Oud 10-06-2012, 17:30
Verwijderd
Hoi,

Ik bezit nu toch wel redelijk lang m'n huidige smartphone en ik ben er best tevreden over. Dan zou je je afvragen: Waarom wil hij dan een andere?

Nou, ik gebruik hem redelijk veel en de batterij is écht veel te snel leeg. Het is geen probleem dat ik hem elke nacht moet opladen, maar het is wel een probleem dat m'n mobiel vaak 's avonds al bijna leeg is.
Ik weet dat het helpt als je gps en internet etc, uitzet en dat doe ik ook wel als ik het niet gebruik, maar ik gebruik het nou eenmaal wel vaak. Dat is gewoon nodig.

Ik heb een abonnement bij Ben, ik wil geen andere, ik wil dus een simlockvrije telefoon met een goede batterijduur (en uiteraard internet, gps etc etc)
Maar m'n budget is heel klein. Ik wil eigenlijk maar rond de 100-150 euro besteden aan een nieuwe smartphone en echt niet meer. Heeft er iemand suggesties?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-06-2012, 18:04
rheukers
rheukers is offline
Een Samsung uit de S-serie is wellicht niet zo duur, bediening is prima, helaas ook daarvan gaat de batterij bijvoorbeeld waarschijnlijk door de schermgrootte niet zo lang mee.

Succes met de keuze!
Met citaat reageren
Oud 10-06-2012, 18:55
Verwijderd
Ik zat ook te googelen op 'chinese smartphones' .. Die zijn - las ik ergens in een artikel - goedkoper. Alleen door de bomen zie ik het bos niet meer...

Bedankt
Met citaat reageren
Oud 10-06-2012, 22:15
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Citaat:
Alleen door de bomen zie ik het bos niet meer...
Ik ook niet, maar wat ik tot nu toe allemaal aan mobiel internet aan gezien heb in telefoonwinkels en bij mensen die een smart phone bezitten (of het nu Samsung of Iphone is) kon mij niet echt bekoren. Sta je daar op mini scherpjes wat (halve) internet pagina's te bekijken.

Trek ik thuis liever mijn draadloze laptop open, werkt veel beter en prettiger voor internet gebruik.
__________________
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2012, 23:08
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Samsung Galaxy Ace ofzo (is ± een tientje boven je budget, maar de moeite waard)
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 10-06-2012, 23:28
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Het probleem met alle smartphones (iPhones uitgezonderd) is dat de accu's snel leeg gaan. De telefoons kunnen steeds meer, maar de technologie van de accu is daarbij ver achtergebleven tot nu toe. Dus of kies een iPhone, of wacht tot er een ontwikkeling komt op het gebied van accuduur. Tot die tijd moet je het doen met een telefoon die elke dag opgeladen moet worden als je hem intensief gebruikt.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2012, 07:58
Verwijderd
Citaat:
Trek ik thuis liever mijn draadloze laptop open, werkt veel beter en prettiger voor internet gebruik.
Uiteraard trek ik thuis vaak m'n laptop open, maar das ook vaak voor school. Maar zonder smartphone kan ik niet meer hoor, je wilt niet weten hoeveel ik Whatsapp, Twitter en Facebook... En GPS is ook ideaal; ik probeer ongeveer 2 keer per week hard te lopen en dan kan ik later op de computer precies zien hoe hard ik heb gelopen en waar etc etc.

Citaat:
Samsung Galaxy Ace ofzo (is ± een tientje boven je budget, maar de moeite waard)
Hmm, m'n halve klas heeft die al en zij zijn er niet heel tevreden over.

Citaat:
Het probleem met alle smartphones (iPhones uitgezonderd) is dat de accu's snel leeg gaan. De telefoons kunnen steeds meer, maar de technologie van de accu is daarbij ver achtergebleven tot nu toe. Dus of kies een iPhone, of wacht tot er een ontwikkeling komt op het gebied van accuduur. Tot die tijd moet je het doen met een telefoon die elke dag opgeladen moet worden als je hem intensief gebruikt.
Ja, dat is dus het vervelende. Een iPhone kan misschien inderdaad wel, wel duur, maar hmm.. ik weet het niet hoor.

Volgens mij is het ook een stuk goedkoper als je een telefoon met daarbij een abonnement neemt, of klopt dat niet?

Laatst gewijzigd op 11-06-2012 om 08:06.
Met citaat reageren
Oud 11-06-2012, 20:04
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Volgens mij is het ook een stuk goedkoper als je een telefoon met daarbij een abonnement neemt, of klopt dat niet?
Als je het goed uitzoekt, kan je inderdaad behoorlijk goedkoop uit zijn.
Een site waar ik zelf erg goede ervaringen mee heb is GSM topdeal. Altijd kortingen van 50% of meer op je volledige abonnement, bij een iets duurder abonnement een gratis toestel en anders kleine bijbetaling en prima service/levering, geen nekkende voorwaarden of addertjes. En naast deze site zullen er vast nog tig andere zijn, maar daarover kan ik geen oordeel geven.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 16-06-2012, 15:40
Jessiexxx
Jessiexxx is offline
Heb zelf ervaring gehad met de Samsung galaxy2 en iPhone 4, iPhone gebruik ik nu , is Alleen defect geworden na dat Hij 3 sec in aan raking met water kwam
Zelf vind ik de iPhone een stuk fijner, de samsungs batt gaat idd snel , ook vind ik het onhandig dat Hij zo groot is
Maar Al's Je het hebt over de functies is de Samsung WEL een stuk beter en handiger
Met citaat reageren
Oud 17-06-2012, 22:27
huntingyade
Avatar van huntingyade
huntingyade is offline
ga er maar gewoon vanuit dat je komende jaren telefoons hebt die elke dag opgeladen moet worden.
ik vond het eerst ook belangrijk dat dit niet odig was. maar zoals je al gemerkt hebt is het gewoon normaal dat de batterij maar een dag meegaat.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2012, 14:59
ferdinandfrees
ferdinandfrees is offline
Iphone of samsung galaxy s2 zijn wel hartstikke fijn met touchscreen. Alleen komen wel wat hoger op je budget uit.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het Grote Lucht-je-hart-topic 169
darkfairy
500 07-12-2012 16:58
De Kantine Universal Saai Bus-perikelen en andere Hachelijke Momenten #1609
DeZiekeGnoe
502 10-02-2012 20:33
Software & Hardware Welke mobiel is het beste? XD
Annett
7 04-01-2012 11:00
Algemene schoolzaken [Opmerking/Poll] Tijd voor verandering?
>:-)
3 21-03-2011 17:43


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:44.