Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2008, 10:58
Verwijderd
Ik weet niet of dat vliegveldgebeuren belangrijk is/wordt, maar let wel op met spoilers ajb als je het al gezien hebt! Zo jammer anders!

Ik vind het erg leuk!! Meestal vind ik de eerste aflevering niet zo geweldig, maar dit was echt heel leuk
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-06-2008, 10:59
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Kom op zeg, dat is toch geen spoiler.
__________________
tirade
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 11:04
Verwijderd
Citaat:
Oh ik ben steeds in de war, de laatste aflevering die ik heb gezien was volgens mij gewoon de season finale (met Blair op het vliegveld).
Ja, dat was em

+ nee, dat Blair + vliegveld is niks spoilerachtigs.. meer hetzelfde als "met Blair in haar huis", meer betekenis dan dat het een locatie is heeft het niet.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 15:22
Verwijderd
Dit slaat eigenlijk nergens op, maar ik heb es goed naar hem gekeken en ik kwam erachter dat ik Dan Humphrey eigenlijk heel erg op Rebecca van Greys Anatomy (die van Alex) vond lijken
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 15:36
Dvine
Avatar van Dvine
Dvine is offline
hahaha nee dat slaat idd nergens op
__________________
What good is religion when it's eachother we despise
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 15:51
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik vond het wel leuk, maar ik ben nou niet super enthousiast of zo.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Kom op zeg, dat is toch geen spoiler.
Dat kan goed, maar dat kunnen wij dus niet weten Jij weet dat dat niks spoilerachtigs is omdat je alles al gezien hebt, maar het zou zomaar ook een hele verhaallijn kunnen zijn met een climax op het vliegveld, snap je?
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 18:23
Verwijderd
Nou, ik had anders liever ook niks over een vliegveld willen horen.
Er is een spoilertopic, daar hoort het, niet hier.
Citaat:
Ik vind Blair heel mooi, ze lijkt op Summer van The OC. En Serena.... vind ik niet zo mooi eigenlijk, ze oogt nogal oud.
Maaaaaaar wat een leuke serie!! Ik ben er nu al helemaal weg van <3
Ja, ik vond dr ook al op Summer lijken.

Citaat:
Dit slaat eigenlijk nergens op, maar ik heb es goed naar hem gekeken en ik kwam erachter dat ik Dan Humphrey eigenlijk heel erg op Rebecca van Greys Anatomy (die van Alex) vond lijken
Nu je het zegt, best wel.

Die Serena komt me vaag bekend voor btw.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 18:27
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Die Serena komt me vaag bekend voor btw.
Sisterhood of the Travelling Pants gezien?
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 18:43
Verwijderd
Citaat:
Sisterhood of the Travelling Pants gezien?
Ja!

Binnenkort komt een deel twee.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 21:02
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Citaat:
Vind je?

En 'Gossip Girl' zelf kan ik ook alleen maar tolereren omdat het Kirten Bell is, want eigenlijk is zo'n voice-over in een serie maar vervelend
Nou ja, ik heb d'r zeker nog niet op d'r voordeligst gezien, met dat gepruil en gefrons. En spekkie ze lijkt echt niet op Faith, die is veel heter
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 22:11
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
Net de eerste twee afleveringen gezien ik ben hooked.
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 22:12
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik had anders liever ook niks over een vliegveld willen horen.
Joh, rustig.. als iemand zou zeggen "dat Serena op straat loopt" verklapt dat net zo veel als dit.. en in dit geval is het woord "vliegveld" echt geen spoiler. Als dat je nou al is verzekerd, hoef je je er toch al niet meer druk om te maken?

En nu weten jullie wel dat het geen spoiler is, dus hoeven jullie dat niet alsnog te denken.
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 22:49
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Nou, ik had anders liever ook niks over een vliegveld willen horen.
Er is een spoilertopic, daar hoort het, niet hier.
Je stelt je aan, het is maar een serie.

Citaat:
Dat kan goed, maar dat kunnen wij dus niet weten Jij weet dat dat niks spoilerachtigs is omdat je alles al gezien hebt, maar het zou zomaar ook een hele verhaallijn kunnen zijn met een climax op het vliegveld, snap je?
Nee, ik vind dat je ongelijk hebt. En als je niet stopt met zeuren verklap ik dat Blair dood gaat op het vliegveld en sterft in de armen van Serena.
__________________
tirade
Met citaat reageren
Oud 04-06-2008, 22:59
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Citaat:
Nou ja, ik heb d'r zeker nog niet op d'r voordeligst gezien, met dat gepruil en gefrons. En spekkie ze lijkt echt niet op Faith, die is veel heter
Geloof me, ze zlijkt echt zwaaaar op Eliza! En daarom is ze hot haha

Check het zelf:
Leighton Meester:



Eliza Dushku:
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 10:18
Verwijderd
Ik vind Leighton heter.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 13:31
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
Ze heeft wat weg van Rose Byrne ook.
http://www.imdb.com/name/nm0126284/
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 14:56
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Ze heeft enge wangen
Maar op de tweede foto ziet ze er niet slecht uit, als je niet op haar jurkje let.

