Oud 12-01-2019, 14:37
Hoi2003
Hoi2003 is offline
Het gesprek is wel een beetje gaande maar ik ben de enige die vrsgen stelt en ik heb niet het gevoel dat ze erg geïnteresseerd is (kan ook aan mij liggen)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2019, 15:15
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Het gesprek is wel een beetje gaande maar ik ben de enige die vrsgen stelt en ik heb niet het gevoel dat ze erg geïnteresseerd is (kan ook aan mij liggen)
Tsja, dat heb je wel eens. Dat ze toch nog met je praat is een goed teken. Ik zou niet eindeloos doorkletsen als zij geen interesse toont in jou. Laat het even rusten en praat later (liefst ook in real life) nog eens met haar.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-01-2019, 15:16
Hoi2003
Hoi2003 is offline
Ze heeft (best bot) gevraagd of ik wou stoppen met haar snappen. Het was ook wel echt een kut gesprek. Moet ik het later nog een keer proberen of laten rusten?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2019, 15:21
Protected22
Protected22 is offline
Laten rusten, ze heeft duidelijk een signaal geven dat ze liever niet gesnapt wil worden.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2019, 15:22
Protected22
Protected22 is offline
Maar... Hoezo was het dan in jouw ogen een kut gesprek?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2019, 15:26
Hoi2003
Hoi2003 is offline
Ik was de enige die vragen stelde en ik kreeg er ongeïnteresseerde andwoorden op. Moet ik het op een andere manier proberen of gewoon een ander zoeken?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2019, 15:34
Hoi2003
Hoi2003 is offline
Denk dat het op school nu ook wel awkward word... Hoop dat ze het tegen niemand vertelt.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2019, 16:02
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik was de enige die vragen stelde en ik kreeg er ongeïnteresseerde andwoorden op. Moet ik het op een andere manier proberen of gewoon een ander zoeken?
Je moet hier vooral van leren. Als jij denkt "dit gesprek loopt wel heel stroef" of "ik ben de enige die moeite steekt in dit gesprek" dan is dat vaak een duidelijk signaal dat de ander dat gesprek helemaal niet wil voeren. Blijf dan niet eindeloos berichtjes sturen.

"Gewoon een ander zoeken" klinkt heel makkelijk, maar als jij je op dezelfde manier gedraagt is de kans groot dat je ook met een ander meisje geen heel leuk gesprek hebt. Jij pikt de signalen die zij geeft (kortaf reageren, geen interesse in jou tonen) namelijk niet op. Probeer met deze leerpunten aan de slag te gaan, en oefen! Zoek dat contact, kijk wat werkt, vraag eens advies aan je moeder/ je zus/ je neef over dit soort zaken. En durf ook een gesprek te beëindigen!
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-01-2019, 16:11
Hoi2003
Hoi2003 is offline
Ik hoopte meer dat het gesprek nog op gang zou komen. Moet ik het over een paar dagen nog een keer proberen of verder gaan?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2019, 16:29
Hoi2003
Hoi2003 is offline
Het is vooral kut dat ik best vaak bij haar in de klas zit en ze dit aan iedere vriendin gas vertellen terwijl het alleen vriendschappelijk bedoelt was. Moet ik nog excuses aanbieden of niet?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2019, 16:34
Hoi2003
Hoi2003 is offline
Is het iets om gewoon te zeggen "sorry dat het gesprek zo kut is verlopen, het was vriendschappelijk bedoelt"
Met citaat reageren
Oud 12-01-2019, 16:37
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Is het iets om gewoon te zeggen "sorry dat het gesprek zo kut is verlopen, het was vriendschappelijk bedoelt"
Ik zou haar niet nu nog extra lastig vallen met berichtjes, ook niet met excuses, nadat ze zo duidelijk aangaf liever niet met je te praten.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-01-2019, 17:25
Hoi2003
Hoi2003 is offline
Ben vooral bang dat ze het iedereen vertelt. Of ze niet met me wou praten omdat ik het was of omdat het niet uit kwam weet ik niet.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2019, 18:08
Hoi2003
Hoi2003 is offline
Ik heb het toch gezegd en ze heeft gereageerd met "weet ik" zou trouwens wel kut zijn als ze dit leest en het verhaal herkent😂
Met citaat reageren
Oud 12-01-2019, 18:11
Hoi2003
Hoi2003 is offline
Zou ik nu proberen het gesprek voorzichtig weer te openen of niet? Heb het gevoel dat ze zo reageerde omdat het niet uitkwam.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2019, 18:23
Verwijderd
Doe niet zo opdringerig, dat is naar. Als ze behoefte aan je heeft, meldt ze zich wel. Hou tot die tijd je mond gewoon.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2019, 18:26
Hoi2003
Hoi2003 is offline
Ik ben niet zo geduldig en kan me haast niet voorstellen dat ze mij gaat snappen. Kan ik haar ook niet vragen of ze nu wel wil snappen ofzo?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2019, 18:30
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Ik ben niet zo geduldig en kan me haast niet voorstellen dat ze mij gaat snappen. Kan ik haar ook niet vragen of ze nu wel wil snappen ofzo?
Geef dat meisje even de ruimte. Misschien staat ze er over een paar dagen weer voor open, maar als je nu alweer aandacht gaat zoeken is de kans best groot dat ze je blokkeert.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 12-01-2019, 18:32
Hoi2003
Hoi2003 is offline
👍
Met citaat reageren
Oud 12-01-2019, 18:34
Verwijderd
Citaat:
Ik ben niet zo geduldig en kan me haast niet voorstellen dat ze mij gaat snappen. Kan ik haar ook niet vragen of ze nu wel wil snappen ofzo?
Citaat:
Ze heeft (best bot) gevraagd of ik wou stoppen met haar snappen. Het was ook wel echt een kut gesprek. Moet ik het later nog een keer proberen of laten rusten?
Nee dus.

