Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-06-2018, 20:47
Verwijderd
Citaat:
Toen stond ze ook wel niet iets te lang in mijn ogen te kijken

Ik ben de laatste maand wel aan het leren dat ik vaak denk duidelijk te communiceren, maar het totaal niet doe.
Als je praat zoals je post...
Advertentie
Oud 03-06-2018, 21:23
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Als je praat zoals je post...
Mijn typaids vertaalt zich gelukkig niet meer naar het echte leven zoals vroeger.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 03-06-2018, 22:06
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar ik date ook buiten de apps om he. Dus die gasten ken ik dan al een tijdje.

Maar goed, vind je het schokkend?
Ik ben wel jaloers op je screening tool dan.. bij mij valt het toch vaak tegen als ik ze in het echt zie! Maar inderdaad anders als je ze al kent.
Oud 03-06-2018, 22:38
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Nou ik hebt het niet verkloot. Ze vraagt net niet subtiel naar seks
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 04-06-2018, 05:44
frats
Avatar van frats
frats is offline
Dat doet ze toch al de hele tijd?
Oud 04-06-2018, 10:04
Verwijderd
Citaat:
Ik ben wel jaloers op je screening tool dan.. bij mij valt het toch vaak tegen als ik ze in het echt zie! Maar inderdaad anders als je ze al kent.
Ik stel heel veel vragen, ga gewoon een lijst langs in mijn hoofd en die is vrij streng, want ik heb nog meer dingen te doen in het leven.

Dus: opleiding (minstens WO), gelovig, single ja/nee, klopt de leeftijd (ik doe niks boven de 33, het liefste <30), hobby's (moet sowieso een sport tussen zitten), muzieksmaak, drinken ja/nee, drugs ja/nee, sarcasme ja/nee, opinie over ietwat gevoelige politieke vraagstukken, mandje in supermarkt dragen of rollen etc.

Sowieso moet ik werk en woonplaats enzo hebben, dan ga ik meteen zoeken op hun naam en werk, dan heb ik hun achternaam ook vrij snel te pakken en dan ga ik verder zoeken.

Vind ik foto's waar ze heel anders uitzien -> einde
Vind ik überhaupt niks, mogelijk catfish -> einde

En als de gosert dit doorstaan heeft, dan gaan we appen, ik probeer al zoveel mogelijk te ditchen voordat zij mijn nummer hebben, maar soms lukt dat niet.

Dan moet ik meer foto's zien, een man kan dan van mij ook selfies verwachten dat ik helemaal kapot uit de sportschool kom, weinig make-up op, foto's met lach, foto's zonder lach etc.

En verder laat ik in gesprekken een beetje van mezelf zien en hij wat van zichzelf etc, hebben we discussies, vraag ik op de man af directe vragen etc. Gebeurt dit allemaal niet, dan gaan we niet eens daten.

Sowieso als een man niet tegen mijn sarcasme en mijn op zijn tijd zeer vrouwonvriendelijke uitspraken kan -> gesprek stopt
Te veel taalfouten -> Doei
Arrogante praatjes -> Rot op
Hele dag (veel opdringerig) appen -> Wegrennen

Ja ik moet zeggen dat ik IRL vaak wel sneller kan selecteren.

Laatst gewijzigd op 04-06-2018 om 10:09.
Oud 04-06-2018, 10:40
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Ik deed het eigenlijk andersom wel even internet inspecteren en dan maar snel op date, sneller duidelijkheid of er echt iets van een klik zit. Maar dan heb je 't vaker mis
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 04-06-2018, 14:31
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ik vind het wel duidelijk hoor, Macrador! Hooguit is dit een pietsje horkerig:

