Oud 13-06-2007, 20:20
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
SORRY! ik kon het niet laten de vorige vol te maken
nr 99

en nu... 100!!!!

*knuffels strooit en taart uitdeelt*
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Advertentie
Oud 13-06-2007, 20:23
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Feestje!!!!!

@Heksjuh: Ik heb ook bmw als 2e keuze (dus net als 1e keuze), maar dan in Amsterdam. Maar jij bent meer van de dieren, ik meer van de mensen, ookal krijg ik bij bmw in utrecht geloof ik algemeen 'mens en dier' in het begin. Maar aangezien een mens ook een dier is, vooral in het beginstadium van de ontwikkeling, maakt het niet zoveel uit.
Oud 13-06-2007, 20:23
darkfairy
Avatar van darkfairy
darkfairy is offline
morgen weer naar de huisarts en daarna naar de dietiste krijg gelijk mijn nieuwe eetlijst hmm
__________________
(8)je vecht nooit alleen(8)
Oud 13-06-2007, 20:44
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik heb last van mijn oog. En natuurlijk ook van mijn maag. Ik kijk er zo ongeveer naar uit om naar de dokter te gaan. Al stel ik me er niet teveel van voor, maar toch.
En ik heb vandaag best veel huiswerk gemaakt. Ook heel veel nutteloze dingen gedaan, maar dit terzijde
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Oud 13-06-2007, 20:44
moon
Avatar van moon
moon is offline
Het GLJH-topic nr. 100!!! :



__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 13-06-2007, 20:53
Nona
Avatar van Nona
Nona is offline
Citaat:
moon schreef op 13-06-2007 @ 20:44 :
Het GLJH-topic nr. 100!!! :

[afbeelding]

OMG, een kleurplaat, jij bent mijn held!!!

Mijn bestelling is nog niet gekomen.
__________________
I like my new bunny suit
Oud 13-06-2007, 20:59
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Nr 100, jeej!
Citaat:
Sagana: ik heb het al eerder gezegd, als hij je niet goed behandeld is hij je niet waard. Je moet je niet kwaad maken omdat hij niet antwoord. Voor hem tien andere leuke mannen.
Ik weet het, ik weet... Maar het lukt me niet.

Citaat:
Maar op zich gaat dat laatste steeds beter. Ik zeg niet altijd wat ik wil, maar ik zeg meer. Ik begroet mensen die op straat tegenkom (een hondje dat iedereen superschattig vindt helpt wel daarbij) en in de winkel gaat het praten me ook beter af. Alleen bij vrienden durf ik mezelf niet helemaal te zijn, omdat ik ze te vriend wil houden. En straks kom ik op een nieuwe school, waar ik helemaal niet ken. Ik vind het eng
Fijn dat het iig al beter gaat. En over die nieuwe school, maak je niet te veel zorgen, het komt allemaal vast wel in orde!
Al moet ik niet veel zeggen, want ik zou het in jouw plaats ook eng vinden. Ik ben ook nogal een verlegen typje.

Hihi Kizzy is echt zo'n leuke pup. Meestal dan, alleen het trekken aan de lijn als we bijna thuis zijn moet ik nog wel afleren.
Ik kijk uit naar volgende week donderdag, dan zijn het de laatste examens en heb ik zeeën van tijd. Lange boswandelingen maken, langs de Nete wandelen, ... Ik kijk er al naar uit.

En ik ben weer gefrustreerd, verdomme.
Vervang de "you were" in "I was" en dan zou ik dit tegen mezelf kunnen zeggen.

I never thought you were a fool
But darling look at you
You gotta stand up straight
Carry your own weight
These tears are going nowhere baby

You've got to get yourself together
You've got stuck in a moment
And now you can't get out of it
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Oud 13-06-2007, 21:00
moon
Avatar van moon
moon is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 13-06-2007 @ 20:53 :
OMG, een kleurplaat, jij bent mijn held!!!