Heeft niks te maken met geduld, maar met snappen dat nee nee betekent.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2019, 18:43
Hoi2003
Hoi2003 is offline
Ik heb dus niet echt een echte neer gekregen en denk dat het niet aan mij lag maar aan de situatie.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2019, 18:50
Verwijderd
Je zegt dat ze je gevraagd heeft om te stoppen met snappen en jij vraagt of je misschien toch moet gaan snappen. Dan snap je het duidelijk niet.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2019, 19:33
Hoi2003
Hoi2003 is offline
Nogmaals het kan ook zijn dat ze op dat moment niet wou snappen en een andere keer wel
Met citaat reageren
Oud 12-01-2019, 20:03
Hoi2003
Hoi2003 is offline
Is het wat om eerst te vragen "zin in een gesprek" of zo iets? Wil het over een paar dagen toch weer proberen en dit lijkt me een goede manier om het uit te pijlen.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2019, 20:15
Verwijderd
Citaat:
Nogmaals het kan ook zijn dat ze op dat moment niet wou snappen en een andere keer wel
Maar waar maak je dat uit op? Waarom denk je dat? Het kan namelijk ook gewoon zijn dat ze er gewoon geen zin in heeft.

Vertrouw eens op haar, als zij behoefte heeft aan een gesprek, meldt ze zich wel. Door het af te dwingen, zoals je nu lijkt te doen, wordt de kans alleen maar kleiner dat ze je leuk vindt. Het kan zijn dat jij het wil proberen, maar dat betekent niet dat dat ook maar niet gebeuren.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2019, 20:33
Hoi2003
Hoi2003 is offline
Ik weet nu 100% zeker dat het niet aan mij lag.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2019, 20:36
Verwijderd
Dus het ligt aan haar? Waarom?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2019, 20:49
Hoi2003
Hoi2003 is offline
Het lag meer aan het moment
Met citaat reageren
Oud 12-01-2019, 21:02
Protected22
Protected22 is offline
Oke ik wil niet rot overkomen maar ze heeft zelf toch duidelijk gezegd dat ze nu niet wil? Zit je nu niet veel te opdringerig te doen?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2019, 21:18
Hoi2003
Hoi2003 is offline
Ik doe niet opdringerig. Ik wil het morgen weer proberen maar dan vooraf vragen of ze wel wil heb alleen geen flauw idee hoe ik dat netjes doe, heb je zin in een gesprek klinkt apart.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2019, 21:23
Verwijderd
Je doet wel opdringerig. Ze zegt dat ze er geen zin in heeft, laat merken dat ze er geen zin heeft en jij vindt dat het aan van alles kan liggen, BEHALVE aan dat ze er werkelijk geen zin in heeft. Dus ga je het nog een proberen. Dat is De definitie van opdringerig.

