Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2003, 14:53
luckyleo
luckyleo is offline
Als je een relatie hebt, kijk je dan ook nog naar andere meiden/jongens van: he die is ook wel erg leuk? Of denken jullie van: ik heb een vriend/vriendin, dus ik hoor/hoef niet naar anderen te kijken. Met kijken bedoel ik niet het uiterlijk beoordelen, maar je echt meer interesseren voor die persoon. Tot hoever gaan jullie daarin? Als je een leuk iemand tegen komt, maar je hebt een relatie, doe je dan toch nog erg je best om diegene stukken beter te leren kennen of niet?

Zelf blijf ik wel trouw aan me vriendin, maar soms ontmoet ik weleens iemand waarvan ik denk: echt niet verkeerd, wat een leuke meid, maar verder dan dat denken doe ik niet.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2003, 14:57
Verwijderd
nee doe ik eigenlijk niet.. gewoon geen behoefte aan
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 14:57
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Natuurlijk. Als ik wat beters kan krijgen dan wat ik heb, moet ik het niet laten schieten, hm?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 14:58
CoveredEyes
Avatar van CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Citaat:
luckyleo schreef op 14-04-2003 @ 15:53:
Als je een relatie hebt, kijk je dan ook nog naar andere meiden/jongens van: he die is ook wel erg leuk? Of denken jullie van: ik heb een vriend/vriendin, dus ik hoor/hoef niet naar anderen te kijken. Met kijken bedoel ik niet het uiterlijk beoordelen, maar je echt meer interesseren voor die persoon. Tot hoever gaan jullie daarin? Als je een leuk iemand tegen komt, maar je hebt een relatie, doe je dan toch nog erg je best om diegene stukken beter te leren kennen of niet?

Zelf blijf ik wel trouw aan me vriendin, maar soms ontmoet ik weleens iemand waarvan ik denk: echt niet verkeerd, wat een leuke meid, maar verder dan dat denken doe ik niet.
Nou, dat laatste heb ik net zo...In mijn vorige relatie (okej denk je nu; nog maar een meid van 15 en dat heeft al een relatie 8er de rug??Jah dus!) ben ik mijn ex niet trouw geweest (heb gezoend met een jongen die ik al lang kende).
Nu (met mij huidige vriend) ben ik heel trouw.Als ik ga stappen of in de stad ben ofzo KIJK ik heus wel maar daar blijft het bij...Ik heb niet de behoeft om die leuke persoon dan beter te leren kennen ofzo...Dat omdat ik idd al iemand heb
__________________
And I'll be holding your hand 'cause it's never too late!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 14:59
Super Vegeta
Avatar van Super Vegeta
Super Vegeta is offline
Citaat:
thunder110 schreef op 14-04-2003 @ 15:57:
Natuurlijk. Als ik wat beters kan krijgen dan wat ik heb, moet ik het niet laten schieten, hm?
Ondankbaar of een h0e® noemen wij zoiets.
__________________
Feel the pride of a lion!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 14:59
Drizzt
Drizzt is offline
Kijken kan altijd, zo lang er geen sprake van intenties is
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 15:03
thunder110
Avatar van thunder110
thunder110 is offline
Hallechristus, let helemaal niemand hier op pi's?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 15:10
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
jahoor..
ik zeg het ook gewoon tegen hem als ik iemand tegenkom die ik knap vind, maar verder dan dat gaat het niet. en hij weet dat ik niemand anders zou willen..
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 15:40
G.T.C.
Avatar van G.T.C.
G.T.C. is offline
het is altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen, dus ik ga me dan echt wel in zo'n persoon verdiepen. Maar ik word sowieso niet zo snel verliefd en dan is het ook nooit echt een gevaar.

Maar ja....daar is toch niks mis mee. Dan kan je idd best denken van, wat een leuk persoon. Maar dat is voor mij net zoiets als dat ik bepaalde dingen goed met de ene kan doen, en andere dingen weer liever met iemand anders.

snap je het nog
__________________
A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 15:57
elledc
elledc is offline
Het is raar maar nu ik een vriend heb sinds een half jaar heb ik geen interesse meer in andere mensen, vriendschappelijk is het ook minder geworden en aantrekking tot anderen dus helemaal niet meer. Ik denk dus wel dat het goed zit zo en dat het betekent dat ik genoeg aandacht krijg van hem en dus, meer heb ik gewoon niet nodig
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 16:07
The0
The0 is offline
Een vriendschappelijke relatie op bouwen vind ik kunnen. Het moet alleen ook geen stap verder gaan. Waarom zou je als je een vriend/in heb met niemand andesr meer mogen omgaan?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 16:09
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
Tuurlijk kijk ik ook naar anderen... maar niet als kandidaat voor relatie en als ik toevallig iemand tegen kom die ik leuk en aardig vind, kan ik daar best een vriendschap mee opbouwen oid...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 16:11
Verwijderd
We kijken allebei wel rond, maar nooit echt serieus eigenlijk...

