Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-01-2003, 20:32
VELOCITY
Avatar van VELOCITY
VELOCITY is offline
Ik zit met een vraagje. Kiezen meisjes ook soms voor jongens die niet zo'n goed uiterlijk hebben, en waarom kiezen ze dan voor die jongen ??? Ik ben wanhopig...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-01-2003, 20:46
Verwijderd
Ik val denk ik toch meer op innerlijk... Uiterlijk komt daarna, tis leuk als hij er aardig uit ziet, maar ik vind het toch een stuk belangrijker dat het innerlijk mooi en goed is. Waarom ik kies voor zo'n jongen? Omdat ik hem leuk vind? Omdat ik verliefd op hem ben? De normale redenen dus, waarom zou dat anders zijn?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 20:46
Verwijderd
Dat zal vast wel gebeuren.
Wat een meisje anders in een jongen zou moeten zien?! Nou, bijv. dat hij lief is, aardig is, attent is, grappig is, sterk is, enz. enz.
Teveel om op te noemen.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 20:55
elsjuh
Avatar van elsjuh
elsjuh is offline
de jongen waar ik nu wat mee heb ken ik 5maanden
hij zat hiervoor al 2jaar bij mij op school, maar was me nooit echt opgevallen
toen hij begin dit jaar bij me in de klas zat ook nog niet
toen we 3keer gepraat hadden sloeg de vonk over, en toen ik echt stapelgek op hem was, zag ik pas zijn uiterlijke schoonheid, dus ik val op innerlijk
__________________
SPW rulezzzzz!! dommelhof was BOM!! dikke kus voor tom, dirk, tommy, an, erika, kris, karlijn en greet!!! xXx
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 21:02
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
In het begin zie je alleen nog het uiterlijk. Ik zou niet gauw een praatje aanknopen met iemand die ik niet aantrekkelijk vind. Maar ik val meer op iemands uitstraling dan op het uiterlijk. Ogen en manier van doen.
Als het voor een langere relatie zou zijn dan komt het vanzelfsprekend op iemand met een goede persoonlijkheid. Ik zou nooit een realtie aangaan met iemand die ik niet mag (noggal dus he?) alleen omdattie er goed uitziet ofzo.
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 21:05
Verwijderd
Meestal innerlijk, ga alleen met jongens waar ik echt goed mee overweg kan. Nooit zomaar met een mooi gezicht wat me wel aanstaat, natuurlijk ben ik daar op aangetrokken eerst... maar verder toch echt op innerlijk. UItstraling
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 21:06
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef:
In het begin zie je alleen nog het uiterlijk. Ik zou niet gauw een praatje aanknopen met iemand die ik niet aantrekkelijk vind. Maar ik val meer op iemands uitstraling dan op het uiterlijk. Ogen en manier van doen.
Als het voor een langere relatie zou zijn dan komt het vanzelfsprekend op iemand met een goede persoonlijkheid. Ik zou nooit een realtie aangaan met iemand die ik niet mag (noggal dus he?) alleen omdattie er goed uitziet ofzo.
Idd. Moet er wel aan toevoegen dat ik om de een of andere stomme reden alleen maar crushes krijg op personen die ik niet kan krijgen of misschien helemaal niet mijn type zijn qua gedrag... ik ben er van overtuigd dat dát allemaal lichamelijk is bij mij. Daar hoeft hij er niet leuk voor uit te zien, maar het is gewoon iets van zíen en dan weten dat je verliefd op hem kunt worden.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 21:14
Verwijderd
Je ken niet alle meisjes over een kam scheren, dat verschilt gewoon per meisje!!
Maar okee eerste indruk is tuurlijk je uiterlijk maar het ene meisje valt dan meteen als een blok ervoor en andere die willen eerst diegene goed leren kennen voor dat ze gevoelens voor diegene krijgen.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 21:59
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Meestal raak ik eerst bevriend met jongens en vind ik ze gewoon lief. Als ik echt heel goed met ze op kan schieten is er een kans dat ik meer op het uiterlijk ga letten en ze echt schattig ga vinden. Als een jongen er alleen maar heel goed uitziet maar een ontzettende klootzak is zal het me echt helemaal niks doen...
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 22:01
Justice
Avatar van Justice
Justice is offline
Ik mag hopen innerlijk... Zo knap ben ik toch niet
__________________
=Justice to All=
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 22:32
Verwijderd
Ik ga toch voor het innerlijk, anders zou ik het echt niet lang volhouden bij een jongen. Knap hoeft hij niet te zijn, maar hij moet wel een sprekend gezicht (uitstraling) hebben.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2003, 22:38
Verwijderd
innerlijk, alleen is zijn uiterlijk ook niet mis
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 02:18
andeldushi
andeldushi is offline
uiterlijk is belangrijk( dat is de eerste indruk, want dattut alleen om t innerlijk gaat is bullshit, als je uitgaat en je ziet een jongen/meisje ga je niet denken van hmmmmzzz die lijkt me wel aardig!!maar dan denk je hmmmmzz die zietur goed uit!!)maar als je iemand verder kent is innerlijk belangrijker, als t een echte klootzak is kannie oprotten, innerlijk is dus heel belangrijk!!diegene moet lief zijn, en als je diegene lang genoeg kent maaktut niet uit hoe die eruit ziet, sooowww......