Mijn bestelling is nog niet gekomen.
haha, ja ik dacht, misschien kunnen we een kleurwedstrijd houden ter ere van het 100ste GLJH!!
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Oud 13-06-2007, 21:01
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Citaat:
moon schreef op 13-06-2007 @ 21:00 :
haha, ja ik dacht, misschien kunnen we een kleurwedstrijd houden ter ere van het 100ste GLJH!!
Hehe ja, allemaal uitprinten & inkleuren en inscannen!
Wat krijgt de winnaar?
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Oud 13-06-2007, 21:06
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
JAAAAAAAAAH kleurwedstrijd kleurwedstrijd
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Oud 13-06-2007, 21:07
Little_lady
Little_lady is offline
'Ik ben des duivels! En je moeder straks ook, reken maar!'
Man, doe normaal. Alleen omdat ik je zusje en dus mijn tante verteld heb waar en welk huis het precies is? Je gaat er toch wonen en ik vind dat mensen zoiets moeten weten. Het was niet míjn idee om 200 kilometer verderop te gaan wonen en dus de familie achter te laten... Oh, en nou komt 'ie m'n kamer langs 'Je ben gewoon een mispunt, wat een etter ben je.. Je moet gewoon je smoel houden erover tegen iedereen, niemand gaat het wat aan' en het spijt me vreselijk maar daar kan ik maar 1 ding op antwoorden: 'lijk ik dan zoveel op jou?'.

Nog ff en dan val je terug in je oude gewoonte, ga je me al afrossen? Moet je doen, dan kan ik meteen op mezelf. Kom maar, sla maar..
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Oud 13-06-2007, 21:16
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Cool, ik weet nog zo goed dat het eerste LJH-topic er was
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 13-06-2007, 21:27
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Omg, ik keek net Hoe?Zo! met Sander Lantinga en Filemon en Sander is eigenlijk echt best leuk. En ik luister elke dag al de Coen&Sander show en ik vind 'm echt schattig. Wtf. Hij lijkt dan ook vrij veel om nja.. hém.
Oud 13-06-2007, 21:35
Verwijderd
Hieperdepiep: HOERAAAAAAA! Ook ik kan me de eerste nog herinneren. jemigdepemig

verder: ik heb weer lekker gesport, fijn, een nieuw abonnement Eigenlijk ben ik nog steeds strontpissig dat mijn vrijwilligerswerk mij niet gebeld heeft dat ze dicht waren vandaag, waardoor ik dus een (betaalde) werkdag heb afgezegd. En dat steekt. Want elke cent is er 1. En ik heb echt een beetje stress. Ik heb nog tijd zat, maar als straks mijn ticket afgeschreven word, dan blijft er maar weinig over. Wat zeg ik? NIKS!

edit @ duivelaartje: hij was voorheen mijn buurjongen. Maar toen ie ging studeren issie weggegaan, en ook zijn ouders zijn ongeveer een half jaar geleden verhuisd
Oud 13-06-2007, 21:46
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Noes ik draai door van de proefwerken geloof ik. En dan is werken misschien nog zelfs wel leuk . Ik begin het iig steeds léuker te vinden dat ik werk. Straks ga ik nog bijten eh. Maar goed. Ik zie er naar uit om naar Groningen te gaan want ik voel me er thuis . En het wordt gezellig .
Oud 13-06-2007, 22:05
kroot
kroot is offline
wouw nummer 100!!!
Ik baal want de computerkamer is steeds bezet, maar nu heb ik hem even ingepikt!
Net dwarsfluitles gegeven, shit wat was dat kind eigenwijs zeg. Maar wel leuk om te doen.
Op therapie ging het wel goed. totdat ik een individueel gesprek met mijn pb-er had. Het ging niet.....ze kwam te dicht bij....mijn adem helemaal van slag. Dus ik was strontchago daarna. Waardoor mijn baas dus ook weer pissig werd. Ik heb het wel toen we even alleen waren gezegd dat het gewoon bij therapie niet zo lekker ging, en hij begreep het gelukkig wel.
Oud 13-06-2007, 22:05
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ik voel me best wel emotioneel, alsof ik ieder moment in huilen kan uitbarsten. Maar behalve het komende tentamen waar ik echt al uren mee bezig ben, en behalve die afspraak met een nieuwe psychotherapeut weet ik ook niet waar dat gevoel ineens vandaan komt.

