Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Levensbeschouwing & Filosofie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-07-2012, 16:28
Toerkoe
Toerkoe is offline
Citaat:
en wie zegt dat de armeniers toen ook zo waren?
Armeense moordpartijen in het oosten van turkije. Denk je dat ze engeltjes waren ?
Zet je bril af, ga op onderzoek uit. Wees niet zo een meisje.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-07-2012, 16:28
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Huh? Die filmpje heb ik alleen geplaats zodat je kan zien hoe smerig armeniers kunnen zijn.
Ja luister nou eens even. Je kunt dit soort shit niet goedpraten door te zeggen: "Oh boehoe, maar zij hebben ook iets fout gedaan!"

Zullen we dan de Duitsers ook maar even gaan uitmoorden om wat ze in de tweede Wereldoorlog hebben gedaan? Of de Serviërs voor wat er in Srebrenica is gebeurd?

Jij doet nu alsof dit allemaal verdiend is, maar dat is het niet. En vooral omdat het áltijd de onschuldigen zijn die er de dupe van worden.

En tja, het is sowieso een discussiepunt, want wanneer is iemand in godsnaam een "verrader"? En hoe wil je dat gebruiken om genocide goed te praten? Je snapt toch zelf ook wel dat dat niet zo kan?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 16:33
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Huh? Die filmpje heb ik alleen geplaats zodat je kan zien hoe smerig armeniers kunnen zijn.
Dit is echt een ontzettende drogreden.
Je kunt niet aan de hand van een filmpje aantonen dat álle Armeniërs smerig zijn.
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 16:34
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Armeense moordpartijen in het oosten van turkije. Denk je dat ze engeltjes waren ?
Zet je bril af, ga op onderzoek uit. Wees niet zo een meisje.
dus dat praat meteen een complete genocide goed ?.

tuurlijk zullen hun ook niet altijd even lief geweest zijn maar dan nog een complete genocide?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 16:37
Toerkoe
Toerkoe is offline
Citaat:
Ja luister nou eens even. Je kunt dit soort shit niet goedpraten door te zeggen: "Oh boehoe, maar zij hebben ook iets fout gedaan!"

Zullen we dan de Duitsers ook maar even gaan uitmoorden om wat ze in de tweede Wereldoorlog hebben gedaan? Of de Serviërs voor wat er in Srebrenica is gebeurd?

Jij doet nu alsof dit allemaal verdiend is, maar dat is het niet. En vooral omdat het áltijd de onschuldigen zijn die er de dupe van worden.

En tja, het is sowieso een discussiepunt, want wanneer is iemand in godsnaam een "verrader"? En hoe wil je dat gebruiken om genocide goed te praten? Je snapt toch zelf ook wel dat dat niet zo kan?
Jullie kennen alles van tv, kranten. Wat weten jullie niu van oorlog en verderf ?
Je zou niet zo passief reageren als je uit die streek zou komen. Wij komen uit die streek, onze ouders, familie hebben oorlog gezien en meegemaakt.

En je verdraaid mijn woorden naar je eigen bestwil. Ik praat geen enkel oorlog goed. Jullie hebben een kritiek op moslims, islam..mij best..maar dan moet wel naar het hele plaatje kijken. Ga naar palestina, afghanistan, irak, tjetjenie, tukije en zie hoe de moslims het daar hebben.

Alsof armeniers zo heilig zijn, of alsof moslims zo kwaadaardig ziijn.

Je mag kritiek hebben, maar verlies je waardigheid niet door de waarheid te bedekken of te verdraaien.

Dit is niet alleen gericht op jou, maar op meerderen.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 16:38
Toerkoe
Toerkoe is offline
Citaat:
dus dat praat meteen een complete genocide goed ?.

tuurlijk zullen hun ook niet altijd even lief geweest zijn maar dan nog een complete genocide?
Ik geloof niet dat er sprake was van een genocide. Dat zit niet in ons aard.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 16:43
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Ik geloof niet dat er sprake was van een genocide. Dat zit niet in ons aard.
De aard van de Turken? Ken jij alle Turken zo goed dat je weet dat het niet in hun 'aard' zit om aan genocide te doen?
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 16:43
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Ik geloof niet dat er sprake was van een genocide. Dat zit niet in ons aard.


het zit ook niet onze aard maar toch hebben wij ooit genocide gepleegd en volgens mij wel vaker (dan bedoel ik dus het nederlandse volk). dus door dat te zeggen is het niet erg of nooit echt gebeurt?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 16:51
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Jullie kennen alles van tv, kranten. Wat weten jullie niu van oorlog en verderf ?
Je zou niet zo passief reageren als je uit die streek zou komen. Wij komen uit die streek, onze ouders, familie hebben oorlog gezien en meegemaakt.