P.S. kan iemand mij uitleggen hoe je zo'n klein plaatje neerzet??ik snap er nix van, vandaar dit grote plaatje, SORRY!!!EXCUSES HIERVOOR!!!!alvast bedankt voor degene die me kan helpen hiermee
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 08:35
Verwijderd
Citaat:
andeldushi schreef:
P.S. kan iemand mij uitleggen hoe je zo'n klein plaatje neerzet??ik snap er nix van, vandaar dit grote plaatje, SORRY!!!EXCUSES HIERVOOR!!!!alvast bedankt voor degene die me kan helpen hiermee
Offtopic: Bedoel je met 'zo'n klein plaatje' zo'n plaatje onder je nickname (een avatar dus)? Die kun je er neerzetten door naar http://forum.scholieren.com/member.p...on=editoptions te gaan en daar dan op 'pas avatar aan' te klikken, je komt dan op een pagina waar je kunt zeggen welk plaatje je wilt ed (van internet of van je eigen computer), dat wijst zichzelf wel. Zet in je profiel wel 'Laat avatars van leden zien?' op 'ja' als het dat nog niet staat, want anders zie je nog niks.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 08:43
Knutselsmurfie
Avatar van Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Citaat:
Qimm schreef:
In het begin zie je alleen nog het uiterlijk. Ik zou niet gauw een praatje aanknopen met iemand die ik niet aantrekkelijk vind. Maar ik val meer op iemands uitstraling dan op het uiterlijk. Ogen en manier van doen.
Als het voor een langere relatie zou zijn dan komt het vanzelfsprekend op iemand met een goede persoonlijkheid. Ik zou nooit een realtie aangaan met iemand die ik niet mag (noggal dus he?) alleen omdattie er goed uitziet ofzo.
Hier ben ik het wel mee eens ja..
__________________
I don't ask for much, but enough room to spread my wings | You can fool some people sometimes, but you can't fool all the people all the time
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 10:11
3Doentje
3Doentje is offline
Volgens mij kiezen meisjes op het eerste gezicht wel voor uiterlijk, heb jeal iets met diegen dan gaat dat vanzelf over op innerlijk, maar als een meisje je niet knap vind, dan word het denk ik wel heel erg moeilijk om er iets mee te beginnen.