Ik had een zeven voor mijn oefentoets, en dat terwijl ik deel één nog helemaal niet geleerd heb. Nog even wat stof doorlezen en dan morgen weer vroeg opstaan..en dan moet het toch wel lukken? Ik wil gewoon dat het over is. Dat alles over is. En ik kijk er ook helemaal niet naar uit om straks in de vakantie echt wekenlang bij mijn vader in huis te wonen en niet naar mijn kamer te gaan.. maar ik ga daar vakantiewerk doen, en mijn vriend zit daar, en mn ov is niet geldig en ik ga op vakantie en.. hm. Straks kom ik gewoon 2.5 maand niet hier of zo. Hoe doen andere mensen die op kamers wonen dat?

En verder ben ik vooral verdrietig en boos en gefrustreerd en bang en onzeker en eenzaam en perfectionistisch en moemoemoe van alles en het hele leven enzo. Maar oppervlakkig gaat het wel goed, dat is het gekke.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 13-06-2007, 22:16
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
@ Yana: ik zit op kamers en ben in de zomer wel meer thuis bij m'n moeder dan normaal maar ik zit ook nog wel regelmatig op m'n kamer. Probeer wel niet teveel onnodig heen en weer te reizen als m'n OV niet geldig is (meestal plan in m'n vakantie in die periode want dan heb ik er toch geen last van) en dat gaat eigenlijk best goed
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Ads door Google
Oud 13-06-2007, 22:18
Verwijderd
Jeej nummer 100

Ik vraag me af wat sommige mensen beweegd onderzoek te doen naar bepaalde zaken. In mn paper over de auto-industrie van voormalige oost europa kom ik me toch boeken tegen. 'netwerken van autostoelen'. Tot in het detail wordt beschreven hoe ze gemaakt worden, waar ze naar toe gaan, hoe al die netwerken in elkaar zitten. Ze krijgen er 400 pagina's mee gevuld . Terwijl ik al moeite heb een kantje te schrijven over de huidige situatie van die industrie. Stom toch .
Oud 13-06-2007, 22:21
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
Daantje_0705 schreef op 13-06-2007 @ 22:16 :
@ Yana: ik zit op kamers en ben in de zomer wel meer thuis bij m'n moeder dan normaal maar ik zit ook nog wel regelmatig op m'n kamer. Probeer wel niet teveel onnodig heen en weer te reizen als m'n OV niet geldig is (meestal plan in m'n vakantie in die periode want dan heb ik er toch geen last van) en dat gaat eigenlijk best goed

Hmm, ik ben hier vanaf eind juni gewoon echt een best lange tijd niet.. ik ga in juli 3 weken vakantiewerk doen, daarna in augustus op vakantie, en dan is het alweer eind augustus.. Eigenlijk vind ik dat helemaal niet leuk zo lang. Maar ja, als het me echt te gortig is ga ik gewoon een weekendje vluchten, desnoods betaal ik er maar voor .
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 13-06-2007, 22:58
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline

Het is dus wel ontstoken. Er zit nu een infectie onder de huid.. fijn. En nu heb ik antibiotica maar t helpt nog niet, maar ben er wel misselijk van. Maar goed. Ik had dus toch gelijk.

En waarom betrek ik alles zo op mezelf. "omdat dat een onderdeel van je problematiek is" tja,
Toch vond ik het kut, 'het is wit en staat in de weg, een HBOV'er" haha, grapig

In de trein begonnen van die stomme meiden over gewicht, eten en anorexia, ze riepen zowat gewichten door de trein, ik ben huilend ergens anders gaan zitten.

heee, waarom staat afkicken niet meer op uitzendinggemist.nl/????

