Oud 06-10-2009, 16:41
Verwijderd
Citaat:
Jos vind ik een enge man, wat een kapsones. Hij is enorm fan van zichzelf (ik vond het wel leuk dat iemand zich vrijwillig terugtrok vorige week). Volgens mij vindt hij Dijcke het leukst.
Mwaa, ik vind Jos wel tof. Hij is gewoon een zelfverzekerde boer die al wat heeft meegemaakt en daarom lef heeft. En hij lijkt me ook wel een zorgzame vader, beetje ruwe bolster, blanke pit.

Citaat:
Grote Saskia is hééééél sloom.
Second that.

Citaat:
Wim vind ik een beetje apart. Ik kan zijn vrouwen even niet zo goed voor me halen. Oh ja, eentje met krullen en een bril, die best wel lelijk is.
Second that ook Wim heeft wel een slechte aparte smaak, uit tientallen vrouwen zo'n gedrocht kiezen.

Citaat:
Neeltje gaf hem trouwens nog een subtiele hint om haar koffer naar binnen te dragen, maar die pikte hij niet op.
Mooi stukje idd
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-10-2009, 17:08
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Ik vind Wim en Els echt een goede combinatie

&
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 07-10-2009, 17:42
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Die Peter die is bijna 32
Ik dacht echt dat het een 20-jarig ventje was ofzo!
Dat dacht ik ook!

Citaat:
Neeltje gaf hem trouwens nog een subtiele hint om haar koffer naar binnen te dragen, maar die pikte hij niet op.
Ja, daar moest ik ook nogal om lachen
Met citaat reageren
Oud 09-10-2009, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Wim en Els echt een goede combinatie

[afbeelding]
&[afbeelding]
Ik ook ja, maar zij lijken ook al zo op elkaar Ik vind echt dat 't zo broer en zus zouden kunnen zijn, valt me bij veel boeren en hun vrouwen op in dit seizoen trouwens, echt grappig

En ik vind het heel... raar dat Peter soms over zichzelf in de derde persoon praat
Met citaat reageren
Oud 10-10-2009, 11:26
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Jos vind ik een enge man, wat een kapsones. Hij is enorm fan van zichzelf (ik vond het wel leuk dat iemand zich vrijwillig terugtrok vorige week). Volgens mij vindt hij Dijcke het leukst.
Oh dat vind ik echt totáál niet. Ik vind hem redelijk bescheiden, bijvoorbeeld toen hij die 800+ kaarten kreeg. Zat hij helemaal niet op te wachten. Verder vind ik hem echt overkomen als een lieve vader, volgens mij vindt hij hen veel belangrijker dan zichzelf. En hij lijkt ook oprecht over de vrouwen en veel meer op het karakter en uitstraling gericht dan echt op uiterlijk bijvoorbeeld.
Oh en hij weet wel dat hij niet zo boers is als al die andere boeren, maar dat vind ik meer een stukje zelfkennis
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 10-10-2009, 15:59
Verwijderd
Ik vind Jos opschepperig overkomen, vooral toen hij het had over wanneer z'n dochters een weekend bij hem zijn, ik vind het heel lief dat hij daar zo van kan genieten, maar de manier waarop hij het zei vond ik echt te opschepperig van 'kijk eens wat een lieve vader ik ben!'...
Met citaat reageren
Oud 10-10-2009, 20:57
Verwijderd
Wat een onzin.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2009, 01:28
Verwijderd
Aflevering 3 net gekeken, moet 4 nog zien.
Citaat:
Ik erger me nu al verschrikkelijk aan deze troela:

Hanneke, met haar lompe accent:

[afbeelding]
Oh, haar vind ik juist leuk. <3 En juist een sexy stem.