En je verdraaid mijn woorden naar je eigen bestwil. Ik praat geen enkel oorlog goed. Jullie hebben een kritiek op moslims, islam..mij best..maar dan moet wel naar het hele plaatje kijken. Ga naar palestina, afghanistan, irak, tjetjenie, tukije en zie hoe de moslims het daar hebben.

Alsof armeniers zo heilig zijn, of alsof moslims zo kwaadaardig ziijn.

Je mag kritiek hebben, maar verlies je waardigheid niet door de waarheid te bedekken of te verdraaien.

Dit is niet alleen gericht op jou, maar op meerderen.
Je hebt helemaal gelijk. Wij hebben hier nog nooit oorlog meegemaakt. Wij niet, onze families niet. Niemand. Want in Nederland is het altijd vrede.

Alsof armeniers zo kwaadaardig zijn, of alsof moslims zo heilig zijn. Je mag kritiek hebben, maar verlies je waardigheid niet door de waarheid te bedekken of te verdraaien.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 16:52
Toerkoe
Toerkoe is offline
Citaat:
De aard van de Turken? Ken jij alle Turken zo goed dat je weet dat het niet in hun 'aard' zit om aan genocide te doen?
Moslims kennen geen genocide.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 16:52
Toerkoe
Toerkoe is offline
Citaat:
Je hebt helemaal gelijk. Wij hebben hier nog nooit oorlog meegemaakt. Wij niet, onze families niet. Niemand. Want in Nederland is het altijd vrede.

Alsof armeniers zo kwaadaardig zijn, of alsof moslims zo heilig zijn. Je mag kritiek hebben, maar verlies je waardigheid niet door de waarheid te bedekken of te verdraaien.
Welke oorlog ?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 16:53
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Welke oorlog ?
meen je dat nou serieus ?

nog mooier zelfs Mr.Mark hij kent alle moslims zo goed dat hij dat weet.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 17:00
Toerkoe
Toerkoe is offline
Citaat:
meen je dat nou serieus ?
Jaha 2e wereld oorlog neem ik aan. Elders was het erger dan in nederland. Moet je blij om zijn eigenlijk. Het is maar dat de nazis jullie als broeders zagen en het feit dat jullie binnen 24 uur werden bezet speelt een groot rol.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 17:01
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Moslims kennen geen genocide.
Wie hebben nou die Armeniërs vermoord? De Turken toch?
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 17:02
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Turken zijn niet per definitie moslims hoor.
Je zit nu wel echt ontzettend te generaliseren de hele tijd.
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 17:03
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Wie hebben nou die Armeniërs vermoord? De Turken toch?
Ja, maar ze ontkennen nog steeds dat het genocide is.

Maar goed, naam of geen naam, dat verandert niets aan de feiten. En het heeft niets met moslims an sich te maken, inderdaad.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 17:07
Toerkoe
Toerkoe is offline
Citaat:
Wie hebben nou die Armeniërs vermoord? De Turken toch?
Jah, maar het is zwak om het te koppelen aan genocide.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 17:08
Toerkoe
Toerkoe is offline
Citaat:
Ja, maar ze ontkennen nog steeds dat het genocide is.

Maar goed, naam of geen naam, dat verandert niets aan de feiten. En het heeft niets met moslims an sich te maken, inderdaad.
Typisch gepraat van een buitenstaander

Hoe kom je aan je info als ik vragen mag?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 17:12
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Wie hebben nou die Armeniërs vermoord? De Turken toch?
Ja natuurlijk waren dat de turken. Maar dat het genocide was ontkennen ze gewoon want moslims kennen geen genocide ik zou zo graag zo kunnen denken.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 17:14
Toerkoe
Toerkoe is offline
Citaat:
Ja natuurlijk waren dat de turken. Maar dat het genocide was ontkennen ze gewoon want moslims kennen geen genocide ik zou zo graag zo kunnen denken.
Weet je wat genocide betekent ?

