Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-11-2004, 23:47
Verwijderd
Citaat:
Crystall Girl schreef op 18-11-2004 @ 10:08 :
Akira is inderdaad
Je moet ook eens de films spirited away en princess mononoke kijken ...dat zijn in ieder geval mijn favorieten
Spirited Away, Castle in the Sky en Kiki's Delivery Service zijn helaas bij Disney verschenen in verschrikkelijke versies (Engels gesproken en met veel scènes eruit geknipt). Die versies moet je dus niet hebben.

Overigens vind ik Sen en Mononoke lang niet Miyazaki's beste films. Kurenai no buta en Kaze no tani no Naushika zijn veel beter. Je wilt natuurlijk sowieso wel de originele versies hebben, dus Japans gesproken met Engelse ondertiteling. De rest is shit.
Advertentie
Oud 18-11-2004, 23:54
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
want 5 jarigen krijgen Kakashi niet uitgesproken, dus dat wordt iets van John ofsow...
Oud 19-11-2004, 00:56
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Kijkt hier iemand Gantz nog?
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 19-11-2004, 08:51
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
nare man schreef op 19-11-2004 @ 00:47 :
Spirited Away, Castle in the Sky en Kiki's Delivery Service zijn helaas bij Disney verschenen in verschrikkelijke versies (Engels gesproken en met veel scènes eruit geknipt). Die versies moet je dus niet hebben.

Overigens vind ik Sen en Mononoke lang niet Miyazaki's beste films. Kurenai no buta en Kaze no tani no Naushika zijn veel beter. Je wilt natuurlijk sowieso wel de originele versies hebben, dus Japans gesproken met Engelse ondertiteling. De rest is shit.
Wat sla jij nu allemaal voor termen uit?Ben je naar Japan geweest of zo?
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 19-11-2004, 09:14
Oni Shikio
Avatar van Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Citaat:
Jolt schreef op 19-11-2004 @ 09:51 :
Wat sla jij nu allemaal voor termen uit?Ben je naar Japan geweest of zo?
Wat is er zo verwarrend aan zijn post?
Oud 19-11-2004, 10:12
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Oni Shikio schreef op 19-11-2004 @ 10:14 :
Wat is er zo verwarrend aan zijn post?
vraag ik me ook af
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 19-11-2004, 10:31
Verwijderd
Citaat:
D@mien schreef op 18-11-2004 @ 16:14 :
is NGE erges te downen? hij staat al geruime tijd op mn to watch list, maar ik kan em niet vinden....

btw, over die nederlandstalige Naruto: het is zeer waarschijnlijk een hoax...de webmaster van naruto-kun.com heeft gezegt dat narutofan et nieuws gebaseerd heeft op de titel die al langer op animenewsnetwork staat....(en iedereen kan wat toevoegen daar)en heel veel mensen hebben fox kids enzo gemaild, en die ontkennen allemaal dat ze de licence hebben....
Hmm, op zich heb ik NGE wel op cd's staan. Als je de tijd ervoor hebt kan ik ze wel via msn versturen
Redelijke kwaliteit, afgezien van de film die ietsjes minder is, maar nog altijd goed.
Probleem is wel dat het alleen in het weekend kan.
Oud 19-11-2004, 12:35
Verwijderd
Citaat:
Jolt schreef op 19-11-2004 @ 09:51 :
Wat sla jij nu allemaal voor termen uit?Ben je naar Japan geweest of zo?
Nee, maar ik ben het wel van plan. Dat is echter erg duur, dus ik zal eerst een tijdje moeten werken. Misschien dat ik in 2006 naar Japan ga, dan kan ik tenminste ook echt wat geld ertegenaan smijten. Dat is als arm studentje toch wat moeilijker

En verder, die termen zijn gewoon de oorspronkelijke Japanse titels van die films. Ik vind het verschrikkelijk om ze in het Engels te noemen, zo zijn ze gewoon niet gemaakt. Die DVD's zijn in het Engels en in het Japans gesproken meestal, maar de Engelse stemmen zijn gewoon gruwelijk lame.
Oud 19-11-2004, 16:00
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Citaat:
Jolt schreef op 17-11-2004 @ 23:19 :
De film was bagger, de serie is geweldig. Ik hou van de humor van die gozer .
Alucard, bedoel je. Ja, hij lijkt me ook het leukste personage, van wat ik over 'm gehoord heb.