Citaat:
Ik vind Neeltje best goed bij Wietse passen. Opposites attract en zij kan heel goed om gaan met zijn stille houding. Daarbij komt hij bij haar ook wel wat meer los. Naar mijn idee kan hij veel beter iemand als Neeltje hebben dan iemand die net zo stil is als hij.
Haha. Nou, ik ben net zo stil als Wietse (zoals jij zelf hebt kunnen ervaren ) maar god nee, ik zou absoluut niet met iemand als Neeltje kunnen leven en ik zie Wietse ook niet met haar leven. Mismatch.
Men hoeft niet beiden stil/verlegen te zijn, maar ook niet dat de ene zo overdreven spontaan is. ;x
Met citaat reageren
Oud 11-10-2009, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Wat viel 'grote' Saskia mij tegen zeg, ik dacht eerst nog 'stille wateren hebben diepe gronden" maar toen ze die kleine stukjes lieten zien vond ik haar zo lijzig overkomen! Totaal geen enthousiasme. Misschien wordt dat nog beter, of misschien moet ik mijn voorspelling aanpassen.
Ze komt inderdaad wat achterlijk over.

Citaat:
Ik vraag me af hoe oprecht Neeltje is.
Ik ook.

Citaat:
Neeltje gaf hem trouwens nog een subtiele hint om haar koffer naar binnen te dragen, maar die pikte hij niet op.
Ja. Echt erg.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2009, 11:42
Verwijderd
Oh, ik weet al aan wie Hanneke mij doet denken! Aan Floortje Dessing.



Uiterlijk, uitstraling/houding, stem.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2009, 12:45
cenerentola
Avatar van cenerentola
cenerentola is offline
hoertje dressing
Met citaat reageren
Oud 11-10-2009, 20:22
Verwijderd
Waarom zou Neeltje niet 'oprecht' zijn, whatever that means?
Met citaat reageren
Oud 11-10-2009, 20:50
Verwijderd
Nou ik krijg niet het idee dat ze met Wietse samen zou willen blijven. Meer dat ze hem als een avontuurtje ziet.
Met citaat reageren
Oud 11-10-2009, 21:01
Verwijderd
Oh zo. Nouja, ze is sowieso geen boerentype. Maar dat is bijna geen enkele vrouw.

Maar Wietse blijft zo verlegen en introvert, dat de vrouwen het snel voor gezien houden. Neeltje denkt al dat het werk na een tijdje saai gaat worden, die andere twee vinden het nu al lastig dat ie zo weinig zegt...
Met citaat reageren
Oud 11-10-2009, 21:13
Verwijderd
En de vrouwen van Jos zijn wel heel aandachtshoerig
Met citaat reageren
Oud 11-10-2009, 21:42
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Met Wietse weet ik het niet, hij is wel erg stil en zijn stopwoordje is duidelijk "weet niet". Hij heeft iets schattigs, maar een cursus sociale vaardigheden is denk ik geen slecht idee. Maar goed, we zien niet alles natuurlijk, misschien hebben de camera's wel een behoorlijk negatief effect.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2009, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Wat een onzin.
Ik heb telkens hetzelfde gevoel bij hem, net zoals jij zijn vrouwen aandachtshoerig vindt, vind ik hem opschepperig
Met citaat reageren
Oud 12-10-2009, 10:39
Verwijderd
Die Marieke is wel erg met haar krulspelden en haar plamuur en haar SEXY witte truitje (eh je gaat in het veld werken), en die zwoele blik toen ze hem de waterspuit overhandigde ;(
Met citaat reageren
Oud 12-10-2009, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Die Marieke is wel erg met haar krulspelden en haar plamuur en haar SEXY witte truitje (eh je gaat in het veld werken), en die zwoele blik toen ze hem de waterspuit overhandigde ;(
Is ook zo, maar ik vind dat wel bij hem passen
Met citaat reageren
Oud 12-10-2009, 12:51
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Die vrouwen van Wim die al een hap van hun ontbijtkoek hadden genomen toen hij zei dat ze nog even de handen zouden vouwen...
Met citaat reageren
Oud 12-10-2009, 13:58
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Een van die vrouwen ging salsa dansen met Jos op bachata muziek (Aventura is geen salsa!)