En Eliza zal voor altijd een speciaal plekje in mijn hart houden, dus lekker puh
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Joh, rustig.. als iemand zou zeggen "dat Serena op straat loopt" verklapt dat net zo veel als dit.. en in dit geval is het woord "vliegveld" echt geen spoiler. Als dat je nou al is verzekerd, hoef je je er toch al niet meer druk om te maken?

En nu weten jullie wel dat het geen spoiler is, dus hoeven jullie dat niet alsnog te denken.
Ben ik niet rustig dan?
De rest van je post: zie mijn vorige post.

Citaat:
Je stelt je aan, het is maar een serie.



Nee, ik vind dat je ongelijk hebt. En als je niet stopt met zeuren verklap ik dat Blair dood gaat op het vliegveld en sterft in de armen van Serena.
Stel jij je niet aan, zeg.
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 22:00
Verwijderd
Ik krijg van zulke onzin echt zin om allemaal van die non-spoilers te gaan neerzetten.. maar om de mensen die ik wel lief vind zal ik het niet doen
Met citaat reageren
Oud 05-06-2008, 23:55
Roos
Avatar van Roos
Roos is offline
Citaat:
Oh ik ben steeds in de war, de laatste aflevering die ik heb gezien was volgens mij gewoon de season finale (met Blair op het vliegveld).
Nee er komt er nog eentje na, toch?
__________________
Ach meid, hij komt heus wel over je heen..!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2008, 10:32
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Dit slaat eigenlijk nergens op, maar ik heb es goed naar hem gekeken en ik kwam erachter dat ik Dan Humphrey eigenlijk heel erg op Rebecca van Greys Anatomy (die van Alex) vond lijken
OMG ja
Misschien dat ie me daarom zo bekend voorkwam
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 06-06-2008, 19:12
P.:NTIL
Avatar van P.:NTIL
P.:NTIL is offline
Citaat:
Stel jij je niet aan, zeg.
Je hebt een foto van Eva Langoria in je avatar, ga je schamen.
__________________
tirade
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 14:06
Tuta
Tuta is offline
Vanavond is de 2e aflevering op net5, weten jullie misschien of je de serie ook op internet kunt volgen?

Ik heb namelijk vanavond geen tijd om te kijken, en vind het jammer als in nu al een aflevering moet 'overslaan'!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 15:05
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Vanavond is de 2e aflevering op net5, weten jullie misschien of je de serie ook op internet kunt volgen?

Ik heb namelijk vanavond geen tijd om te kijken, en vind het jammer als in nu al een aflevering moet 'overslaan'!

Alleen door te downloaden
Met citaat reageren
Oud 10-06-2008, 16:14
Verwijderd
Nee, je kan ook via internet kijken hoor. Je mag me pmmen als je wilt hebben
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 13:53
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
WTF: in onze gids staat dat volgende week dinsdag om half negen op net5 een film komt Waar zijn Ugly Betty en Gossip Girl gebeleven?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 14:57
Verwijderd
Oh, dat zou wel leuk zijn, want dan speelt Nederland.

Gisteren een leuke ep btw.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 15:32
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Ooooh, misschien is het wel daarom.. Maar voor mij hoeft het niet.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 16:04
Verwijderd
Citaat:
WTF: in onze gids staat dat volgende week dinsdag om half negen op net5 een film komt Waar zijn Ugly Betty en Gossip Girl gebeleven?
Dat zag ik ook ja.

Net5 is weer lekker achterlijk bezig
Maandag kwam al 3,5 uur Sex and the City ipv Army Wives, en nu ineens You've got Mail ipv Gossip Girl. Ik vraag me echt af waar dat op slaat...

Ik hoorde wel iemand op mn werk zeggen dat Ugly Betty sowieso de laatste aflevering was voorlopig op Net5. Geen idee of dat waar is, want ik kijk het nooit.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 16:11
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Dat doen ze vanwege het voetbal
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 16:30
Verwijderd
Ik vind het goed.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 16:46
Verwijderd
Citaat:
Dat doen ze vanwege het voetbal

Daar ben ik nu ook achter ja

Toch vind ik het stom Ik hoef helemaal geen voetbal te zien, en als ik het wel zou willen zien, zou ik die series wel opnemen en later kijken.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2008, 19:27
-Brunette-
-Brunette- is offline
Ik vind de serie (en de boeken) echt heel erg leuk.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 09:05
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik hoorde wel iemand op mn werk zeggen dat Ugly Betty sowieso de laatste aflevering was voorlopig op Net5. Geen idee of dat waar is, want ik kijk het nooit.
Nou ja zeg! Keek net op de net5 site, en het is echt zo Maar wat een onzin, ze waren echt net weer begonnen met het uitzenden toch?