*heeft de eerste 4 afleveringen van "Hellsing" gedownload op KaZaA Resurrection* Ik laat me verrassen. Het zijn ook nog de originele Japanse stemmen, met Engelse ondertiteling.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 19-11-2004, 16:32
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
*is Hellsing aan het downloaden* je hoort later wel wat ik er van vond.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 19-11-2004, 16:46
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Alucard ownage.

@Nare man ik ga met je mee naar Japan, anime checken en goedkope hardware binnen smokkelen

Tja, ik ken niet zo veel Japanse Termen.
Ik ben maar een huis tuin en keuken kok

Ik ga toch maar weer eens een Anime weekend houden....
Ff weer wat leechen.
(Handig als je vrienden hebt die op een Universiteit zitten, en daar dingen binnenhalen met 8mbit per seconde )
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 19-11-2004, 18:30
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
*heeft net de eerste 4 afleveringen van "Hellsing" gezien*

Nou, wat zal ik ervan zeggen? Ten eerste was ik redelijk verrast dat iedere aflevering maar zo'n 20 minuten duurt, dat is best kort - ik ben afleveringen van 30-40 minuten gewend, eigenlijk.

Verder vind ik het concept van de serie, en de verhaallijnen, best goed. Het is alleen jammer dat de animatie een beetje houterig is (een bepaald soort bewegen van de beelden is volgens mij eigen aan Japanse series, maar toch had ik het iets vloeiender willen zien), maar afgezien van dat heeft het toch veel potentieel. Ik zal de andere afleveringen ook downloaden en bekijken, daar ben ik toch nieuwsgierig naar. Al is het maar om Alucard te zien, hij is verreweg het interessantste en leukste personage van de serie.

Sir Integra vind ik erg arrogant, moet ik zeggen, ik vind hem niet zo sympathiek. Ik zie op sommige websites dat het eigenlijk een vrouw is, maar ik kan dat aan het uiterlijk moeilijk zien (en aan de stem is het ook niet zo gemakkelijk te horen; ik ben het niet gewend Japans te horen). Bovendien wordt ze aangeduid met de titel 'Sir', wat officieel alleen voor mannen is bestemd (de vrouwelijke equivalent daarvan is in Engeland 'Dame').

Ik ben eigenlijk best verrast dat over deze serie nog geen film is gemaakt. Ik vind dat de personages, en de hoofdverhaallijn, daar sterk genoeg voor zijn. Als iemand de verfilming op de juiste manier maakt (met soort van elementen zoals bij "The Matrix" trilogie), en er de juiste reclame voor gemaakt wordt, kan het best een grote hit worden in ook de westerse wereld. Ik denk dat dan vooral Alucard en Sir Integra de populairste personages zouden zijn, en Ceres/Seres/Seras Victoria meer een soort boegbeeld voor de vrouwen (ook met haar innerlijke strijd met de demon in haar) ofzo.

*haalt schouders op* Maar ja, dat is even alles wat ik daarover wilde zeggen op het moment.

Ik was trouwens naar de videotheek geweest vandaag - eerder had ik daar "Spirited Away" zien liggen, maar vandaag was de film er niet, dus die moet ik maar eens een andere keer huren.
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 19-11-2004, 19:19
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Police women ...

Later wordt het wel grappig met haar. Ik vind het niet houterig of zo hoor.

'Klein meisje met grote ...'

Dat heb je al gezien, vond ik een beetje onrealistisch maar jah.
Die intro vind ik vet.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending

Laatst gewijzigd op 19-11-2004 om 19:23.
Oud 19-11-2004, 22:13
Kurogane
Avatar van Kurogane
Kurogane is offline
Citaat:
Jolt schreef op 19-11-2004 @ 17:46 :
Alucard ownage.

@Nare man ik ga met je mee naar Japan, anime checken en goedkope hardware binnen smokkelen

Tja, ik ken niet zo veel Japanse Termen.
Ik ben maar een huis tuin en keuken kok

Ik ga toch maar weer eens een Anime weekend houden....
Ff weer wat leechen.
(Handig als je vrienden hebt die op een Universiteit zitten, en daar dingen binnenhalen met 8mbit per seconde )
Hoe wou je daar anime gaan ''checken'' ze hebben daar geen subs ofzo,. Hardware uit japan is denk ik niet echt goedkoop naja in tokyo iig.
Oud 19-11-2004, 22:23
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Kurogane schreef op 19-11-2004 @ 23:13 :
Hoe wou je daar anime gaan ''checken'' ze hebben daar geen subs ofzo,. Hardware uit japan is denk ik niet echt goedkoop naja in tokyo iig.
Je kan je daar iig helemaal ziek kopen aan merchendise... OSTs....vanalles en nogwat
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 19-11-2004, 22:24
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
MHz...Als japan een beetje op china lijkt heb ik geluk.
Allemaal kleine marktjes, markt kraampjes met bakken vol met dvds.
En dat voor 1 euro of 50 euro cent .