greetzzzzzzzzzz
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 10:24
Verwijderd
Ik val op uitstraling.. Dat is iets wat bij het uiterlijk hoort, maar innerlijk werkt door in die uitstraling.. Minder standaar mooie mensen kunnen een prachtige uitstraling hebben en dus mijn aandacht trekken, maar prachtige mensen kunnen ook een uitstraling die mij totaal niet aanspreekt hebben.. en die vallen me dan dus gewoon niet op..
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 10:44
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Ze denken dat ze voor het innerlijk kiezen, maar kiezen je op het uiterlijk en richten je dan van binnen in zoals ze je willen hebben.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-01-2003, 12:08
PlasTuut
Avatar van PlasTuut
PlasTuut is offline
Dat verschilt echt wel per meisje, maar toch is het eerste wat je ziet het uiterlijk en vervolgens pas het innerlijk....maar ik denk dat als een jongen echt een super uiterlijk heeft en echt een bagger innerlijk dat veel meisjes afknappe....
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 12:12
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
VELOCITY schreef:
Ik zit met een vraagje. Kiezen meisjes ook soms voor jongens die niet zo'n goed uiterlijk hebben
Ja, want ik vind dan dat ie er wél goed uitziet, ook al wordt dat door anderen ontkend.
Citaat:
en waarom kiezen ze dan voor die jongen ???
Omdat hij: een leuke uitstraling/mooie ogen/een leuke lach/gave kleren/een leuk kapsel/een lekkere buik/een mooi karakter heeft. Of gewoon omdat ik vlinders krijg.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 12:21
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Dusjcrib schreef:
Ik val op uitstraling.. Dat is iets wat bij het uiterlijk hoort, maar innerlijk werkt door in die uitstraling.. Minder standaar mooie mensen kunnen een prachtige uitstraling hebben en dus mijn aandacht trekken, maar prachtige mensen kunnen ook een uitstraling die mij totaal niet aanspreekt hebben.. en die vallen me dan dus gewoon niet op..
idd ja
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 12:39
Verwijderd
Citaat:
Justice schreef:
Ik mag hopen innerlijk... Zo knap ben ik toch niet
Hiii, dat vind jij
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 12:51
cin-D
Avatar van cin-D
cin-D is offline
ik val ten eerste op het uiterlijk, tsja... uiterlijk is toch de eerste indruk, daarmee wil ik niet zeggen dat hij super super knap hoeft te zijn ofzo als ik hem maar mooi vind.. ik weet niet of ik de enigste ben maar als ik iemand echt niet mooi vind kan ik het niet eens opbrengen om met die gene te zoenen
Maar als een jongen een fout karakter heeft is hij bij mij ook zekerweten kansloos.
__________________
It's me G-sus girl, remember?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 13:12
Verwijderd
ik denk wel beide, je kijkt eest of hij je wel intressant is,voordat je erop afstapt, maar als zijn innerlijk tegenvalt dan wordt t nog niks

zo ook andersom, je kent iemand en je vind hem wel heel aardig enz. en t uiterlijk spreekt je niet aan,onverzorgt enz. dan moet je er ook niks van hebben.

Dus beide, ik denk dat iedereen dat wel doet
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 14:55
Verwijderd
Ik kan niet zeggen dat ik voor innerlijk kies. Voor innerlijk kiezen zou betekenen (voor mij), dat zo'n jongen dan rationeel gezien een goede keuze is.
Dat hij te vertrouwen is, lief is, nix doet waardoor ik aan z'n gevoelens ga twijfelen.
Maar het gekke is, dat ik altijd op jongens val die me aan het twijfelen brengen. En hoe meer ze me onzeker maken over hun gevoelens, dus hoe meer ik in de stress zit van "voelt hij nou eigenlijk wel wat voor me?" hoe meer ik me tot hem aangetrokken ga voelen.
Echt zo belachelijk

Waar ik op val is een uiterlijk dat me aantrekt, lang, breed, mannelijk...
En een bepaalde manier van doen, moeilijk uit te leggen. Ik val iig niet op fotomodel-knapheid ofzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-01-2003, 14:56
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
Citaat:
GTST-Beer schreef:
Ze denken dat ze voor het innerlijk kiezen, maar kiezen je op het uiterlijk en richten je dan van binnen in zoals ze je willen hebben.
frustré


ontopic: ik val vooral op innerlijk, al is het uiterlijk natuurlijk het eerste dat opvalt. maar het is ni zo dat ik elke jongen ga punten geven op hoe goed hij eruit ziet ik denk dat ik eerst naar het gedrag kijk voor ik iemand intressant of niet vind, en dat is dan toch innerlijk dat dat bepaalt.
iedereen zal wel een of andere uiterlijke afknapper hebben denkik, maar dat is niet bij iedereen hetzelfde. (bij mij is dat lengte, ik schaam me er best om, maarja, ik denk niet dat ik verliefd kan worden op kleine jongens. )
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 14:58
Verwijderd
als ik walg van iemands uiterlijk maakt ie zowiezo geen kans. ik walg niet gauw van iemand trouwens. dat doe ik als iemand écht VERSCHRIKKELIJK lelijk is en dan op de koop toe niet af en toe een douche neemt.

als je een beetje uitstraling hebt en je verzorgt je uiterlijk hoef je niet te wanhopen hoor dude.