Zaterdag waren hier wat vriendin, toen zei mijn vriend iets over een meisje dat hij had bekeken.. De vrienden gingen helemaal zo:'Oooooh.....' en dachten dat ik het niet hoorde of niet begreep...
Ik:'Wat?'
Vrienden:'Hij keek naar een ander meisje..'
Ik:'Ooh ja, dat meisje, ik ook... echt een mooi meisje..'
Toen keken ze nog gekker

Mja, ik vind meisjes ook snel mooi etc, maar dat betekend nog niet dat ze dan een mogelijk 'slachtoffer' is... Een relatie moet meer zijn dan alleen mooie mensen, er moet ook iets innerlijks zijn... en dat hebben mijn vriend en mij... dus als hij naar mooie meisjes kijkt, best...
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 16:16
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Zelf kijk ik niet echt naar jongens..
Natuurlijk als er iets leuks komt langslopen kijk ik erna maar verder dan dat doe ik niet.,..
Niet dta ik het gevoel heb van ik mag het niet maar heb er geen behoefte aan..
Ik heb mn vriendje en daar ben ik blij mee..
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 16:22
Gwinnie
Avatar van Gwinnie
Gwinnie is offline
ja hoor. en als mn vriend (die ik nu niet heb) niet te jaloers is zeg ik nog tegen m ook ´kijk is, is die nie mooi~?´
moet kunnen toch.?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 18:20
Verwijderd
Ik zou wel m'n best doen om iemand te leren kennen. Dat ik een vriend heb betekent niet dat ik geen nieuwe vrienden meer mag maken.

Maar ik ben niet aan het rondkijken voor een leukere vriend.
dat zou pas dom zijn
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 18:22
22B
Avatar van 22B
22B is offline
"Kijken mag, aankomen niet"
__________________
Hoe meer zielen, hoe meer vreugd. Maar hoe minder zielen, hoe meer bier per ziel!!! www.daihatsutuning.com
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 18:29
Verwijderd
als ik tot over mijn oren verliefd zou zijn niet... maar als ik een relatie zou hebben en ik zit in een tijd dat het een beetje moeizaam gaat, dan zou ik misschien best met andere jongens kunnen flirten...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 14-04-2003, 18:33
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Tuurlijk doe ik dat. Soms zelfs samen met m'n vriend: dan zit hij bezig over mooie meisjes die voorbijkomen, en ik over knappe jongens. Vind het leuk zo...en ik denk dat ik dat wel zal blijven doen. Daar doe je toch niets mis mee?
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 19:05
Pinkish Dress
Avatar van Pinkish Dress
Pinkish Dress is offline
Kijken wel. En ik sta ook wel open voor 'nieuwe' contacten. Maar verder niks. Ik ben te blij met mijn vriendje.
__________________
Ik geloof in de zon. Anja is het liefst wat je kan zijn
Met citaat reageren
Oud 14-04-2003, 19:34
NecroDopey
Avatar van NecroDopey
NecroDopey is offline
M'n vriendin 'flirt' (is denk ik niet het goede woord..) graag met andere jongens, al gaat dat niet verder dan oogcontact ofzo. Tis eerder een erkenning voor zichzelf dat ze mooi en leuk is. Kan er niet zo mee zitten, zolang ze er maar eerlijk over is

We stoten elkaar iig aan als we een mooie/leuke jongen/meisje voorbij zien waggelen Ik kijk iig niet voor een nieuwe potentiele kandidate, ben gelukkig met haar
__________________
The optimist proclaims we live in the best of all possible worlds, and the pessimist fears this is true. -James Branch Cabell
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie autisme
xtessxa
2 08-12-2016 07:56
Seksualiteit Afspraak
Verwijderd
52 11-01-2012 17:58
Liefde & Relatie ex wil me terug, maar ligt te rollebollen met anderen
P-tje
7 11-01-2010 21:08
Liefde & Relatie Afknapper bij de dames?
Juda[NL]
93 09-09-2005 21:12
Liefde & Relatie stelling: echtscheiding moet duurder
de abt van sion
115 15-09-2003 21:52
Verhalen & Gedichten Nina & Sara
Giles
18 24-07-2003 22:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:42.