Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-11-2015, 10:42
Verwijderd
Guess who's no.1
Spoiler
Advertentie
Oud 30-11-2015, 10:46
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik leer eindelijk een beetje zonder handen fietsen.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 30-11-2015, 10:48
Verwijderd
Citaat:
Vinden ze deze pf ook aantrekkelijk?
Nee
Citaat:
Als je onbetamelijke PM's krijgt, kun je die beter rapporteren. Dan krijgt diegene mogelijk wel een ban
Nee maar ik wil geen contact meer met iemand Dus wil geen claim pm's krijgen.

Jemig wat veel werk om iets uit een gesloten topic te quoten
Oud 30-11-2015, 10:49
Verwijderd
Citaat:
Ik leer eindelijk een beetje zonder handen fietsen.
Haha nu pas?
Oud 30-11-2015, 10:51
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Haha nu pas?
Ja man ik mocht het vroeger nooit en daarna lukte het nooit
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 30-11-2015, 10:54
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Ik vind dit maar raar

http://www.standaard.be/cnt/dmf20151...mpaign=seeding
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 30-11-2015, 10:54
Verwijderd
Mocht nooit?? Ahw..
Ik fiets soms naar school hele stukken zonder handen aan het stuur
Oud 30-11-2015, 10:54
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Zou je niet gewoon een paar dagen ff thuis blijven en uitzieken? Aanwezigheidsplicht of niet. Ziek zijn kan iedereen overkomen. Zo word je echt niet beter.
Citaat:
Wat Daantje zegt, ja. Met doorsukkelen wordt je echt niet beter. En ik snap dat je heel veel moet en wilt doen, maar je lijf zegt niet voor niets tegen je dat het rust nodig heeft.
Docent is niet zo begripvol. Niet aanwezig, dan geen studiepunten. Andere optie was donderdag gaan ipv vandaag, maar donderdag zit ik de hele dag "vast" in mijn nieuwe huisje voor levering van m'n wasmachine en iets met het waterbedrijf.
Vergadering van vanavond is gelukkig afgelast en vergadering morgenavond kan ik ook missen als t nodig is of misschien volgen via Skype oid.

Straks snel naar huis en terug in bed.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 30-11-2015, 10:58
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Kan oma of iemand anders dan nietddonderdag op je wasmachine wachten?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 30-11-2015, 11:11
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Kan oma of iemand anders dan nietddonderdag op je wasmachine wachten?
Vriend heeft tentamen en oma wil ik er niet echt mee opzadelen. Ze heeft wel ooit aangeboden dat ze wel dat soort dingen wil doen maar ik ben bang dat ze dat in praktijk niet echt kan overzien. Met t water heeft ze ook geen idee wat t probleem is en is ze ook zeker niet de geschikte persoon om dat even uit te leggen. Mijn vader moet gewoon werken

Gelukkig heb ik nu een bank en kan ik met een dekentje op de bank zitten dan
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 30-11-2015, 11:15
-Marleen
Avatar van -Marleen
-Marleen is offline
Weet iemand nog leuke studies. Ik moet een lijst maken, maar geen inspiratie
Oud 30-11-2015, 11:22
Verwijderd
Eline en Daantje, hebben jullie wel eens vergaderingen ofzo als forumbazen over het forum?
Oud 30-11-2015, 11:26
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Eline en Daantje, hebben jullie wel eens vergaderingen ofzo als forumbazen over het forum?
Ik ben één keer op kantoor geweest voor een overleg, maar daarbij waren zowel leden als forumbazen welkom.
Verder "vergaderen" we gewoon online.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 30-11-2015, 11:29
Verwijderd
Is er serieus een kantoor?
Oud 30-11-2015, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Ja man ik mocht het vroeger nooit en daarna lukte het nooit
Als je niet de goede fiets er voor hebt schiet het ook niet op.
Oud 30-11-2015, 11:31
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Is er serieus een kantoor?
Kantoor voor Scholieren.com, niet specifiek voor het forum
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 30-11-2015, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Is er serieus een kantoor?
Denk je dat Google nog werkt vanuit een garage?
Oud 30-11-2015, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Kantoor voor Scholieren.com, niet specifiek voor het forum
Oh ja
Ads door Google
Oud 30-11-2015, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Denk je dat Google nog werkt vanuit een garage?
Denk je dat Scholieren.com evengroot is als Google?
Oud 30-11-2015, 11:37
Verwijderd
Citaat:
Denk je dat Scholieren.com evengroot is als Google?
Dus alleen bedrijven van het formaat van V&D hebben winkels? De rest wordt vanuit zolderkamers geregeld en MKB-ondernemers met eigen panden bestaan niet?
Oud 30-11-2015, 11:39
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
ja deadlock, wist je dat niet
__________________
Forumdownie
Oud 30-11-2015, 11:40
Verwijderd
Zo leer je nog eens wat.
Oud 30-11-2015, 11:40
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Vriend heeft tentamen en oma wil ik er niet echt mee opzadelen. Ze heeft wel ooit aangeboden dat ze wel dat soort dingen wil doen maar ik ben bang dat ze dat in praktijk niet echt kan overzien. Met t water heeft ze ook geen idee wat t probleem is en is ze ook zeker niet de geschikte persoon om dat even uit te leggen. Mijn vader moet gewoon werken

Gelukkig heb ik nu een bank en kan ik met een dekentje op de bank zitten dan
Jammer. Mijn vriend kan vaak thuis werken. Dat is met zulke dingen ideaal.

