Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-12-2010, 17:13
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Haha ja, Gerrit.

Van Marcel kreeg ik trouwens ook wel de kriebels, in negatieve zin. De manier waarop hij praat en kijkt, zo zijig. Een beetje wat je vorig jaar met Wietse had, dat je je zelfs via de televisie nog ongemakkelijk gaat voelen

Gijsbert vind ik echt verdomd knap. Jammer dat ik niks met het boerenleven heb. En Frank vind ik grappig. Hij doet me trouwens enorm aan Luxor uit Spangas denken, inclusief de rode wangetjes
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-12-2010, 12:41
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik vind Frank wel leuker dan Luxor anders...

Met dat raften, zo leer je toch niemand kennen
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 27-12-2010, 14:37
Verwijderd
Die liefdesgedichtjes voor Marcel, wat vre-se-lijk

En Richard, toen hij in dat donker met Yvon zat te praten vond ik hem helemaal akelig. Die vrouw die afgewezen werd zat wel echt de hele dag wat te mokken zeg.

Verder weinig verrassende keuzes, alleen bij Annemarie kan ik er totaal geen hoogte van krijgen.
Met citaat reageren
Oud 28-12-2010, 14:45
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Die Adriaan met de blauwe trui die haalt iedere keer zo raar adem.

Renate (hoorde bij Marcel) wil het huismoedertje spelen.
Marita: "YESSSSSSS geweldig" Haha, volgens mij is zij verliefd.

Freek en die wellness spa is wel errrg intiem gelijk

Femke van Gijsbert heeft er niet echt veel zin in denk ik zo.... het leek ook net alsof ze aan het smsen was toen ze het hoorde.

---------

Zouden jullie dat trouwens kunnen? "Strijden" om een man met meerdere vrouwen... Ikzelf zou daar echt niet toe in staat zijn.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 28-12-2010, 19:22
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik zou dat ook niet kunnen. Ik zie het twee kanten op gaan:
- Ofwel ik durf mezelf helemaal niet te geven omdat ik bang ben dat ik dan smoorverliefd ben en die leuke vent gaat er met een ander vandoor.
- Ofwel ik ga zo op in het wedstrijd element dat ik helemaal niet meer stil sta bij of ik hem wel écht leuk vind of dat ik hem alleen maar wil vanwege de wedstrijd.

En zelfs áls ik mezelf durf te geven en door heb dat ik hem echt leuk vind, dan zou het ook niet werken, want ik ben hartstikke jaloers.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 29-12-2010, 10:46
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Die liefdesgedichtjes voor Marcel, wat vre-se-lijk
Ja, dat was wel echt het toppunt. Wat ongelofelijk triest was dat.

Ik vond het wel zielig voor die meisjes van Frank. Ik zou sowieso niet eens in bikini op televisie willen

@Signy en Balance: Dat ene meisje van Gijsbert lijkt daar toch ook wel een beetje last van te hebben, zij is net wat stiller en kijkt iets meer de kat uit de boom, maar toch is ze nu wel gekozen. Dus je hoeft niet per se echt te 'strijden', denk ik. Het is eigenlijk geen wedstrijd, tenminste, zo zou ik het niet zien, het is meer dat er gekeken wordt met wie het uiteindelijk het beste klikt.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 29-12-2010, 18:15
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik was wel een beetje jaloers op Frank en de meiden. De Veluwse Bron alleen voor je 6en, hoe fantastisch is dat <3 Dat sauna/thermencomplex is echt zooooo mooi. Alleen de laatste keer toen ik er was echt te druk.

Imo hebben ze wel de leukere mensen gekozen, afgezien van Annemarie, maar dat zijn wel jongens die bij haar passen. Richard mag ik gewoon al niet en die vrouwen vond ik niet heel fantastisch, dus daar heb ik niet zoveel care voor.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 30-12-2010, 23:14
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ja die liefdesgedichtjes. En dan die ene vrouw gelijk al 'ik hou van je'. Eh? Hij vond het nog schattig ook en het kwam er zo echt uit. Ik zou echt iets hebben van: eh hallo, je kent me niet? Ik vond het ook stom dat hij steeds de telefoon opnam.

