Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-06-2006, 14:02
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
Citaat:
Me-ke schreef op 09-06-2006 @ 20:21 :

oh en even over die regina.. die met t rooie haar .. ik snap niet waarom zo veel zeggen dat ze het jammer vinden dat zij er niet bij zit enzo, want ik vond haar echt niet mooi.
toen op de catwalk vond ik haar echt niks hebben, beetje buikje ja en ze had ook beetje hangtieten (misschien allemaal door de kleding ofzo, maar toch..) ik vond haar niet heel mooi..
mee eens
__________________
a pill-popping jukebox
Advertentie
Oud 10-06-2006, 19:12
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Citaat:
puta_madre schreef op 10-06-2006 @ 14:16 :
Janice Dickinson heeft nu ook een eigen show.
Waar ze een modellenbureau opstart, en het is veel leuker dan antm.
Nog andere mensen die het al hebben gezien??
Nog veel leuker? Dan moet ik het zien.

Komt zeker niet op de nederlandse tv?
Oud 10-06-2006, 22:34
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Shadina schreef op 10-06-2006 @ 20:12 :
Nog veel leuker? Dan moet ik het zien.

Komt zeker niet op de nederlandse tv?
Jah ik vind het erg leuk vooral omdat ik van Janice hou.
Maar is ook helemaal niet te vergelijken met antm.

Als het al op de nederlandse tv komt duurt het nog wel een tijdje gisteren is pas de eerste uitzending geweest.
Oud 10-06-2006, 22:54
Maharani
Maharani is offline
Citaat:
puta_madre schreef op 10-06-2006 @ 14:16 :
Janice Dickinson heeft nu ook een eigen show.
Waar ze een modellenbureau opstart, en het is veel leuker dan antm.
Nog andere mensen die het al hebben gezien??
Jaa, en er zijn mannelijke modellen.
Oud 11-06-2006, 11:01
Verwijderd
Citaat:
puta_madre schreef op 10-06-2006 @ 23:34 :
Jah ik vind het erg leuk vooral omdat ik van Janice hou.
Maar is ook helemaal niet te vergelijken met antm.

Als het al op de nederlandse tv komt duurt het nog wel een tijdje gisteren is pas de eerste uitzending geweest.
gister pas begonnen?

hoe heet ie dan?
Oud 11-06-2006, 11:08
Verwijderd
Gevonden
The Janice Dickinson Modeling Agency

edit: ik ga hem proberen, maar kan er dan niet een topic geopend worden als er veel kijkers zijn?

Laatst gewijzigd op 11-06-2006 om 11:10.
Oud 11-06-2006, 12:48
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
ik kon me niet inhouden om op de website te kijken dus ik weet al wie er wint
__________________
a pill-popping jukebox
Oud 11-06-2006, 12:57
Verwijderd
Citaat:
Mr Soija schreef op 11-06-2006 @ 12:08 :
Gevonden
The Janice Dickinson Modeling Agency

edit: ik ga hem proberen, maar kan er dan niet een topic geopend worden als er veel kijkers zijn?
als je over het programma wil praten, open dan sowieso maar een nieuw topic, want dit is voor ANTM.

Als er geen interesse in is, zakt het vanzelf wel weer weg
Oud 11-06-2006, 13:38
Verwijderd
Citaat:
Pebbles schreef op 11-06-2006 @ 13:57 :
als je over het programma wil praten, open dan sowieso maar een nieuw topic, want dit is voor ANTM.

Als er geen interesse in is, zakt het vanzelf wel weer weg
ok

maar voorlopig heb ik nog niet gekeken, dus open ik hem niet
Oud 11-06-2006, 13:39
Verwijderd
Wanneer wordt het nou ook al weer uitgezonden? Ben best benieuwd eigenlijk, ook al is het zomer en kijk ik dan meestal 0,0 televisie.
Oud 11-06-2006, 13:42
Verwijderd
maandag om 21.30 op rtl5
Oud 12-06-2006, 10:19
Verwijderd
De mooisten: Nicole, Nik, Diane, Lisa
Ook bij de favorieten: Corryn (vind haar wel mooi) en Kim

En het is idd niet dom om Diane toe te laten, want dan heeft ze een grotere kans goede modellenwerk. En plussize models zijn, neem ik aan, schaarser dus heeft ze sowieso een goede kans op een carrière.