xxx
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 15:00
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
damaetas schreef:
(bij mij is dat lengte, ik schaam me er best om, maarja, ik denk niet dat ik verliefd kan worden op kleine jongens. )
't gaat dus nooit iets worden tussen ons?
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 15:02
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
ik denk (helaas) toch dat een jonge op de eerste plaats er redelijk uit moet zien... dat is dan niet perse heel knap ofzow... maar gewoon verzorgd...
want als ik bij het begin al zoiets heb van: neej, dat is totaal niet mijn stijl (haar en kleding) en hij heeft niet echt een vrolijk en leuk gezicht... dan hoeft het van mij niet...
als hij aan bovenstaande dingen voldoet (ohw wat klinkt dat verschrikkelijk... ik weet alleen ff niet hoe ik het anders moet zeggen) dan ga ik met hem praten of iig contact maken zeg maar (of hij maakt contact met mij... dat maakt niet zoveel uit) en dan maakt het innerlijk me ook erg veel uit...

dus in het begin kleine uiterlijke voorselectie... maar dan is uiteindelijk het innerlijk erg belangrijk... en ook z'n gedrag... ik weet niet of dat onder innerlijk valt... maar als iemand te macho is, zichzelf helemaal geweldig vindt of als hij alleen maar over zijn geweldige leventje praat dan valt hij af voor mij..
ook hou ik wel van vrolijke types... ik wel met hem kunnen lachen
__________________
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 15:04
Negrotiator
Avatar van Negrotiator
Negrotiator is offline
Citaat:
damaetas schreef:
frustré
Nee, hoor
Het was een grapje hoor!
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 15:27
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Iedereen zeg altijd innerlijk, maar uiteindelijk komt het er toch soms op neer dat vele voor uiterlijk gaan. Uiterlijk is zeg maar de eerste indruk, je 'visitekaartje'.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 15:47
damaetas
Avatar van damaetas
damaetas is offline
Citaat:
Methuselah schreef:
't gaat dus nooit iets worden tussen ons?
sorry schat
maar ge zijt wel een heel lieveke, ik snap ni da ze nog in in een rijke staan te wachten op u.
__________________
deegrol -=- DUVEL -=- *is lief*
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 15:48
Methuselah
Avatar van Methuselah
Methuselah is offline
Citaat:
damaetas schreef:
sorry schat
maar ge zijt wel een heel lieveke, ik snap ni da ze nog ni in een rijke staan te wachten op u.
jammer... *snif snif*

God's wegen zijn ondoorgrondelijk, maar ik geloof niet in God
__________________
the world is a vampire, sent to drain secret destroyers, hold you up to the flames, and what do i get for my pain, betrayed desires...
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 15:48
Verwijderd
Citaat:
Vampiria schreef:

Omdat hij: een leuke uitstraling/mooie ogen/een leuke lach/gave kleren/een leuk kapsel/een lekkere buik/een mooi karakter heeft. Of gewoon omdat ik vlinders krijg.
Behoren mooie ogen, een leuke lach, en een lekkere buik niet ook tot het uiterlijk?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 16:06
cin-D
Avatar van cin-D
cin-D is offline
Citaat:
GTST-Beer schreef:
Ze denken dat ze voor het innerlijk kiezen, maar kiezen je op het uiterlijk en richten je dan van binnen in zoals ze je willen hebben.
__________________
It's me G-sus girl, remember?
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 16:25
Verwijderd
meisjes kiezen soms ook voor lelijke jongens omdat:

- elk mens iets moois heeft. Ogen etc. *het cliche druipt er vanaf ik weet*
- humor een belangrijkere factor is dan een platte buik.
- intelligentie meer gewaardeerd wordt dan een goed kapsel.
*Het recht op een kapsel verlies je altijd als je met mij hebt *
- een lekker kontje is geen garantie voor een lieve vriend.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-01-2003, 16:31
Verwijderd
ik val eerst op uiterlijk en manier van doen. dus oftie btje zeker overkomt enzo.. mijn vriend d8 ik dus eerst dattie dik was..maar toch kregen we wat omdat zn karakter gewoon helemaal goed is.. (hoewel ik later erachter kwam dat het spier was)