En tijdens het voorstukje van volgende week, zag ik volgens mij wie er uit gaat bij Wietse:
Spoiler
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 12-10-2009, 17:35
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
dat dacht ik ook al te zien. Ik denk dat ik het bij heel veel boeren ook wel weet.

Jos doet Marieke eruit
Peter denk ik lange saskia
Wim: twijfel tussen cynthia en die stoere typ, Astrid
Wietske: Iris
Hans: dat meisje met die donkere bruine haren
Met citaat reageren
Oud 12-10-2009, 17:44
Jannekus
Avatar van Jannekus
Jannekus is offline
Citaat:
En tijdens het voorstukje van volgende week, zag ik volgens mij wie er uit gaat bij Wietse:
Spoiler

Spoiler
__________________
Neti gaat studeren <3
Met citaat reageren
Oud 12-10-2009, 21:29
Verwijderd
Ik vind dat de gerberakweker voor dat gristelijke meisje met de korte haren moet kiezen, want ik gun het haar zo, ik vind haar lief. Ook al vind ik die boer dan weer eng, maargoed, dat vindt zij niet natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 12-10-2009, 22:06
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb net de aflevering van gister gekeken en vond het echt leuk Jammer dat het afgelopen was.

Ik vind Wietse nu gewoon echt onbeschoft worden. Je nodigt mensen uit en hebt niet eens eten voor ze in huis, je laat ze alles zelf doen en echt geinteresseerd komt hij ook niet over. Ik vind Nicolien nog het meest bij hem passen omdat die haar eigen gang wel gaat en zelf ook niet zo'n prater is volgens mij.

Jos vind ik leuk maar wel vreselijk arrogant en die vrouwen van hem net zo. Marieke vind ik echt vre-se-lijk. Ik vind Mirjam bij hem nog het leukste, die is tenminste zichzelf en past wat mij betreft het beste op een boerderij.

Peter heeft naar mijn idee de drie vrouwen die het meest bij hem passen al zijn het wel allemaal van die slome meisjes die er meer voor de paarden dan voor Peter rondlopen. Ik vind Hanneke ontzettend goed bij hem passen, ook zo'n kwebbel en ze komt echt wel uit hetzelfde wereldje. Ik denk dat grote Saskia eruit gaat want die idd ontzettend sloom.

Hans vind ik leuk. Ik vind Jo wel leuk en bij hem passen. Die andere twee ben ik even kwijt.

Ik denk dat Wim voor die stille gaat (Cynthia is dat dacht ik, toch?) ondanks dat ik haar vreselijk vind maar zij heeft wel hetzelfde geloof als hij en hij heeft eerder al aangegeven dat hij dat toch wel heel belangrijk vind. Els vindt hij een te grote kwebbel en Astrid vind ik voor hem wel iets te modern al vind ik het wel een opluchting dat er ook nog vrouwen zijn die gewoon aanpakken.

Ben heeeel erg benieuwd naar volgende week.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 13-10-2009, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Ik vind dat de gerberakweker voor dat gristelijke meisje met de korte haren moet kiezen, want ik gun het haar zo, ik vind haar lief. Ook al vind ik die boer dan weer eng, maargoed, dat vindt zij niet natuurlijk.
Ja, ik vind haar ook echt lief En ook zij lijkt op haar boer
En ik vind de vader van Hans zo grappig (Frits heet hij toch? ), hij doet me denken aan mijn eigen schoonvader

Citaat:
[...]

