Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2004, 18:23
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
In 2001 toen er een aanslag op het WTC en Petagon was gebeurt liet de UEFA de wedstrijden ook gewoon doorgaan.
Persoonlijk vind ik niet dat ze zoiets kunnen maken, als een club zegt niet te willen spelen bij een emotionele gebeurtenis als dit dan moet de Uefa gewoon redelijk zijn en de wedstrijd een week later laten spelen.

Wat vinden jullie?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-03-2004, 18:28
phmpruim
phmpruim is offline
helemaal mee eens
dit is echt te belachelijk voor woorden! de UEFA denkt alleen maar aan geld!
Was trouwens in NL ook zo, na de vuurwerkramp in Enschede. FC Twente moest gewoon voetballen

Ik zou het ook mooi vinden als die clubs nu gewoon zeggen: "wij spelen niet!" Eens zien hoe de UEFA dan reageert!
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 18:39
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ik denk dat ze dan met hele hoge boetes aan komen zwaaien met een big smile op hun smoel..

Ik denk dat het eens tijd wordt dat die Blatter daar weg gaat en dat er een minder corrupt iemand de baas wordt bij de FIFA die in dit soort dingen een betere inspraak heeft.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 19:04
NERD
Avatar van NERD
NERD is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 11-03-2004 @ 19:23:
In 2001 toen er een aanslag op het WTC en Petagon was gebeurt liet de UEFA de wedstrijden ook gewoon doorgaan.
En het opmerkelijke is dat ze toen achteraf tot de conclusie kwamen dat dat niet echt een goede beslissing is geweest. Je zou toch denken dat ze leren van hun fouten...

Maar goed, waarschijnlijk laten ze over een paar weken/maanden wel weer doorschemeren dat het heel misschien toch beter geweest zou zijn als.... etc
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 19:09
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Ja, schandalig. Bij zoiets is het geen gelijke strijd meer, omdat de Spaanse spelers/clubs nu zwaar onder de indruk zijn van de aanslagen.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 21:17
Dr. Oetker
Avatar van Dr. Oetker
Dr. Oetker is offline
Citaat:
phmpruim schreef op 11-03-2004 @ 19:28:
dit is echt te belachelijk voor woorden! de UEFA denkt alleen maar aan geld!
pompiedom
je kan ook 200000 mensen in vier steden die speciaal hiervoor afspraken af hebben gezegd of vrij hebben genomen van hun werk toch nog een leuke avond gunnen. en op deze manier geef je, hoe vaak het ook is misbruikt en hoe slap het eigenlijk ook is, een signaal dat je boven het geweld staat en je jezelf er niet door laat ontregelen.
__________________
De man die bakt
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 21:32
phmpruim
phmpruim is offline
heb je op zich wel een punt, maar ik blijf het niet menselijk vinden om te spelen. Hoe kun je nou normaal een wedstrijd spelen als er 's ochtends in je land bijna 200 onschuldige mensen zijn vermoord?
__________________
"God houdt niet van ons omdat we waardevol zijn, wij zijn waardevol omdat God van ons houdt!"
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 22:34
misshobbit
Avatar van misshobbit
misshobbit is offline
die pipo's die dat even beslissen dat dat door moet gaan zijn ook niet goed bij hun verstand,
als die voorzitters of directeurs of wat dan ook van die clubs nou eens bij hun standpunt blijven? dan krijgen ze een flinke boete, of misschien worden ze uit het toernooi gezet, maar laten ze in ieder geval zien dat er meer is dan dat belachelijke voetbal, sorry hoor, maar hoe kun je nou zo onmenselijk zijn om zoiets te beslissen
__________________
Cuándo sabes cómo te llamas, cuándo nadie te escucha...
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 22:40
Shox
Avatar van Shox
Shox is offline
Ik vond ook dat ze beter die wedstrijden dr uit konden gooien, en inderdaad bij de Uefa draait het alleen maar om de money $$$ lijkt het wel, één minuut stilte overal en blijkbaar is het dan weer goed. NOT
Met citaat reageren
Oud 11-03-2004, 23:40
Verwijderd
Als eerste vind ik het zo'n onzin dat ze altijd en nu ook weer zeggen dat voetbal gewoon door moet gaan, omdat anders de misdadigers hun zin hebben.