Het systematisch moorden zodat er geen enkel bijv; armenier overblijft. Zo is de intentie iig.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 17:14
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
dan is er zeker ook nooit iets gebeurd tussen de turken en koerden rond 1938 in dersim of is het nu tunceli?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 17:15
Mr.Mark
Avatar van Mr.Mark
Mr.Mark is offline
Citaat:
Ja natuurlijk waren dat de turken.
Zo bedoelde ik die hele vraag niet. Het ging erom dat hij begon over de aard van moslims als argument dat Turken niet aan genocide doen.
__________________
's Avonds een vent, 's ochtends absent.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 17:16
Toerkoe
Toerkoe is offline
Citaat:
dan is er zeker ook nooit iets gebeurd tussen de turken en koerden rond 1938 in dersim of is het nu tunceli?
Net opgezocht ?

Ik kom uit dersim, althans voorouders.
Dersim massacre is een schande voor turkije. Een misdaad van ataturk en zijn joodse bende.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 17:20
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Net opgezocht ?

Ik kom uit dersim, althans voorouders.
Dersim massacre is een schande voor turkije. Een misdaad van ataturk en zijn joodse bende.
nee ik moest er toevallig aan denken.
en waarom geef je hierin dan wel toe dat de turken ergens rond de 10.000 koerden hebben vermoord ? maar niet dat ze dat gedaan hebben bij de armeniers?
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 17:20
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Weet je wat genocide betekent ?

Het systematisch moorden zodat er geen enkel bijv; armenier overblijft. Zo is de intentie iig.
Zelfs dat deden de duitsers een stuk beter, Ataturk zou zich kapotschamen.

http://www.independent.co.uk/opinion...e-1918367.html
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 17:22
Toerkoe
Toerkoe is offline
Citaat:
nee ik moest er toevallig aan denken.
en waarom geef je hierin dan wel toe dat de turken ergens rond de 10.000 koerden hebben vermoord ? maar niet dat ze dat gedaan hebben bij de armeniers?
Ik zeg toch dat er oorlog was ? Maar geen sprake is van genocide.

De dersimis zijn historisch gezien geen koerden.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 17:23
Toerkoe
Toerkoe is offline
Citaat:
Zelfs dat deden de duitsers een stuk beter, Ataturk zou zich kapotschamen.

http://www.independent.co.uk/opinion...e-1918367.html

Zegt niets.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Leuk ? Tien Duizenden dode onschuldigen in afganistan.

1.2 miljoen dode onschuldigen in irak.

Dat zijn mosims...ach wat maakt het uit he.
Citaat:
zoals ik al zei. De armeense bendes zijn terecht afgeslacht. Als er dode onschuldigen waren en die heb je altijd, is dat spijtig.
Oh, maar de onschuldige doden in Afghanistan/Irak zijn wél erg? Lekker consequent, Toerkoe! Je praat het goed zodat het jou uitkomt, maar als de situatie omgedraaid is, zijn wij opeens de duivel.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 17:27
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
Citaat:
Ik zeg toch dat er oorlog was ? Maar geen sprake is van genocide.

De dersimis zijn historisch gezien geen koerden.
officieel gezien is het een genocide.
want genocide betekent niet alleen dat er niemand van dat volk overblijft. maar ook gewoon massamoord naar een bepaald ras/geloof.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 17:31
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Weet je wat genocide betekent ?

Het systematisch moorden zodat er geen enkel bijv; armenier overblijft. Zo is de intentie iig.
Van wiki:

Citaat:
Genocide is defined as "the deliberate and systematic destruction, in whole or in part, of an ethnic, racial, religious, or national group",[1]
"in whole or in part," dus dat er nog Armeniërs zijn is geen argument.
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 18:58
Verwijderd
Citaat:
Ik zeg toch dat er oorlog was ? Maar geen sprake is van genocide.