Ik vind Wietse nu gewoon echt onbeschoft worden. Je nodigt mensen uit en hebt niet eens eten voor ze in huis, je laat ze alles zelf doen en echt geinteresseerd komt hij ook niet over. Ik vind Nicolien nog het meest bij hem passen omdat die haar eigen gang wel gaat en zelf ook niet zo'n prater is volgens mij.
[...]
Inderdaad, hij moet écht even wat gaan ondernemen, gewoon eens iets geks doen en er voor gaan ipv alles altijd maar op afstand te houden en weer te glimlachen en 'weet ik niet' te zeggen... Ik snap wel dat hij het eng/spannend vindt, maar hij zal toch even wat moeite moeten doen...
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 19:33
Verwijderd
Bij veel van die boeren snap ik zo goed waarom ze altijd vrijgezel zijn geweest
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 20:48
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ja, maar die Wietse, die had toch ook nooit geen baan gekregen als hij er gewoon voor had moeten solliciteren? Dat soort dingen, dat lukt toch gewoon niet als je zo erg bent zoals hij is.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 14-10-2009, 21:45
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Of andersom. Was Wietse wel zo geworden als hij niet zo ver van de bewoonde wereld was opgevoed?
Want als je van jezelf al niet de wil hebt om je onder de mensen te begeven (wat Peter bijv. wel heeft) en je hebt ook nog eens een omgeving waarin je niemand anders ziet dan je ouders, dan oefen je die social skills ook nooit.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 15-10-2009, 14:15
Verwijderd
Ik zat echt met plaatsvervangende schaamte te kijken naar het karaoke-zingen van Wietse... Wel opvallend dat verschillende vrouwen zo'n best doen om er iets van te maken (karaoke, salsa, Irish coffee).

Ben benieuwd wie er uit gaan volgende week!
Met citaat reageren
Oud 15-10-2009, 19:18
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar die Wietse, die had toch ook nooit geen baan gekregen als hij er gewoon voor had moeten solliciteren? Dat soort dingen, dat lukt toch gewoon niet als je zo erg bent zoals hij is.
Op de site staat een filmpje waarop Wietse over z'n werk praat, en dan vind ik hem wel heel anders overkomen (nog steeds verlegen, maar zakelijker en daardoor minder 'beschamend'), ik kan me voorstellen dat als hij bij een sollicitatie ook zo is, het geen groot probleem zal zijn. Dit contact met die vrouwen is waarschijnlijk iets wat hij gewoon écht nog nooit heeft meegemaakt, dus daar klapt hij helemaal voor dicht omdat hij écht niets weet te zeggen.
Met citaat reageren
Oud 16-10-2009, 14:19
Verwijderd
Ik heb een neef die sociaal precies zoals Wietse is. En die heeft wel een baan
Met citaat reageren
Oud 18-10-2009, 20:18
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar die Wietse, die had toch ook nooit geen baan gekregen als hij er gewoon voor had moeten solliciteren? Dat soort dingen, dat lukt toch gewoon niet als je zo erg bent zoals hij is.
Hij solliciteren? Hij heeft toch zijn boerderij, en is dus zelfstandig ondernemer?

Wietse heeft trouwens als eis:
Wat moet een vrouw absoluut hebben? Humor, en een beetje kunnen praten.
Leer het eerst zelf maar eens, baklap!
Met citaat reageren
Oud 18-10-2009, 21:51
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Citaat:
dat dacht ik ook al te zien. Ik denk dat ik het bij heel veel boeren ook wel weet.

Jos doet Marieke eruit
Peter denk ik lange saskia
Wim: twijfel tussen cynthia en die stoere typ, Astrid
Wietske: Iris
Hans: dat meisje met die donkere bruine haren
Oei, alleen jos en hans maar goed. En ik maar denken dat het zo voorspelbaar was. Viel weer tegen!
Met citaat reageren
Oud 18-10-2009, 22:49
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Oei, alleen jos en hans maar goed. En ik maar denken dat het zo voorspelbaar was. Viel weer tegen!
Ik had vier uit vijf goed (en heb daarmee de poule hier thuis gewonnen).
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 18-10-2009, 23:11
Jannekus
Avatar van Jannekus
Jannekus is offline
Citaat:
Mijn voorspellingen, wie ik het best bij elkaar vind passen (waarschijnlijk denken ze er zelf anders over haha)