Gelukkig voor Paulien is ze aan Richard ontsnapt en heeft hij weer een extra optie. Die vrouw die weg moest was wel een zeikwijf zeg. Dat hadden ze wel mooi in beeld gebracht met één zo'n vrouw die vertelt dat iedereen evenveel aandacht krijgt en daarna dat zeikwijf: ik krijg echt 0,0 aandacht.

Ik vind het trouwens wel grappig dat en Annemarie en Frank allebei iemand hebben gekozen die ze al kennen.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 31-12-2010, 09:47
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Maar ik dacht dat Ksenia daarna zo lachte: "Haha, volgens mij zei ik 'ik hou van je', maar ik weet het niet eens meer precies" Terwijl Marcel het nogal serieus opvatte

Maar misschien kreeg Diana ook nauwelijks aandacht, omdat Richard al besloten had dat het tussen hen niet klikte? Want hij bracht het alsof het een héél moeilijke keuze was, maar daarna zei hij heel bruusk dat Diana vast ook al gemerkt had dat het tussen hen niets zou worden.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 31-12-2010, 11:27
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ja maar vlak na die opmerking kwam een stukje waarbij ze met de vlieger bezig waren. Iedereen was in een kluitje aan het werk, behalve Diana: die zat 2 meter verderop ergens aan te werken. Het leek wel een beetje alsof ze zichzelf al afzonderde en dan krijg je natuurlijk helemaal geen aandacht.
Maar Diana zei toch na afloop dat ze het jammer vond dat ze niet gekozen was. Dat snapte ik echt niet.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2010, 15:45
Verwijderd
Ik heb het gevoel dat Frank al vanaf het begin voor berber gaat en de rest eigenlijk maar een beetje bijzaak voor hem is

En vind het jammer dat boer maurits niet gevolgd word, dat leek me echt grappig.

Wel zielig dat Martin maar 2 brieven kreeg

Marcel is een vaag figuur, vind m zo serieus!!
Met citaat reageren
Oud 01-01-2011, 23:35
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ik heb juist het idee dat Frank voor Anita gaat, omdat ie de hele tijd zegt dat ie warme gevoelens heeft voor haar enzo. Ik vind Berber veel leuker, tot nu toe.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Met citaat reageren
Oud 02-01-2011, 09:32
Verwijderd
Ik vind Berber ook de leukste bij Frank
Met citaat reageren
Oud 02-01-2011, 23:59
Verwijderd
Marcel blijft eng. Zijn vrouwen ook.

Richard ook. En waarom kiest hij een Amerikaanse vrouw uit voor een logeerpartij als het toch alleen maar een awkwarde taalbarričre vormt?

Frank is wel tof, die is wat losser en ook zichzelf (roept ook gewoon KUT als iets niet lukt) alleen vind ik zijn smaak wat minder. Berber is wel oke, maar Anita lijkt me echt irritant.

Annemarie vind ik irritant praten en ook heel erg drukdoenerig de hele tijd, een beetje een stresskip. En volgens mij gaat het daar alleen maar over werk en niks persoonlijks.

Gijsbert heeft iig 1 leuke vrouw uitgekozen, Yvonne. De rest is mwah.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2011, 00:10
Verwijderd
Valt me nu pas op dat die Carola(?) met wie Frank naar het buitenbad ging (alleen!) niet mocht logeren.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2011, 07:48
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Volgens mij gaat het volgende week heel heftig worden, ik had juist gedacht dat het bij Frank het gezelligst zou worden, maar dat is dus blijkbaar juist niet zo... Deze week werd er eigenlijk niet heel veel boeiends laten zien. Ik vind dat Marcel rare vrouwen heeft uitgekozen, alleen die ene blonde (niet Ksenia) lijkt me een beetje normaal.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 03-01-2011, 08:17
Verwijderd
Ik vind die Sonja van Marcel zóó suf! Pff...