Regina was niet mooi
Oud 12-06-2006, 14:08
esprit-chick
Avatar van esprit-chick
esprit-chick is offline
ik denk ook niet dat een plus size model een go4ede kans heeft om de wedstrijd te winnen, maar t zal dr idd zeker helpen bij de verdere carriere.
ook vind ik t voor de competitie op zich wel goed.
ze zou zomaar fotogenieker als andere kunen zijn, of mooiere close-ups kunnen hebben


ik hoop dat lisa er snel uitgaat, lelijke trol

dat is de enige verleiding om naar de website te gaan, om te spieken of t bij gods gratie (of goede oog) niet die LISA IS!!!!!!!!!!!!!!!
Oud 12-06-2006, 17:04
Me-ke
Avatar van Me-ke
Me-ke is offline
Citaat:
esprit-chick schreef op 12-06-2006 @ 15:08 :

ik hoop dat lisa er snel uitgaat, lelijke trol

dat is de enige verleiding om naar de website te gaan, om te spieken of t bij gods gratie (of goede oog) niet die LISA IS!!!!!!!!!!!!!!!
ha ha ha ha
volgens mij is ze helemaal niet zo heel erg trollig, komt nu volgens mij ook erg door haar haar. zoo fluppig.. (YOU KNOW)
hopen dat ze daar wat "van kunnen maken" met de meta's
(oh dat klinkt lullig, alsof wij hier allemaal zo knap zijn lopen we ze een beetje te judgen... nahjah, moeten ze ook maar niet meedoen met zoon programma he, dan vraag je erom )
zin in vanavond!! joehoe!!!
__________________
Zeg 't zegt 't ... Deportivo de la Coruña ... ah!!
Oud 12-06-2006, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Me-ke schreef op 09-06-2006 @ 20:21 :
oh en even over die regina.. die met t rooie haar .. ik snap niet waarom zo veel zeggen dat ze het jammer vinden dat zij er niet bij zit enzo, want ik vond haar echt niet mooi.
toen op de catwalk vond ik haar echt niks hebben, beetje buikje ja en ze had ook beetje hangtieten (misschien allemaal door de kleding ofzo, maar toch..) ik vond haar niet heel mooi..
Kijk, en dat is dus wat ze noemen 'smaak' Valt niet over te twisten hè? Ik vond het een mooie meid!
Oud 12-06-2006, 21:22
.Pure
.Pure is offline
ik blijf erbij dat er veel mooie meisjes bijzitten die niet alleen fotogeniek zijn maar gewoon een mooie verschijning.

Jayla vind ik tof, ze lijkt een beetje op Norelle (seizoen 3) jammer vd gele tanden.
Kim is ook koel, ze heeft alleen rare doorlopen ogen leek het net.
Sarah is vd zijkant wel mooi en met vlagen, maar verder niet zo.
Kyle en Cassandra zijn allebei heel mooi, Cassandra is idd een control freak en heeft t een beetje hoog in dr bol, net als Lisa trouwens (heeft een wat mannelijk gezicht?) terwijl ik haar wel leuk vind. Kyle lijkt me qua innerlijk ook wel ok (ze lijkt btw op iemand, heidi klum?).
Ashley is ook mooi, iets te blij alleen. Diane had een mooie foto, maar ze moeten geen plus-size modellen doen, die gooien ze er toch gauw uit. Nicole en Bre vind ik ook wel ok, Nicole houdt zich ook wel stil nu. De rest vind ik niet zo.

Coryn mag er van mij uitvliegen en doe wat aan die wenkbrauwen

Oooh en Twiggy is tof beter dan Janice, nouja 'liever' iig.

Laatst gewijzigd op 12-06-2006 om 21:27.
Oud 12-06-2006, 21:33
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Jayla en Kim <3

Die Cassandra is echt vre-se-lijk, bah.

En Twiggy viel me 100% mee, ik had haar heel anders (=stommer) verwacht.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Oud 12-06-2006, 21:36
niña
Avatar van niña
niña is offline
Het maakt me echt niet uit dat Ashley er uit is eigenlijk. Sarah is gewoon een kluns, maar wel lachwekkend.