srry, beetje negatief allemaal. Maar wel een feestelijk kleurtje

Laatst gewijzigd op 13-06-2007 om 23:07.
Oud 13-06-2007, 23:10
Verwijderd
@Yana: Mijn zusje moet in de zomervakantie een aantal maanden (drie oid?) verplicht haar kamer uit (met al haar spullen ).
Oud 13-06-2007, 23:13
Verwijderd
@moon: (nog van nr 99): Wat een verhaal.
Ik denk aan de ene kant: het is belangrijk dat je open bent etc., maar aan de andere kant kan het ook misschien zo zijn dat je je bij deze therapeut niet goed voelt en daarom dingen 'achterhoudt'?
Ik moet zeggen dat ik er zelf op dit moment ook wel tegen aan loop met therapie. Ik durf gewoon vaak niet te zeggen wat ik voel/denk. Nou is het wel zo dat ik daar sowieso problemen mee heb en ook met hechting ed, maar bij m'n vorige therapeut ging het beter. Ik wil alleen niet nu overstappen omdat het dan weer zo lang duurt voor ik me weer 'op m'n gemak voel' (als dat al gebeurt...).
Sterkte!

@Yana: Ik ga in de zomer wel af en toe naar m'n kamer, vindt het wel fijn, maar ben wel meer dan 'normaal' (door het jaar heen) bij m'n ouders.
(Ik heb een weekendOV, die blijft wel geldig.)

@dolce: *knuffel*


OT: Vergadering was best gezellig.
Morgen een drukke dag, en ik ben eigenlijk hartstikke moe .
En ik zie op tegen m'n gesprek bij het GGZ morgen...
Oud 13-06-2007, 23:19
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 13-06-2007 @ 23:10 :
@Yana: Mijn zusje moet in de zomervakantie een aantal maanden (drie oid?) verplicht haar kamer uit (met al haar spullen ).
Oh, dat lijkt me kut! Wat is daar de reden voor?

De rest: Nou ja, misschien is het dan toch niet zo gek dat ik straks 2.5 maand niet hier ben maar eigenlijk vind ik het hier gewoon veel fijner, veel meer rust. Straks moet ik weer zoveel controle uit handen geven, en daar ben ik gewoon niet zo goed in
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Oud 13-06-2007, 23:21
Verwijderd
Citaat:
Yana schreef op 13-06-2007 @ 23:19 :
Oh, dat lijkt me kut! Wat is daar de reden voor?
Ze woont in België en dat is de gewoonte daar. In het weekend is er ook geen student te bekennen op zijn of haar kamer (gaan allemaal naar hun ouders).
Advertentie
Oud 13-06-2007, 23:41
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
@Yana, ik weet nog niet precies hoe ik dat doe van de zomer, is de eerste zomer op kamers...... Ik heb hier in nijmegen onderhand best veel vrienden, voel me er thuis, heb een baantje (niet al te veel uren+onregelmatig) er zijn leuke dingen te doen........dan maar af en toe een treinkaartje betalen.
Oud 13-06-2007, 23:49
Verwijderd
100!
goed gedaan mensen
en mijn intuitie laat van zich horen, een voodoopoppetje, ik had het kunnen weten.

oef,wat haat ik hem
Oud 14-06-2007, 00:02
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
aahh, nu ben ik overgevoelig voor die anti-biotica...hmmzz..
*jeukt*
Oud 14-06-2007, 00:10
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Whaaa, deze topics gaan echt veel te snel voor mij. Druk dagje en ik ben echt doodop. M'n forumrondje eindigt vandaag (gister?) op Psych.
__________________
Oud 14-06-2007, 00:32
Ann
Avatar van Ann
Ann is offline
Wat ik me afvraag, zijn er hier mensen die vanaf LJH 1 nog steeds posten?
__________________
It's not always rainbows and butterflies
Oud 14-06-2007, 00:33
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Ann schreef op 14-06-2007 @ 00:32 :
Wat ik me afvraag, zijn er hier mensen die vanaf LJH 1 nog steeds posten?
ja (volgens mij heb ik 1 nog meegemaakt)
Oud 14-06-2007, 01:12
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Yana schreef op 13-06-2007 @ 22:05 :
En ik kijk er ook helemaal niet naar uit om straks in de vakantie echt wekenlang bij mijn vader in huis te wonen en niet naar mijn kamer te gaan.. maar ik ga daar vakantiewerk doen, en mijn vriend zit daar, en mn ov is niet geldig en ik ga op vakantie en.. hm. Straks kom ik gewoon 2.5 maand niet hier of zo. Hoe doen andere mensen die op kamers wonen dat?
De eerste zomer heb ik het ook zo gedaan, heb toen alles achtergelaten hier en gezorgd dat er niets was qua plantjes en eten.
De zomers erop ben ik de meeste tijd hier gebleven, omdat ik eigenlijk niet echt meer een sociaal leven had bij mn moeder.