Wat was nu dat laatste stukje over Frank? Heb de vooruitblik naar volgende week gemist.

Verder niet zo heel veel boeiends dit keer inderdaad, eigenlijk alleen hoe de vrouwen/mannen aan kwamen en wat rondleidingen.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2011, 08:25
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Nou ja, dat was dus alleen de vooruitblik, er werd gezegd: "Bij Frank daalt de gezelligheid onder het nulpunt". Of zoiets, want dit is wel heel krom geformuleerd, maar in elk geval zag je ze zwijgend eten...

Frank droeg in elk geval wel de tas van Berber, dat is al een hele verbetering. Wietse met Neeltjes koffer vorig jaar
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 03-01-2011, 09:11
Verwijderd
Oke, ben benieuwd Dankje!
Met citaat reageren
Oud 03-01-2011, 09:12
Verwijderd
Ja, dat zwijgend eten wordt bij BzV altijd in beeld gebracht alsof dat hét teken is dat het vreselijk ongezellig is, maar het is toch altijd maar een minuut film uit een diner van een halfuur. Tijdens het eten komt het nou eenmaal af en toe voor dat iedereen z'n mond vol heeft, dat lijkt me nou niet meteen een veeg teken
Met citaat reageren
Oud 03-01-2011, 10:57
*oma*
Avatar van *oma*
*oma* is offline
Citaat:
Ja, dat zwijgend eten wordt bij BzV altijd in beeld gebracht alsof dat hét teken is dat het vreselijk ongezellig is, maar het is toch altijd maar een minuut film uit een diner van een halfuur. Tijdens het eten komt het nou eenmaal af en toe voor dat iedereen z'n mond vol heeft, dat lijkt me nou niet meteen een veeg teken
Ja, maar volgens mij ging het erom dat eentje moest lachen en dat de ander daar een sneer over maakte.
__________________
I love mittens made out of kittens
Met citaat reageren
Oud 03-01-2011, 11:41
Jean Bob
Avatar van Jean Bob
Jean Bob is offline
Nou ik heb gister een stukje gezien maar was er naar een kwartier weer helemaal klaar mee. Het is echt ieder jaar precies hetzelfde, blijven mensen dit nu echt leuk vinden? Het grappigste vond ik nog dat die Adriaan zoiets zei als: "Een vrouw moet wel een beetje zelfstandig zijn, niet dat ze de hele tijd komt van hee Adriaan help eens of hee Bassie help eens.." En Yvon Jaspers is zo zaaddodend . Wat is nou de magie van dit programma?
__________________
op zoek naar olijke popkes
Met citaat reageren
Oud 03-01-2011, 11:57
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Nou ik heb gister een stukje gezien maar was er naar een kwartier weer helemaal klaar mee. Het is echt ieder jaar precies hetzelfde, blijven mensen dit nu echt leuk vinden? Het grappigste vond ik nog dat die Adriaan zoiets zei als: "Een vrouw moet wel een beetje zelfstandig zijn, niet dat ze de hele tijd komt van hee Adriaan help eens of hee Bassie help eens.." En Yvon Jaspers is zo zaaddodend . Wat is nou de magie van dit programma?
Nou gister was er ook bijzonder weinig aan, moet ik zeggen. Ik heb het gekeken en tegelijkertijd Twitter gevolgd; dán is het wel erg grappig. Al dat commentaar op Richard en Marcel is geweldig
Maar de kern van het programma is natuurlijk dat het juist zo lekker simpel is en dat het een soort feelgood serie is.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 03-01-2011, 11:58
Verwijderd
Gijsbert en Yvonne passen idd erg goed bij elkaar,

Annemarie heeft volgens mij veel te rustige jongens gekozen voor haar, ik heb echt bij geen van die mannen het idee dat ze net zo actief zijn als annemarie

Marcel lijkt wel of ie verlegen is khad liever maurits in dat programma gehad ipv marcel met maurits was t volgens mij pas echt n kijkcijferkanon geworden door zijn aparte persoonlijkheid denk dat dan echt iedereen op de bank zou zitten, van waneer zegt ie dat ie uit de kast komt?