Hoor ik altijd maar weer, maar als ze nou eens zouden zeggen dat het niet door laten gaan van een wedstrijd voor veel problemen zorgt en dat een hele hoop mensen er niet blij mee zouden zijn...

Vind het dus terecht dat de wedstrijden zijn doorgegaan.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 07:08
Verwijderd
Ik vind het niet nodig om de wedstrijden uit te stellen, eigenlijk om precies de zelfde redenen als de balonnenman. Want wat schiet je ermee op?

Er zijn heel veel supporters die veel geld hebben gestoken om hun club te kunnen zien (zeker bij een europees uitduel), die mensen worden als het ware extra slachtoffer van de aanslag.

Ik zou best snappen als ze de wedstrijden van de spaanse clubs een dag uit zouden stellen, maar dan zijn er weer problemen met de competitie. Uitstel is ook organisatorisch dus heel moeilijk.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 08:58
Mastermind
Mastermind is offline
Ik vind in principe ook dat je niet moet wijken voor terrorisme, maar aan de andere kant is het ook niet echt gepast om te gaan voetballen. Op 11 september 2001 ben ik bij een EC-wedstrijd van Roda geweest die van de UEFA door moest gaan en daar hing een heel vreemde sfeer. Was niet echt funny, en achteraf gezien had die wedstrijd beter uitgesteld kunnen worden.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 10:00
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Mastermind schreef op 12-03-2004 @ 09:58:
Ik vind in principe ook dat je niet moet wijken voor terrorisme, maar aan de andere kant is het ook niet echt gepast om te gaan voetballen. Op 11 september 2001 ben ik bij een EC-wedstrijd van Roda geweest die van de UEFA door moest gaan en daar hing een heel vreemde sfeer. Was niet echt funny, en achteraf gezien had die wedstrijd beter uitgesteld kunnen worden.
Je zegt eerst dat het niet uitgestelt hoeft te worden maar uit eigen ervaring lijkt het jou beter van wel, of lees ik het verkeerd?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 10:37
ELDIEGO
ELDIEGO is offline
Gewoon door laten gaan, altijd
Alle clubs zijn al in trainingskamp en dan wordt het afgelast, totaal geen zin.

en idd, zo laat je zien dat je boven het terrorisme staat
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 10:42
Verwijderd
ik vind het terrecht dat het gewoon door is gegaan. 80% van die spelers komen niet eens uit Spanje en zijn dus net zo betrokken bij die aanslag als wij: nauwelijks. een minuut stilte voor de wedstrijd vind ik een mooi gebaar, dat moet absoluut gebeuren dan, maar totaal afgelasten leek me geen optie.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 12:25
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Wat zouden jullie zeggen dan als dit 1dag of de dag van de wedstrijd Real Madrid - Bayern Munchen was gebeurt?
Familie en vrienden van de spelers zouden gewond zijn of misschien wel overleden zou het dan nog door mogen gaan?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 12:34
Verwijderd
wat heeft het er nou mee te maken welke clubs er spelen
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 12:38
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 12-03-2004 @ 13:34:
wat heeft het er nou mee te maken welke clubs er spelen
Omdat de spelers van Real Madrid misschien familie hebben in Madrid?
Waarschijnlijk meer dan een speler van Valencia.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-03-2004, 12:43
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 12-03-2004 @ 13:38:
Omdat de spelers van Real Madrid misschien familie hebben in Madrid?
Waarschijnlijk meer dan een speler van Valencia.
als een club uit madrid komt kan ik het begrijpen (was er met m'n koppie niet bij ), maar bij een club als real valt dat misschien ook wel mee. Bij de topclubs is het grotendeel toch buitenlander of komt niet uit de buurt. Bij real komt volgens mij alleen cassillas uit eigen opleiding, dus dat zou voor één speler zijn.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 12:49
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Ja oke maar dan nog, er zijn genoeg mensen bij zo'n club die aanwezig moeten zijn en het niet willen.
Kijk naar FCT paar jaar geleden met die vuurwerk ramp, die moesten toen ook gewoon spelen.
Dat slaat toch nergens op?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 12:52
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Kijk, je maakt een keuze, ga je voor het GELD of blijf je een MENS.

Ga je voor het geld, dan speel je altijd, wat er ook gebeurt.

