Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-03-2004, 19:14
japiejoo
Avatar van japiejoo
japiejoo is offline
Is het niet beter om doping legaal te maken want er kan toch bijna niet op worden gecontroleerd.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-03-2004, 19:19
Verwijderd
Nee, want dan is het eigenlijk zo: wie het meest zijn gezondheid op het spel zet, die wint.
Met citaat reageren
Oud 25-03-2004, 19:40
Boogie
Avatar van Boogie
Boogie is offline
Inderdaad, wat de ballonnenman zegt. Bovendien is toegeven aan criminaliteit natuurlijk nooit goed, zo'n teken van zwakte.
__________________
Maar dat geheel ter zijde.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 08:04
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Nee, want volgens mij gaat daar de sport volledig aan kapot.

Eerst en vooral gaan er mensen aan overdossisen sterven, daarnaast gaan nog meer mensen (te) jong sterven,...
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 09:04
Emilio
Avatar van Emilio
Emilio is offline
Wat een belachelijk stelling!!

Jij wil dus dat de records op een niet eerlijke manier worden verbroken?
Jij wil dat sporters al op jonge leeftijd doodgaan?

Als je dat wil ben je in mijn ogen eerder een moordenaar dan een sportliefhebber.
Het is bijna wel allemaal te controleren alleen is er eerst steeds een nieuw soort doping en na een tijdje is het pas te controleren.
Als iemand erachter komt dat een sporter doping heeft gebruikt wordt ie geschorst en als die een prijs heeft gewonnen wordt die hem/haar afgenomen.
Ik denk dat dat een goeie straf is want je gebruikt het om te winnen en dan wordt je prijs afgenomen dat lijkt mij voor een sporter bijna het ergste wat je kan overkomen.

Ik vind wel dat er dingen op die dopinglijst staan waarvan ik denk, moet dat er nou echt op?
Zoals wiet/hash ed. daar gaat een sporter niet beter van presteren daar geloof ik niks van dus waarom dat er nou opstaat zou ik niet weten.

Er overlijden trouwens jaarlijks te veel sporter door het gebruik van doping en lijkt me niet dat je dat juist moet gaan stimuleren of wel?
__________________
Bestuur FCG Rot op!!
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 10:26
number9
number9 is offline
Doping zou legaal moeten worden gemaakt voor het herstel van geblesseerde sporters, hier zijn ze namelijk voor ontwikkeld.

Dus voor sporters in wedstrijden illegaal, voor herstellende legaal
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 14:46
Verwijderd
Citaat:
de ballonnenman schreef op 25-03-2004 @ 20:19:
Nee, want dan is het eigenlijk zo: wie het meest zijn gezondheid op het spel zet, die wint.
mee eens. Ik zie het liever gebeuren dat er strenger wordt gecontroleerd op doping, want bij veel sporten gebeurt het volgens mij nauwelijks.
Met citaat reageren
Oud 26-03-2004, 14:48
tinus11
Avatar van tinus11
tinus11 is offline
is dit niet een van mijn eerste stellingen in een oud doping topic? ja!!

maar ik zeg niet doen, dat levert doden op!
__________________
"Uit goude korenaren schiep God de Schaijkenaren, en uit het restant de rest van Nederland"
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 15:20
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
Citaat:
number9 schreef op 26-03-2004 @ 11:26:
Doping zou legaal moeten worden gemaakt voor het herstel van geblesseerde sporters, hier zijn ze namelijk voor ontwikkeld.

Dus voor sporters in wedstrijden illegaal, voor herstellende legaal
Dan nog blijven de bijwerkingen bestaan. Dus je kunt lichamelijk wel lekker herstellen, maar ondertussen gaat er ergens anders weer iets kapot. Je kunt je lichaam niet dwingen iets sneller te doen dan het aan kan zonder iets kapot te maken.
__________________
Als, als, als, wat een kutwoord. ALS ik een kutje had zat ik ook wel op paardrijden, maar ik heb verdomme geen kutje.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2004, 20:48
number9
number9 is offline
Citaat:
jnieuwelaar schreef op 27-03-2004 @ 16:20:
Dan nog blijven de bijwerkingen bestaan. Dus je kunt lichamelijk wel lekker herstellen, maar ondertussen gaat er ergens anders weer iets kapot. Je kunt je lichaam niet dwingen iets sneller te doen dan het aan kan zonder iets kapot te maken.
Als je t met mate gebruikt niet nee. Heb t namelijk in een spreekbeurt over gehad. nandrolon hersteld je spiermassa na een breuk of scheuring bijv. en heeft weinig nadelen als je geen overdosis neemt.
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Levensbeschouwing & Filosofie Kinderen laten dopen
Verwijderd
145 13-03-2013 21:46
Vrije tijd Doping en topsporters
Chiara en Jana
6 21-04-2010 21:24
Drugs & Alcohol doping bij sporters
Chiara en Jana
1 21-04-2010 21:24
Levensbeschouwing & Filosofie Dopen? Eerste communie? Plechtige communie?
Lucaah
100 04-01-2010 13:30
Vrije tijd Doping in de sport: wat vind je ervan?
niekjuh
25 10-07-2004 00:55
De Kantine Ben je gedoopt, en zou je je kinderen dopen?
Outlaw
3 12-05-2004 13:55


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:17.