Jayla is echt zo'n blije puppy, en Twiggy was grappig.
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 12-06-2006, 21:40
Shadina
Avatar van Shadina
Shadina is offline
Sarah moet er echt uit de volgende keer!
Oud 12-06-2006, 21:52
Verwijderd

Ashley


Bre


Cassandra


Coryn


Diane


Ebony


Jayla


Kim


Kyle


Lisa


Nicole


Nik


Sarah
Oud 12-06-2006, 21:57
niña
Avatar van niña
niña is offline
Ik vind die van Bre en Lisa het leukste, die van Bre heeft echter zo'n uberlenige uitstraling
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 13-06-2006, 01:28
Verwijderd
Citaat:
.Pure schreef op 12-06-2006 @ 22:22 :
Oooh en Twiggy is tof beter dan Janice, nouja 'liever' iig.
Ik vond haar juist niet zo tof, juist omdát ze zo lief is. Alles vind ze leuk en mooi, terwijl Janice wel een leuke afwisseling was in de jury
Oud 13-06-2006, 08:15
Verwijderd
Citaat:
Nala schreef op 13-06-2006 @ 02:28 :
Ik vond haar juist niet zo tof, juist omdát ze zo lief is. Alles vind ze leuk en mooi, terwijl Janice wel een leuke afwisseling was in de jury
Janice was geweldig bitchy En ze maakte leuke grappen
Oud 13-06-2006, 08:32
AlopiA
Avatar van AlopiA
AlopiA is offline
Citaat:
niña schreef op 12-06-2006 @ 22:57 :
Ik vind die van Bre en Lisa het leukste, die van Bre heeft echter zo'n uberlenige uitstraling
Vind ik ook
__________________
Met een hamer en ducttape past het altijd. | When chemists die, we barium | De ijzeren dame
Oud 13-06-2006, 09:02
lipglossnblack
Avatar van lipglossnblack
lipglossnblack is offline
omg die zoeloelippen van Sarah Ik vind het echt niet uitzien en hoe ze twee keer struikelde haha
Beter mag zij er volgende keer uit!
Oud 13-06-2006, 10:22
AnTiLiCiOuS
AnTiLiCiOuS is offline
ej komen er ook herhalingen van ANTM? Ik heb het gisteren namelijk niet gezien.... iemand?
Oud 13-06-2006, 10:27
Verwijderd
Citaat:
AnTiLiCiOuS schreef op 13-06-2006 @ 11:22 :
ej komen er ook herhalingen van ANTM? Ik heb het gisteren namelijk niet gezien.... iemand?
nee
Oud 13-06-2006, 11:40
GiovsGio
Avatar van GiovsGio
GiovsGio is offline
Citaat:
AnTiLiCiOuS schreef op 13-06-2006 @ 11:22 :
ej komen er ook herhalingen van ANTM? Ik heb het gisteren namelijk niet gezien.... iemand?
Jawel zaterdag om 7 uur op rtl 5! staat op de site van rtl 5
Oud 13-06-2006, 11:42
Mrasz
Avatar van Mrasz
Mrasz is offline
KIM

... ik vind haar echt heel cool. ze lijkt een beejte op Charlize Theron in Sweet November. en Charlize is hot. maar weer even over Kim, ik haar heel knap. hele mooie ogen.
ik vond het alleen jammer dat ze aan deze contest meedoet, wat voor heel veel mensen een echte droom is en dat ze dan uiteindelijk best wel nonchalant overkomt. voorbeeld: ze zei dat ze niet wist of ze het lopen op de runway well leuk vond, uiteindelijk wel. maar ik bedoel te zeggen, dat las je model wilt worden, dan vind het toch sowieso wel leuk?!
en dan natuurlijk over het dragen van make-up. ik snap best dat veel vrouwen geen make-up dragen om veel verschillende redenen. maar dan denk ik van: doe gewoon make-up op, je weet best hoe het ongeveer eruit moet gaan zien. toch?

verder heb ik nu al een echte hekel aan die cassandra. en dat terwijl ik niet eens samen met haar onder een dak hoef te leven. stel je eens voor hoe die andere modellen zich moeten voelen?