Blijf je een mens, dan speel je dit soort wedstrijden niet.

Aangezien het voetbal alleen nog om geld gaat, werd er ook gisteren 'gewoon' gespeelt.
Hoe schandalig ook, het blijft de realiteit.
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 13:35
Tovenaar
Tovenaar is offline
Stel dat er een vergadering is van de Uefa ergens in Madrid ( ) en toevallig is de vrouw van Lennart Johansson net een treinreisje aan het maken (vul verder zelf in) zou dan die vergadering ook door gaan...? Dacht van niet he...
__________________
L'art pour L'art. Gaat heen en schrijf!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2004, 13:40
misshobbit
Avatar van misshobbit
misshobbit is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 12-03-2004 @ 08:08:
Ik vind het niet nodig om de wedstrijden uit te stellen, eigenlijk om precies de zelfde redenen als de balonnenman. Want wat schiet je ermee op?
Respect
dat is het enige wat je daarmee bereikt, ja.
geen geld, maar wel respect
__________________
Cuándo sabes cómo te llamas, cuándo nadie te escucha...
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 13:11
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Schandalig!

t is ze alleen maar om geld te doen
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 13:20
Verwijderd
Citaat:
misshobbit schreef op 12-03-2004 @ 14:40:
Respect
dat is het enige wat je daarmee bereikt, ja.
geen geld, maar wel respect
met die één minuut stilte toon je toch ook respect?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-03-2004, 13:21
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 13-03-2004 @ 14:20:
met die één minuut stilte toon je toch ook respect?
Wel lekker makkelijk vind je zelf ook niet?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 13:22
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 13-03-2004 @ 14:21:
Wel lekker makkelijk vind je zelf ook niet?
dus je moet wedstrijden uitstellen om respect te tonen?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 16:19
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 13-03-2004 @ 14:22:
dus je moet wedstrijden uitstellen om respect te tonen?
Ja, want een minuut stilte komt zovaak voor dat is wel een teken van respect maar niet genoeg voor zo'n ramp als deze.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 17:27
Verwijderd
Citaat:
EmilioFCG schreef op 13-03-2004 @ 17:19:
Ja, want een minuut stilte komt zovaak voor dat is wel een teken van respect maar niet genoeg voor zo'n ramp als deze.
daar ben ik het dus niet mee eens.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 18:09
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Stiekem vind ik het goed dat de wedstrijd heeft doorgegaan. Menselijk zou ik ook zeggen om de wedstrijd een tijdje te laten uitstellen, maar dan zijn de Spanjaarden alles behalve correct in hun doen en laten.
In Madrid zijn afgelopen dagen een kwalificatietornooi voor de Olympische Spelen gespeeld van veldhockey. Daar is bij mijn weten nooit spraken geweest van afgelasting of wat dan ook. Overigens, Nederland nam daar toen straks goud tegen thuisland Spanje met 2-1. Derde en vierde plaats ging tussen India en Pakistan met 4-2. Maar dat heeft zijn eigen topic..
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 18:19
Verwijderd
een beetje je eigen topic promoten he
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 21:44
misshobbit
Avatar van misshobbit
misshobbit is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 13-03-2004 @ 14:20:
met die één minuut stilte toon je toch ook respect?
nee dat doen ze niet
die 1 minuut is alleen maar formaliteit
nee, uitstellen kan niet, dan lopen we geld mis, dus zijn we maar een minuutje stil
__________________
Cuándo sabes cómo te llamas, cuándo nadie te escucha...
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 21:48
misshobbit
Avatar van misshobbit
misshobbit is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 13-03-2004 @ 14:22:
dus je moet wedstrijden uitstellen om respect te tonen?
ja, daarmee laat je zien dat er belangrijker dingen zijn dan voetbal, en dat je op zon moment aan andere dingen moet denken
het gaat niet om het uitstellen, het gaat om het niet spelen
__________________
Cuándo sabes cómo te llamas, cuándo nadie te escucha...
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 23:20
Verwijderd
Citaat:
misshobbit schreef op 13-03-2004 @ 22:48:
ja, daarmee laat je zien dat er belangrijker dingen zijn dan voetbal, en dat je op zon moment aan andere dingen moet denken
het gaat niet om het uitstellen, het gaat om het niet spelen
Ik vind het vreemd dat als je wel speelt geen respect toont en als je niet speelt opeens wel respect toont tegenover de slachtoffers. Denk je dat het die mensen het ook maar iets scheelt of er 's avonds een CL wedstrijd gespeeld wordt? Ik denk het niet.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 23:24
misshobbit
Avatar van misshobbit
misshobbit is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 14-03-2004 @ 00:20:
Ik vind het vreemd dat als je wel speelt geen respect toont en als je niet speelt opeens wel respect toont tegenover de slachtoffers. Denk je dat het die mensen het ook maar iets scheelt of er 's avonds een CL wedstrijd gespeeld wordt? Ik denk het niet.
daar gaat het niet altijd om
als je geld geeft aan een collecte weten de mensen die daar dan misschien beter van worden toch ook niet dat het van jou komt?
het gaat gewoon om het gebaar, en de dingen die ik al eerder heb gezegt
je laat geen respect zien voor de slachtoffers en de hele gebeurtenis als je gewoon laat voetballen, en die minuut stilte maakt daarmee helemaal nix goed
__________________
Cuándo sabes cómo te llamas, cuándo nadie te escucha...
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 23:31
Verwijderd
Ik vind dat die één minuut stilte wel respect toonde.