Citaat:
Maar het laatste dat ze zei was: "Als het aan mij ligt komt er een volgende keer." Ik antwoordde met iets als: "Dan kom ik eens naar *insert haar stad* ". Toen stond ze ook wel net iets te lang in mijn ogen te kijken dus ik denk dat ze een zoen wel had gewaardeerd
Ik zou hebben gereageerd met 'ja, ik vond het/jou ook leuk ' en zou zeggen dat ik gauw weer wil afspreken. Maar een beetje horkerig mag best, flirten is soms gewoon awkward.
Oud 04-06-2018, 14:33
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
En kennelijk had ze er geen last van
Oud 04-06-2018, 15:51
Verwijderd
Citaat:
Ik deed het eigenlijk andersom wel even internet inspecteren en dan maar snel op date, sneller duidelijkheid of er echt iets van een klik zit. Maar dan heb je 't vaker mis
Geen tijd voor stomme dates.
Oud 04-06-2018, 18:22
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Citaat:
Dat doet ze toch al de hele tijd?
Ik vond dat het even goed allemaal wat loos flirten kon zijn. Tot ze gisteren vroeg of die massage niet met iets anders aangenaams gecombineerd kan worden

Citaat:
Ik vind het wel duidelijk hoor, Macrador! Hooguit is dit een pietsje horkerig:
Ik zou hebben gereageerd met 'ja, ik vond het/jou ook leuk ' en zou zeggen dat ik gauw weer wil afspreken. Maar een beetje horkerig mag best, flirten is soms gewoon awkward.
Maar ik was toch positief want ik zei dat ik eens naar haar wilde. Dat is toch niet horkerig
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 04-06-2018, 20:06
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Macra, straks kun je je huis niet meer in omdat de niet opgepikte hints tot kniehoog reiken.
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Oud 04-06-2018, 21:03
Verwijderd
Jonge, Macrador, dat wordt neuken jeeeeeeeej!
Oud 04-06-2018, 21:54
Verwijderd
Citaat:
Ik vond dat het even goed allemaal wat loos flirten kon zijn. Tot ze gisteren vroeg of die massage niet met iets anders aangenaams gecombineerd kan worden



Maar ik was toch positief want ik zei dat ik eens naar haar wilde. Dat is toch niet horkerig
Eens is net als misschien, dat is een belofte voor een nooit te materialiseren toekomst.
Oud 04-06-2018, 22:00
Verwijderd
Citaat:
Ik stel heel veel vragen, ga gewoon een lijst langs in mijn hoofd en die is vrij streng, want ik heb nog meer dingen te doen in het leven.

Dus: opleiding (minstens WO), gelovig, single ja/nee, klopt de leeftijd (ik doe niks boven de 33, het liefste <30), hobby's (moet sowieso een sport tussen zitten), muzieksmaak, drinken ja/nee, drugs ja/nee, sarcasme ja/nee, opinie over ietwat gevoelige politieke vraagstukken, mandje in supermarkt dragen of rollen etc.

Sowieso moet ik werk en woonplaats enzo hebben, dan ga ik meteen zoeken op hun naam en werk, dan heb ik hun achternaam ook vrij snel te pakken en dan ga ik verder zoeken.

Vind ik foto's waar ze heel anders uitzien -> einde
Vind ik überhaupt niks, mogelijk catfish -> einde

En als de gosert dit doorstaan heeft, dan gaan we appen, ik probeer al zoveel mogelijk te ditchen voordat zij mijn nummer hebben, maar soms lukt dat niet.

Dan moet ik meer foto's zien, een man kan dan van mij ook selfies verwachten dat ik helemaal kapot uit de sportschool kom, weinig make-up op, foto's met lach, foto's zonder lach etc.

En verder laat ik in gesprekken een beetje van mezelf zien en hij wat van zichzelf etc, hebben we discussies, vraag ik op de man af directe vragen etc. Gebeurt dit allemaal niet, dan gaan we niet eens daten.

Sowieso als een man niet tegen mijn sarcasme en mijn op zijn tijd zeer vrouwonvriendelijke uitspraken kan -> gesprek stopt
Te veel taalfouten -> Doei
Arrogante praatjes -> Rot op
Hele dag (veel opdringerig) appen -> Wegrennen

Ja ik moet zeggen dat ik IRL vaak wel sneller kan selecteren.