De dersimis zijn historisch gezien geen koerden.
Nee ongeveer 60% zijn historisch Iraniër maar: "Almost all speakers of the Zaza language consider themselves as Kurds and they are often counted as such by international statistics and surveys as part of the Kurdish people.[2][4][5][6][7][8][9]"

http://en.wikipedia.org/wiki/Zaza_people
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 19:20
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Jullie kennen alles van tv, kranten. Wat weten jullie niu van oorlog en verderf ?
Je zou niet zo passief reageren als je uit die streek zou komen. Wij komen uit die streek, onze ouders, familie hebben oorlog gezien en meegemaakt.
En je verdraaid mijn woorden naar je eigen bestwil. Ik praat geen enkel oorlog goed. Jullie hebben een kritiek op moslims, islam..mij best..maar dan moet wel naar het hele plaatje kijken. Ga naar palestina, afghanistan, irak, tjetjenie, tukije en zie hoe de moslims het daar hebben.
Dat is best ironisch, want de Palestijnen hebben het alleen maar slecht omdat anti-semitisme onder Moslims leidde tot verschillende pogingen om Israël te vernietigen, waarvan de Onafhankelijkheidsoorlog de eerste was.

Afghanistan begon doordat een streng islamitisch regime het verdomde om islamitische terroristen te laten vallen.

Irak was na een hele schone oorlog waarbij minder dan 50.000 soldaten omkwamen, een religieuze burgeroorlog tussen Soennieten en Shi'ieten over welke versie van de Islam nu beter is.

De oorlogen in Tjetjenië begonnen doordat Islamitische extremisten buurlanden binnen vielen om daar de regering omver te werpen en een shariastaat te vestigen, iets dat Rusland niet pikte.

Turkije is een conflict waarbij bij de Armeense genocide voornamelijk Moslims een genocide pleegden op Christenen, en daarna een overwegend Islamitische groep, een andere islamitische groep probeerde te onderdrukken en hun identiteit uit te wissen.


Jij komt racistische praatjes ophangen over hoe erg 'het westen' wel niet is, verwijt iedereen hier onwetendheid, en noemt daarna als voorbeelden allemaal oorlogen die door Islamitische groepen kwamen, of zelfs direct vanwege de Islam zelf kwamen.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 16-07-2012, 23:08
nachtmens
nachtmens is offline
Citaat:
Dat is best ironisch, want de Palestijnen hebben het alleen maar slecht omdat anti-semitisme onder Moslims leidde tot verschillende pogingen om Israël te vernietigen, waarvan de Onafhankelijkheidsoorlog de eerste was..
Je kunt het beter anti-landdieven noemen Of hebben soms de Moslims de Joden uitgemoord, omdat ze Joden zijn?
__________________
Lach eens!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2012, 02:58
Toerkoe
Toerkoe is offline
Citaat:
Dat is best ironisch, want de Palestijnen hebben het alleen maar slecht omdat anti-semitisme onder Moslims leidde tot verschillende pogingen om Israël te vernietigen, waarvan de Onafhankelijkheidsoorlog de eerste was.

Afghanistan begon doordat een streng islamitisch regime het verdomde om islamitische terroristen te laten vallen.

Irak was na een hele schone oorlog waarbij minder dan 50.000 soldaten omkwamen, een religieuze burgeroorlog tussen Soennieten en Shi'ieten over welke versie van de Islam nu beter is.

De oorlogen in Tjetjenië begonnen doordat Islamitische extremisten buurlanden binnen vielen om daar de regering omver te werpen en een shariastaat te vestigen, iets dat Rusland niet pikte.

Turkije is een conflict waarbij bij de Armeense genocide voornamelijk Moslims een genocide pleegden op Christenen, en daarna een overwegend Islamitische groep, een andere islamitische groep probeerde te onderdrukken en hun identiteit uit te wissen.


Jij komt racistische praatjes ophangen over hoe erg 'het westen' wel niet is, verwijt iedereen hier onwetendheid, en noemt daarna als voorbeelden allemaal oorlogen die door Islamitische groepen kwamen, of zelfs direct vanwege de Islam zelf kwamen.