En die Richard is volgens mij veel te geldgericht met zn bedrijf bezig, vond t trouwens wel vreemd die ene vrouw kwam uit Frankfurt maar sprak buitengewoon goed nederlands, niet eens met n duits accent.

Frank blijft de lolbroek van allemaal, vond t wel grappig dat boek dat ie de meiden gaf,
en je merkte wel meteen dat ie berber n soort van ging uittesten ofzo hij gaf de andere meiden duidelijk wat minder aandacht

Wel opvallend dat nogal veel van de vrouwen met kinderen werkte, en ik heb btw ook t idee dat marcel af en toe iets teveel keek naar of de vrouwen kinderen hadden tijdens de speeddate
Met citaat reageren
Oud 03-01-2011, 12:14
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Volgens mij is Heidi Nederlands, maar woont ze in Duitsland. Ze spreekt inderdaad beter Nederlands dan Richard

Ik weet niet of Annemarie per se een drukke man moet hebben hoor, ze is druk genoeg van zichzelf. Ik had ook liever Maurits in het programma gehad trouwens...
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 03-01-2011, 15:39
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Ik vraag me af welke taal Richard wel fatsoenlijk spreekt. Zijn Engels is ook al niet geweldig
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 03-01-2011, 20:05
gurl19
Avatar van gurl19
gurl19 is offline
Wat een oude rotzooi bij Gijsbert thuis, verder vond ik ook dat er weinig gebeurde de afgelopen aflevering.
Met citaat reageren
Oud 04-01-2011, 08:35
Verwijderd
Dat programma moet 24 uur in krap 1 uurtje proppen en daardoor laten ze alle boeiende dingen vaak weg en kiezen ze de standaard huis-tuin en keuken dingen om wel uit te zenden
Met citaat reageren
Oud 06-01-2011, 10:03
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar volgens mij ging het erom dat eentje moest lachen en dat de ander daar een sneer over maakte.
Idd, Berber zei tegen Anita iets als;'Als je er zelf maar om kan lachen...' op een vrij snauwende toon. Dus ben benieuwd
Met citaat reageren
Oud 06-01-2011, 10:48
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Ik vind Richard echt een geweldig figuur. Zijn vrouwen zijn leuke onafhankelijke vrouwen en daarom begrijp ik niet waarom zij op hem hebben geschreven. Maar de interactie tussen hen is erg leuk om naar te kijken. Vooral als Susan erbij zit, hahaha.
Gijsbert is prettig om naar te kijken. Ik zag van de week dat dat ene meisje nog maar 22 is en hij is tegen de 40 of zo? Ik vind Yvonne erg leuk. Dat meisje van de lieve Gijs brief zit er ook bij, toch?
Om Marcel moet ik ook lachen. Hij zoekt een vrouw die moeder is/wordt van zijn kinderen. Dan is die ene vrouw wel ietsje te oud, maar Sonja is nog maar 30. Ik vind het heel grappig dat ze helemaal verliefd op Marcel is en dat ze op papier de beste match voor hem is (vindt zijzelf). Ksenia vindt ik wel een leuke vrouw, maar niet voor hem.
De stukken met Annemarie erin vind ik niet zo leuk om naar te kijken.
Bij Frank vind ik Berber het leukst, maar hij lijkt meer onder de indruk van Anita te zijn.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2011, 12:08
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
die pet van marcel.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 06-01-2011, 12:26
Verwijderd
Was dat niet gewoon een pet van de vrouw die hij hielp met het uitladen van de bagage? Ik dacht dat het een grapje van hem was
Met citaat reageren
Oud 06-01-2011, 12:38
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
die pet van marcel.
Hehe, dat was idd faggoty as hell