Offtopic: 100e topic
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 14-06-2007, 01:20
Verwijderd
koelieboelie! het 100ste topic! (Ik kan het me niet meer zo goed herinnneren, maar volgens mij was ik er al bij het eerste topic bij, ben ik nu niet cool )

Ik heb al lang niks meer gepost, maar ik weet niet goed wat ik zeggen moet. Ik hoef mijn hart niet te luchten want alles gaat wel ok. Wel spannende tijden. Morgen krijg ik te horen of ik geslaagd ben, over ongeveer 10 dagen of ik ben aangenomen bij muziektherapie. Daarnaast over anderhalve week sollicitatiegesprek bij de thuiszorg. Nouja, we zien het allemaal wel!
Misschien moet ik eens gaan slapen. Ik ben ontzettend moe maar ik heb absoluut geen zin, haha.
Oud 14-06-2007, 03:01
Mentalgraffiti
Avatar van Mentalgraffiti
Mentalgraffiti is offline
Mijn portfolio is af. Eindelijk. Ben blij dat dit de laatste was. En meer een uit de hand gelopen 'grapje'.. het maakt toch niets meer uit.. vanaf volgend jaar heb ik er geen last meer van

Vakantie!
__________________
Yeah, I know..
Oud 14-06-2007, 07:54
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Ook ik kan me het eerste topic nog herinneren, vond het een leuk idee. Ik weet alleen niet meer of ik in deel 1 gepost heb (kan het met de zoekfunctie niet meer vinden).

Bah. Weer een dag portfolio-werken, vanavond wil ik dat het al voor een groot gedeelte klaar is. Punt.
Oud 14-06-2007, 08:03
Roosje
Avatar van Roosje
Roosje is offline
@ Leonoor: Als ze het gewild had vast wel. ;x Maar goed, ze wilde het niet.
En Duivelaartje, dankje. ^^

Ooh en nu is mijn papa jarig en mijn zus hoort morgen de uitslag van d'r examens maar ze kan onmogelijk niet geslaagd zijn en ze is toch al toegelaten tot het UCU en nu moet ik volgend jaar en gristus ik zou willen dat ik niet per se beter wilde presteren dan zij.

Ahwell. Ik ben iig beter in Economie en ik ga er dadelijk weer een tien voor halen olee.

Haha ik wil helemaal niet. Verrotte ANW, verrotte school, verrotte cijfers. In plaats van dat ze nou kijken naar wat je weet...
__________________
Veel lopen, langzaam water drinken.
Ads door Google
Oud 14-06-2007, 08:17
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
@ Ann: ik doe ook al mee vanaf het eerste topic
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Oud 14-06-2007, 08:41
Missy
Avatar van Missy
Missy is offline
Oh,oh, poepsiedosie, ik heb tentamen en ben nog zenuwachtig, terwijl ik goed geleerd heb. Vanochtend nog alles doorgekeken. Komt goed, niet zo op en neer hupsen.

Iedereen die de uitslag krijgt vandaag (hopelijk) allemaal succes én misschien al gefeliciteerd!
Maar tot dan ga ik me zenwachtig maken over mijn tentamens..
Oud 14-06-2007, 09:15
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Bah, ik voel me echt verschrikkelijk. Enorm misselijk en pijn. En ik moet eigenlijk heel veel doen vandaag, maar dat gaat zo niet lukken.