Hans & Johanna
Jos & Dycke
Peter & stille Saskia (lange bruine krullen)
Wietse & Iris
Wim & Hmm Cynthia of Els, ga toch voor Cynthia
Nou mijn voorspellingen kunnen nog steeds uitkomen ! Wel grappig dat die Nicolien (geloof ik) ook indirect zei dat ze niet wist of Neeltje wel oprecht op zoek was naar een lange termijn relatie.
__________________
Neti gaat studeren <3
Met citaat reageren
Oud 19-10-2009, 00:54
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Hij solliciteren? Hij heeft toch zijn boerderij, en is dus zelfstandig ondernemer?

Wietse heeft trouwens als eis:
Wat moet een vrouw absoluut hebben? Humor, en een beetje kunnen praten.
Leer het eerst zelf maar eens, baklap!
Ja, maar als hij dus géén boerderij had gehad dan had hij wel moeten solliciteren en dan was hij nooit aan een baan gekomen want sociale vaardigheden heeft ie totaal niet.

Maar als zijn vrouw ook niet praat, dan zit je dus met zn 2en elkaar alleen een beetje aan te staren. Lijkt me ook een beetje genant.

Ik krijg trouwens telkens als ik hem zie zin om die irritante grijns van zn gezicht te slaan
Met citaat reageren
Oud 19-10-2009, 11:43
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar als hij dus géén boerderij had gehad dan had hij wel moeten solliciteren en dan was hij nooit aan een baan gekomen want sociale vaardigheden heeft ie totaal niet.[...]
Dat hij niet kan 'kletsen' wil niet zeggen dat hij niet kan praten over 't werk en zakelijk kan zijn Ik ken genoeg mensen die niet echt kunnen kletsen maar die allemaal prima werk hebben en ook prima met collega's om kunnen gaan etc.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2009, 12:03
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Dat hij niet kan 'kletsen' wil niet zeggen dat hij niet kan praten over 't werk en zakelijk kan zijn Ik ken genoeg mensen die niet echt kunnen kletsen maar die allemaal prima werk hebben en ook prima met collega's om kunnen gaan etc.
Ik kan zelf ook niet kletsen, maar ik zeg toch nog wel iets meer als 'weet ik niet' en 'ik vind het zo moeilijk'
Met citaat reageren
Oud 19-10-2009, 13:03
Verwijderd
Ik ga denk ik voor:
Hans & Jo
Jos & Mirjam
Peter & Saskia
Wietse & Neeltje (maar ik vind Iris beter passen)
Wim & Cynthia
Met citaat reageren
Oud 19-10-2009, 14:43
Verwijderd
Ik denk dat Neeltje juist wel goed bij Wietse past, Iris gaat er zich aan ergeren zo weinig reactie te krijgen en ik denk dat Neeltje wel zo ongecompliceerd is dat ze het prima vindt als hij alleen luistert naar wat ze zegt en doet wat zij voorstelt. En Wietse is volgens mij ook geen 'stille wateren diepe gronden' type, maar gewoon iemand die alles wel best vindt en niet zo veel meningen heeft. Dus dat matcht dan wel.

En Cynthia had gister zowaar een bloes aan! Dat maakt haar uitstraling al meteen meer 'warm' en minder 'lomp'.
Met citaat reageren
Oud 19-10-2009, 17:33
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Lijstjes, altijd leuk Ik ga voor de volgende combinaties, wat ik denk dat de boeren gaan kiezen:

Hans & Audrey
Jos & Mirjam
Peter & Hanneke
Wietse & Neeltje
Wim & Cynthia
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 19-10-2009, 18:19
Verwijderd
Ik ga voor:
Hans en Audrey
Jos en Dycke
Peter en Hanneke
Wietse en Neeltje
Wim en Cynthia