Citaat:
Was dat niet gewoon een pet van de vrouw die hij hielp met het uitladen van de bagage? Ik dacht dat het een grapje van hem was
Ik zie hem zulke grappen niet zo snel maken.
Met citaat reageren
Oud 06-01-2011, 18:34
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Was dat niet gewoon een pet van de vrouw die hij hielp met het uitladen van de bagage? Ik dacht dat het een grapje van hem was
Volgens mij niet

Ik had echt meteen rechtsomkeert gemaakt.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 07-01-2011, 18:27
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Volgens mij niet

Ik had echt meteen rechtsomkeert gemaakt.
echt te gay
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 19:40
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Die Marcel kan het echt alleen maar over kinderen hebben En staat ie daar zo als een debiele gaylord in zijn boxer zijn vrouwen een hand(!) en 3 nachtzoenen te geven, de awkwardness droop er vanaf.

En wat een walgelijk huiselijk sfeertje bij Annemarie "Goh, tis wel koud voor de tijd van het jaar." Een voorzichtige poging van Johannes om te flirten ("je kan het wel hebben, gebak bij de koffie") wordt ook helemaal niet als zodanig opgemerkt

Laatst gewijzigd op 09-01-2011 om 20:16.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 19:58
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Frank is wel erg fel in die discussie, allemachtig
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 20:23
Verwijderd
Arme Berber, die moet zich toch niet echt op haar gemak hebben gevoeld...

En Marcel in die boxer met sokken aan, OMG. En dan die drie zoenen met die hand... Ik snap echt oprecht niet wat die vrouwen in hem zien.

Annemarie vind ik eigenlijk maar saai.

En dat vreselijk blije wij-zijn-beste-vriendinnetjes-gedoe bij Richard, aargh!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 21:39
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
En staat ie daar zo als een debiele gaylord in zijn boxer zijn vrouwen een hand(!) en 3 nachtzoenen te geven, de awkwardness droop er vanaf.
Ik heb me kapot gelachen. Man man man.

Verder is Frank gedaald in aanzien door zijn vleesindustriediscussie.
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 21:46
Signy
Avatar van Signy
Signy is offline
Citaat:
Die Marcel kan het echt alleen maar over kinderen hebben En staat ie daar zo als een debiele gaylord in zijn boxer zijn vrouwen een hand(!) en 3 nachtzoenen te geven, de awkwardness droop er vanaf.
Ja allemachtig, ik had echt plaatsvervangende schaamte. Wat een foute kerel zeg!

Citaat:
En dat vreselijk blije wij-zijn-beste-vriendinnetjes-gedoe bij Richard, aargh!
Inderdaad!
Ik vind Susan wel de leukste/normaalste maar die wordt ondergesneeuwd door die andere twee. En btw, peper en zout haar, my ass hij's gewoon grijs.

Ik vind het bij Gijsbert nog 't normaalste gaan.
Annemarie is een raar mens, met dat spelletje ook "frikandel of kroket" eeeehmm? En zij praat nooit over dr gevoelens denk ik
Frank was echt té fel in die discussie.
__________________
MAYNARD! I rest my case --- And Colin & Ricky. --- Ik ben zo blij dat ik ben wie ik ben, dat ik ga waar ik ga, dat ik sta blablabla
Met citaat reageren
Oud 09-01-2011, 23:19
Verwijderd
Ik vind het op het moment echt pijnlijk om naar te kijken, zeg
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 07:59
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ze zijn ook geen van alle sympathiek... Mja, bij Gijsbert vind ik het dan nog het leukst gaan, maar die boerderij van hem, daar zou ik echt nooit op kunnen wonen... Dat je niet eens weet wat je in je moestuin hebt staan en zo
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 09:12
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Citaat:
Ze zijn ook geen van alle sympathiek... Mja, bij Gijsbert vind ik het dan nog het leukst gaan, maar die boerderij van hem, daar zou ik echt nooit op kunnen wonen... Dat je niet eens weet wat je in je moestuin hebt staan en zo

