ongewenst zijn? Het beeld wat je hier schetst is niet echt rooskleurig Pignati, je moet mensen geen kusjes opdringen. Dus kijk eerst naar jezelf voordat je naar andere wijst.
Oud 17-11-2005, 22:30
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
clubx schreef op 17-11-2005 @ 22:29 :
Jij en serieus? Wie noemt wie nu "Oh gelovige hond" zonder dat er om gevraagd wordt? Wie noemt wie nu "mafkees"? En dan andere ervan beschuldigen dat zij zich superieur voor doen? Kom je soms woorden tekort, of is dit gewoon je ware aard die vroeg of laat toch wel naar buiten moest komen. Geef je mensen in het dagelijks leven ook kusjes terwijl deze ongewenst zijn? Het beeld wat je hier schetst is niet echt rooskleurig Pignati, je moet mensen geen kusjes opdringen. Dus kijk eerst naar jezelf voordat je naar andere wijst.
haha als jij het forum vergelijkt met het echte leven ben je echt dom

KUSJES AAN CLUBX
Oud 17-11-2005, 22:30
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
clubx schreef op 17-11-2005 @ 22:29 :
je moet mensen geen kusjes opdringen.
..aldus de voorstander van gedwongen huwelijken op straffe van de doodstraf door steniging.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 17-11-2005, 22:32
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
o ja, ik gaf al aan in dit of deze topic (whatever) dat ik niet meer serieus zou gaan reageren. En waar kom jij mee:
Citaat:
Jij en serieus? Wie noemt wie nu "Oh gelovige hond" zonder dat er om gevraagd wordt?
dat hoort geloof ik bij dit of deze (whatever) topic.
Oud 17-11-2005, 22:33
clubx
clubx is offline
Citaat:
T_ID schreef op 17-11-2005 @ 22:30 :
..aldus de voorstander van gedwongen huwelijken op straffe van de doodstraf door steniging.
Zwak argument aangezien ik deze al heb weerlegd door duidelijk te stellen dat er binnen de islam geen dwang is om met iemand in het huwelijk te treden. Maar dat jij hier alsnog op terugkomt is kenmerkend voor jou T_ID
Oud 17-11-2005, 22:35
Mujahideen
Mujahideen is offline
Zo de ultieme verneukcombo: T_ID en MR Pignati.

Ga zo door jongens.
Oud 17-11-2005, 22:35
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
clubx schreef op 17-11-2005 @ 22:33 :
Zwak argument aangezien ik deze al heb weerlegd door duidelijk te stellen dat er binnen de islam geen dwang is om met iemand in het huwelijk te treden
Nee, je beriep je erop dat die praktijk 'de wet van god is' en daarom rechtvaardig zou zijn.

Een standpunt dat gelukkig maar weinig mensen met je zullen delen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Oud 17-11-2005, 22:37
clubx
clubx is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 17-11-2005 @ 22:30 :
haha als jij het forum vergelijkt met het echte leven ben je echt dom

KUSJES AAN CLUBX
Gaat niet zozeer om de vergelijking van een forum met het echte leven, dan wel het negeren door jou van ongewenste intimiteiten. Dat het op een forum storend is hoeft nog niet eens zo'n punt te zijn, maar het feit dat je niet luistert doet me sterk afvragen of je ook zo in het echte leven staat. Nogal een beangstigende gedachte eigenlijk. Laten we eerlijk wezen als een moslim om jihad schreeuwt op een forum wordt ie ook van z'n bed geligt. Je komt momenteel een beetje obsessief over
Oud 17-11-2005, 22:39
clubx
clubx is offline
Citaat:
T_ID schreef op 17-11-2005 @ 22:35 :
Nee, je beriep je erop dat die praktijk 'de wet van god is' en daarom rechtvaardig zou zijn.