En ik denk ook wel dat ze daar Engelse ondertiteling hebben, als jij een dvd importeer hebben ze meestal meerdere ondertitelingen.

En anders een japanse cursus volgen, wat me zowizo vet lijkt, vind dat een mooie taal.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 19-11-2004, 22:32
Oni Shikio
Avatar van Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Citaat:
Jolt schreef op 19-11-2004 @ 23:24 :
MHz...Als japan een beetje op china lijkt heb ik geluk.
Allemaal kleine marktjes, markt kraampjes met bakken vol met dvds.
En dat voor 1 euro of 50 euro cent .
Ik denk dat je Japan met Zuid-Korea verward
Oud 19-11-2004, 22:34
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Japan is een modern land, daar hebben ze vast een Free Record Shop, krijg ik gelukkig korting.

(Typisch Nederlands)
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 20-11-2004, 12:31
Kurogane
Avatar van Kurogane
Kurogane is offline
Citaat:
Jolt schreef op 19-11-2004 @ 23:24 :
MHz...Als japan een beetje op china lijkt heb ik geluk.
Allemaal kleine marktjes, markt kraampjes met bakken vol met dvds.
En dat voor 1 euro of 50 euro cent .

En ik denk ook wel dat ze daar Engelse ondertiteling hebben, als jij een dvd importeer hebben ze meestal meerdere ondertitelingen.

En anders een japanse cursus volgen, wat me zowizo vet lijkt, vind dat een mooie taal.
ik denk niet dat japan op china lijkt kopieren etc is vrij taboe. maar anders kan je beter naar china gaan, daar wordt echt van alles gekopieerd en verkocht. van prada schoentjes tot chupachupa lolly's. maar de dvd's die je importeert die komen niet rechtstreeks uit japan, meestal uit de vs of china. Daar worden ze zoiezo voorzien van ondertitelingen.
Oud 20-11-2004, 12:35
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Ik weet het, ben zelf in China geweest.
Maar ik kon door de bomen het bos niet zien, er zijn er zoveel dvds, wist niet was ik moest kopen.

En dan nog mee smokkelen. Want de douane was flink aan het controleren....
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 20-11-2004, 15:27
Kurogane
Avatar van Kurogane
Kurogane is offline
ach je moet eens gewoon naar zon chinese winkeltje gaan in rotterdam, bij westkruiskade daar verkopen ze allerlei merchandise. Meestal achterin de winkel zit een groot aantal dvd's dat zijn allemaal kopien maar die verkopen ze daar gewoon ook chinese strips gewoon manga maar dan in t chinees. je kan ook zelfs dvd's en vcd's huren ook gewoon films die nog niet uit zijn in de bios. maar dat zijn ook allemaal imports uit china en volgens de verkoper was dat allemaal legaal.
Oud 20-11-2004, 15:44
Oni Shikio
Avatar van Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Citaat:
Kurogane schreef op 20-11-2004 @ 16:27 :
ach je moet eens gewoon naar zon chinese winkeltje gaan in rotterdam, bij westkruiskade.
Waar is die westkruiskade?
Oud 20-11-2004, 16:08
Kurogane
Avatar van Kurogane
Kurogane is offline
rotterdam
Oud 20-11-2004, 16:09
Verwijderd
Citaat:
Oni Shikio schreef op 20-11-2004 @ 16:44 :
Waar is die westkruiskade?
www.9292ov.nl

Trouwens, China is inderdaad echt een paradijs voor nagemaakte troep. Japan daarentegen helemaal niet. Wel is het een feit dat de meeste DVD's die bij de wat grotere studio's verschijnen in Japan ook Engelse ondertiteling hebben. Je kunt het trouwens wel vergeten om door een 'cursus' Japans te kunnen leren, in elk geval echt niet zo goed dat je een serie als Naruto gewoon op het oor, zonder Japanse ondertiteling kunt volgen.
Oud 20-11-2004, 16:21
Verwijderd
dvd's e.d. zijn er trouwens ook niet bepaald goedkoop, rond de 30 euro is niet echt vreemd daar
Oud 20-11-2004, 17:08
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
CycLoner schreef op 20-11-2004 @ 17:21 :
dvd's e.d. zijn er trouwens ook niet bepaald goedkoop, rond de 30 euro is niet echt vreemd daar
DVDs moet je idd neit kopen daar...soms kan de prijs oplopen tot zo'n 60 euri voor 2! eps op een DVD....
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006