Ja ik snap dit op zich wel maar ik ben toch ook meer van de Mema techniek, want al kan iemand alle vinkjes scoren, dan nog kan ik in het echt soms binnen 1 seconde duidelijk overtuigd zijn dat ik nooit met diegene in bed zal belanden. Aantrekkingskracht is bij mij toch erg (misschien te) fysiek, al wil ik wel dat al het andere ook klopt. Maar ik moet toch zien hoe iemand beweegt, ruikt, me aankijkt, wat ik voel als we elkaar aanraken..
Oud 04-06-2018, 23:37
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Godgloeiende godverdomme, die *pieeeep* appt me ineens...

Spoiler


Fury + Rage X infinity.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 05-06-2018, 00:37
Pr0xy
Avatar van Pr0xy
Pr0xy is offline
Citaat:
Het ligt misschien ook aan mij, ik vind dingen/geld krijgen mijn hele leven al ongemakkelijk.
De Colombiaan van 20 die ik elke week zie, heeft daar ook moeite mee. Hij wil geen whisky van mij, of schoenen ofzo.
__________________
|Ratatatatatata boink pfffff|Ben jij de albatrosvos?|Wajonger sinds 2013|Trans Pride|Kringloopvrijwilliger
Oud 05-06-2018, 01:32
Verwijderd
Citaat:
Godgloeiende godverdomme, die *pieeeep* appt me ineens...

Spoiler


Fury + Rage X infinity.
De tering.

Maar je hebt het wel al die tijd veilig gedaan?
Oud 05-06-2018, 01:35
Verwijderd
Citaat:
Nee gewoon de hele rekening natuurlijk, splitten vind ik bij drankjes doen helemaal cringeworthy. Als je nou een duurdere activiteit of een etentje doet snap ik het misschien nog. Het probleem zou ook opgelost zijn als het vaker tot een 2e date kwam, dan betaalt de ene keer de een en de volgende keer de ander 😜 maarja het blijft een ongemakkelijk aspect. Het ligt misschien ook aan mij, ik vind dingen/geld krijgen mijn hele leven al ongemakkelijk.
Oja dat laatste herken ik. Maar meestal zijn dates drankjes. Ligt ook aan de plek. Bij de ene haal je wat aan de bar (omstebeurt) en de ander op tafel. Maargoed sommige dates verwachten ook wel dat ik betaal. Afknapper.
Oud 05-06-2018, 02:06
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
De tering.

Maar je hebt het wel al die tijd veilig gedaan?
Nee. Heb er wel alles aan gedaan om babbies te voorkomen, maar ik had er niet aan gedacht dat er symptoomloos wat kon sluimeren.

Echt vet leuk om dit te horen nadat iemand je als een laffe twat zomaar aan de kant heeft gezet en je net een beetje je rage begon kwijt te raken.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 05-06-2018, 04:36
Verwijderd
Jezus dan hoop je toch ook dat z'n piemel zwart wordt en er afvalt.
Oud 05-06-2018, 06:11
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Holy shit, wat klote HO
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 05-06-2018, 07:48
Verwijderd
Ik vind het sowieso een grote flapdrol en hij heeft weinig sympathie bij mij, maar als hij die SOA echt al voor HO had en geen symptomen had, vind ik het op zich wel een beetje voor hem pleiten dat hij het aan HO meldt. Had hij ook niet kunnen doen. Gezien de verhalen van HO had ik dat eigenlijk verwacht zelfs.

Dat maakt het verder niet minder extreem kut voor HO. Vandaag meteen naar huisarts/GGD? Sterkte, hopelijk heb je geluk...
Oud 05-06-2018, 08:21
Verwijderd
Jeetje ho, dat is kut.. Snel laten checken ja, hopelijk valt het mee.

Idd wel goed dat hij het je laat weten, hoe naar het ook is. En dat het dan weer allemaal even opgerakeld wordt is natuurlijk ook niet echt je van het.