Een standpunt dat gelukkig maar weinig mensen met je zullen delen.
Quote maar waar ik dat zeg, kun je niet want ik zeg het nergens zoals jij het brengt. Weer laat je zien dat het jou in een discussie om het winnen ervan gaat in plaats van 't verkrijgen van nieuwe inzichten. Volgens mij doe je ook echt mee voor spek en bonen, beetje Pignati ondersteunen, God weet hoe zwaar die 't al heeft in z'n eentje
Oud 17-11-2005, 22:43
clubx
clubx is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 17-11-2005 @ 22:32 :
o ja, ik gaf al aan in dit of deze topic (whatever) dat ik niet meer serieus zou gaan reageren. En waar kom jij mee:

dat hoort geloof ik bij dit of deze (whatever) topic.
Nee dit is kenmerkend voor jou
Oud 17-11-2005, 22:44
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Mujahideen schreef op 17-11-2005 @ 22:35 :
Zo de ultieme verneukcombo: T_ID en MR Pignati.

Ga zo door jongens.
Waar staat clubx? die doet net zo hard mee.
Oud 17-11-2005, 22:45
clubx
clubx is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 17-11-2005 @ 22:44 :
Waar staat clubx? die doet net zo hard mee.
Ik noem niemand een hond, gelovig of ongelovig. en ook geen mafkees. en ik ben ook niet degene die verschillende forumleden ongewenste kusjes toewenst. Het is echt storend Pignati wil je er nu mee ophouden beste jongen. Het is erg misselijkmakend
Oud 17-11-2005, 22:46
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
clubx schreef op 17-11-2005 @ 22:37 :
Gaat niet zozeer om de vergelijking van een forum met het echte leven, dan wel het negeren door jou van ongewenste intimiteiten. Dat het op een forum storend is hoeft nog niet eens zo'n punt te zijn, maar het feit dat je niet luistert doet me sterk afvragen of je ook zo in het echte leven staat. Nogal een beangstigende gedachte eigenlijk. Laten we eerlijk wezen als een moslim om jihad schreeuwt op een forum wordt ie ook van z'n bed geligt. Je komt momenteel een beetje obsessief over
roep eens jihad dan?
wedden voor 200 euro dat er niets zal gaan gebeuren. Niet zo zeiken Clubx.

je bent echt een beetje dom, maar dat laat ik maar terzijde. Jij kan er immers ook niets aan doen dat het geloof erbij jou zo ingestampt is.
volwassen hoor, in sprookjes geloven
en mensen serieus nemen op een forum
beter een leven zoeken waar je ZELF nadenkt

hele dikke kus
Oud 17-11-2005, 22:47
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
clubx schreef op 17-11-2005 @ 22:45 :
Ik noem niemand een hond, gelovig of ongelovig. en ook geen mafkees. en ik ben ook niet degene die verschillende forumleden ongewenste kusjes toewenst. Het is echt storend Pignati wil je er nu mee ophouden beste jongen. Het is erg misselijkmakend
a man, niet zo zeiken, diep in je hart denk je, thuis, veilig achter je computertje zou je me het liefst willen afmaken
kusje
Oud 17-11-2005, 22:52
Mujahideen
Mujahideen is offline
Citaat:
clubx schreef op 17-11-2005 @ 22:39 :
Volgens mij doe je ook echt mee voor spek en bonen, beetje Pignati ondersteunen,
Oud 17-11-2005, 22:53
clubx
clubx is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 17-11-2005 @ 22:46 :
roep eens jihad dan?
wedden voor 200 euro dat er niets zal gaan gebeuren. Niet zo zeiken Clubx.

je bent echt een beetje dom, maar dat laat ik maar terzijde. Jij kan er immers ook niets aan doen dat het geloof erbij jou zo ingestampt is.
volwassen hoor, in sprookjes geloven
en mensen serieus nemen op een forum
beter een leven zoeken waar je ZELF nadenkt

hele dikke kus
Ik ga er vanuit dat ik mensen op een forum serieus moet nemen anders dat een discussie geen nut heeft. Maar dat jij hier anders over denkt bewijst waarom deze topic naar de klote is.