Laatst gewijzigd op 20-11-2004 om 17:13.
Oud 20-11-2004, 18:25
Oni Shikio
Avatar van Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Citaat:
Kurogane schreef op 20-11-2004 @ 17:08 :
rotterdam
Ja dat was mij ook al duidelijk, slimmerik

trouwens wat heb je aan manga als die toch in het chinees is vertaald
Oud 20-11-2004, 22:15
Kurogane
Avatar van Kurogane
Kurogane is offline
Citaat:
Oni Shikio schreef op 20-11-2004 @ 19:25 :
Ja dat was mij ook al duidelijk, slimmerik

trouwens wat heb je aan manga als die toch in het chinees is vertaald
weinig als je geen chinees kan maar ik wel
Oud 20-11-2004, 22:20
Oni Shikio
Avatar van Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Dan koop ik alsnog toch maar de Duitsche manga
Oud 21-11-2004, 11:16
Verwijderd
Naruto 109 gezien. Wel een mooie ep, vooral dat ''moonlight'' stukkie. En het einde belooft wat
Oud 21-11-2004, 12:06
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Morridin schreef op 21-11-2004 @ 12:16 :
Naruto 109 gezien. Wel een mooie ep, vooral dat ''moonlight'' stukkie. En het einde belooft wat
Het einde is idd geweldig...et laat duidelijk zien waarom Naruto een topserie is...ik hoor de laatste tijd veel mensen om me heen zeuren dat Naruto teveel op DBZ gaat lijken....wat in mijn ogen helemaal niet zo is...en krachtige story elementen als et einde van 109 bevestigen mijn idee maar al te goed

[EDIT] It turns out that a prankster pulled a trick on several large anime websites (including this one) and wrote in a title for the Dutch translation of Naruto. We have been informed that there is indeed no license to the Naruto anime series in the Netherlands. The prankster also entered dummy dutch titles for other anime "Ichi de moordadige persoon" for anime "Ichi The Killer: Episode 0" (OAV) and "Irritant rukhandje Midori" for anime "Midori no Hibi" (TV).

bron: narutofan
[/EDIT]
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006

Laatst gewijzigd op 21-11-2004 om 12:16.
Oud 21-11-2004, 12:09
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Ik vond hem saai.

Moet ophouden met de manga te lezen
De serie gaat zo langzaam
Maar nu wordt het wel tenmiste weer leuk de Lee Vs Gara gevechten
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 21-11-2004, 12:41
Oni Shikio
Avatar van Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Sasuke wordt nu een evil Sound ninja
Oud 21-11-2004, 22:19
Verwijderd
Waarom noemen we dit eigenlijk niet de grote Naruto-topic, er zijn wel meer animeseries dan dat
Oud 21-11-2004, 23:01
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Naruto is saai .

Morgen eindelijk weer eens andere anime kijken, Samurai Champlo alle eps, FMA alles, en many more.

Pff zat ik met op zo een universiteit ...
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 22-11-2004, 00:36
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-11-2004 @ 23:19 :
Waarom noemen we dit eigenlijk niet de grote Naruto-topic, er zijn wel meer animeseries dan dat
Het probleem is dat Naruto een van de weinige series is die het grootste deel van de anime fans hier kijken....ik zou best met mensen willen praten over de series die nu uitgezonden worden...maar kgeloof op Bleach na worden de andere series niet gekeken...terwijl er toch een aantal potentiele juweeljes tussenzitten...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 22-11-2004, 07:53
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Citaat:
D@mien schreef op 21-11-2004 @ 13:06 :
Het einde is idd geweldig...et laat duidelijk zien waarom Naruto een topserie is...ik hoor de laatste tijd veel mensen om me heen zeuren dat Naruto teveel op DBZ gaat lijken....wat in mijn ogen helemaal niet zo is...en krachtige story elementen als et einde van 109 bevestigen mijn idee maar al te goed

[EDIT] It turns out that a prankster pulled a trick on several large anime websites (including this one) and wrote in a title for the Dutch translation of Naruto. We have been informed that there is indeed no license to the Naruto anime series in the Netherlands. The prankster also entered dummy dutch titles for other anime "Ichi de moordadige persoon" for anime "Ichi The Killer: Episode 0" (OAV) and "Irritant rukhandje Midori" for anime "Midori no Hibi" (TV).

bron: narutofan
[/EDIT]
Hahahaha!

