Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-03-2005, 15:29
Anoniempje18
Anoniempje18 is offline
Hallo,
Ik ben op zoek naar enkele teksten van Herodotus, namelijk die van ''De verdanste bruid''...Herodotus is dit jaar eindexamen onderwerp Grieks dus ik hoop dat een van jullie deze tekten al heeft vertaald...Ikzelf ben uiteraard ook bezig met het vertalen en ben al aardig op weg, maar ik kom er niet helemaal uit...Ik moet exacte vertalingen hebben dus geen ruimvertaalde werkvertalingen....Iig bedankt

groetjes uit amsterdam
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-03-2005, 12:36
Sketch
Avatar van Sketch
Sketch is offline
Wij hebben vertalingen gekregen van onze lerares. (uit de lerarenhandleiding) maar die ben ik een beetje kwijt.
Vraag anders gewoon aan je leraar of die ze wil geven.
Met citaat reageren
Oud 20-03-2005, 10:57
DJ JB
Vraag idd even bij je docent na, die weet waarschijnlijk wel vertalingen te vinden.

Je zou de docentenhandleiding kunnen gebruiken, maar deze zit vol fouten (bovendien staat die handleiding ook op internet, maar ik verklap de lokatie hier niet om luiheid tegen te gaan).


Zodra ik klaar ben met het hoofdstuk zal ik kijken wat ik online kan zetten (de helft doen we mondeling, dus schrijven we niet op).


Zijn er specifieke teksten die je zoekt?
Met citaat reageren
Oud 23-03-2005, 17:14
Anoniempje18
Anoniempje18 is offline
Inmiddels is de dag al voorbij dat ik de teksten dringend nodig had..ik had ze nodig voor een scriptie die inmiddels al is ingeleverd..en dat ik het aan de leraar kan vragen, snap ik zelf ook wel ....en dat bedoel ik verder niet lomp, maar vanzelfsprekend geeft hij mij de vertaling niet aangezien het de bedoeling was dat ik het zelf zo goed mogelijk vertaalde....Daarom hoopte ik dat iemand mij uit de brand zou helpen, want een geode vertaling zou mijn cijfer positief beinvloeden...maar helaas...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Muziek [Bands/Artiesten gezocht] Tribute CD
Verwijderd
131 17-09-2005 20:11
Verhalen & Gedichten teksten ivm de 7 hoofdzonden gezocht
Verwijderd
9 15-05-2005 11:25
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen FA Leuke teksten om te lezen voor Leesdossier
Shinji
10 18-01-2005 12:52
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Gezocht: Engelse (lange) teksten
Ndimension
21 29-02-2004 10:37
Software & Hardware [flash] flash (, php) en mysql -> tweening met tekst uit de database
ekki
17 15-09-2003 18:39
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Engelse teksten gezocht
Venefyxatu
1 08-03-2001 12:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:51.