Geloof is er bij mij niet ingestampt, ik heb gezocht naar de waarheid en vondt deze logischerwijs in religie. Wat een beetje ratio en logica al niet kan doen. Zou je ook eens moeten proberen Pignati want voor een atheïst lijk je nooit echt verder te komen dan kabouters, elfen, sprookjes e.d LOL
Oud 17-11-2005, 22:53
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
mr. pignati schreef op 17-11-2005 @ 22:39 :
Volgens mij doe je ook echt mee voor spek en bonen, beetje Clubx ondersteunen, God weet hoe zwaar die 't al heeft in z'n eentje
Oud 17-11-2005, 22:54
Verwijderd
Even stoppen dan kan ik het rustig opslaan en anders moet ik zo nog meer verwijderen.
Oud 17-11-2005, 22:55
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
clubx schreef op 17-11-2005 @ 22:53 :
Ik ga er vanuit dat ik mensen op een forum serieus moet nemen anders dat een discussie geen nut heeft. Maar dat jij hier anders over denkt bewijst waarom deze topic naar de klote is.

Geloof is er bij mij niet ingestampt, ik heb gezocht naar de waarheid en vondt deze logischerwijs in religie. Wat een beetje ratio en logica al niet kan doen. Zou je ook eens moeten proberen Pignati want voor een atheïst lijk je nooit echt verder te komen dan kabouters, elfen, sprookjes e.d LOL
wat hebben kabouters en elfen en sprookjes met mij te maken?
jij bent hier de gene die in een sprookjes boek gelooft die door Allah gefaxt schijnt te zijn.

je bent een beetje dom, misschien moet je wat meer chillen, besteed meer tijd aan nuttige dingen i.p.v geloven.
Oud 17-11-2005, 22:56
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 17-11-2005 @ 22:54 :
Even stoppen dan kan ik het rustig opslaan en anders moet ik zo nog meer verwijderen.
a man, zet hier gewoon lekker een slotje op. Eigenlijk verwijder heel het subforum Religie maar. Met deze domme mensen valt niet te discussieren. Ze staan toch nergens voor open.
Oud 17-11-2005, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 17-11-2005 @ 22:56 :
a man, zet hier gewoon lekker een slotje op. Eigenlijk verwijder heel het subforum Religie maar. Met deze domme mensen valt niet te discussieren. Ze staan toch nergens voor open.
Je bent niet verplicht om naar Religie te komen
Oud 17-11-2005, 22:58
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 17-11-2005 @ 22:57 :
Je bent niet verplicht om naar Religie te komen
nee, met sommige mensen was nog te discussieren, ik noem geen namen.

Maar met andere gelovige mensen heeft het niet eens nut om je bek open te trekken en te discussieren.
Zij schijnen toch altijd maar gelijk te hebben.
Oud 17-11-2005, 22:59
Verwijderd
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 17-11-2005 @ 22:58 :
nee, met sommige mensen was nog te discussieren, ik noem geen namen.

Maar met andere gelovige mensen heeft het niet eens nut om je bek open te trekken en te discussieren.
Zij schijnen toch altijd maar gelijk te hebben.
Waarom ga je dan nog een discussie? Negeer ze dan
Oud 17-11-2005, 23:01
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 17-11-2005 @ 22:59 :
Waarom ga je dan nog een discussie? Negeer ze dan
nee, dan denken ze nog meer dat ze gelijk hebben.
Oud 17-11-2005, 23:03
Verwijderd
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 17-11-2005 @ 23:01 :
nee, dan denken ze nog meer dat ze gelijk hebben.
Maar als je het negeert heb je daar geen last meer van.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Drugs & Alcohol Flippen!
Junkfood Junkie
18 11-06-2002 14:19
Levensbeschouwing & Filosofie Enquete over mensbeelden
DamnChill
33 24-03-2002 17:58
Levensbeschouwing & Filosofie Jezus is indirect de grootste massa-moordenaar ooit...
^AmArU^
41 12-03-2002 19:47
ARTistiek Lichtpunt in mijn leven
Junkfood Junkie
21 11-03-2002 12:57
Levensbeschouwing & Filosofie de perfecte ideologie; is de ideale staat mogelijk?
sublime
248 22-02-2002 18:15
Levensbeschouwing & Filosofie The Failure of Christianity.
Demon of Fire
41 30-01-2002 17:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:53.