Ik vond het ook raar dat die Sarah Kim ineens begon te zoenen in die limo. alhoewel ik niet helemaal verrast was. Want ze zei ook al iets over seksualiteit toen ze bij het zwembad zaten.

Om eerlijkte zijn ik vind van dit seizoen, dat er een stuk minder mooie/knappe vrouwen bij zijn, ivm andere seizoenen.
__________________
"Bad art is more tragically beautiful than good art, because it documents human failure."
Oud 13-06-2006, 12:18
Verwijderd
Ik had trouwens gisteren een paar keer dat ik Casandra zag en dacht: Wat moet Tatiana (antm4) daar nou?





Hmmz, zo valt de vergelijking wel mee, maar gisteren raakte ik toch echt even in de war
Oud 13-06-2006, 12:40
Verwijderd
Er zitten nu niet echt meisjes die er voor mij meteen uitsteken, niet positief en ook niet negatief.

Alleen Cassandra vind ik erg vervelend, en Ashley vond ik ook niet zo leuk. Maar die is er nu toch uit

Jayla vind ik zo een van de mooiste meisjes, en ik vind dat ze er bijna allemaal echt niet mooi uitzien bij die gesprekken voor de camera. En Ebony en Bre vind ik ook wel mooi. Al is Evony's foto niet zo geweldig Kim af en toe, maar soms ook echt totaal niet.. en ze ziet er uit alsof ze maar 1.65 is ofzo..
Oud 13-06-2006, 13:50
Verwijderd
Ik vind Kim echt irritant echt zo'n manwijf and proud of it. En ze lijkt idd een beetje een propje ofzo, ze is niet zo dun als de rest geloof ik. Maar dat grotematenmodel vind ik nou weer best slank voor een grotematenmodel eigenlijk..die van het vorige seizoen (donker meisje was dat) was veel steviger. Jayla vind ik wel
Oud 13-06-2006, 17:22
Verwijderd
Ik vind die Cassandra best meevallen, behalve dat gegiechel. Verder werd ze door de camera wel heel overdreven slecht afgeschilderd, zo raar is het niet als je zegt dat het water in een zwembad koud is. Maar door allemaal van die stukjes achter elkaar denk je dat ze een zeikwijf is.
Oud 13-06-2006, 17:46
Love_Fulfilled
Avatar van Love_Fulfilled
Love_Fulfilled is offline
Vodn Ashley eerst de leukste, maar na gister ben ik blij dat ze eruit is !!

Ik vind Nik (geloof ik ) wel tof !!
__________________
¤Hate It Or Love It¤
Oud 13-06-2006, 20:17
Experiment
Experiment is offline
Ik vind Corryn, Nicole, Jayla en Nik leuk. Eerlijk gezegd bind ik die wenkbrauwen van Corryn juist wel wat hebben. Het is weer eens wat anders.

Ik vond die Cassandra juist geniaal. 'Sociopaten vermoorden iemand zonder iets te voelen. Alleen heb ik nog nooit iemand vermoord.' En die meisjes: OOOH MY GOD! Volgens mij heeft ze een stuk meer humor en intelligentie dan de rest Wel wel erg jammer dat ze volgende week gaat huilen als d'r haar geknipt wordt.
Oud 13-06-2006, 20:18
Experiment
Experiment is offline
Alleen is Nicole bij deze fotoshoot helemaal niet goed..
Oud 13-06-2006, 21:44
Verwijderd
Ik vind ze allemaal niet echt bijzonder.

En die wenkbrauwen van dinges vind ik ook tof.
Oud 13-06-2006, 21:58
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Wha die opmerking van Cassandra inderdaad Echt te grappig gewoon.
Oud 14-06-2006, 00:10
Verwijderd
Citaat:
Chloe Siere schreef op 13-06-2006 @ 22:58 :
Wha die opmerking van Cassandra inderdaad Echt te grappig gewoon.
Echt, ik vond die opmerking echt zwaar geniaal! Was helemaal mooi geweest als die meiden er weer helemaal mee aan de haal waren gegaan. Net als die plekken op het gezicht van Michelle toen en ze uiteindelijk allemaal dachten dood te gaan
Oud 14-06-2006, 13:58
Verwijderd
Ik vind Kim echt cool, zij lijkt me ook echt aardig 'in het echte leven' zeg maar.