dus t speelt allebei een rol
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 16:46
Jordana
Jordana is offline
Het innerlijk is heel belangrijk, maar(en ik citeer) geen liefde zonder lust.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 17:07
Verwijderd
Citaat:
Jordana schreef:
Het innerlijk is heel belangrijk, maar(en ik citeer) geen liefde zonder lust.
Je kunt ook lustgevoelens hebben voor lelijke mensen.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 20:53
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef:
Behoren mooie ogen, een leuke lach, en een lekkere buik niet ook tot het uiterlijk?
De rest toch ook >_>
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Jadie schreef:
Je kunt ook lustgevoelens hebben voor lelijke mensen.
Natuurlijk, maar dan vind jij die persoon nog wel aantrekkelijk en is het uiterlijk dus toch belangrijk.
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 21:13
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Offtopic:
Citaat:
Morgan schreef:
Natuurlijk, maar dan vind jij die persoon nog wel aantrekkelijk en is het uiterlijk dus toch belangrijk.

__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Met citaat reageren
Oud 12-01-2003, 21:24
Mariebel
Mariebel is offline
Ik geloof innerlijk, aangezien mijn vriendinnen de jongens die ik leuk vind altijd lelijk vinden
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 06:36
VELOCITY
Avatar van VELOCITY
VELOCITY is offline
... Bedankt voor jullie nuttige informatie
Nu moet ik ze enkel nog in praktijk zetten
Met citaat reageren
Oud 13-01-2003, 07:59
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
perseus schreef:
Behoren mooie ogen, een leuke lach, en een lekkere buik niet ook tot het uiterlijk?
Jawel, maar de vraag was of ik ook op minder mooie jongens zou kunnen vallen. Ja dus, als ie maar iets moois heeft.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 20:14
steentje
Avatar van steentje
steentje is offline
als ik iemand niet aantrekkelijk vind, zal ik er ook niet op vallen. Hij hoeft niet echt knap te zijn...maar hij moet wel 'iets hebben'. Snappie? Daarna gaat het gewoon om het innerlijk hoor. Dat is toch zeker wel het belangrijkst! Een knap koppie is alleen maar mooi meegenomen!
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 21:02
Verwijderd
Citaat:
Qimm schreef:
Offtopic:

Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 22:18
Verwijderd
Ik kan het niet los van elkaar zien.. sorry.

Ik val niet op minder aantrekkelijke mannen.. maar de mannen waar ik iets mee gehad heb waren best aantrekkelijk, ik viel op hun ogen.. dat weerspiegelt toch je innerlijk denk ik.

Een mooie man met weinig inhoud heeft geen kip iets aan.
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 22:29
Verwijderd
btw als jongens zeggen dat ze niet op uiterlijk vallen lullen ze keihard uit hun nek!!


ik ga altijd uit met mn beste vriendin die echt supermooi is, uitstraling heeft, en onbereikbaar voor veel jongens.

Altijd als we een vriend tegenkomen kijken ze meteen naar haar en blijft hun blik op haar gericht ookal praten ze met mij! (ik ben niet jaloers kben blij met wat k heb en mijn looks. dus no problem)

Elke jongen heeft het over haar als ze haar hebben ontmoet. Ze is gewoon een babe.. en veel jongens proberen het daarom ook met haar..

dus jongens lopen hun pik achterna. grr
Met citaat reageren
Oud 14-01-2003, 22:54
Sarsefras
Avatar van Sarsefras
Sarsefras is offline
Ik val op het uiterlijk..... tis echt bullshit dat mensen zeggen dat het om het innerlijk gaat want iedereen kijkt eerst naar het uiterlijk.... het innerlijk komt daarna pas....
Ik kan me wel voorstellen dat mensen met 'lelijke' mensen wat krijgen, de minder aantrekkelijke mensen zijn over het algemeen aardiger dan de 'hunks'...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie droomprins/prinses
Frankrijk
96 18-10-2006 07:47
Lifestyle Welk gedrocht deed jouw wenkbrauwen vandaag optrekken in ongeloof?
Verwijderd
170 23-11-2005 22:41
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Baden-Wurttemberg verbiedt leraren hoofddoek te dragen
ThaFox
196 18-11-2003 14:02
Liefde & Relatie je telkens maar weer willen bewijzen bij je partner.
Optima
37 06-10-2003 14:51
Liefde & Relatie eerlijke meningen graag...
Mss Maddocks
28 09-07-2003 18:32
Liefde & Relatie Enquetetje
Droomvlucht
176 11-08-2002 20:18


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:26.