Als je het doortrekt: jullie zitten naast elkaar op de bank en jij hebt zin seks. Je gaat bovenop haar liggen en begint te zoenen. Zij duwt je weg en zegt dat ze het niet wil. Jij houdt even op en begint dan toch weer, want ze heeft je gewoon verkeerd begrepen en je wil zo graag.
Dat is wat je nu aan het doen bent.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2019, 21:29
Verwijderd
En je zult het vast wel niet zo bedoelen, en het is inderdaad echt heel klote als ze je niet leuk vindt. Het is alleen nodig dat je begrijpt dat ze je niet leuk gaat vinden als je de hele tijd jezelf aan haar opdringt terwijl zij duidelijk aangeeft er geen zin in te hebben.
Als ze jou leuk vindt, zoekt ze vanzelf wel contact.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2019, 21:36
Hoi2003
Hoi2003 is offline
Heb nog nooit iemand gehad die contact met mij zoekt...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2019, 21:42
Verwijderd
Je bent ook nog hartstikke jong. Daarnaast is jezelf opdringen niet de manier om iemands aandacht op een positieve manier te krijgen. Werk aan je zelfvertrouwen, aan het makkelijker voeren van een gesprek, aan je contactuele vaardigheden. Ga daarmee aan de slag. Maar luister naar iemand als diegene nee zegt, ook al is het niet wat je wil horen.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2019, 22:16
Hoi2003
Hoi2003 is offline
En als ze niet naar mij toe komt is het dan wat on gewoon een keer hey te sturen en kijken hoe ze reageert?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2019, 22:27
Verwijderd
Citaat:
En als ze niet naar mij toe komt is het dan wat on gewoon een keer hey te sturen en kijken hoe ze reageert?
Neen.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2019, 22:30
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Citaat:
En als ze niet naar mij toe komt is het dan wat on gewoon een keer hey te sturen en kijken hoe ze reageert?
Misschien. Ligt eraan: Over hoeveel tijd stuur je het? en ook: Wat stuur je? gewoon "hey" of een vraag? Open of gesloten vraag? Welk onderwerp?

Maar denk eraan: Als ze geen zin lijkt te hebben in een gesprek, stop gelijk. Ga niet door anders gaat ze je juist vermijden ipv opzoeken
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2019, 22:33
Hoi2003
Hoi2003 is offline
Maandag ofzo? Alles goed kan ik opzich wel vragen maar is niet echt origineel. Ben ook bang dat ze denkt dat ik iets met haar wil omdat het apart is om zoveel moeite te steken in een vriendschap.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2019, 22:36
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
NIET ALLES GOED!!! Dat is een gesloten vraag, en ging al eerder fout. Vraag eerder hoe haar weekend was.

Niet: Leuk weekend gehad? (gesloten vraag)
Maar: Hoe was je weekend? (open vraag)

Vraag door, maar stop op tijd als je merkt dat ze geen zin meer heeft in het gesprek
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2019, 22:40
Hoi2003
Hoi2003 is offline
Zal m'n best doen.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2019, 22:41
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Suc7!