Citaat:
Eline en Daantje, hebben jullie wel eens vergaderingen ofzo als forumbazen over het forum?
Ik ben een keer op kantoor geweest met nagenoeg alle FB's en Jon en toen nog Simon.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 30-11-2015, 11:56
df
Avatar van df
df is offline
Hoi aantrekkelijke df
__________________
Het kapitalisme is een geweldige vondst en heeft slechts dat ene nadeel dat je geld moet hebben om eraan deel te kunnen nemen.
Oud 30-11-2015, 12:17
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
daar dacht ik uiteraard ook meteen aan
__________________
Forumdownie
Advertentie
Oud 30-11-2015, 12:20
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Als je niet de goede fiets er voor hebt schiet het ook niet op.
Ja mijn vorige misbaksel trok altijd automatisch naar links dus dat lukte nooit.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 30-11-2015, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Hoi aantrekkelijke df
Oud 30-11-2015, 13:10
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
Citaat:
Ja mijn vorige misbaksel trok altijd automatisch naar links dus dat lukte nooit.
En als dat te lang duurt krijg je dus een scheve piemol!
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Oud 30-11-2015, 13:15
Verwijderd
Mijn beide fietsen zijn kapot
Nu denk ik er aan een nieuwe fiets te kopen, maar dan wel echt een nieuwe. Mijn vriendje en familie vinden dat een heel goed idee maar ik ben bang dat ik het ding kwijtraak of kapot maak ofzo. Aan de andere kant is een tweedehands fiets een risico, omdat je dan niet helemaal weet wat er mee gebeurd is. Been there, done that zegmaar.
Wat zouden jullie doen?
Oud 30-11-2015, 13:17
Verwijderd
Ik kan het wel betalen, maar doe niet zo graag grote uitgaven
Oud 30-11-2015, 13:23
Kikaa*
Kikaa* is offline
Als je 'm thuis gewoon goed op kan bergen enzo een goede (tweedehands) fiets kopen!
Oud 30-11-2015, 13:25
Kikaa*
Kikaa* is offline
Met een goed slot uiteraard!
Oud 30-11-2015, 13:26
Verwijderd
Citaat:
Mijn beide fietsen zijn kapot
Nu denk ik er aan een nieuwe fiets te kopen, maar dan wel echt een nieuwe. Mijn vriendje en familie vinden dat een heel goed idee maar ik ben bang dat ik het ding kwijtraak of kapot maak ofzo. Aan de andere kant is een tweedehands fiets een risico, omdat je dan niet helemaal weet wat er mee gebeurd is. Been there, done that zegmaar.
Wat zouden jullie doen?
Nieuwe fiets kopen bij de Gamma voor €129,- en over twee jaar weer zoeen als hij niet meer in orde is.
Oud 30-11-2015, 13:52
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Als je 'm thuis gewoon goed op kan bergen enzo een goede (tweedehands) fiets kopen!
Ik heb even geleden ook een fijne tweedehands Gazelle gekocht, op het station zet ik hem dubbel op slot, thuis kan hij in de schuur. IK denk dat een goede koop is geweest, omdat de fiets nog relatief nieuw was en bij mij waarschijnlijk ook nog jaren mee kan.
Hiervoor had ik een Union, maar die viel zo ongeveer uit elkaar. Mijn vader presteerde het zelfs om per ongeluk een stuk van de bagage-drager af te breken
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 30-11-2015, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Als je 'm thuis gewoon goed op kan bergen enzo een goede (tweedehands) fiets kopen!
Kan ik ja!
Oud 30-11-2015, 14:05
Verwijderd
Citaat:
Nieuwe fiets kopen bij de Gamma voor €129,- en over twee jaar weer zoeen als hij niet meer in orde is.
Eigenlijk heb ik een hekel aan dingen die stukgaan, dus ik neig er dan eerder naar een gazelle te kopen
Ads door Google
Oud 30-11-2015, 14:07
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
2ehands. Je kan zelf bekijken of er roest op zit en mochten er onderdelen kapot gaan, dan nog ben je met vervangen daarvan op termijn nog steeds goedkoper uit dan met een nieuwe fiets.