Er lopen mannen in het huis en ik snap echt niet wat ze aan het doen zijn.
__________________
Oud 14-06-2007, 09:24
Verwijderd
Citaat:
Roosje schreef op 14-06-2007 @ 08:03 :
@ Leonoor: Als ze het gewild had vast wel. ;x Maar goed, ze wilde het niet.
Ze heeft het dus niet gedaan. Jij straks wel.
Als jij je volgend jaar slaagt dan is dat minstens net zo goed. In mijn ogen dan iig.

@Ann: Ik post 'natuurlijk' ook al vanaf het eerste topic.

OT: Ik ga zo maar eens beginnen aan mijn huiswerk...afleiding werkt vaak toch het beste.
Oud 14-06-2007, 09:24
Verwijderd
Wauw, nummer 100

Ik ben alleen maar blij vandaag, want ik heb een nichtje gekregen
Oud 14-06-2007, 09:33
Verwijderd
Citaat:
lentekriebel schreef op 14-06-2007 @ 01:20 :
over ongeveer 10 dagen of ik ben aangenomen bij muziektherapie.
Wie deed de selectie?


OT: Vandaag is m'n zusje jarig, 18, maar ze blijft mijn KLEINE zusje. (Oké, ze is ook nog eens langer dan ik, maar tóch.) Enn, verder? Gefeliciteerd met LJH 100! En ik heb mijn melk vannochtend gedronken, wauwie wat een prestate. Ach ja, ik moet nu studeren, maar ik heb geen zin.
Oud 14-06-2007, 09:34
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 14-06-2007 @ 09:24 :
Wauw, nummer 100

Ik ben alleen maar blij vandaag, want ik heb een nichtje gekregen
Oeh wauw, gefeli hoe heet ze? (mijn (schoon)zusje is ook zwanger dus dat is tof )

@Zao: hoe kan het dat je ouders nog tegen je zeuren terwijl je op kamers woont? Hoe werkt dat? Kun je ze niet duidelijk maken dat je dat niet wilt?
Oud 14-06-2007, 09:37
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 14-06-2007 @ 09:34 :
Oeh wauw, gefeli hoe heet ze? (mijn (schoon)zusje is ook zwanger dus dat is tof )
Eline
Oud 14-06-2007, 09:37
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 14-06-2007 @ 09:24 :


Ik ben alleen maar blij vandaag, want ik heb een nichtje gekregen
Idd: "gefeliciteerd en hoe heet ze?"

[edit]Leuke naam. [/edit]
Oud 14-06-2007, 09:38
Verwijderd
Je bent te snel, Leonoor

@ Andijvie: erg leuke naam. Heb je dr al gezien?

Ontopic: vandaag aan mijn portfolio werken, dat ding moet toch een keer af.
Oud 14-06-2007, 09:43
Verwijderd
Ik heb haar nog niet gezien, maar ik ga er zo snel mogelijk naar toe
Oud 14-06-2007, 09:44
Verwijderd
Citaat:
Krummeltje schreef op 14-06-2007 @ 09:38 :

Ontopic: vandaag aan mijn portfolio werken, dat ding moet toch een keer af.
De jouwe ook al?
De mijne moet ook binnenkort af zijn (duh).
Had je mijn mailtje nog gelezen mbt het portfolio?
Oud 14-06-2007, 10:04
IcedEarth
Avatar van IcedEarth
IcedEarth is offline
hihi ik heb mijn portfolio af, alleen nog verantwoordingen uitprinten (H). Maar dat had ik al gezegd he? Voor de rest krijgt mijn exvriendje vandaag te horen of hij geslaagd is, dus dat gaan we vieren (ik neem aan dat hij geslaagd is), want het vrienden zijn lukt goed . OJA ik heb binnenkort een afspraakje hihihi. (oja ik weet dat is niet ethisch verantwoord)

Laatst gewijzigd op 14-06-2007 om 10:29.
Oud 14-06-2007, 10:18
kroot
kroot is offline
olala
'zij dronk ranja uit een rietje, mijn Sophietje'
En ik moet me niet zo druk maken, ik heb morgen pas toelating, ik kan het vanavond misschien nog wel een keer voordirigeren voor mijn dirigent, en dan moet het maar genoeg zijn. Punt.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #68
darkfairy
494 07-09-2006 20:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:02.