Vertel hoe het is gegaan
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2019, 22:42
Verwijderd
Citaat:
Maandag ofzo? Alles goed kan ik opzich wel vragen maar is niet echt origineel. Ben ook bang dat ze denkt dat ik iets met haar wil omdat het apart is om zoveel moeite te steken in een vriendschap.
Ze wil jou niet en je doet verschrikkelijk opdringerig. Dat is echt heel irritant en je gaat dus gewoon haar grenzen over.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2019, 22:53
Verwijderd
Citaat:
Maar denk eraan: Als ze geen zin lijkt te hebben in een gesprek, stop gelijk. Ga niet door anders gaat ze je juist vermijden ipv opzoeken
Dit. En dat heeft ze gedaan, dus hou je mond verder en bemoei je niet met haar.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2019, 22:54
Verwijderd
Ik zal eens een deegroller tegen je neusgat zetten en dan, als je nee zegt, besluiten dat je me niet begrijpt en doorduwen. En als je dan nog niet wil, probeer ik het maandag gewoon opnieuw. Misschien wil je dan wel.

Wat heb jij een enorm bord voor je kop zeg.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2019, 23:45
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Zoals de rest al zegt: NIET DOEN! Ze wil je niet. Deal ermee en werk aan jezelf. Wat denk je te bereiken? Dat ze maandag ineens wel met je wilt praten en je ook maar direct de liefde verklaard? Spoiler: dat gaat niet gebeuren. Ze is duidelijk geweest. Als je volwassen bent of wilt doen accepteer je dat en ga je verder met je leven.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 00:21
Hoi2003
Hoi2003 is offline
Het kan toch ook aan de situatie liggen? Misschien had ze ruzie met haar ouders, misschien had ze slecht geslapen. Als ze op dat moment nee zegt en daarna zegt dat het niet aan mij lag...
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 00:25
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Het kan toch ook aan de situatie liggen? Misschien had ze ruzie met haar ouders, misschien had ze slecht geslapen. Als ze op dat moment nee zegt en daarna zegt dat het niet aan mij lag...
Het zou kunnen, maar ik vind het wat ver gezocht. Maar stel dat het daar niet aan lag? Dan kom je over als een wanhopige stalkende creep en zou het me verbazen als ze niet over je ging roddelen, op z'n minst tegen haar vriendinnen. Is dat wat je wilt?
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 03:42
JaapieEleven
Avatar van JaapieEleven
JaapieEleven is offline
Doe maandag maar een "laatste poging". Alles of niets voor jou. Dus... Verder contact (GEEN RELATIE sorry) desnoods als vrienden, of je moet haar gewoon laten gaan, en echt op jezelf gaan focussen
__________________
Ze dachten dat ik gestoord was toen ik probeerde mijn lul in een pot met pindakaas te krijgen. Ze hadden het fout.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 06:37
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Het kan toch ook aan de situatie liggen? Misschien had ze ruzie met haar ouders, misschien had ze slecht geslapen. Als ze op dat moment nee zegt en daarna zegt dat het niet aan mij lag...
Het kan ook dat ze je niet wil kwetsen en je daarom vertelt dat het niet aan jou lag. Leugentje om bestwil.
Ze geeft letterlijk aan niet te willen snappen met je en jij bent alleen maar bezig met hoe weer contact te krijgen. Als zij geen contact zoekt met jou, wil ze niet snappen. Je maakt het alleen maar pijnlijk voor iedereen door zo op zoek naar haar aandacht te zijn als het niet wederzijds is...
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Met citaat reageren
Oud 13-01-2019, 06:47
Verwijderd
Het is niet relevant of het wel of niet aan de situatie ligt. Zij geeft iets aan en jij hebt daar naar te luisteren. Je gaat zo enorm over haar grenzen heen. Je bent echt een lul als je dit doorzet en zij zal daar niet anders over denken. Hou dus gewoon je mond.

Laatst gewijzigd op 13-01-2019 om 06:52.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie onzeker en verliefd
danielDTC97
7 06-01-2013 09:38
Liefde & Relatie wanneer friendzone en wanneer verder?
Verwijderd
94 08-02-2012 21:08
Liefde & Relatie Liefde en Sex zwaar verromantiseerd
Warsocket
82 13-09-2004 18:55
Liefde & Relatie Relatie beste vriend en vriendin
DT
10 13-01-2004 15:18
Seksualiteit maagd...hoe denken jullie over de eerste keer, wat verwacht je ervan
Verwijderd
296 21-09-2003 20:23
Seksualiteit Gevoelig onderwerp: pedofilie
96 21-02-2002 13:07


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:18.