Supergrote knuffel in ieder geval en sterkte!
Oud 05-06-2018, 09:19
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Hoe weet hij dat hij dat al vóór jou had? Had hij al positieve testen voor jou?
__________________
Wie/Wat is ertur?
Oud 05-06-2018, 09:45
Verwijderd
Het is full blown AIDS waarschijnlijk.
Oud 05-06-2018, 10:02
Verwijderd
Oh ja, ik ging er met mijn slaaphoofd eigenlijk al van uit dat hij het al wist voordat hij met HO ging.
Oud 05-06-2018, 10:09
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
Citaat:
mandje in supermarkt rollen


Citaat:
Godgloeiende godverdomme, die *pieeeep* appt me ineens...

Spoiler


Fury + Rage X infinity.
Wat een complete fucktard.
__________________
Rodent of unusual size
Oud 05-06-2018, 11:03
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Godgloeiende godverdomme, die *pieeeep* appt me ineens...

Spoiler


Fury + Rage X infinity.
Godverdomme en inderdaad, hoe weet hij hoe lang hij het al heeft? Laat je snel testen, hoop dat het met een kuurtje weg is. Je hebt ook geen symptomen nu toch? En geen seks gehad sinds hem?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-06-2018, 12:14
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Godverdomme en inderdaad, hoe weet hij hoe lang hij het al heeft? Laat je snel testen, hoop dat het met een kuurtje weg is. Je hebt ook geen symptomen nu toch? En geen seks gehad sinds hem?
Ik heb verder niet doorgevraagd, want ik ben een petty bitch, maar hij is er iig pas net achter.
Ik heb geen symptomen en geen dude aangeraakt sinds hem, dus ik heb niet de issue dat ik zelf mensen moet inlichten, maar jfc, ook hallo na 9 maanden stilte.

En idd mensen, hij had 't ook niet kunnen zeggen, maar dat maakt me op het moment niet minder pissig.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 05-06-2018, 12:21
Verwijderd
Citaat:
En idd mensen, hij had 't ook niet kunnen zeggen, maar dat maakt me op het moment niet minder pissig.
Neuh, van jou uit snap ik dat ook. Ik zou hetzelfde voelen.
Oud 05-06-2018, 12:27
Verwijderd
Tja het is zeker erg lullig en ik snap dat je een soort woede voelt richting hem, maar ja hij kan er wat dat betreft ook niet meer aan doen dan het altijd veilig doen/een regelmatige soa test doen en dat hebben jullie blijkbaar beiden niet gedaan/niet van elkaar verwacht..

Maar goed, maakt het niet minder vervelend, hopelijk met een antibioticakuur er snel vanaf!
Oud 05-06-2018, 12:40
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Citaat:
Godgloeiende godverdomme, die *pieeeep* appt me ineens...

Spoiler


Fury + Rage X infinity.
Zo hee

Citaat:
Maar ik was toch positief want ik zei dat ik eens naar haar wilde. Dat is toch niet horkerig
Het is zeker geen rare reactie hoor! Het is alleen een beetje reagerend ('o, jij wil afspreken, dan kom ik wel 'n keertje naar je toe') en laat niet zo veel zien van wat jijzelf wil/vindt ('ik vind jou ook leuk, en wil ook graag afspreken').
Oud 05-06-2018, 12:49
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Sympathieverhaal voor HO:

NSFW
Oud 05-06-2018, 12:50
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Niks aan overgehouden gelukkig.
Oud 05-06-2018, 13:11
Verwijderd
Waarom doen mensen zo ENG :brrrrr:
Oud 05-06-2018, 13:20
Verwijderd
Dat houd je toch niet voor mogelijk! Hoe bizar, hoe eng en hoe akelig. Ik snap de beweegredenen echt niet van zulk soort mensen. Zijn ze gewoon oliedom of boeit hun leven ze niet zo?
Oud 05-06-2018, 13:21
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Sympathieverhaal voor HO:

NSFW
Ewweww wat een Creeper!
Gelukkig dat je er niks aan over hebt gehouden.

Btw, ik heb wel vrij recentelijk bloed laten prikken en een urinetest gedaan voor andere redenen en dat was allemaal goed. Ik zei hem (zo Petty als ik ben) 'kut voor je. Met mij is alles okee' en dat vond hij gek?