Maar goed, ik zat er gisteren grotendeels naast
Met citaat reageren
Oud 19-10-2009, 19:46
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik was gisteren wel echt verbaasd dat Wim Els naar huis stuurde. Dat had ik echt niet aan zien komen.
En ik heb het idee dat Dycke beter bij Jos past dan Mirjam, maar ja, dat zegt dus ook niks
Met citaat reageren
Oud 19-10-2009, 19:53
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik denk dat Iris óók niet bij Wietse past. Pfff

Ik vond dat de meeste boeren de leukste naar huis stuurden Ik hoopte dat Hans Audrey naar huis zou sturen en Wietse Neeltje, maar niks hoor. Maar ik was wel tevreden over de keuze van Peter en Jos. Ik vond het bij Jos vooral fijn dat hij en Marieke blijkbaar allebei door hadden dat het niet ging werken, zij had er ook wel vrede mee. Het is toch wel zielig als ze echt graag nog hadden willen blijven
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 19-10-2009, 21:09
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb gisteren voor het eerst gewoon eens live op tv gekeken, is het halverwege, belt m'n vriend dat ie gestrand is op het station in Breda en of ik ff allerlei dingen voor hem op wil zoeken op de reisplanner op internet enzo, pffff Ging ik verder kijken, waren er overal ineens nog maar twee ipv drie vrouwen Ga dus morgen toch nog maar een keer op uitzendinggemist kijken denk ik
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 20-10-2009, 00:44
Verwijderd
Jos: stuurde de Domme Doos weg, had alleen verwacht dat zij hem wél leuk vond getuige dat geflirt.
Peter: stuurde de knapste weg en houdt Saaie Slome en Lompe Limburger over.
Wietse: hmm, stuurde denk ik wel de goeie weg.
Wim: stuurde de leukste weg en houdt Oubollige Lelijkerd en Bazige Tante over.
Hans: stuurde de lelijkste weg.
Met citaat reageren
Oud 20-10-2009, 13:52
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Jos: stuurde de Domme Doos weg, had alleen verwacht dat zij hem wél leuk vond getuige dat geflirt.
Peter: stuurde de knapste weg en houdt Saaie Slome en Lompe Limburger over.
Wietse: hmm, stuurde denk ik wel de goeie weg.
Wim: stuurde de leukste weg en houdt Oubollige Lelijkerd en Bazige Tante over.
Hans: stuurde de lelijkste weg.


Ik had niet verwacht dat Wim Els naar huis zou sturen. Ik vond ze echt een match. Maar ik moet ook zeggen dat ik Wim steeds meer een woeste mompelboer vind, die volgens mij heel erg boos kan worden.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 20-10-2009, 15:32
Verwijderd
Haha, 'woeste mompelboer'
Met citaat reageren
Oud 20-10-2009, 18:52
Allure
Allure is offline
Ik vraag me af of Marieke zei dat ze Jos niet meer leuk vond omdat ze had gemerkt dat hij haar toch niet zo zag zitten en ze zich zo wilde indekken of dat zij hem echt niet meer leuk vond en hij haar nog wel maar dat hij haar had weggestuurd omdat hij gemerkt had dat ze hem niet meer leuk vond.

Wietse heeft absoluut de verkeerde naar huis gestuurd, Nicolien paste het best bij hem! Hij gaat nu waarschijnlijk voor Neeltje kiezen, maar die relatie (mocht het daar al van komen) kan nooit lang standhouden.

Ik denk dat dit de uiteindelijke uitslag wordt:

Hans & Jo
Peter & grote Saskia
Wim & Cynthia
Wietse & Neeltje
Jos & Dycke

Laatst gewijzigd op 20-10-2009 om 18:57.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Films, TV & Radio Boer zoekt vrouw de film: Boer roept vrouw (2009)
Rooster
54 17-03-2008 19:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:25.