Bla bla. Christenen hebben niets te zoeken in moslim landen.
Wat je zionistische je verteld is 90% leugens.
Wel grappig dat intelligente leden hier hetzelfde denken als die tering achterlijke yankees.
Jammer hoor.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2012, 04:33
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Bla bla. Christenen hebben niets te zoeken in moslim landen.
Wat je zionistische je verteld is 90% leugens.
Wel grappig dat intelligente leden hier hetzelfde denken als die tering achterlijke yankees.
Jammer hoor.
Christenen hebben niets te zoeken in moslimlanden? Maar moslims mogen wel overal heen? Ik snap niet waarom jij zo'n instelling hebt. Net als met die Armeniërs. Ik krijg hier onderhand het idee dat jij zwaar geïndoctrineerd bent met allemaal extremistische onzin, en ook al beweer je dat "Islam = vrede", jij zit vol met haat voor alles. Jij hebt het "wij versus zij"-denken al helemaal onder de knie en ik denk dat het onmogelijk is om daar nog iets aan te veranderen. Het lijkt mij heel moeilijk om te leven in zo'n wereld.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2012, 06:48
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
Christenen hebben niets te zoeken in moslimlanden? Maar moslims mogen wel overal heen? Ik snap niet waarom jij zo'n instelling hebt. Net als met die Armeniërs. Ik krijg hier onderhand het idee dat jij zwaar geïndoctrineerd bent met allemaal extremistische onzin, en ook al beweer je dat "Islam = vrede", jij zit vol met haat voor alles. Jij hebt het "wij versus zij"-denken al helemaal onder de knie en ik denk dat het onmogelijk is om daar nog iets aan te veranderen. Het lijkt mij heel moeilijk om te leven in zo'n wereld.
Islam is ook vrede, als iedereen moslim wordt dan is er nooit meer ruzie. Daarom gaat het ook zo lekker in saudi arabie, nooit gezeik, iedereen rijk!
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2012, 09:56
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Islam is ook vrede, als iedereen moslim wordt dan is er nooit meer ruzie. Daarom gaat het ook zo lekker in saudi arabie, nooit gezeik, iedereen rijk!
Lijkt me sterk; het is namelijk niet zo dat iedere moslim dezelfde interpretaties aanhoudt. Dus dan krijg je verzuiling en gezeik.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2012, 10:20
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Bla bla. Christenen hebben niets te zoeken in moslim landen.
Wat je zionistische je verteld is 90% leugens.
Wel grappig dat intelligente leden hier hetzelfde denken als die tering achterlijke yankees.
Jammer hoor.
En moslims mogen wel overal heen en hebben ook nog altijd gelijk?
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2012, 10:36
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
Bla bla. ChristenenMoslims hebben niets te zoeken in moslim christelijke landen.
Wat je zionistischeTurk je verteld is 90% leugens.
Wel grappig dat intelligente ledenToerkoe hier hetzelfde denken als die tering achterlijke yankees.Taliban
Jammer hoor.
Als ik zoiets zou schrijven zou ik vast geband worden...
Met citaat reageren
Oud 17-07-2012, 10:41
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Bla bla. Christenen hebben niets te zoeken in moslim landen.
Wat je zionistische je verteld is 90% leugens.
Wel grappig dat intelligente leden hier hetzelfde denken als die tering achterlijke yankees.
Jammer hoor.
Als ik zoiets zou schrijven zou ik vast geband worden...
Met citaat reageren
Oud 17-07-2012, 10:50
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Bla bla. Christenen hebben niets te zoeken in moslim landen.
Wat je zionistische je verteld is 90% leugens.
Wel grappig dat intelligente leden hier hetzelfde denken als die tering achterlijke yankees.
Jammer hoor.
Geert Wilders zal wel erg blij met jou zijn.De Grote Blonde Voorganger steekt het vuurtje aan en mafkezen zoals jij gooien er flink veel brandstof op.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2012, 10:51
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Ik heb het hele topic een beetje door proberen te lezen, maar dit begint langzaam nergens op te slaan. Ik stel voor dat iemand een onderbouwd discussiepunt neerzet om over te praten.

Heen en weer verwijten maken hoeft hier niet, dan gaat het dicht.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Oud 17-07-2012, 10:52
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Ik heb het hele topic een beetje door proberen te lezen, maar dit begint langzaam nergens op te slaan. Ik stel voor dat iemand een onderbouwd discussiepunt neerzet om over te praten.

Heen en weer verwijten maken hoeft hier niet, dan gaat het dicht.
Daar begint het wel erg op te lijken...
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 17-07-2012, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Moslims werken hard in westerse landen. De christelijke kruisvaarders plukken alles kaal. Afrika is een mooi voorbeeld. Alles is gejat.