Het was de moestuin van zijn vader!
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 09:39
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ah, dat verklaart alles


En Frank... Ik begreep het niet helemaal. Het is blijkbaar nogal een stokpaardje van hem, dat biologisch voedsel milieu-onvriendelijk is en zo, maar dit was toch niet echt een gelegenheid om daarover te gaan praten, of je mening te gaan verkondigen en een heel betoog te gaan houden? Terwijl hij juist ook wel zei dat hij er geen problemen mee heeft dat Berber vegetarisch eet, dus er was eigenlijk geen enkele reden waarom dat gesprek nog helemaal verder zou moeten gaan. En ik had die hompen vlees van hem er ook tussen uit gevist, vegetarisch of niet. Arme Anita, en maar kauwen en kauwen...
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 10:23
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik zou als ik Anita of die andere was geweest op een gegeven moment wel hadden gezegd van 'zullen we het nu over iets vrolijkers hebben?'
Ik vond dat zij er vrij passief bij waren.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 10:58
Verwijderd
Oh Marcel ik kon er bijna niet naar kijken, wat een pijnlijke vertoning <3 Prachtig. Ik vind denk ik die met het korte haar het best bij hem passen.

Bij Richard vliegt Susan er uit volgende week, die blijft toch op de achtergrond door de taal (en Richard spreekt zwaar belabberd Engels :')). En zij is toch te leuk voor hem.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 11:45
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
De samenvatting van de afgelopen aflevering van BZV op 3FM "Marcel geeft zijn vrouwen een nachtzoentje. Annemarie niet, die is het zat."
En verder ben ik het eens met wat hierboven al staat: de discussie over het vlees was te flauw en Marcel in zijn boxershort was ook niet echt iets waar ik van genoten heb deze aflevering.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 12:35
Verwijderd
Ik vind Annemarie echt fantastisch <3

"Frikandel of kroket?"
en toen het net een beetje interessant begon te worden toen het over samenwonen en trouwen gaan ging...
"Gourmetten of steengrillen?"

Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 12:48
Verwijderd
Ik vind Gijsbert by far het leukste. En ik vind zijn boerderij ook juist gaaf <3

Ik vond de manier waarop Frank probeerde een discussie te voeren echt de plank misslaan, hij deed extreem uit de hoogte, en dan wel zeggen 'maar je mag dat wel vinden hoor!', ja, gast, hou er dan eens mee op haar zo te bestoken met stellingen? Nee, dat vond ik echt heel oncharmant. Ik vond het ook aan hem om te proberen de sfeer weer om te draaien toen ze aan het eten waren, maar dat deed hij niet. Ik had zelf overigens wel gewoon iets over dat vlees gezegd ipv maar te blijven kauwen

Annemarie met haar leer-elkaar-kennen-vragen Oh, en de tiramisjoe niet te vergeten Na, Harry past wel bij d'r, maar ik vind het eigenlijk allemaal maar niets

Richard is wel iets leuker nu, maar nee, niet mijn soort man En die Heidy vind ik ook maar raar.

En dan Marcel... Haha Ik zat echt met m'n handen voor m'n ogen te kijken, wat awkward! Waarom kwam hij uberhaupt in een boxershort binnen? Waarom?!?! En dan een hand en drie zoenen
Met citaat reageren
Oud 10-01-2011, 12:51
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
"Ik ben heus wel wat gewend qua bijzonder eten, maar hiervan had ik echt nog nooit gehoord" <3

Nou ja, ze wilde waarschijnlijk beleefd blijven en juist niet over dat vlees te beginnen, dat was inmiddels nogal een gevoelig onderwerp, dus ik begreep op zich wel dat ze zo bleef kauwen

Marcel is gewoon eng. Maar goed, Sonja vindt van niet, ik hoop dat hij haar kiest, ze worden vast gelukkig samen.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:42.