(Ik ga alsnog laten checken to be sure)
__________________
Who's this jabroni?
Oud 05-06-2018, 13:22
Verwijderd
Net als jaren geleden in Groningen geloof ik, waar mensen zich gingen lopen injecteren met besmet bloed op een of ander louche feestje/orgie/whatever. Dan ben je toch gestoord.
Oud 05-06-2018, 13:23
Verwijderd
Citaat:
Ewweww wat een Creeper!
Gelukkig dat je er niks aan over hebt gehouden.

Btw, ik heb wel vrij recentelijk bloed laten prikken en een urinetest gedaan voor andere redenen en dat was allemaal goed. Ik zei hem (zo Petty als ik ben) 'kut voor je. Met mij is alles okee' en dat vond hij gek?

(Ik ga alsnog laten checken to be sure)
Checken ze niet enkel de dingen waar ze een vermoeden van hebben en niet altijd op alles? Heb hier geen verstand van verder..

Maar goed het nog eens te doen sowieso ja.
Oud 05-06-2018, 13:54
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Volgens mij checken ze alleen waar ze naar zoeken ik denk dat je zo’n wattenstaafjestest moet doen. Moest ik ook naast het bloedprikken.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 05-06-2018, 14:10
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Volgens mij checken ze alleen waar ze naar zoeken ik denk dat je zo’n wattenstaafjestest moet doen. Moest ik ook naast het bloedprikken.
Ja, I know, maar dat hoeft hij niet te weten.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 05-06-2018, 14:24
Verwijderd
Syfilis ook gelijk vragen.
Oud 05-06-2018, 19:42
Verwijderd
Jezus HO wat een idioot.

Als ik jou was, zou ik maar gewoon alles testen... Ik heb ook 6+ maanden met [mogelijk] iets waarvan ik niets wist en had gelukkig niks. Dus ook serieus op hiv getest enzo.
Oud 05-06-2018, 20:25
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
HIV kan je ook pas na zes maanden testen
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 05-06-2018, 21:43
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Nu vraagt ze of ze theoretisch gezien mijn type is en of ze relatiemateriaal is.
GODVERDOMME
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 05-06-2018, 21:54
Bob de Beer
Avatar van Bob de Beer
Bob de Beer is offline
Citaat:
HIV kan je ook pas na zes maanden testen
Nah, de huidige hiv testen zijn na 4wk al heel betrouwbaar
__________________
Wilde gij mijne rolneger worden?
Oud 05-06-2018, 22:22
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Terwijl ik dat typte bedacht ik idd dat we tegenwoordig een combitest antigeen/antistof hebben en dat het dus waarschijnlijk eerder al aantoonbaar is.

Na mijn prikaccident moest ik na drie en zes maanden laten testen.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 05-06-2018, 23:46
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, I know, maar dat hoeft hij niet te weten.
True
Citaat:
Nu vraagt ze of ze theoretisch gezien mijn type is en of ze relatiemateriaal is.
GODVERDOMME
Wat is daar GODVERDOMME aan? Ben je niet op zoek naar iets serieus?
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 06-06-2018, 07:30
Verwijderd
Citaat:
Nu vraagt ze of ze theoretisch gezien mijn type is en of ze relatiemateriaal is.
GODVERDOMME
Ja inderdaad GODVERDOMME maar dan richting jou. Ben eens duidelijk man. Wat wil je met haar? Zeg dat tegen haar, duidelijk, niet dat laffe gedoe de hele tijd, en als zij het best vindt, dan go for it, als zij dat niet wil, even goede vrienden, doei. Zij is vrij duidelijk. Jij totaal niet. Althans: zoals je op mij in deze topic over komt ligt alle verwarring aan jou en niet aan haar.

En wat jij met haar wilt kan van alles zijn en hoeft niet een kant en klaar antwoord te zijn, kan best zijn "gewoon wat daten en we zien wel, zullen we volgende week dinsdag zus en zo gaan doen?" maar zeg dan op zijn minst letterlijk dat in plaats van "ik wil misschien wel eens naar je toe" en verder niets.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:26.