En Gossip Girl gaat wel door dus? Wat komt er dan in de plaats van UB?
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 10:10
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Ja gossip gaat wel weer door gewoon
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 17:20
Verwijderd
Geen idee wat er in plaats van Ugly Betty komt. Hoop iets leuks, want dan heb ik weer zo'n heerlijke dinsdagavond
Met citaat reageren
Oud 12-06-2008, 19:39
Verwijderd
Ik heb ergens gelezen dat ze (als Oranje speelt) een film uitzenden, omdat ze het zonde vinden als veel mensen een aflevering missen van een nieuwe serie zoals Army Wives. Snap ik op zich wel, al had ik het zelf anders gewoon opgenomen.

Ik vind het echt heel leuk Leuke muziek ook!
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 02:04
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
Citaat:
Ik vind het echt heel leuk Leuke muziek ook!
Volgens mij hebben ze dezelfde vrouw die ook de muziek voor The O.C. hiervoor in dienst genomen. Al heeft ze dit keer bewust voor wat meer 'top 40' nummers gekozen.
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Met citaat reageren
Oud 13-06-2008, 20:43
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Deze aflevering was leuker, maar wat een extreme pulp is het zeg
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 15:03
Verwijderd
Leuke nummers ja, is weer eens wat anders dat al dat rock.
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 20:03
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Volgens mij hebben ze dezelfde vrouw die ook de muziek voor The O.C. hiervoor in dienst genomen. Al heeft ze dit keer bewust voor wat meer 'top 40' nummers gekozen.
Alleen maar voor top 40 zelfs
Met citaat reageren
Oud 14-06-2008, 20:25
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Ik heb ze allemaal op de harde schijf staan, dus zal ze snel eens gaan kijken
Met citaat reageren
Oud 15-06-2008, 19:14
desperadoz
Avatar van desperadoz
desperadoz is offline
Aankomende dinsdag komt er inderdaad een film ivm het voetbal. Vanaf volgende week dinsdag komen er vanaf half 9 dubbele afleveringen van gossip girl, dus er is geen andere serie op de dinsdagavond Dan zullen ze in de zomer wel het hele seizoen laten zien op net5. 2 afleveringen op 1 avond gaat namelijk best snel
Met citaat reageren
Oud 15-06-2008, 19:39
Darko
Avatar van Darko
Darko is offline
Citaat:
Alleen maar voor top 40 zelfs
Och, Elliott Smith vind ik niet echt top 40.
__________________
I've got a PhD in Horribleness.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2008, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Aankomende dinsdag komt er inderdaad een film ivm het voetbal. Vanaf volgende week dinsdag komen er vanaf half 9 dubbele afleveringen van gossip girl, dus er is geen andere serie op de dinsdagavond Dan zullen ze in de zomer wel het hele seizoen laten zien op net5. 2 afleveringen op 1 avond gaat namelijk best snel
Leuk!
Met citaat reageren
Oud 15-06-2008, 20:00
Larry Flint
Larry Flint is offline
Oeh nice, ik zat al te bedenken hoe ik de aflevering van dinsdag later nog kon kijken ivm voetbal. Net 5 heeft nou ook een soort van uitzending gemist dus je kunt het wel altijd nog nakijken daar . Maar 2 afleveringen per avond is echt leeeukkkk!
__________________
All I'm guilty of is bad taste.
Met citaat reageren
Oud 15-06-2008, 20:47
Giles
Avatar van Giles
Giles is offline
Yay! Twee afleveringen op een avond. Alleen jammer van Betty.
__________________
'I wanna torture you. I used to love it, and it's been a long time. I mean, the last time I tortured somebody, they didn't even have chainsaws.'
Met citaat reageren
Oud 15-06-2008, 21:18
Dexter_M
Avatar van Dexter_M
Dexter_M is offline
Citaat:
Oeh nice, ik zat al te bedenken hoe ik de aflevering van dinsdag later nog kon kijken ivm voetbal. Net 5 heeft nou ook een soort van uitzending gemist dus je kunt het wel altijd nog nakijken daar . Maar 2 afleveringen per avond is echt leeeukkkk!
Maar alleen voor nederlandse progammas, dus geen gossip girl, ugly betty, lost enzo
Met citaat reageren
Oud 16-06-2008, 11:02
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Aankomende dinsdag komt er inderdaad een film ivm het voetbal. Vanaf volgende week dinsdag komen er vanaf half 9 dubbele afleveringen van gossip girl, dus er is geen andere serie op de dinsdagavond Dan zullen ze in de zomer wel het hele seizoen laten zien op net5. 2 afleveringen op 1 avond gaat namelijk best snel
Wow
Dan moet ik wel echt gaan opnemen als ik op vakantie ben, anders mis ik wel héél veel... Maar wel leuk natuurlijk
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Parasaaitamol met codeine #1820
Trimm Trabb
500 27-04-2013 11:53
Films, TV & Radio Glee
Chick Rock
186 11-10-2011 22:34
Films, TV & Radio [Spoilertopic] Gossip Girl
x-spekkie-x
233 11-11-2009 06:35
Films, TV & Radio Fall season 2008
Verwijderd
99 04-03-2009 10:43
Verhalen & Gedichten Gossip girl
Noddy
49 30-07-2006 14:15
Verhalen & Gedichten If Only.....
Gossip Girl
11 09-05-2004 13:05


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:14.