Citaat:
Het probleem is dat Naruto een van de weinige series is die het grootste deel van de anime fans hier kijken....ik zou best met mensen willen praten over de series die nu uitgezonden worden...maar kgeloof op Bleach na worden de andere series niet gekeken...terwijl er toch een aantal potentiele juweeljes tussenzitten...
Ik kijk best wel andere series. Such as Dragon Pink, Bleach, Grenadier, Detective Academy Q, Full Metal Panic (Fumoffu), Arc the Lad, Crest of the Stars, Scrapped Princess, Elfen Lied en Petshop of Horrors.

=P Die bevallen me allemaal beter Naruto, omdat ze korter zijn.
__________________
Bad spelling and grammar make me [sic].
Oud 22-11-2004, 08:44
Kurogane
Avatar van Kurogane
Kurogane is offline
Citaat:
nare man schreef op 21-11-2004 @ 23:19 :
Waarom noemen we dit eigenlijk niet de grote Naruto-topic, er zijn wel meer animeseries dan dat
dat staat weer zo kneuzig, dan gaan mensen interessant doen netalsof ze meer animes kennen dan naruto, en wordt naruto weer afgezeken omdat het zo ''mainstream'' wordt. het geeft niet hoor als je alleen naruto kent , alles komt vanzelf wel
Oud 22-11-2004, 09:04
Verwijderd
Als mensen Naruro willen afzeiken omdat het mainstream is moeten ze dat zelf weten natuurlijk. Lijkt me persoonlijk ook weer een beetje jammer. Het laatste waar je op zit te wachten is kneuzige replies als 'deze of deze serie is vet underground en daarom is alles wat wel bekend is kut'.
Oud 22-11-2004, 09:18
Kurogane
Avatar van Kurogane
Kurogane is offline
idd die zijn er altijd, dus dan houden we t gewoon lekker zo
Oud 22-11-2004, 09:39
Verwijderd
Prima.
Oud 22-11-2004, 09:51
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
jammer, naruto is minder geworden nadat ik de manga heb gelezen. Foute boel zeg, ik ga nooit meer manga lezen.
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 22-11-2004, 10:04
Verwijderd
Aanradertje, als je een lekker enge manga wilt lezen, zoek dan eens Uzumaki: Spiral into Horror op.
Oud 22-11-2004, 12:04
Copycat
Avatar van Copycat
Copycat is offline
Citaat:
Severus schreef op 19-11-2004 @ 19:30 :

Sir Integra vind ik erg arrogant, moet ik zeggen, ik vind hem niet zo sympathiek. Ik zie op sommige websites dat het eigenlijk een vrouw is, maar ik kan dat aan het uiterlijk moeilijk zien (en aan de stem is het ook niet zo gemakkelijk te horen; ik ben het niet gewend Japans te horen). Bovendien wordt ze aangeduid met de titel 'Sir', wat officieel alleen voor mannen is bestemd (de vrouwelijke equivalent daarvan is in Engeland 'Dame').
Ik zou zweren dat het gewoon een vrouw is.

Een echte aanrader is de manga berserk. Het begon in 1987 en is nog steeds bezig. Je kan alle volumes die tot nu toe uit zijn gewoon direct downloaden.
__________________
Hikikomori {T_T}
Oud 22-11-2004, 12:41
D@mien
Avatar van D@mien
D@mien is offline
Citaat:
Copycat schreef op 22-11-2004 @ 13:04 :
Ik zou zweren dat het gewoon een vrouw is.
Integra = een vrouw...je ziet et beter in een flashback gloofik....dan zie je dr als kind...
__________________
A Hero has died.. Steve Irwin - 22-02-1962 - 04-09-2006
Oud 22-11-2004, 13:18
Verwijderd
Hmm, sinds Peace Maker Kurogane en dat figuur dat samen met Zabuza werkte in Naruto geloof ik daar niet zo meer in
Oud 22-11-2004, 16:06
Severus
Avatar van Severus
Severus is offline
Ik heb zojuist de dertiende en laatste aflevering van "Hellsing" gezien. Mijns inziens was de serie iets beter en spannender geworden vanaf aflevering 5, maar ik moet zeggen dat de hele verhaallijn van Incognito minder leuk was. Bovendien was Incognito lelijk en niet eens overtuigend als slechterik.