Daarbij: jij bent die dag toch ook gewoon naar school gegaan, je hebt toch ook niet al je lessen 'afgelast' om respect te tonen.
Men staat heus wel stil bij zo'n tragische gebeurtenis, maar het leven gaat door hoor.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-03-2004, 23:36
misshobbit
Avatar van misshobbit
misshobbit is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 14-03-2004 @ 00:31:
Ik vind dat die één minuut stilte wel respect toonde.

Daarbij: jij bent die dag toch ook gewoon naar school gegaan, je hebt toch ook niet al je lessen 'afgelast' om respect te tonen.
Men staat heus wel stil bij zo'n tragische gebeurtenis, maar het leven gaat door hoor.
jawel, maar die voetballers komen uit spanje, misschien hebben ze wel familie in Madrid, of vrienden
voor ons is het anders dan voor hun.
in spanje werden de lessen dus wel afgelast
en over die minuut, de spelers tonen wel respect, en zelfs het publiek, maar ik wil zeggen dat die 1 minuut wordt gebruikt om daarmee het feit dat ze gewoon voetballen wat socialer te laten lijken.
maar goed, het kan dat we het daarover gewoon niet eens zijn, mensen hebben verschillende opvattingen over de betekenis van respect, en ik vond dit dus echt verre van dat
__________________
Cuándo sabes cómo te llamas, cuándo nadie te escucha...
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 23:39
Verwijderd
dus ik hoef ook geen geld meer te geven aan de collecte, want 'voor mij is het anders dan voor hun'?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 23:41
misshobbit
Avatar van misshobbit
misshobbit is offline
wie zegt dat?
__________________
Cuándo sabes cómo te llamas, cuándo nadie te escucha...
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 23:45
Verwijderd
Citaat:
misshobbit schreef op 14-03-2004 @ 00:41:
wie zegt dat?
jij zegt

"jawel, maar die voetballers komen uit spanje, misschien hebben ze wel familie in Madrid, of vrienden
voor ons is het anders dan voor hun.
in spanje werden de lessen dus wel afgelast "

zij hebben er dus direct mee te maken.

ik heb niet direct iets te maken met de mensen waarvoor de collecte langs komt. Dus hoef ik niets te doneren?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 23:49
misshobbit
Avatar van misshobbit
misshobbit is offline
wat heeft dit nou nog met de topic te maken?

maar goed, jij vat mijn woorden heel verkeerd op, jij zegt dat het normaal is dat dingen doorgaan enzo, dus ik zeg dat dat niet telt voor spanjaarden in dit geval. ik gaf dat voorbeeld met collecte vor een heel andere situatie, collecte geef je omdat je het bij toeval beter hebt dan mensen in andere landen bijvoorbeeld, dat is toch iets totaal anders
__________________
Cuándo sabes cómo te llamas, cuándo nadie te escucha...
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 23:53
Verwijderd
Citaat:
misshobbit schreef op 14-03-2004 @ 00:49:
wat heeft dit nou nog met de topic te maken?