Nee. Ik ben moslim en wakker. Jj slaapt nog zoals de vele christenen, bewust of onbewust.
Pardon? De Christelijke kruisvaarders plukken alles kaal?
Hoe kun je zo kortzichtig zijn? Jij hebt echt oogkleppen op volgens mij. Jij scheert iedereen over 1 kam, en wanneer een autochtoon dat doet dan wordt die persoon meteen voor racist uitgemaakt. Wanneer jij het doet is het "de waarheid".

Moslims werken hard in Westerse landen? Hou toch op man, 22% Turken en Marokkanen, 24% Iraniërs, 26% Afghanen, 34% Irakezen, en 40% Somaliërs krijgen een uitkering hier in Nederland. Een zeer groot deel daarvan is Moslim. Hiermee zeg ik niet dat er geen Moslims zijn die hard werken, want die zijn er zeker, maar in ze algemeenheid stellen dat Moslims hard werken in Westerse landen, is absoluut niet correct.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2012, 11:15
Toerkoe
Toerkoe is offline
Citaat:
Pardon? De Christelijke kruisvaarders plukken alles kaal?
Hoe kun je zo kortzichtig zijn? Jij hebt echt oogkleppen op volgens mij. Jij scheert iedereen over 1 kam, en wanneer een autochtoon dat doet dan wordt die persoon meteen voor racist uitgemaakt. Wanneer jij het doet is het "de waarheid".

Moslims werken hard in Westerse landen? Hou toch op man, 22% Turken en Marokkanen, 24% Iraniërs, 26% Afghanen, 34% Irakezen, en 40% Somaliërs krijgen een uitkering hier in Nederland. Een zeer groot deel daarvan is Moslim. Hiermee zeg ik niet dat er geen Moslims zijn die hard werken, want die zijn er zeker, maar in ze algemeenheid stellen dat Moslims hard werken in Westerse landen, is absoluut niet correct.
De eerste generatie moslims hebben dit land opgebouwd met bloed zweet en tranen
Met citaat reageren
Oud 17-07-2012, 11:17
Verwijderd
Citaat:
De eerste generatie moslims hebben dit land opgebouwd met bloed zweet en tranen
Ze hebben inderdaad een belangrijke rol gespeeld, maar we zitten nu al bij de derde generatie. Opvoeden lukt hen blijkbaar wat minder goed, hè?
Met citaat reageren
Oud 17-07-2012, 11:20
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Ik heb het hele topic een beetje door proberen te lezen, maar dit begint langzaam nergens op te slaan. Ik stel voor dat iemand een onderbouwd discussiepunt neerzet om over te praten.

Heen en weer verwijten maken hoeft hier niet, dan gaat het dicht.
Ja, je hebt wel gelijk maar kijk eens naar de stelling waarmee dit topic is gestart, daar kun je letterlijk alle kanten mee op.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2012, 11:23
Toerkoe
Toerkoe is offline
Citaat:
Ze hebben inderdaad een belangrijke rol gespeeld, maar we zitten nu al bij de derde generatie. Opvoeden lukt hen blijkbaar wat minder goed, hè?
Het blijft een vreemd land..discriminatie, verwaarlozing speelt een groot rol.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2012, 11:25
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
De eerste generatie moslims hebben dit land opgebouwd met bloed zweet en tranen
Dus Nederland begon pas weer op te bloeien nadat de eerste generaties moslims hun schouders er eens flink onder hebben gezet? Eigenaardig, ze hebben mij altijd wijsgemaakt dat de eerste lichting gastarbeiders uit Spanjaarden bestond.
Met citaat reageren
Oud 17-07-2012, 11:33
Kitten
Avatar van Kitten
Kitten is offline
Laatste waarschuwing: stelling en goede discussie, of dit topic gaat dicht.
__________________
Altijd nuchter
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Het oproep tot het gebed: adhan.
Toerkoe
411 02-09-2012 15:13
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap "Islamisme is een obstakel voor de democratie." Secularisatie is een noodzaak.
Gatara
214 06-06-2007 19:33
Levensbeschouwing & Filosofie De hemel als 'eindstation'?
wondersbestaan
151 23-03-2004 09:35
Levensbeschouwing & Filosofie Een keerpunt in de geschiedenis. De val van het atheïsme...
BiL@L
62 17-09-2003 04:17
Levensbeschouwing & Filosofie Europa tegenover de Islam
Klager
58 24-02-2002 22:31
ARTistiek De Rots
Hannibal
11 21-09-2001 20:52


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:32.