En ik vond Ashley heel mooi, maar dat bij die modeshow vond ik gewoon een gemene actie. Wat geeft dat nou, even helpen met de make up ook al is het een wedstrijd.
Maar toch wel een beetje jammer dat ze eruit is, want ik vond haar écht heel mooi.
Oud 14-06-2006, 21:11
Verwijderd
Ik vind tot nu toe Jayla het leukst. Ik ben normal altijd automatisch voor de plus-size, en ik vind Diane ook heel tof, maar de vorige keer met Tocarra werd ze er uiteindelijk ook uitgestuurd omdat ze iemand zoeken voor high fashion en zij dat toch niet kon winnen. Waarom geven ze Diane dan wel de hoop? Maar goed. Ik vond ik die interviewtjes die lippen van Sarah niet zo mooi, maar haar foto is dan wel weer super! Beetje lullig dat ze viel hehe, maar misschien kan ze dat nog leren. Cassandra vind ik stom, met dr missverkiezing, maar haar foto is dan wel weer akelig mooi! En Kim lijkt op die foto op Aukje van Ginneken!

Maar volgens mij weet ik al wie gaat winnen, ik had ooit eens gekeken en dacht dat ik het vergeten was, maar toen ik dr hoofd weer zag...
Oud 16-06-2006, 15:00
Verwijderd
Jayla is al 29!! Dat kan nog wel eens tegen haar gebruikt worden, zeker omdat de rest tussen de 18 en 22 is..
Oud 16-06-2006, 15:01
ook hallo
Avatar van ook hallo
ook hallo is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 16-06-2006 @ 16:00 :
Jayla is al 29!! Dat kan nog wel eens tegen haar gebruikt worden, zeker omdat de rest tussen de 18 en 22 is..
Ik vind haar er eerder als 19 uitzien
Oud 16-06-2006, 15:02
Verwijderd
http://www.rtl.nl/reality/americasne.../modellen5.xml

geen spoilers, wel leuke foto's van de modellen.

daar vind ik Nicole echt heel erg mooi, terwijl ik haar op tv maar mwahmwah vind..
Oud 17-06-2006, 08:21
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 16-06-2006 @ 16:00 :
Jayla is al 29!! Dat kan nog wel eens tegen haar gebruikt worden, zeker omdat de rest tussen de 18 en 22 is..
Volgens mij is dat een typefoutje en is ze 19. Volgens mij was Lisa de oudste en zij is 24
__________________
<):o)
Oud 17-06-2006, 14:49
Verwijderd
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 17-06-2006 @ 09:21 :
Volgens mij is dat een typefoutje en is ze 19. Volgens mij was Lisa de oudste en zij is 24
ik dacht ook ja dat lisa met haar 24ste ofzo de oudste was
Oud 17-06-2006, 17:01
Verwijderd
oow okee
Oud 17-06-2006, 18:31
Verwijderd
Volgens de UPN site is Jayla nu 20. Ze was dus toen idd 19.
Oud 17-06-2006, 19:44
niña
Avatar van niña
niña is offline
Ja, negentwintig was wel extreem geweest ivm de anderen ;-)
__________________
“I have a friend who is a stripper. You’re much happier than her.”
Oud 17-06-2006, 20:15
Verwijderd
Citaat:
niña schreef op 17-06-2006 @ 20:44 :
Ja, negentwintig was wel extreem geweest ivm de anderen ;-)
extreem ook dat ze iem van 30 gaan aannemen voor zoiets
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Fall season 2008
Verwijderd
99 04-03-2009 10:43
Algemene schoolzaken Lingerie enquete ! Help jij me ? (moet er 40 hebben !!!!)
Debora v Hoven
31 09-04-2008 15:19
Films, TV & Radio Holland's Next Topmodel
Jahney
500 26-09-2006 15:59
Films, TV & Radio America's Next Top Model 5 #2
Me-ke
442 05-09-2006 14:35
Films, TV & Radio America's Next Top Model
bij
4 31-05-2006 16:19
Films, TV & Radio America's Next Top Model 5 #1
Verwijderd
43 02-04-2006 18:28


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:08.