maar goed, jij vat mijn woorden heel verkeerd op, jij zegt dat het normaal is dat dingen doorgaan enzo, dus ik zeg dat dat niet telt voor spanjaarden in dit geval. ik gaf dat voorbeeld met collecte vor een heel andere situatie, collecte geef je omdat je het bij toeval beter hebt dan mensen in andere landen bijvoorbeeld, dat is toch iets totaal anders
Waarom geef je dat voorbeeld dan als het je om respect gaat?
Met citaat reageren
Oud 13-03-2004, 23:59
misshobbit
Avatar van misshobbit
misshobbit is offline
dat deed ik dus juist niet zei ik net al.
jij zei

"Ik vind het vreemd dat als je wel speelt geen respect toont en als je niet speelt opeens wel respect toont tegenover de slachtoffers. Denk je dat het die mensen het ook maar iets scheelt of er 's avonds een CL wedstrijd gespeeld wordt? Ik denk het niet. "

met andere woorden, wat merken de slachtoffers er nou van als de wedstrijden worden uitgesteld.

dus zei ik dat dat niet uitmaakt, dat het om het gebaar gaat.
en daar haalde ik de vergelijking bij met als je aan collecte geeft, dat die mensen jou ook niet kennen, dus dat dat ook een gebaar is, waar je alleen indirect iets mee bereikt.
__________________
Cuándo sabes cómo te llamas, cuándo nadie te escucha...
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 00:02
Verwijderd
ow, ok

maar wat hebben die slachtoffers nou aan het gebaar? Je toont dan wel (extra) respect enzo, maar wat is het nut?

//edit: ik snap je standpunt best wel hoor, maar ik vind dat het leven gewoon doorgaat. Ik vind dat je niet 'alles' moet stilleggen, puur om het gebaar.

mijn volgende reply volgt over enkele uurtjes
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 00:06
misshobbit
Avatar van misshobbit
misshobbit is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 14-03-2004 @ 01:02:
ow, ok

maar wat hebben die slachtoffers nou aan het gebaar? Je toont dan wel (extra) respect enzo, maar wat is het nut?

mijn volgende reply volgt over enkele uurtjes
het heeft geen nut, daar kan ik niets aan toevoegen, maar dat is misschien wat ik net zei dat we verschillende meningen over respect hebben. ik vind dat belangrijk bij zoiets als donderdag gebeurt is, zoals dat we maandag om 12 uur 3 minuten stilte hebben, ja, niemand heeft er wat aan, maar blijkbaar heeft het wel betekenis, anders werd het niet gedaan.

ik wou het net tegen jou zeggen van die paar uurtjes
weltruste dan
__________________
Cuándo sabes cómo te llamas, cuándo nadie te escucha...
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 00:09
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Misshobbit (hoe kom je erop? ) ik ben het helemaal met je eens, kan er geen woorden meer aan toevoegen.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 09:09
Verwijderd
Citaat:
misshobbit schreef op 14-03-2004 @ 01:06:
wat ik net zei dat we verschillende meningen over respect hebben.

ik wou het net tegen jou zeggen van die paar uurtjes
weltruste dan
dat zal dan wel

goedemorgen zo heb je nog eens een discussie om één uur snachts
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 12:11
misshobbit
Avatar van misshobbit
misshobbit is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 14-03-2004 @ 01:09:
Misshobbit (hoe kom je erop? ) ik ben het helemaal met je eens, kan er geen woorden meer aan toevoegen.
gejat van een ander forum
ik von het wel grappig klinken
__________________
Cuándo sabes cómo te llamas, cuándo nadie te escucha...
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 12:12
misshobbit
Avatar van misshobbit
misshobbit is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 14-03-2004 @ 10:09:
dat zal dan wel

goedemorgen zo heb je nog eens een discussie om één uur snachts
haha ja inderdaad, ook goeiemorgen trouwens (goeiemiddag eigenlijk)
__________________
Cuándo sabes cómo te llamas, cuándo nadie te escucha...
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 12:23
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
misshobbit schreef op 14-03-2004 @ 13:11:
gejat van een ander forum
ik von het wel grappig klinken
Crimineel
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Spam
sextinction
52 27-03-2004 12:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:06.