Ik heb geloof ik inmiddels in 10 jaar tijd aan mijn fiets 2 tot 3 keer het aankoopbedrag uitgegeven aan vervangende of extra onderdelen (banden niet meegerekend) en voor dat geld had ik de fiets nog steeds niet nieuw kunnen kopen
Heb wel de meeste aanpassingen en reparaties zelf gedaan overigens
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 30-11-2015, 14:07
Verwijderd
Ze gaan niet onfietsbaar stuk (zoveel kan er ook niet aan stuk gaan) maar het is volgens mij uiteindelijk goedkoper om dit systeem te hanteren dan een keer in de zoveel jaar een duurdere kopen.
Oud 30-11-2015, 14:09
Verwijderd
Citaat:
Ik heb even geleden ook een fijne tweedehands Gazelle gekocht, op het station zet ik hem dubbel op slot, thuis kan hij in de schuur. IK denk dat een goede koop is geweest, omdat de fiets nog relatief nieuw was en bij mij waarschijnlijk ook nog jaren mee kan.
Hiervoor had ik een Union, maar die viel zo ongeveer uit elkaar. Mijn vader presteerde het zelfs om per ongeluk een stuk van de bagage-drager af te breken
Dat is wel goed dan! Ik heb een gazelle cheeta tweedehands gekocht, maar daar was al redelijk snel iets niet goed aan. Toch heb ik er twee jaar op kunnen fietsen. Toen kreeg ik mijn moeders oude fiets, waarvan de versnellingen nu kapot zijn en die doet het ook niet goed. Zat geloof ik al een slag in het wiel, wat nu alleen maar erger is geworden. Ik kan er ook niet meer op fietsen.
Bij mijn ouders staat nog een batavus, die ik al heb sinds ik naar de middelbare school ging. Het is een hele fijne fiets, mijn mama gebruikt hem nu nog graag. Ik zou hem ook kunnen ophalen, maar dan heb ik geen fiets meer als ik bij mijn ouders ben. (Als ik daar logeer voor een week oid, gebruik ik hem regelmatig.) Daarbij ben ik dan een dag kwijt om hem op te halen en kost dat me ook ongeveer veertig (?) euro vermoed ik. Niet dat dat erg is, want een nieuwe fiets kopen is duurder natuurlijk. Maar dan zou ik er wel een kopen waar ik iets van tien jaar mee kan doen ofzo
Oud 30-11-2015, 14:10
Verwijderd
Citaat:
Ze gaan niet onfietsbaar stuk (zoveel kan er ook niet aan stuk gaan) maar het is volgens mij uiteindelijk goedkoper om dit systeem te hanteren dan een keer in de zoveel jaar een duurdere kopen.
Ik heb twee fietsen waar zo nu en dan steeds iets mis mee was, en dat is ook wel weer heel frustrerend omdat ik dan halverwege ergens ben en zulks
Oud 30-11-2015, 14:11
Verwijderd
Citaat:
2ehands. Je kan zelf bekijken of er roest op zit en mochten er onderdelen kapot gaan, dan nog ben je met vervangen daarvan op termijn nog steeds goedkoper uit dan met een nieuwe fiets.

Ik heb geloof ik inmiddels in 10 jaar tijd aan mijn fiets 2 tot 3 keer het aankoopbedrag uitgegeven aan vervangende of extra onderdelen (banden niet meegerekend) en voor dat geld had ik de fiets nog steeds niet nieuw kunnen kopen
Heb wel de meeste aanpassingen en reparaties zelf gedaan overigens
Hmhm, maar als je iedere keer naar de fietsenmaker moet gaan dan tikt dat ook wel aan op termijn denk ik
Oud 30-11-2015, 14:12
Verwijderd
Ik heb zojuist geprobeerd mijn nexus versnelling opnieuw in te stellen, maar dat is tot drie keer toe mislukt en nu heb ik het maar opgegeven
Oud 30-11-2015, 14:12
Verwijderd
Goeie fietsenmaker opgooglen!
Oud 30-11-2015, 14:14
Verwijderd
ja, ik vind het nu een beetje stom om nog geld uit te geven aan een fiets die eigenlijk aan het eind van z'n latijn is. Ik overweeg om 'm gewoon op straat te zetten zonder slot
Oud 30-11-2015, 14:16
Verwijderd
Dan heeft een oudijzerhandelaar er nog plezier van in ieder geval

Ik dacht dit trouwens ook van mijn fiets maar mijn buurman die fietsengek en hydrodynamisch ingenieur is heeft hem gerepareerd en het is echt de best fietsende fiets op aarde geworden
Oud 30-11-2015, 14:18
Verwijderd
haha wow hoe gaaf Mijn broertje ging ooit eens de antieke fiets van mijn opa opknappen, ik vraag me eigenlijk af of het 'm uiteindelijk is gelukt. Zo eentje met metalen remmen ofzoiets
Oud 30-11-2015, 14:20
-Marleen
Avatar van -Marleen
-Marleen is offline
Ik krijg donderdag einduuuluk een nieuwe fiets
Oud 30-11-2015, 14:22
Verwijderd
Citaat:
Ik krijg donderdag einduuuluk een nieuwe fiets
wat voor ?
Oud 30-11-2015, 14:23
Verwijderd
Ik denk aan deze : https://www.fietsenwinkel.nl/gazelle-orange-c7-dames
Oud 30-11-2015, 14:25
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Ik zou ook gewoon een goede tweedehands fiets kopen Neem desnoods iemand mee die verstand heeft van fietsen.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:37.