Het einde van de hele serie vond ik onbevredigend. Waarom is Integral samen met Alucard opgesloten - de Judas van de Ronde Tafel werd toch ontdekt en opgesloten, waarmee de onschuld van Integral en de Hellsing organisatie bewezen was? En stemde ze wel of niet toe om Alucard's bloed te drinken? Zelf denk ik dat ze daar niet in toe stemde; haar lach op het eind was een beetje sarcastisch bedoeld, een beetje op de manier van: "Ha, dat dacht je!" Denk ik dan.

En wat deed Alexander Anderson op het laatst daar - misschien heeft hij en het Vaticaan een hand gehad in het opsluiten van Alucard en Integral? En wat gebeurde er verder met Seras Victoria?

Met zulke vragen blijft iedereen wel zitten aan het eind, denk ik. Het plan was origineel ook om een tweede seizoen voor "Hellsing" te maken, maar om de een of andere manier is dat er nooit van gekomen - jammer, ik had wel willen zien wat er verder gebeurde.

Misschien kan ik beter de manga gaan lezen (ik heb er nog nooit een gelezen, though - alleen westerse stripboeken). Is al het gebeurde in de serie ook al in de manga voorgekomen? Dus de broertjes Valentine, Incognito, Helena, de dood van Fergusson... iedereen?
__________________
"If life is a dream, better you dread the waking." ~ Honeythorn Gump
Oud 22-11-2004, 16:26
Oni Shikio
Avatar van Oni Shikio
Oni Shikio is offline
Citaat:
Severus schreef op 22-11-2004 @ 17:06 :
Ik heb zojuist de dertiende en laatste aflevering van "Hellsing" gezien. Mijns inziens was de serie iets beter en spannender geworden vanaf aflevering 5, maar ik moet zeggen dat de hele verhaallijn van Incognito minder leuk was. Bovendien was Incognito lelijk en niet eens overtuigend als slechterik.

Het einde van de hele serie vond ik onbevredigend. Waarom is Integral samen met Alucard opgesloten - de Judas van de Ronde Tafel werd toch ontdekt en opgesloten, waarmee de onschuld van Integral en de Hellsing organisatie bewezen was? En stemde ze wel of niet toe om Alucard's bloed te drinken? Zelf denk ik dat ze daar niet in toe stemde; haar lach op het eind was een beetje sarcastisch bedoeld, een beetje op de manier van: "Ha, dat dacht je!" Denk ik dan.

En wat deed Alexander Anderson op het laatst daar - misschien heeft hij en het Vaticaan een hand gehad in het opsluiten van Alucard en Integral? En wat gebeurde er verder met Seras Victoria?

Met zulke vragen blijft iedereen wel zitten aan het eind, denk ik. Het plan was origineel ook om een tweede seizoen voor "Hellsing" te maken, maar om de een of andere manier is dat er nooit van gekomen - jammer, ik had wel willen zien wat er verder gebeurde.

Misschien kan ik beter de manga gaan lezen (ik heb er nog nooit een gelezen, though - alleen westerse stripboeken). Is al het gebeurde in de serie ook al in de manga voorgekomen? Dus de broertjes Valentine, Incognito, Helena, de dood van Fergusson... iedereen?
In de manga heb je dat Incognito gebeuren niet, en krijg je nieuwe bad guys zoals de collega's van Anderson van het vaticaan en een neo-nazi syndicaat
Oud 22-11-2004, 17:16
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
Citaat:
Morridin schreef op 22-11-2004 @ 14:18 :
Hmm, sinds Peace Maker Kurogane en dat figuur dat samen met Zabuza werkte in Naruto geloof ik daar niet zo meer in
Dat was een masker wat die meid op had met Zabuza ..
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Oud 22-11-2004, 18:24
Verwijderd
Puntje is...
Dat was dus geen meid maar een jongen...
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Animetopic #17
Dinalfos
76 07-10-2008 10:42
ARTistiek J-Art
Passionfruit
42 07-03-2008 22:16
Drugs & Alcohol Het IZSADC-topic #60
Mephisto
500 03-02-2006 01:17
Films, TV & Radio Het grote DBZ topic deel 2
Vlooienband
101 24-04-2003 00:32
ARTistiek manga/ anime
MangaGirL
15 25-03-2002 09:51


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:23.